Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žádné stopy po brzdění, po nárazu do stromu řidič ve Škodě 120 zemřel

Tragická dopravní nehoda se stala v úterý před šestou hodinou večer na Hodonínsku. Třiapadesátiletý řidič ve staré Škodě 120 narazil do stromu. Auto bylo po nárazu zcela zdemolované.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F24r65a84n17k 10M84i78k50l45a72s 1559493975181

Toto auto jsem dobre znal.Posledni STK 2008 a zadne pojisteni,kdo zaplati poskozeni stromu a odtazeni vraku.Rv!!

0/0
16.1.2014 13:43

M30i67c52h94a28l 24Z93e16t58e95k 3138982210527

Já bych to tam nechal jako varovné memento všem, co v těhle vracích mají ještě odvahu jezdit.

0/0
17.1.2014 16:23

F75r49a13n48t26a 26T65i38m89a12n 7500278441600

Soused, mladý kluk, má Š100L z r. 1970, karoserii měněnou v r. 1981. Na STK prošla líp než daleko novější auta, v zimě nikdy nejeto, 2. majitel a technik ji chtěl dokonce okamžitě koupit s tím, že je v daleko lepším stavu než novější auta (ale neprodal :-)) Htttp://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg Takže je to spíš o údržbě než o věku vozu

0/0
15.1.2014 22:55

F56r80a40n60t84a 70T85i68m30a51n 7890128821700

Pro upřesnění: http://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg

+1/0
15.1.2014 22:58

M89i44c13h60a67l 62Z84e17t82e53k 3978792730687

Ono nabourat se čelně ve škodě 100, znamená smrt uhořením - vzhledem k nádrži mezi předními koly.8-o

0/0
16.1.2014 8:07

E20d71u64a67r39d 33B30l89a74z60e18k 1193690145585

a tady se nedozvím čím se živil a v čem vynikal a koho tímto "to Česko"..., ztratilo..., jak u Superbu?8-o Zvláštní ne?;-) Asi jsou sportovci privilegovaný druh nebo co? :-/

+1/0
15.1.2014 17:23

A68l44e65š 57N12o52v82á29k 6968280637866

Celkem zachovalá Škůdka to byla, ani nebyla schnilá.

+1/−1
15.1.2014 14:34

M86i69c68h95a26l 40Z62e47t40e75k 3398932730117

Ve stodvacítce je smrtelný čelní náraz do pevné překážky (zdi) už ve 40 km/h.

+1/−2
15.1.2014 14:17

J84i84ř44í 26E12r15b81e63n 1983334116607

Víš o tom prdlajs, Š 105/120 byla konstruovaná právě tak, aby splnila bariérovou zkoušku 30 mil/h (48,3 km/h) - proto je tam ta metrová přední deformační zóna s rezervním kolem nad nápravou.

Jenže po čtvrtstoletí rezivění by to nedala ani novější auta.

+2/−1
15.1.2014 17:12

M19i81c32h11a94l 71Z22e91t67e51k 3448832780257

Deformační zóna ti nebude nic platná, protože tě zabije přední náprava, která se provalí do kabiny a zúůsobí ti spolu s pedály a volantem zranění neslučitelná se životem.

A to nemluvím o vytržených kotvách bezp. pásů z karoserie...

+1/−1
15.1.2014 19:30

J95i13ř73í 82E10r48b55e95n 1693294296727

Ty o tom víš opravdu prdlajs, nemůžu si pomoci. Takové bláboly jsem už dlouho nečetl... Ještě přidej prořízlou tepnu od skel reflektorů, zástavu srdce po vyzkratování krevního obvodu stejnosměrným napětím z elektroinstalace a otravu krve etylenglykolem z chladicí soustavy ;-D

+1/−1
16.1.2014 5:32

M27i13c77h15a46l 66Z10e54t28e69k 3798872410547

Svět motorů udělal nedávno bariérovou zkoušku s velmi zachovalou stodvácou z posledních let výroby. Ve 40ce do betonové zdi. Výsledek? Zborcený prostor pro posádku, nešly ani otevřít dveře, utržený kotvení bezp. pásů, takže figurína na místě řidiče měla hlavu napíchlou na hřídel volantu (ta se navíc posunula směrem k ní o větší kus než připouští normy). Dále utržená přední náprava a provalení kol do kabiny spolu s pedály, takže devastující poranění dolních končetin....

Něco si o tom najděte na netu.;-)

0/0
16.1.2014 8:05

L24u58b14o80š 21K60u26b62e59c 3846922793142

Pravda je, že jediná opravdu funkční deformační zóna ve Š120 je rezerva.

0/0
18.1.2014 12:33

P37a42v15e14l 27J63e38ř71á67b73e96k 7711562524347

Obávám se, že ten strom je hodně suchý (alespoň podle barvy kmene po oloupané kůře), a že tam už dávno neměl být. Ale zřejmě je na něm svatý obrázek, tak strom by nedoknutelný.

0/−1
15.1.2014 12:22

M10i46r97o91s71l48a32v 91D46i83o35p48a68n 2896699718112

Až budete chtít spáchat sebevraždu, tak budete rád že ten strom nepokáceli.;-)

+2/0
15.1.2014 12:29

J29i12ř71í 81M59a94r81e26k 6839115892583

Jo, takže za to, že někdo neumí jezdit může strom u silnice;-D

+4/0
15.1.2014 12:46

J66i81n28d88ř77i40c67h 48Š18k53o64p67e52k 4455411260445

tento argument jsem ochoten vzít, pokud by z něj spadla větev a způsobila nehodu. Takto je naprosto jedno, zda je tam sloup, suchý či živý strom

0/0
15.1.2014 13:57

M35i10c84h23a12l 89Z40e67t32e19k 3878402200537

Názorná ukázka toho, že staré stodvácy jsou de facto rakve na kolech.:-/

+1/−1
15.1.2014 12:12

J58i54n60d78ř45i27c94h 13Š31k27o36p68e13k 4675451810735

tak takhle do stromu by měla většina aut problém

A než se špatně zranit (s trvalými následky), to se radši dobře zabít

0/0
15.1.2014 13:58

J81i79ř35í 53E42r67b48e78n 1503174456287

To je každé rezavé auto...

0/0
15.1.2014 17:13

J85i16ř68í 71K36r69a64m30p27l 4156564406666

a to někdo v diskusi o bouračce superbu psal, že naštěstí jezdil škodou 120, ve které se nedá zabít, protože nemůže jezdit rychle

+4/0
15.1.2014 11:50

J63a13n 49Š30p20e14c24i89á51n 2480610689459

Tak když 120tka místo motoru v předu nemá nic, jen prázdnou boudu. A motor vzadu pak pomůže svojí energií stalčit auto jako píst. V novém aute by přežil.

0/−1
15.1.2014 11:21

T23o36m74á72š 75Ž54i68t43n66ý 6961180621551

No strom je strom... Ale šanci by měl.

0/0
15.1.2014 11:24

J37i78ř27í 70N41o59v25o49t28n76y 2968391873489

U jakéhokoliv auta je náraz do stromu loterie, takže nelze tvrdit že v novém by přežil. Vzhledem k absenci brzdných stop třeba ani přežít nechtěl.

+2/0
15.1.2014 12:25

J14i58ř40í 95E94r80b11e30n 1623304966937

Zkus si v hlavě srovnat deceleraci prázdné boudy (která se může předpisově srolovat a tím pádem absorbovat většinu energie) s decelerací prostoru vyplněného nepoddajnými agregáty.

Když se kousek od nás srazily žigulík a Š 100, šofér embéčka vylezl se šrámem na čele, šoféra ze žigulíka odvezla rychlá s vnitřním zraněním...

+1/0
15.1.2014 17:16

M83a38r84e85k 78G87a60j87d73a 4713734516322

Sebevražda ?

+5/0
15.1.2014 11:14

G79u95s24t32a25v 41S79o59j86k41a 1458433865644

Takovýhle střep může dostat ještě technickou? Vždyť je to celé prorezlé8-o

0/−4
15.1.2014 10:48

J61á52n 49K42o83t62ú70č 2646604538156

Určite by to neschválili, keby niekto chcel toto auto doviezť zo zahraničia a registrovať v ČR. Ale pravidlá na už registrované autá sú podstatne benevolentnejšie. Neviem o tom, že by sa na TK kontroloval stav karosérie. Opravte ma, ak sa mýlim.

0/−3
15.1.2014 10:53

J33a87n 65Š67p12e89c36i24á64n 2250300239879

Jako veterána můžete přihlásit cokoliv nad 20 let ne?

0/0
15.1.2014 11:19

T27o86m19á38š 32Ž85i44t52n93ý 6341880331221

25.

+2/0
15.1.2014 11:21

J27i68n27d44ř24i38c21h 41Š88k26o25p43e65k 4285561250105

pravidla jsou taková, že co jednou dostalo schválení pro provoz, může jezdit, dokud je technicky způsobilé dle tehdejších předpisů. A je to tak správné

+3/0
15.1.2014 14:19

J55i32ř30í 63N96o41v68o46t75n37y 2418861633699

Proč by neměla dostat technickou, kde je to prorezlé?

+1/−1
15.1.2014 12:29

T30o53m73á77š 93Ž35i47t10n86ý 6561690691701

Od toho je snad technická, ne??

(samozřejmě je rozdíl mezi orezlým škrábancem na blatníku a kompletní korozí nosných prvků kastle - což je právě u starých škodovek bohužel klasika)

0/−1
15.1.2014 14:18

J18i82n98d65ř80i54c61h 65Š52k57o83p85e81k 4635741920835

rez automaticky neznamená nezpůsobilost. Problém je např. silná zrezvělost nosných částí nebo karosérie takovým způsobem, že to tvoří ostré hrany (např. zrezlé lemy blatníků) Jinak ne

+2/0
15.1.2014 14:21
Foto

M46a63r93e90k 76B42a78š71i86s55t39a 7463492303960

Otázkou je zda chtěl ten pán brzdit .....

+6/0
15.1.2014 10:48

L26u85c16i79a32n 79P56a10p81a16z55i59a88n 5414407411555

Divím se všem, co si sednou do tohoto auta za volant. Auto už dávno mělo být sešrotováno, pro dnešní dopravní ruch zcela rizikové auto, k tomu jeho stáří, které negativa jenom násobí. Ne nadarmo se mu říká jezdíce rakev. Raději si kupte něco novějšího a požádejte zaměstnavatele, aby Vám přidal na platě, protože žít jako žebrák a chlubit se chudobou není důstojné.

0/−5
15.1.2014 10:44

R32a53d76o97m81í24r 78K45r59u45p82i38č75k59a 9714342140385

Mate samozrejme pravdu, ale na druhou stranu zrovna naraz do stromu bez brzdeni ma dost casto podobne vysledky i u zcela noveho auta.

+1/0
15.1.2014 10:46

T80o80m67á46š 34Ž56i31t62n59ý 6311200351931

až na to že s tímto autem to nemusela být nějak závratná rychlost. Myslím že už 40ka by stačila aby to dopadlo takto...

No toto video asi mluví za vše...

http://www.youtube.com/watch?v=ydOaxOwOrc0

+1/−1
15.1.2014 11:22

J88i72n24d67ř14i70c61h 42Š57k39o30p60e55k 4525701100345

ty taky násobíš.

Co jednou bylo povoleno pro provoz, na silnicích jezdit může, dokud plní tehdejší podmínky

+1/0
15.1.2014 14:22

P86e22t64r 84H19o77v95o11r43k51a 5139926517

Tak ta byla hodně prohnilá. :-/

+2/−2
15.1.2014 10:37

T63o77m54á74š 30Ž94i28t29n51ý 6731580851191

U tohoto modelu celkem standart...

+1/−1
15.1.2014 11:23

A79l43e59š 21N90o46v53á81k 6348180907516

Tak tahle prohnilá právě moc nebyla. Asi jsi neviděl schnilou stodvacítku.

+1/−1
15.1.2014 14:37

R84a79d72o13m36í25r 86K21r61u21p11i18č81k93a 9844902530535

Toz to uz ani v AAA neprodaji jako nebourane a po prvnim majiteli.

+11/−2
15.1.2014 10:34

L62u52k92a71s 33B24u76c34h60t61a 8179710904737

Aha, a proto prodávají nejvíce aut :-)

0/0
21.1.2014 14:49

J28a59n 43D82l65o17u50h64ý 8756910343880

To je fotka před lisováním v kovošrotu, nebo už po slisování 8-o

+1/−2
15.1.2014 10:30

W89a15l58t48r 53S80e57d20l41á66k 8900333715119

Stará a shnilá Š 120, jinak to dopadnout nemohlo.

+1/−5
15.1.2014 10:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.