Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jít k holiči v Ománu? Zařídí to rezervační systém z Brna

Už žádné telefonáty do fitness-center, k lékaři či kadeřníkovi. Konec dohadování nad termínem. Třiadvacetiletí Boris Bošiak a František Mazuch se potkali v Brně a založili službu, která cokoli zarezervuje pár kliky myší. Dnes mají deset tisíc zákazníků ve 140 zemích světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z97u37z92a75n36a 17K78u26b83á25t49o26v38á 1836103916694

Držím jim palce a ať se i nadále daří!

0/0
2.3.2014 21:44

D10a73n 71M57a86c83h21o21l93d58a 8697552974302

do kadernictvi nesmysl, je na rozhodnuti klienta kolik casu se mu kadernik bude venovat? co je to za idiocii, pokud kadernik s klientem dopredu nemluvi ma naproste minimum informaci o tom co se bude cht, jakou kvalitu vlasu, jak huste, nehuste vlasy jsou. Rozptyl pak muze byt i v ramci hodin. Pokud zakaznik navazuje jeden za druhym pak s cely rezervacni system je na cucky po prichodu jedno "nestandartniho " klienta, ktery udela skluz na cely den. V kadernictvich je to proste hodne individualni.

+1/−1
1.3.2014 13:00

A22l53e30x68a92n57d10r 22K31o42s86t50k25a 5319976309906

Spíš si to představte jako obdobu, že zavolá známá zákaznice, že by se potřebovala stavit ve stčedu odpoledne a že tentokrát nepotřebuje trvalou a barvu, ale jen lehce sestříhnout přerostlé.

0/0
2.3.2014 7:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.