- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si myslím, že to místo je naprosto perfektní pro deset nových ubytoven pro Romy. Panečku, to je nápad. To bude ekonomický bůst pro Brno jak svině.
Na druhou notu - vypadá to, že se chce někdo z politiků na stavbě skladu pořádně namastit, ale americký distributor mu na to ne a ne skočit. Dokud nepadnou správné cifry na správná konta, tak tam nakonec fakt ty ubytovny pro Romy vyrostou ...
No ubytovny asi ne-to by byla stejně utopie.Kasárna už jsou zbourána.Ale namastit si kapsu jako předešlí zastupitelé při plánování a stavbě zóny.......to je realita!
Zastupitelé mohli postupovat trochu víc politicky, respektive dát jasné stanovisko - amazon si vybuduje nájezd na dálnici aby nemusel přes slatinu/tuřany a pak ať si staví sklad.
O přípojce prostě nemělo smysl jakkoliv diskutovat. Ta zóna by ji už teď potřebovala jak sůl a kdyby se tam objevil navíc další hyperaktivní sklad, tak bude dopravní situace neudržitelná.
Zajímavé, že u prahy se jim povedlo vyjednat nejen stavbu obchvatu přilehlé obce ale i jednorázový 8M a pravidelný roční 1M příspěvek do rozpočtu této obce
Jak byste reagoval pote co by Amazon na 'svem' obchvatu zacal treba vybírat mýto aby ten obchvat k jejich škodě nevyuzivala jejich konkurence?
Ten sjezd z D1 byl plánovaný se vstupem Flextronic do průmyslové zony.Je to už cca 10 let.Všechny kamiony sjíždí na 201 exitu a vytváří ráno několika kilometrovou frontu.Stále jen slyšíme tyhle kecy od zastupitelů,jinak investor má samozřejmě pravdu,že nebude investovat do něčeho co mu sice možná bude patřit,ale s největší pravděpodobností se změní obsazení zastupitelstva a noví zastupitelé si budou budovat svůj píseček.Jak je tomu od roku 1990.
Volení orgánové- ZAMYSLETE SE
Ty fronty určitě nejsou několikakilometrové, ale jsou tam, jezdím tamtudy prakticky denně, právě na D1.
Zásadním problémem je naprosto dementně řízená křižovatka, kdy ze dvou směrů odbočuje hodně aut vlevo, ale musí dávat přednost protijedoucím a tím se to hrozně zdržuje. Odbočující pak blokují i ty, kteří jedou rovně či doprava. Kdyby se přeřídila křižovatka, třebas i s průjezdy pro odbočování vlevo, jistě by se to zlepšilo.
Já bych vyhnal i stávající investory, zatravnil bych pro pejskaře a doprostřed zeleně bych umístil výplatní místo sociálky.... Ale nyní vážně: Město se minimálně desetiletí chlubí výstavní zónou pro investory, tvrdí, jak se je snaží nalákat (přitom toto všechno dělal komerční subjekt CTP - jak jinak), a nyní úředníci zjistí, že není k zóně příjezd? To jsou ty posty za pastelkovné, zrušení poplatků u lékaře, finanční černou díru Úrazová nemocnice a pro věřící nový fotbalový stadion. Tito zastupitelé intelektem odpovídají jejich voličům, kteří také musí přijmout zodpovědnost
Tak shromaždiště nepřizpůsobivých by jsi nám do Slatiny přemístil?Stačí zloději kovů a nedotknutelná komunita Vietnamců
Pane Vanku, neustale mi neco podsouvate, nikdy jsem nerekl, ze si nevazim prace jakehokoliv cloveka, prave naopak! Jen mam ten nazor, ze pokud sem pustime takovouto firmu, je potreba ji primet, aby cast sveho zisku nechavala v mistnim regionu, aby se k zamestnancum chovala jako k lidem a ne jen financnim zdrojum a pecovala o zivotni prostredi, treba prave tim, ze zafinancuje stavbu pripojky ci jeste lepe zeleznicni vlecky. Myslite, ze mi alespon trochu rozumite?
Nic nepodsouvám pane Flášar. Česko soutěží s ostatními zeměmi kolem nás a když neuspěje tak lidi nepracují. Jedna z podmínek, kterou tyto firmy hledají je ta, že cílová země poskytne infrastrukturu k provozování byznysu a tato firma přiveze hotový byznys, SVÉ peníze a začne ho provozovat z čehož půjdou daně a ofsety k ostatním byznysům.
Proč by měl Amazon stavět vlečku či silniční přípojku, která by jim anulovala veškerý zisk na leta dopředu mi uniká, ale vám očividně ne.
Vlečky, infrastrukturu či silnice staví stát a poté k nim hledá dodává patřičné obchodní aktivity. Firmy pak jdou k hotovým podmínkám, které jiný stát nemá.
Firma má povinnost brát lidi jako finanční zdroj a pochopitelně by se k nim měla chovat lidsky, protože jinak jim utečou,neboť nejsou otroci. O životní prostředí se stará příslušná regulace, kterou musí všechny firmy dodržovat a část zisku nechává v místním regionu už svým fungováním, výdělky, ofsety apod.
Kdybyste třeba byl stavbař, který je momentálně v útlumu, tak byste automaticky něco z toho měl, protože lidi musí někde bydlet ať už ve svém nebo pronájmu atd.
Kdybyste mě cukrárnu tak to samé atd.atd. Už vaše druhá věta, že sem firmu - pustíme- naznačuje vaši určitou podjatost, - chápu, že máte dobré úmysly, ale ty musí vždycky někdo zaplatit. Dobrý úmysl nelze nařídit, v obchodě to vždycky musí být oboustranně výhodné.
Nemusíme dělat z naší malé země jeden velký sklad pro půl světa. A to ještě na zemědělské půdě. Do 10 - 15 let se stanou potraviny a voda nejstrategičtější surovinou na světě. Kvůli potravinám a vodě se brzy bude válčit na celém světě.
Ježiš to je blbost...zaměstnat 2000 lidí nebo udělat pole pro řepku a zaměstnat dva traktoristy. Zvažte sám
Vyborne!A zas poslouchat vod Brnaku,ze tam neni prace a proto musej do Prahy :-(
Investor by měl mít povinnost zajistit dopravní obslužnost k zóně mimo obydlí v okolí. A snížit tak zatížení na občany v okolí celého projektu. K čemu je život, když si zničíme prostředí, kde žijeme. V tom je jádro pudla.
Taky jsem řešil podobný problém s pozemky. Dá to práci vyjednat s bankou. Výsledek, jde to. Ale vždy se najde řešení, aby se mohlo stavět i se zárukami pro banku. Zde by stačilo převést pozemky po kolaudaci dotyčné stavby danou smlouvou. Tj dokončíte přivaděč s kolaudací a po té se převedou pozemky.Jakékoliv odklonění od dané smlouvy je podvod. Dotyčné viníky poslat do chládku a vrátit se ke smlouvě a splnit její psanou dohodu. Otázkou je jaký chytrolín sepíše smlouvu bez vedlejších úmyslů.
Možná ano, kdyby tohle někdo navrhl dříve, tak by se to dalo s bankou v rozumném časovém intervalu vyjednat, ale pokud s tím někdo přijde zcela nečekaně, těsně před jednáním zastupitelstva, tak je to dost mimo.