- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto auto jsem dobre znal.Posledni STK 2008 a zadne pojisteni,kdo zaplati poskozeni stromu a odtazeni vraku.
Já bych to tam nechal jako varovné memento všem, co v těhle vracích mají ještě odvahu jezdit.
Soused, mladý kluk, má Š100L z r. 1970, karoserii měněnou v r. 1981. Na STK prošla líp než daleko novější auta, v zimě nikdy nejeto, 2. majitel a technik ji chtěl dokonce okamžitě koupit s tím, že je v daleko lepším stavu než novější auta (ale neprodal ) Htttp://im.spoluzaci.cz/gallery/a/201205/0216/1d/4fa162f51d32e500da450200.jpg Takže je to spíš o údržbě než o věku vozu
a tady se nedozvím čím se živil a v čem vynikal a koho tímto "to Česko"..., ztratilo..., jak u Superbu? Zvláštní ne? Asi jsou sportovci privilegovaný druh nebo co?
Celkem zachovalá Škůdka to byla, ani nebyla schnilá.
Ve stodvacítce je smrtelný čelní náraz do pevné překážky (zdi) už ve 40 km/h.
Víš o tom prdlajs, Š 105/120 byla konstruovaná právě tak, aby splnila bariérovou zkoušku 30 mil/h (48,3 km/h) - proto je tam ta metrová přední deformační zóna s rezervním kolem nad nápravou.
Jenže po čtvrtstoletí rezivění by to nedala ani novější auta.
Obávám se, že ten strom je hodně suchý (alespoň podle barvy kmene po oloupané kůře), a že tam už dávno neměl být. Ale zřejmě je na něm svatý obrázek, tak strom by nedoknutelný.
Až budete chtít spáchat sebevraždu, tak budete rád že ten strom nepokáceli.
Názorná ukázka toho, že staré stodvácy jsou de facto rakve na kolech.
tak takhle do stromu by měla většina aut problém
A než se špatně zranit (s trvalými následky), to se radši dobře zabít
a to někdo v diskusi o bouračce superbu psal, že naštěstí jezdil škodou 120, ve které se nedá zabít, protože nemůže jezdit rychle
Tak když 120tka místo motoru v předu nemá nic, jen prázdnou boudu. A motor vzadu pak pomůže svojí energií stalčit auto jako píst. V novém aute by přežil.