- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no bóóže, na slovensku vytieklo maďarské lepidlo ukrajinskému kamiónistovi (cca 4m3)
tak třeba až se to bude jmenovat idnes.sk, tak tady o tom bude článek
do té doby pusinku na zámeček
"Při nehodě se poškodily čtyři tisícilitrové barely" - to bych rád viděl, co to bylo za barely. Jistě z úsporného plastu, uzavřené papundeklem, který se odklápí už při naklonění v zatáčce. Taková žiravina by snad měla být převážena v opravdu fest sudech o max obsahu 50 litrů, aby nedocházelo k takovým ohrožením.
Fotka číslo dvě. Jde o kontejnery na skladování a přepravu vybraných nebezpečných látek z velmi odolného plastu, který s těmi látkami nijak nereaguje, chová se prakticky inertně - na rozdíl od kovů. Další poměrně velkou výhodou těch kontejnerů je, že se při nehodě nechovají jako stádo splašených býků. Nebo jako sudy.
Proč ještě některá z politických partají nevsadila na jasné heslo: Přetáhneme kamiony na železnici!??? Tyhle kamiony jsou hazardem se zdravím nás všech. Kdy to už konečně dojde všem médiím a hlavně politikům. Železnice je v ČR popelkou a v rukou neschopných manažerů. Silniční lobby ovládá všechno.
Neschopní manažeři, to je největší problém ČD. Někteří dopravci to umí bez dotací a někteří to neumí ani s dotacema.
Kyselina chlorovodíková nijak zvlášť nebezpečná pro životní prostředí ani styk s pokožkou není a pro člověka je nebezpečná jen pokud se nadýchá výparů, které silně leptají sliznice, nebo se dostane do očí a tělesných otvorů.
Stačí pár nadechnutí a máte "báječný" plicní edém. Smrt je "úžasná", dusíte se, plíce otékají a zalévají se výpotkem.
Ten váš rozesmátý smajlík je fakt "skvělý a přiměřený".
Když se mi v jiné diskusi snaží jeden kamioňák nacpat do hlavy že místo startovacích kabelů používána startování druhého kamionu kabely od ABS které vedou na návěs. Už se nedivím že se co chvíli někde válí souprava na boku, ono když to řídí takovýdle jelita a kecálisti
Kabelem ABS lze dobit baterku a pak startovat, ale musi se dyl cekat. Pri startu pres by ten kabl mohl odpalit. Co se tyce nehod, stavali se, stavaj a stavat budou. Zarazi me ale proc odtahovali cisternu kdyz se tem vyboural klasickej kamion s plachou.
Tentokrát to bylo o fous. Stát se to o 25 km dále u Brna - Bosonoh a Troubska tak bude mít 40 tisíc obyvatel těchto dvou vesnic a okolních brněnských sídlišť poleptané dýchací cesty. Nevím, jaká katastrofa se ještě bude muset stát, než lidé pochopí, že dálnice mají procházet volnou krajinou a ve městě tranzit nemá co pohledávat. Do měst patří jen dálniční přivaděč a vnitroměstský provoz.
Nesmysl. Ve volnem prostredi se ten plyn okamzite rozptyli a naredi a zadne poleptani by nehrozilo.
cisterna by težko vezla 1000 l kontejnery
HCl-ka nas trapi, hmmmmmm, no to je smula a na D1 hmmmm.
další zprávy na http://www.vypatrej.cz
Potřebuješ zvýšit počet přístupů na stránku než jí střelíš nějakýmu hejlovi?
Upřímně únik kyseliny chlorovodíkové žádným nebezpečím pro životní prostředí není. Kdyby unikly nějaké dlouhodobě trvanlivé a přírodě škodící látky bylo by to horší.
Taky jsem téhož názoru, že ze všech blbých možností je tahle ta nejméně nepříjemná... ... HClka je aspoň cítit, takže do blízkosti nikdo nepoleze...