Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zastupitelé neschválili přípojku k D1, Amazon v Brně se komplikuje

Brněnští zastupitelé na mimořádném zasedání odmítli dohody s firmou CTP Invest a státem, kterými samo město podmiňovalo příchod internetového gigantu Amazon. Nebyli se totiž schopni dohodnout na tom, co má kdo komu zaručit a slíbit ohledně dopravního zatížení v okolí plánovaného obřího skladu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J78a63n 94C59a10b36a56l 8144963290884

Já si myslím, že to místo je naprosto perfektní pro deset nových ubytoven pro Romy. Panečku, to je nápad. To bude ekonomický bůst pro Brno jak svině.

Na druhou notu - vypadá to, že se chce někdo z politiků na stavbě skladu pořádně namastit, ale americký distributor mu na to ne a ne skočit. Dokud nepadnou správné cifry na správná konta, tak tam nakonec fakt ty ubytovny pro Romy vyrostou ...

+1/0
17.2.2014 5:09

L88u33d81ě53k 34M64u48s42e25l66í77k 6113139382748

No ubytovny asi ne-to by byla stejně utopie.Kasárna už jsou zbourána.Ale namastit si kapsu jako předešlí zastupitelé při plánování a stavbě zóny.......to je realita!

0/0
17.2.2014 21:15

A49l59o14i20s 31K40o36v74a63ř32í51k 9395744751453

:-)  Holt, Brno je zlatá loď...

http://www.youtube.com/watch?v=zCVhenArG3E

0/0
16.2.2014 22:11
Foto

P91a59v16e55l 93Č43e51r45n47í67k 1538535400680

Zastupitelé mohli postupovat trochu víc politicky, respektive dát jasné stanovisko - amazon si vybuduje nájezd na dálnici aby nemusel přes slatinu/tuřany a pak ať si staví sklad.

O přípojce prostě nemělo smysl jakkoliv diskutovat. Ta zóna by ji už teď potřebovala jak sůl a kdyby se tam objevil navíc další hyperaktivní sklad, tak bude dopravní situace neudržitelná.

Zajímavé, že u prahy se jim povedlo vyjednat nejen stavbu obchvatu přilehlé obce ale i jednorázový 8M a pravidelný roční 1M příspěvek do rozpočtu této obce

+2/0
16.2.2014 21:42

V11á62c91l30a35v 86V96a10n86ě97k 2583613578271

Jak byste reagoval pote co by Amazon na 'svem' obchvatu zacal treba vybírat mýto aby ten obchvat k jejich škodě nevyuzivala jejich konkurence?

0/0
17.2.2014 0:29

L30u82d34ě72k 65M79u74s27e94l56í44k 6403969232658

Ten sjezd z D1 byl plánovaný se vstupem Flextronic do průmyslové zony.Je to už cca 10 let.Všechny kamiony sjíždí na 201 exitu a vytváří ráno několika kilometrovou frontu.Stále jen slyšíme tyhle kecy od zastupitelů,jinak investor má samozřejmě pravdu,že nebude investovat do něčeho co mu sice možná bude patřit,ale s největší pravděpodobností se změní obsazení zastupitelstva a noví zastupitelé si budou budovat svůj píseček.Jak je tomu od roku 1990.

Volení orgánové- ZAMYSLETE SE

0/0
16.2.2014 17:30

P51a76v85e95l 16O62d69r58a19z48i88l 6474909717170

Ty fronty určitě nejsou několikakilometrové, ale jsou tam, jezdím tamtudy prakticky denně, právě na D1.

Zásadním problémem je naprosto dementně řízená křižovatka, kdy ze dvou směrů odbočuje hodně aut vlevo, ale musí dávat přednost protijedoucím a tím se to hrozně zdržuje. Odbočující pak blokují i ty, kteří jedou rovně či doprava. Kdyby se přeřídila křižovatka, třebas i s průjezdy pro odbočování vlevo, jistě by se to zlepšilo.

0/0
16.2.2014 20:24

R96e41n85é 33F25l63á42š80a86r 5604930824

Zásadním problémem je, pane Odrazile, že by kamionová doprava měla být z velké části převedena na železnici, k čemuž doposud politici nenašli odvahu.

0/0
17.2.2014 2:13

E84d93u88a82r44d 45Ř31e71z65n51í64k 7599345250346

Neskutečné

+1/0
15.2.2014 19:40

M72a97r12e19k 95S98c44h21o79ř 7128231339538

Já bych vyhnal i stávající investory, zatravnil bych pro pejskaře a doprostřed zeleně bych umístil výplatní místo sociálky.... Ale nyní vážně: Město se minimálně desetiletí chlubí výstavní zónou pro investory, tvrdí, jak se je snaží nalákat (přitom toto všechno dělal komerční subjekt CTP - jak jinak), a nyní úředníci zjistí, že není k zóně příjezd? To jsou ty posty za pastelkovné, zrušení poplatků u lékaře, finanční černou díru Úrazová nemocnice a pro věřící nový fotbalový stadion. Tito zastupitelé intelektem odpovídají jejich voličům, kteří také musí přijmout zodpovědnost [>-]

+3/0
15.2.2014 16:31

L36u85d34ě74k 43M68u64s39e27l56í19k 6293209372798

Tak shromaždiště nepřizpůsobivých by jsi nám do Slatiny přemístil?Stačí zloději kovů a nedotknutelná komunita Vietnamců

0/0
16.2.2014 17:32

P84a81v49e26l 84O42d35r35a72z31i39l 6844569207910

Zapomněl jste na vhodná místa pro happeningy neziskovek a tak podobně.

+1/0
16.2.2014 20:46

R79e77n76é 36F28l11á34š38a20r 5134420714

Pane Vanku, neustale mi neco podsouvate, nikdy jsem nerekl, ze si nevazim prace jakehokoliv cloveka, prave naopak! Jen mam ten nazor, ze pokud sem pustime takovouto firmu, je potreba ji primet, aby cast sveho zisku nechavala v mistnim regionu, aby se k zamestnancum chovala jako k lidem a ne jen financnim zdrojum a pecovala o zivotni prostredi, treba prave tim, ze zafinancuje stavbu pripojky ci jeste lepe zeleznicni vlecky. Myslite, ze mi alespon trochu rozumite?

0/−2
15.2.2014 11:23

V91á49c89l24a10v 51V32a37n51ě14k 2823783248101

Nic nepodsouvám pane Flášar. Česko soutěží s ostatními zeměmi kolem nás a když neuspěje tak lidi nepracují. Jedna z podmínek, kterou tyto firmy hledají je ta, že cílová země poskytne infrastrukturu k provozování byznysu a tato firma přiveze hotový byznys, SVÉ peníze a začne ho provozovat z čehož půjdou daně a ofsety k ostatním byznysům.

Proč by měl Amazon stavět vlečku či silniční přípojku, která by jim anulovala veškerý zisk na leta dopředu mi uniká, ale vám očividně ne.

Vlečky, infrastrukturu či silnice staví stát a poté k nim hledá dodává patřičné obchodní aktivity. Firmy pak jdou k hotovým podmínkám, které jiný stát nemá.

Firma má povinnost brát lidi jako finanční zdroj a pochopitelně by se k nim měla chovat lidsky, protože jinak jim utečou,neboť nejsou otroci. O životní prostředí se stará příslušná regulace, kterou musí všechny firmy dodržovat a část zisku nechává v místním regionu už svým fungováním, výdělky, ofsety apod.

Kdybyste třeba byl stavbař, který je momentálně v útlumu, tak byste automaticky něco z toho měl, protože lidi musí někde bydlet ať už ve svém nebo pronájmu atd.

Kdybyste mě cukrárnu tak to samé atd.atd. Už vaše druhá věta, že sem firmu - pustíme- naznačuje vaši určitou podjatost, - chápu, že máte dobré úmysly, ale ty musí vždycky někdo zaplatit. Dobrý úmysl nelze nařídit, v obchodě to vždycky musí být oboustranně výhodné.

+4/−1
15.2.2014 12:28

D14a83n 17H28o34l75i41c52k82ý 5194770596531

a v tomto případě to bohužel oboustraně výhodné nebylo a proto se nedohodli, to je obchod, tak už to chodí

+1/0
16.2.2014 18:32

R22e51n69é 43F85l81á16š38a42r 5344820504

Vážený pane Vaňku, když se tak dívám zpětně na naši diskuzi, myslím, že je to trochu o věci světonázoru a pohledu na svět, který máme trochu odlišný. Nesdílím Váš názor. na ofsety - pokud tím myslíte nepřímou podporu ostatních živností, například Kolín se také těšil na automobilku TPC, připravil vše pro její příchod v očekávání rozkvětu a dnes toho většina lidí i zastupitelů lituje. Městu automobilka totiž téměř nic nepřinesla. Pracují v ní především lidé z jiných regionů a ze zahraničí, do města nakupovat ani se bavit nechodí, zvýšila se rapidně kriminalita... Pravda poblíž automobilky vzniklo pár nových hospod a jeden či dva obchody, ještě větší počet těchto zařízení ve městě ale zkrachoval nebo je před krachem...Takže s vámi souhlasím v momentální pomoci stavební firmě, otázkou je, zda ji získá firma z regionu. Na už tak přetížených silnicích se budou pohybovat další kamiony, pro které se budou muset stavět další dálnice a obchvaty, případně obchvaty obchvatů a krajina bude čím dál víc ujídána betonem... A to vše s vidinou nekonečného ekonomického růstu, který je, dle mého názoru, nesmyslem. Proto, nezlobte se na mě, si i nadále myslím, že příchod Amazonu není pro Českou republiku z hlediska dlouhodobého rozvoje tou nejlepší variantou. Přesto respektuji Váš odlišný pohled na věc a děkuji za slušně vedenou diskuzi. Přeji vše dobré Vám i naší malé a krásné zemi!

0/0
17.2.2014 2:11

J50i72ř84í 16H29o35r53á66k 8724586713260

Nemusíme dělat z naší malé země jeden velký sklad pro půl světa. A to ještě na zemědělské půdě. Do 10 - 15 let se stanou potraviny a voda nejstrategičtější   surovinou na světě. Kvůli potravinám a vodě se  brzy bude válčit na celém světě.

+5/−2
15.2.2014 9:20

M41i53c76h96a75l 69M36i53k65e73š 1780455743

Ježiš to je blbost...zaměstnat 2000 lidí nebo udělat pole pro řepku a zaměstnat dva traktoristy. Zvažte sám

0/0
16.2.2014 20:35

P45e55t70r 90N37o86v67o31t92n26y 9261763225337

Ta puda uz davno neni zemedelska, tam kde se ma stavet bylo kdysi sportovni letiste....

0/0
16.2.2014 21:38

P44e21t10r 79K15u52l98i34c69h 9670601752935

nedostatek potravin a vody v Evropě ;-D;-D;-D

0/0
16.2.2014 22:45

H48o41n77z51a 17K81o71z22e26l 8554509262894

Vyborne!A zas poslouchat vod Brnaku,ze tam neni prace a proto musej do Prahy :-(

+4/−2
15.2.2014 6:01

T39o53m76á20š 37V88a61l54d11e62r 7503130399

Investor by měl mít povinnost zajistit dopravní obslužnost k zóně mimo obydlí v okolí. A snížit tak zatížení na občany v okolí celého projektu.  K čemu je život, když si zničíme prostředí, kde žijeme. V tom je jádro pudla. 

  Taky jsem řešil podobný problém s pozemky. Dá to práci vyjednat s bankou. Výsledek, jde to. Ale vždy se najde řešení, aby se mohlo stavět i se zárukami pro banku. Zde by stačilo převést pozemky po kolaudaci dotyčné stavby danou smlouvou. Tj dokončíte přivaděč s kolaudací a po té se převedou pozemky.Jakékoliv odklonění od dané smlouvy je podvod. Dotyčné viníky poslat do chládku a vrátit se ke smlouvě a splnit její psanou dohodu. Otázkou je jaký chytrolín sepíše smlouvu bez vedlejších úmyslů.

+4/−1
15.2.2014 0:59

Š41t11ě21p84á12n 39V61a91n28ě89k 3253739187947

Možná ano, kdyby tohle někdo navrhl dříve, tak by se to dalo s bankou v rozumném časovém intervalu vyjednat, ale pokud s tím někdo přijde zcela nečekaně, těsně před jednáním zastupitelstva, tak je to dost mimo.

0/0
15.2.2014 8:33

I59v62a25n 22N54o56v59o40t71n23ý 4499468775364

Ja napríklad už vážne uvažujem , že napíšem pozývací dopis Putinovi ( po vzore Biľaka a pred ním podpísaných štyroch Čechoch - o ktorých sa záhadne mlčí ) a pozvem ruskú armádu nech to tu dá zase do poriadku . Schopné firmy znárodníme a ostatné odtiaľ proste vykopeme .. Pridá sa niekto z CZ ? Potrebujem troch aby to bolo historicky správne.

+1/−4
15.2.2014 0:27

Č70e11s40t53m20í63r 96D20o63č61e46k29a92l 3215422822963

"nech to tu dá zase do poriadku" ... díky Rusákům, komoušům a kreaturám jako vy jsme pořád tam, kde jsme - na chvostu Evropy ...

0/0
15.2.2014 8:13

M98o63j30m24í46r 15S80k51á26l53a 2390512736

Do toho vašeho SS si pozvi koho chceš. CR naštěstí už nemá se SS nic společného...

0/0
16.2.2014 10:48
Foto

P22a60v88e44l 46V27e41s51e35l75ý 2348644724804

Žádná škoda. O jednu obří halu míň. Je skoro zázrak, že brněnští zatupitelé někdy rozhodnou i ve prospěch místních obyvatel (rozumějte Slatiny a Tuřan), ne obecné "zaměstnanosti". Ten přivaděč by se bez smluvní podmínky totiž nikdy nepostavil a Slatinští by pak jen mohli zlostně přihlížet projíždějícím kamionům.

+4/−9
15.2.2014 0:25

P66a94v94e58l 68O12d59r77a92z29i62l 6814179217200

Jo, ale co s tím mají společnýho Tuřany? Kromě toho tam přípojka je, stačí inteligentně vyřešit křižovatku, místa je tam dost.

+2/0
15.2.2014 2:01
Foto

P31a85v23e23l 75V59e24s54e52l68ý 2318554254484

Tuřany s tím mají společného to, že se přes ně dá objet věčně ucpaná křižovatka Řípská x Tuřanka, když využijete sjezd na 196 km D1. Vím, že se v těch místech postaví časem jiné haly, ale třeba to bude i spojeno s výrobou a ne pouhé logistické centum, které zatíží dopravou své okolí výrazně více. Proto trvám na tom, že zastupitelé rozhodli dobře, když požadovali záruku vybudování toho dálničního sjezdu přímo do průmyslové zóny. Ochrana kvality života místních je mi cennější než teoretických 1500 pracovních míst. (a to i přesto, že ve zmíněné oblasti nebydlím)

+2/−1
15.2.2014 10:42

P20a40v58e72l 63O59d46r56a75z17i31l 6144949877200

To spíš právě proto, že.

0/0
16.2.2014 20:51

P44a10v65e59l 38O97d25r16a25z93i32l 6514499517890

Eh... pardon... No já to chápu, pamatuji si, jak řvali komínští, že nechtějí hlučnou vozovnu trolejbusů...

0/0
16.2.2014 20:52

J46a56k44u38b 81K88a13m18e53n61i73c74k19ý 4169912717646

to my vysvetlete, s timto preci turany nemaji nic spolecnyho, kamiony se pres ne nedokazou nikama dostat na dalnicu....

0/0
16.2.2014 21:21

P36e43t18r 67N64o95v85o50t94n33y 9431773405177

zastupitele to nedelaji pro obcany, ale cekaji, kolik kapriku priplave....

0/0
16.2.2014 21:41

K15a85r69e74l 69J65o16a31c41h90i22m97s64t32á16l 8106332327666

pěkné ale taky ty ceny potom by mohli bejt jako na amazon.com

0/0
14.2.2014 23:59
Foto

T25o15m42á31š 80J60á57r87a85i 7657696399222

na jednej strane se mi vidí, kam se pchá tenhle Amazon a otravuje...avšak, budoucnost je v tom co Amazon provozuje. Nekvalifikovaní dělníci tu někdo napsal. To nerád slyším protože je to nesmysl. V takovém podniku aby fungoval musejí být jak manažeri tak pracovníci kteří to fyzicky vykonají. A že nikdo nejde pracovat za 50-60 korun na hodinu, to ale určite nebude tolik, to je proto jako všude jinde, protože domácí do té práce nejdou a tak tam jsou místa pro zahraniční pracovníky.

0/0
14.2.2014 21:57

T32o46m26á12š 98V29a22l76d75e52r 7973310279

Naivko, Firma si najme agentury, aby nemusela odvádět daně za všechny pracovníky. Sklad nepotřebuje mnoho kvalifikovaných pracovníků. V normálním skladě je tak 50-65 % agenturních. A je jasné, že cizinci z východu jsou levnější, než lidé u nás. A takové specializované agentury u nás jsou. Zaměstnanec ve skladu až na vyjimky nemá průměrný plat ČR. Nutit lidi pracovat za minimální mzdu není hrdinství, ale hyenismus a ukázka neschopnosti managmentu podniku produkovat zisk jiným způsobem. Tímhle myšlením se nikdy nepřiblížíme k úrovni Německa a dalších , jak jsem četl představy některých spoludiskutujících.

+4/0
15.2.2014 0:48

P88a33v19e55l 73O91d89r71a64z87i24l 6214769297650

No, ty daně, které odvedou agentury, se nevezmou z Marsu, ale z faktur. Lidi, kteří by ve skladu Amazonu pracovali by tak nejspíš činili proto, že by lepší práci nesehnali. Takhle mají po fialkách.

+2/0
15.2.2014 2:03

V70á60c98l53a86v 62V82a62n16ě30k 2673943918651

Pane Valder,otroctví skončilo před dvěma sty lety. Vy nadáváte na cizince z východu stejně jako na ně nadávají v Německu kde třeba pracuje hodně lidí z vašeho okolí a kde tato země drží Čechy nad vodou.

Kdyby bylo po vašem, tak by Čechy odtud vykopali ven a dali práci svým lidem.

Proč to asi neudělají? - Jak jednoduché, Češi pracují za míň. Dle vašeho postřehu jsou Němci hyeny. Zeptal jste se někdy někoho kdo u nich dělá, jak to vidí a pak mu sdělil váš současný názor? Dostal byste nejspíš do nosu.

Měl byste si nechat udělat jiné brýle, ty vaše mám ukazují jen černobílý svět.

0/−1
15.2.2014 10:29

R54e38n62é 35F70l96á41š59a83r 5484610854

Smutno je mi z toho, že lidé přišli o vlastní myšlení, že se neumí dívat na věci z více stran. Amazon pomůže maximálně dopravním kamionovým firmám, občanům přinese větší dopravní zátěž a zhoršené životní prostředí. 1500 nových pracovních míst? Jenže pro koho, pro nekvalifikované dělníky, kteří přijdou z východu, protože kdo jiný by dělal za 50 až 60 korun na hodinu a za podmínek ponižujících lidskou důstojnost (zeptejte se například někoho z bývalých zaměstnanců, jak se chovají k lidem v podniku Alza. V Amazonu to bude podobné nebo spíš ještě horší). Stát dá na deset i více let firmě daňové úlevy, zisky budou končit na účtech v cizině, mimo těch milionů pro ty, kteří zde Amazon prosazují, a tak dále. Co namísto takovýchto podniků, více podporovat místní střední firmy, třeba těmi daňovými úlevami. Místní lidé budou přeci chtít i zvelebovat svůj kraj, ne ho jen využít a zmizet... Ale možná se na to dívám špatně...

+11/−2
14.2.2014 21:25

R67o57m12a89n 31K10o56n15e24č52n53ý 4444638153

Dobry den.Nevim jestli jste z Brna a jestli vite jak vypada ctp park v Cernovicich?Ja tam pracuji dokonce ve firme ktera sidli v miste kde se do ctvrtka delaly upravy na stavbu Amazonu.Ano prvni vec-doprava,vzhledem k tomu ze obce Slatina,Turany jsou uplne bokem tak nevim proc tyto dve uskupeni broji proti stavbe,zvlast kdyz vedle staji tvz.Zelene mesto slatina,z jedne strany dopravni silnicni uzel,z druhe strany zeleznice,opravdu zelene mesto.Pracovni mista:byla to pred nedavnem reportaz o platech v teto firme,nevim kde jste vzal tech 50-60 kc,bylo to asi 100-120,za mesic to vychazelo asi na 20000kc,coz je na brno stale dobre,ano budou tam pracovat nekvalifikovani lide,ale to bylo uz ze zacatku receno,ze tech 1500 lidi,bude se sorty mene zkusenych,a i tak 1500 mist se pro jizni moravu super,ale kdyz Brno nechce at necha byt

+2/−2
14.2.2014 22:01

R69e12n35é 16F95l97á15š19a59r 5604850164

Vážený pane Konečný, vámi uváděný plat z reportáže je nejspíš průměrným platem za všechny zaměstnance případného skladu. Z Brna sice nejsem, ale mám k němu docela blízký vztah. Nejvíc se obávám toho, že místním lidem tu slibovanou práci nepřinese, protože nebudou ochotni za stanovených podmínek pracovat, takže většinu těch míst získají lidé z jiných zemí a ekonomický přínos pro naši zemi bude minimální, opravdu pravděpodobně jen na těch daních za nákup nafty do kamionů u čerpacích stanic a poplatků za využití dálniční sítě. Tohle ale není rozvoj, který má výhled do budoucna a byl by i za dvacet let výhodný pro tuto zemi a její občany. Ale jak říkám, možná se mýlím, tím vším jsem chtěl říci, že bych byl mnohem raději, pokud by se podporoval místní střední stav, drobné podniky regionálních firem a živnostníků... Hezký večer

+4/−3
14.2.2014 23:45

V32á33c21l76a60v 91V10a64n25ě15k 2143393458941

Ano dáváte se na to z vaši pohodlne pohovky špatne. Nechte to na těch lidech co skutečne potřebují práci a nekecejte jim do toho jak a za kolik mají pracovat když budou vděčni za jakoukoliv práci. Arogance a amaterismus je snad v teto zemi na státní symbol. Jistě - 1500 pracovních mist je nám sumafuk, my chceme jen práci pro atomové fyziky. Slezte prosím vás z te hrušky na zem.

+2/−2
14.2.2014 22:04

R45e60n39é 85F18l89á16š90a71r 5574580414

Pane Vaňku, přeji Vám zdar a sílu při vaši profesionální práci v Amazonu!

0/−1
14.2.2014 23:48

V65á87c91l57a97v 50V14a25n76ě33k 2933473908611

Pane Flasare az budete platit utratu nezapomeňte hospodskemu připomenout ze nepracujete ve skladu. Zapomnel jste na to ze tito lide budou i z jejich maleho platu platit dane ktere bude potreba k tomu aby treba vase deti mohly chodit do subvencovane školky anebo budou platit důchod vasich rodičů. Pokud budou sedet doma budete jejich socialku platit vy. Jste v nejlepsim pripade naivní anebo si hrajete na hogofogo - z cizí kapsy.

+2/−1
15.2.2014 1:00

R44e98n89é 64F97l94á69š10a62r 5544790734

Myslím, pane Vaňku, že každý hovoříme o něčem jiném. Prostě jsem chtěl říci, že namísto zatěžování naší republiky nevzhlednými stavbami, budování nových dálnic a ničení životního prostoru, by bylo vhodnější podporovat místní firmy, nebo tedy alespoň zahraničním investorům dát jasná pravidla, že zaměstnají tolik a tolik procent lidí z regionu, kde provozují své podniky, že třeba třicet procent zisku vrátí zpět do regionu, že namísto silničního přivaděče postaví železniční vlečku... Dnes je to tak, že se naše země jen ničí ve prospěch zahraničních investorů (samozřejmě, že někteří jsou přínosem) a místní podnikatelé jsou znevýhodňováni, protože oni žádné úlevy nedostanou, právě naopak. Bylo by to asi na delší diskusi, nejsem proti tomu aby lidé měli práci, ale nemyslím si, že by z nich museli být otroci za pár kaček. A ty daně z jejich platů naši zemi opravdu nezachrání. Mějte se fajn!

+2/0
15.2.2014 6:45

V52á94c98l40a61v 63V28a28n36ě21k 2713673168621

Obávám se pane Flášare, že jste zcela vedle a absolutně nemáte ponětí jak těžké je přimět někoho investovat jejich peníze do jiné země a kolik dalších pracovních míst přinese každé obsazené - nekvalifikované- místo místní ekonomice. Otroctví už taky nemáme a kdokoliv tam bude pracovat může kdykoliv svobodně odejít jinam.

Myslím, že lidé, kteří pracují na nekvalifikovaném místě by moc neocenili váš přístup k jejich přínosu pro ostatní. Bez nich a jejich práce nad kterou vy ohrnujete nos byste se třeba za čas utopil v odpadcích a bydlel v jeskyni. Vámi proklamovaná podpora místních firem je sice velmi pěkné uvážení a mělo by tak být, ale zapomněl jste, že jejich podpora musí jít z místních kapes - vašich a někdo na ni musí předtím vydělat. Je jedno jestli kvalifikovanou či nekvalifikovanou prací.

Myslím, že si okolní země už mnou ruce a čekají až si Češi zase nastřelí vlastní gól a kvůli své zabedněnosti odevzdají pracovní příležitost dobrovolně někomu jinému. Vy si myslíte, že to je kapka v moři a nikoho ta práce nezachrání. Zapomněl jste se ale zeptat jak to vidí někdo, kdo tuto práci skutečně potřebuje.

+1/0
15.2.2014 10:20

T35o30m28á21š 65C90i93b56u55l17k11a 7162589627713

Naprostý souhlas R^

0/0
14.2.2014 21:20

T64o35m46á76š 34C97i18b25u46l71k40a 7292719357323

Tak tento komentář měl být někde jinde, reagoval jsem na jiný příspěvek 8-o

0/0
14.2.2014 21:22

K36r32i57s45t69ý49n81a 50F87o87j78t94l49o90v39á 4548147644561

2000 pracovnich mist pro lidi prakticky bez kvalifikace, ktery je nejtezsi zamestnat? Naco, at si je zamestnaji nekde jinde.. Pro Brno by to bylo urcite super, ale je fakt, ze regiony jako Zlinsko a Ostravsko to asi potrebuji vic, bohuzel by se zastupitele Brna meli prat spis za zajmy Brna a ne jinych regionu.

0/0
14.2.2014 20:38

M70i85r34o89s81l63a26v 14V80y49k35o71u32p31i32l 3800786583235

Zajímalo by mne, kolik zde diskutujících občanů má bydlištěve Slatině nebo Tuřanech. Kolik z nich přesně ví co tato investice přineseekonomicky po odečtení nákladů a úlev. Kolik z nich ví jak dopadly podobnéaktivity v Blansku, kde do podobných firem museli přijmout nakonecmongolských pracovníků. A proč mají místní strach z toho, že nebude opětsplněno to, že se postaví samostatný sjezd do této frekventované průmyslové zóny,který měl být již realizován před deseti lety. Pokud se tedy nejste schopnidostat do větší hloubky problému a vidíte jen 1500 pracovních míst bez dalšího,tak bude lepší přejít do jiné diskuze, třeba o pejskovi a kočičce, jestli sejim povede dort a nezatěžovat tady svými moudry lidi co dokážou pochopit o tomto celé je a hlavně, kteří zde žijí a tato záležitost na ně má přímý dopad. Jábych také mohl doporučit výstavbu skladu pro jaderný odpad v Horní Dolní,když tam nežiji.

+2/−4
14.2.2014 20:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.