Diskuze

Jít k holiči v Ománu? Zařídí to rezervační systém z Brna

Už žádné telefonáty do fitness-center, k lékaři či kadeřníkovi. Konec dohadování nad termínem. Třiadvacetiletí Boris Bošiak a František Mazuch se potkali v Brně a založili službu, která cokoli zarezervuje pár kliky myší. Dnes mají deset tisíc zákazníků ve 140 zemích světa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Držím jim palce a ať se i nadále daří!

0 0
možnosti

do kadernictvi nesmysl, je na rozhodnuti klienta kolik casu se mu kadernik bude venovat? co je to za idiocii, pokud kadernik s klientem dopredu nemluvi ma naproste minimum informaci o tom co se bude cht, jakou kvalitu vlasu, jak huste, nehuste vlasy jsou. Rozptyl pak muze byt i v ramci hodin. Pokud zakaznik navazuje jeden za druhym pak s cely rezervacni system je na cucky po prichodu jedno "nestandartniho " klienta, ktery udela skluz na cely den. V kadernictvich je to proste hodne individualni.

1 1
možnosti

Spíš si to představte jako obdobu, že zavolá známá zákaznice, že by se potřebovala stavit ve stčedu odpoledne a že tentokrát nepotřebuje trvalou a barvu, ale jen lehce sestříhnout přerostlé.

0 0
možnosti