Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádné stopy po brzdění, po nárazu do stromu řidič ve Škodě 120 zemřel

Tragická dopravní nehoda se stala v úterý před šestou hodinou večer na Hodonínsku. Třiapadesátiletý řidič ve staré Škodě 120 narazil do stromu. Auto bylo po nárazu zcela zdemolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F81r73a35n55k 47M22i30k31l52a81s 1189123325231

Toto auto jsem dobre znal.Posledni STK 2008 a zadne pojisteni,kdo zaplati poskozeni stromu a odtazeni vraku.Rv!!

0/0
16.1.2014 13:43

M95i89c29h50a63l 80Z96e49t82e35k 3188852150817

Já bych to tam nechal jako varovné memento všem, co v těhle vracích mají ještě odvahu jezdit.

0/0
17.1.2014 16:23

F85r98a19n40t52a 82T17i21m55a12n 7180448811960

Soused, mladý kluk, má Š100L z r. 1970, karoserii měněnou v r. 1981. Na STK prošla líp než daleko novější auta, v zimě nikdy nejeto, 2. majitel a technik ji chtěl dokonce okamžitě koupit s tím, že je v daleko lepším stavu než novější auta (ale neprodal :-)) Htttp://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg Takže je to spíš o údržbě než o věku vozu

0/0
15.1.2014 22:55

F98r15a68n56t26a 89T25i37m15a29n 7820218551410

Pro upřesnění: http://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg

+1/0
15.1.2014 22:58

M90i98c47h61a16l 47Z45e53t72e76k 3598482150847

Ono nabourat se čelně ve škodě 100, znamená smrt uhořením - vzhledem k nádrži mezi předními koly.8-o

0/0
16.1.2014 8:07

E44d26u42a28r97d 10B50l76a65z61e68k 1253660585925

a tady se nedozvím čím se živil a v čem vynikal a koho tímto "to Česko"..., ztratilo..., jak u Superbu?8-o Zvláštní ne?;-) Asi jsou sportovci privilegovaný druh nebo co? :-/

+1/0
15.1.2014 17:23

A88l56e40š 37N75o30v55á64k 6568380437606

Celkem zachovalá Škůdka to byla, ani nebyla schnilá.

+1/−1
15.1.2014 14:34

M55i42c90h96a76l 83Z40e91t87e86k 3648232540907

Ve stodvacítce je smrtelný čelní náraz do pevné překážky (zdi) už ve 40 km/h.

+1/−2
15.1.2014 14:17

J23i42ř85í 91E89r80b86e59n 1823294286207

Víš o tom prdlajs, Š 105/120 byla konstruovaná právě tak, aby splnila bariérovou zkoušku 30 mil/h (48,3 km/h) - proto je tam ta metrová přední deformační zóna s rezervním kolem nad nápravou.

Jenže po čtvrtstoletí rezivění by to nedala ani novější auta.

+2/−1
15.1.2014 17:12

M39i63c87h60a84l 88Z63e48t93e44k 3738642900407

Deformační zóna ti nebude nic platná, protože tě zabije přední náprava, která se provalí do kabiny a zúůsobí ti spolu s pedály a volantem zranění neslučitelná se životem.

A to nemluvím o vytržených kotvách bezp. pásů z karoserie...

+1/−1
15.1.2014 19:30

J36i65ř14í 12E91r27b81e83n 1163234786647

Ty o tom víš opravdu prdlajs, nemůžu si pomoci. Takové bláboly jsem už dlouho nečetl... Ještě přidej prořízlou tepnu od skel reflektorů, zástavu srdce po vyzkratování krevního obvodu stejnosměrným napětím z elektroinstalace a otravu krve etylenglykolem z chladicí soustavy ;-D

+1/−1
16.1.2014 5:32

M48i62c72h94a58l 71Z77e65t54e75k 3148372110747

Svět motorů udělal nedávno bariérovou zkoušku s velmi zachovalou stodvácou z posledních let výroby. Ve 40ce do betonové zdi. Výsledek? Zborcený prostor pro posádku, nešly ani otevřít dveře, utržený kotvení bezp. pásů, takže figurína na místě řidiče měla hlavu napíchlou na hřídel volantu (ta se navíc posunula směrem k ní o větší kus než připouští normy). Dále utržená přední náprava a provalení kol do kabiny spolu s pedály, takže devastující poranění dolních končetin....

Něco si o tom najděte na netu.;-)

0/0
16.1.2014 8:05

L58u16b95o78š 67K30u10b58e54c 3316542803362

Pravda je, že jediná opravdu funkční deformační zóna ve Š120 je rezerva.

0/0
18.1.2014 12:33

P11a37v54e57l 74J81e30ř50á11b75e98k 7841122854357

Obávám se, že ten strom je hodně suchý (alespoň podle barvy kmene po oloupané kůře), a že tam už dávno neměl být. Ale zřejmě je na něm svatý obrázek, tak strom by nedoknutelný.

0/−1
15.1.2014 12:22

M84i59r61o76s10l27a67v 75D87i36o54p57a63n 2886189518502

Až budete chtít spáchat sebevraždu, tak budete rád že ten strom nepokáceli.;-)

+2/0
15.1.2014 12:29

J76i44ř75í 37M10a28r38e55k 6809335572393

Jo, takže za to, že někdo neumí jezdit může strom u silnice;-D

+4/0
15.1.2014 12:46

J96i92n65d44ř74i72c94h 69Š77k80o19p43e61k 4655301290335

tento argument jsem ochoten vzít, pokud by z něj spadla větev a způsobila nehodu. Takto je naprosto jedno, zda je tam sloup, suchý či živý strom

0/0
15.1.2014 13:57

M65i61c92h33a58l 18Z67e20t96e84k 3418322310287

Názorná ukázka toho, že staré stodvácy jsou de facto rakve na kolech.:-/

+1/−1
15.1.2014 12:12

J93i20n46d90ř42i88c23h 88Š25k22o81p71e94k 4355421750435

tak takhle do stromu by měla většina aut problém

A než se špatně zranit (s trvalými následky), to se radši dobře zabít

0/0
15.1.2014 13:58

J96i19ř31í 24E70r64b15e48n 1843964336777

To je každé rezavé auto...

0/0
15.1.2014 17:13

J87i62ř46í 55K61r24a32m24p74l 4866404196766

a to někdo v diskusi o bouračce superbu psal, že naštěstí jezdil škodou 120, ve které se nedá zabít, protože nemůže jezdit rychle

+4/0
15.1.2014 11:50

J46a79n 51Š85p22e41c77i30á50n 2430230989139

Tak když 120tka místo motoru v předu nemá nic, jen prázdnou boudu. A motor vzadu pak pomůže svojí energií stalčit auto jako píst. V novém aute by přežil.

0/−1
15.1.2014 11:21

T32o55m40á52š 57Ž90i89t21n36ý 6591440261421

No strom je strom... Ale šanci by měl.

0/0
15.1.2014 11:24

J20i19ř60í 67N19o77v22o47t34n83y 2638611713649

U jakéhokoliv auta je náraz do stromu loterie, takže nelze tvrdit že v novém by přežil. Vzhledem k absenci brzdných stop třeba ani přežít nechtěl.

+2/0
15.1.2014 12:25

J55i56ř46í 28E33r55b58e91n 1763834326397

Zkus si v hlavě srovnat deceleraci prázdné boudy (která se může předpisově srolovat a tím pádem absorbovat většinu energie) s decelerací prostoru vyplněného nepoddajnými agregáty.

Když se kousek od nás srazily žigulík a Š 100, šofér embéčka vylezl se šrámem na čele, šoféra ze žigulíka odvezla rychlá s vnitřním zraněním...

+1/0
15.1.2014 17:16

M48a29r65e19k 30G17a68j78d31a 4673684816342

Sebevražda ?

+5/0
15.1.2014 11:14

G44u86s64t96a70v 75S89o85j35k43a 1638883405204

Takovýhle střep může dostat ještě technickou? Vždyť je to celé prorezlé8-o

0/−4
15.1.2014 10:48

J69á83n 27K42o76t45ú79č 2396914818246

Určite by to neschválili, keby niekto chcel toto auto doviezť zo zahraničia a registrovať v ČR. Ale pravidlá na už registrované autá sú podstatne benevolentnejšie. Neviem o tom, že by sa na TK kontroloval stav karosérie. Opravte ma, ak sa mýlim.

0/−3
15.1.2014 10:53

J63a55n 92Š91p43e87c87i64á93n 2880680929939

Jako veterána můžete přihlásit cokoliv nad 20 let ne?

0/0
15.1.2014 11:19

T16o17m42á52š 22Ž84i11t29n88ý 6961980941131

25.

+2/0
15.1.2014 11:21

J35i91n46d53ř14i93c82h 81Š16k30o95p92e91k 4555741340455

pravidla jsou taková, že co jednou dostalo schválení pro provoz, může jezdit, dokud je technicky způsobilé dle tehdejších předpisů. A je to tak správné

+3/0
15.1.2014 14:19

J30i11ř90í 33N35o68v12o36t26n17y 2798931733589

Proč by neměla dostat technickou, kde je to prorezlé?

+1/−1
15.1.2014 12:29

T93o96m39á61š 95Ž27i49t83n74ý 6201210101861

Od toho je snad technická, ne??

(samozřejmě je rozdíl mezi orezlým škrábancem na blatníku a kompletní korozí nosných prvků kastle - což je právě u starých škodovek bohužel klasika)

0/−1
15.1.2014 14:18

J45i59n30d39ř36i94c53h 75Š97k13o79p98e33k 4435271870865

rez automaticky neznamená nezpůsobilost. Problém je např. silná zrezvělost nosných částí nebo karosérie takovým způsobem, že to tvoří ostré hrany (např. zrezlé lemy blatníků) Jinak ne

+2/0
15.1.2014 14:21
Foto

M12a86r41e71k 12B94a61š92i78s16t94a 7453352803210

Otázkou je zda chtěl ten pán brzdit .....

+6/0
15.1.2014 10:48

L35u80c66i75a95n 76P53a98p30a81z95i92a59n 5624727831325

Divím se všem, co si sednou do tohoto auta za volant. Auto už dávno mělo být sešrotováno, pro dnešní dopravní ruch zcela rizikové auto, k tomu jeho stáří, které negativa jenom násobí. Ne nadarmo se mu říká jezdíce rakev. Raději si kupte něco novějšího a požádejte zaměstnavatele, aby Vám přidal na platě, protože žít jako žebrák a chlubit se chudobou není důstojné.

0/−5
15.1.2014 10:44

R95a87d17o33m68í25r 42K63r67u45p57i87č57k39a 9714322670735

Mate samozrejme pravdu, ale na druhou stranu zrovna naraz do stromu bez brzdeni ma dost casto podobne vysledky i u zcela noveho auta.

+1/0
15.1.2014 10:46

T51o76m50á90š 19Ž57i87t20n88ý 6161120111401

až na to že s tímto autem to nemusela být nějak závratná rychlost. Myslím že už 40ka by stačila aby to dopadlo takto...

No toto video asi mluví za vše...

http://www.youtube.com/watch?v=ydOaxOwOrc0

+1/−1
15.1.2014 11:22

J15i32n72d48ř47i72c87h 65Š65k33o22p37e40k 4955211720525

ty taky násobíš.

Co jednou bylo povoleno pro provoz, na silnicích jezdit může, dokud plní tehdejší podmínky

+1/0
15.1.2014 14:22
Foto

P34e69t91r 87H31o16v80o15r77k58a 5459576357

Tak ta byla hodně prohnilá. :-/

+2/−2
15.1.2014 10:37

T36o61m65á15š 51Ž64i83t89n33ý 6591790171841

U tohoto modelu celkem standart...

+1/−1
15.1.2014 11:23

A53l38e62š 77N61o76v47á46k 6818410197516

Tak tahle prohnilá právě moc nebyla. Asi jsi neviděl schnilou stodvacítku.

+1/−1
15.1.2014 14:37

R83a26d91o43m69í23r 51K18r39u95p59i70č35k53a 9554872610105

Toz to uz ani v AAA neprodaji jako nebourane a po prvnim majiteli.

+11/−2
15.1.2014 10:34

L20u21k79a45s 62B52u51c10h95t68a 8199880534307

Aha, a proto prodávají nejvíce aut :-)

0/0
21.1.2014 14:49

J55a63n 67D48l91o56u63h45ý 8376980553560

To je fotka před lisováním v kovošrotu, nebo už po slisování 8-o

+1/−2
15.1.2014 10:30

W77a90l52t18r 30S59e83d80l31á97k 8700483635489

Stará a shnilá Š 120, jinak to dopadnout nemohlo.

+1/−5
15.1.2014 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.