- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu tu zhovadilost, stavět doprostřed kruhového objezdu nějaké stavby (tedy jako chápu, že se někdo potřebuje nakapsovat). Ale z hlediska dopravy a bezpečnosti je to nesmysl, přes kruháč má být vidět a ne z toho dělat neprůhlednou zeď. Jakoby nestačila ta móda, kdy se začaly dělat vyvýšené kruháče "s parkovou" úpravou... Už stačí ta soukromá hrůza v Komořanech se "sochou svobody".
Zajímavá vizualizace. Koukám, že autoři se měli předem poradit s dráteníky DP, jak má vypadat trolejbusová trolej. Nejen že nevědí, jak vypadají trolejové výhybky pro trolejbusy, ani jak a na co se zavěšují, ale na okružní křižovatce navrhnout místo středového stožáru trolejí jakýsi přiblblý obelisk je šílenost. Pak tam totiž vyjde podivná a zbytečná změť příčných drátů vzájemně se křížících, která celé dílo (jinak docela dobře vypadající) jen znehodnotí.
Středový trakční sloup je pro takovéto křižovatky nejlepší řešení, a pokud tam chtějí mít ten monolit či obelisk nebo co to je, tak bych ho konstruoval tak, aby mohl nést trolej coby středový stožár. Stejně tak trolejové výhybky je lepší dát již na příjezd ke křižovatce a vytvořit tak předsunuté rozvětvení trolejí. Je to lepší provozně i esteticky.
A to ještě ani nemá trolejbus faje na drátech.
Jak taky ta křižovatka může být bezpečná,když si řidiči brněnského dopravního podniku pletou hlavní a vedlejší silnici.A to se děje opakovaně.
Já těmito vozy s danými řidiči jezdím a musím říct, že někdy jim nic jiného nezbude. Protože jsou situace, za jakých by tam museli stát třeba 10 minut. A to už je doba, za kterou přijedou 1-2 další trolejbusy.
Sám, když jedu autem, tak zpomalím a trolejbus pustím. Protože vím, jaké blbé je to najíždění do křižovatky.