Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Žádné stopy po brzdění, po nárazu do stromu řidič ve Škodě 120 zemřel

Tragická dopravní nehoda se stala v úterý před šestou hodinou večer na Hodonínsku. Třiapadesátiletý řidič ve staré Škodě 120 narazil do stromu. Auto bylo po nárazu zcela zdemolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F52r29a59n22k 23M22i14k21l76a33s 1559663295901

Toto auto jsem dobre znal.Posledni STK 2008 a zadne pojisteni,kdo zaplati poskozeni stromu a odtazeni vraku.Rv!!

0/0
16.1.2014 13:43

M30i41c51h28a10l 65Z71e22t39e33k 3198192450237

Já bych to tam nechal jako varovné memento všem, co v těhle vracích mají ještě odvahu jezdit.

0/0
17.1.2014 16:23

F42r89a53n91t70a 43T41i10m71a79n 7930648621920

Soused, mladý kluk, má Š100L z r. 1970, karoserii měněnou v r. 1981. Na STK prošla líp než daleko novější auta, v zimě nikdy nejeto, 2. majitel a technik ji chtěl dokonce okamžitě koupit s tím, že je v daleko lepším stavu než novější auta (ale neprodal :-)) Htttp://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg Takže je to spíš o údržbě než o věku vozu

0/0
15.1.2014 22:55

F18r44a35n20t22a 92T52i88m83a47n 7610838801170

Pro upřesnění: http://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg

+1/0
15.1.2014 22:58

M29i87c14h13a67l 97Z43e42t12e74k 3578562100297

Ono nabourat se čelně ve škodě 100, znamená smrt uhořením - vzhledem k nádrži mezi předními koly.8-o

0/0
16.1.2014 8:07

E69d71u34a45r13d 78B13l94a96z97e95k 1523690535165

a tady se nedozvím čím se živil a v čem vynikal a koho tímto "to Česko"..., ztratilo..., jak u Superbu?8-o Zvláštní ne?;-) Asi jsou sportovci privilegovaný druh nebo co? :-/

+1/0
15.1.2014 17:23

A15l40e86š 62N34o79v82á74k 6908950647586

Celkem zachovalá Škůdka to byla, ani nebyla schnilá.

+1/−1
15.1.2014 14:34

M75i41c60h61a65l 92Z33e29t22e22k 3258792110137

Ve stodvacítce je smrtelný čelní náraz do pevné překážky (zdi) už ve 40 km/h.

+1/−2
15.1.2014 14:17

J34i89ř15í 16E25r37b89e36n 1953444706937

Víš o tom prdlajs, Š 105/120 byla konstruovaná právě tak, aby splnila bariérovou zkoušku 30 mil/h (48,3 km/h) - proto je tam ta metrová přední deformační zóna s rezervním kolem nad nápravou.

Jenže po čtvrtstoletí rezivění by to nedala ani novější auta.

+2/−1
15.1.2014 17:12

M75i49c85h95a43l 48Z47e29t37e62k 3468462400597

Deformační zóna ti nebude nic platná, protože tě zabije přední náprava, která se provalí do kabiny a zúůsobí ti spolu s pedály a volantem zranění neslučitelná se životem.

A to nemluvím o vytržených kotvách bezp. pásů z karoserie...

+1/−1
15.1.2014 19:30

J46i34ř92í 91E24r16b60e30n 1543914696837

Ty o tom víš opravdu prdlajs, nemůžu si pomoci. Takové bláboly jsem už dlouho nečetl... Ještě přidej prořízlou tepnu od skel reflektorů, zástavu srdce po vyzkratování krevního obvodu stejnosměrným napětím z elektroinstalace a otravu krve etylenglykolem z chladicí soustavy ;-D

+1/−1
16.1.2014 5:32

M80i36c68h49a45l 26Z89e71t27e82k 3428262780757

Svět motorů udělal nedávno bariérovou zkoušku s velmi zachovalou stodvácou z posledních let výroby. Ve 40ce do betonové zdi. Výsledek? Zborcený prostor pro posádku, nešly ani otevřít dveře, utržený kotvení bezp. pásů, takže figurína na místě řidiče měla hlavu napíchlou na hřídel volantu (ta se navíc posunula směrem k ní o větší kus než připouští normy). Dále utržená přední náprava a provalení kol do kabiny spolu s pedály, takže devastující poranění dolních končetin....

Něco si o tom najděte na netu.;-)

0/0
16.1.2014 8:05

L42u81b75o71š 53K67u74b64e90c 3656422133292

Pravda je, že jediná opravdu funkční deformační zóna ve Š120 je rezerva.

0/0
18.1.2014 12:33

P64a42v54e93l 92J36e58ř66á21b60e86k 7271302564677

Obávám se, že ten strom je hodně suchý (alespoň podle barvy kmene po oloupané kůře), a že tam už dávno neměl být. Ale zřejmě je na něm svatý obrázek, tak strom by nedoknutelný.

0/−1
15.1.2014 12:22

M42i62r90o76s23l47a73v 78D53i82o48p11a19n 2266459138162

Až budete chtít spáchat sebevraždu, tak budete rád že ten strom nepokáceli.;-)

+2/0
15.1.2014 12:29

J41i95ř34í 38M71a87r49e88k 6299185302303

Jo, takže za to, že někdo neumí jezdit může strom u silnice;-D

+4/0
15.1.2014 12:46

J87i53n32d21ř16i32c37h 73Š64k89o80p90e63k 4115211530355

tento argument jsem ochoten vzít, pokud by z něj spadla větev a způsobila nehodu. Takto je naprosto jedno, zda je tam sloup, suchý či živý strom

0/0
15.1.2014 13:57

M49i50c75h57a80l 85Z34e31t39e69k 3738512860927

Názorná ukázka toho, že staré stodvácy jsou de facto rakve na kolech.:-/

+1/−1
15.1.2014 12:12

J38i52n57d64ř38i26c88h 12Š92k17o38p51e50k 4245431740705

tak takhle do stromu by měla většina aut problém

A než se špatně zranit (s trvalými následky), to se radši dobře zabít

0/0
15.1.2014 13:58

J76i94ř63í 79E67r54b72e17n 1673974896767

To je každé rezavé auto...

0/0
15.1.2014 17:13

J61i62ř32í 76K95r51a47m15p45l 4816374456466

a to někdo v diskusi o bouračce superbu psal, že naštěstí jezdil škodou 120, ve které se nedá zabít, protože nemůže jezdit rychle

+4/0
15.1.2014 11:50

J57a67n 28Š38p44e19c86i63á98n 2960550339239

Tak když 120tka místo motoru v předu nemá nic, jen prázdnou boudu. A motor vzadu pak pomůže svojí energií stalčit auto jako píst. V novém aute by přežil.

0/−1
15.1.2014 11:21

T84o57m69á27š 98Ž35i40t54n15ý 6731530711941

No strom je strom... Ale šanci by měl.

0/0
15.1.2014 11:24

J68i35ř94í 66N27o42v19o85t53n77y 2338871123229

U jakéhokoliv auta je náraz do stromu loterie, takže nelze tvrdit že v novém by přežil. Vzhledem k absenci brzdných stop třeba ani přežít nechtěl.

+2/0
15.1.2014 12:25

J62i65ř75í 53E82r80b49e30n 1863214196467

Zkus si v hlavě srovnat deceleraci prázdné boudy (která se může předpisově srolovat a tím pádem absorbovat většinu energie) s decelerací prostoru vyplněného nepoddajnými agregáty.

Když se kousek od nás srazily žigulík a Š 100, šofér embéčka vylezl se šrámem na čele, šoféra ze žigulíka odvezla rychlá s vnitřním zraněním...

+1/0
15.1.2014 17:16

M21a26r23e22k 64G89a46j91d94a 4723124876152

Sebevražda ?

+5/0
15.1.2014 11:14

G79u60s21t41a78v 46S39o95j22k76a 1888383295694

Takovýhle střep může dostat ještě technickou? Vždyť je to celé prorezlé8-o

0/−4
15.1.2014 10:48

J90á55n 48K47o82t57ú80č 2316924728406

Určite by to neschválili, keby niekto chcel toto auto doviezť zo zahraničia a registrovať v ČR. Ale pravidlá na už registrované autá sú podstatne benevolentnejšie. Neviem o tom, že by sa na TK kontroloval stav karosérie. Opravte ma, ak sa mýlim.

0/−3
15.1.2014 10:53

J23a42n 51Š20p27e88c63i87á48n 2130290389889

Jako veterána můžete přihlásit cokoliv nad 20 let ne?

0/0
15.1.2014 11:19

T18o74m79á49š 98Ž48i34t83n44ý 6291540461551

25.

+2/0
15.1.2014 11:21

J35i28n40d33ř57i67c47h 10Š65k14o86p85e94k 4875341500805

pravidla jsou taková, že co jednou dostalo schválení pro provoz, může jezdit, dokud je technicky způsobilé dle tehdejších předpisů. A je to tak správné

+3/0
15.1.2014 14:19

J66i71ř26í 59N39o17v76o40t32n53y 2488561773229

Proč by neměla dostat technickou, kde je to prorezlé?

+1/−1
15.1.2014 12:29

T95o73m70á63š 44Ž56i24t54n61ý 6891870511691

Od toho je snad technická, ne??

(samozřejmě je rozdíl mezi orezlým škrábancem na blatníku a kompletní korozí nosných prvků kastle - což je právě u starých škodovek bohužel klasika)

0/−1
15.1.2014 14:18

J91i63n14d60ř98i42c62h 62Š82k29o95p95e20k 4635921350235

rez automaticky neznamená nezpůsobilost. Problém je např. silná zrezvělost nosných částí nebo karosérie takovým způsobem, že to tvoří ostré hrany (např. zrezlé lemy blatníků) Jinak ne

+2/0
15.1.2014 14:21
Foto

M98a53r86e90k 90B22a33š33i89s93t66a 7213202363700

Otázkou je zda chtěl ten pán brzdit .....

+6/0
15.1.2014 10:48

L86u47c83i75a28n 92P49a24p24a58z22i53a73n 5674337921315

Divím se všem, co si sednou do tohoto auta za volant. Auto už dávno mělo být sešrotováno, pro dnešní dopravní ruch zcela rizikové auto, k tomu jeho stáří, které negativa jenom násobí. Ne nadarmo se mu říká jezdíce rakev. Raději si kupte něco novějšího a požádejte zaměstnavatele, aby Vám přidal na platě, protože žít jako žebrák a chlubit se chudobou není důstojné.

0/−5
15.1.2014 10:44

R28a47d90o44m64í78r 11K51r79u36p18i48č95k50a 9724922350185

Mate samozrejme pravdu, ale na druhou stranu zrovna naraz do stromu bez brzdeni ma dost casto podobne vysledky i u zcela noveho auta.

+1/0
15.1.2014 10:46

T72o78m26á17š 30Ž58i39t71n42ý 6771670581651

až na to že s tímto autem to nemusela být nějak závratná rychlost. Myslím že už 40ka by stačila aby to dopadlo takto...

No toto video asi mluví za vše...

http://www.youtube.com/watch?v=ydOaxOwOrc0

+1/−1
15.1.2014 11:22

J65i10n45d92ř71i44c36h 32Š67k81o34p47e65k 4405741270185

ty taky násobíš.

Co jednou bylo povoleno pro provoz, na silnicích jezdit může, dokud plní tehdejší podmínky

+1/0
15.1.2014 14:22
Foto

P49e60t48r 58H59o24v14o20r26k41a 5159916467

Tak ta byla hodně prohnilá. :-/

+2/−2
15.1.2014 10:37

T33o82m30á69š 52Ž47i60t57n10ý 6571970851141

U tohoto modelu celkem standart...

+1/−1
15.1.2014 11:23

A95l90e69š 64N28o63v54á34k 6378170207176

Tak tahle prohnilá právě moc nebyla. Asi jsi neviděl schnilou stodvacítku.

+1/−1
15.1.2014 14:37

R16a85d40o81m54í13r 30K40r31u58p51i26č94k87a 9364652590485

Toz to uz ani v AAA neprodaji jako nebourane a po prvnim majiteli.

+11/−2
15.1.2014 10:34

L13u49k72a54s 27B23u50c61h22t51a 8469220944757

Aha, a proto prodávají nejvíce aut :-)

0/0
21.1.2014 14:49

J20a62n 45D61l30o75u54h53ý 8766540813460

To je fotka před lisováním v kovošrotu, nebo už po slisování 8-o

+1/−2
15.1.2014 10:30

W48a52l69t40r 36S87e73d88l13á69k 8440603675279

Stará a shnilá Š 120, jinak to dopadnout nemohlo.

+1/−5
15.1.2014 10:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.