Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na rok dělníci odříznou sever Brna od centra. Oprava začne v sobotu

Ani jedno auto, tramvaj či autobus. Od soboty neprojede brněnskou ulici Milady Horákové kromě sanitky žádný dopravní prostředek. Obří oprava důležité brněnské tepny spojující sever Brna s centrem a Koliště s Dětskou nemocnicí má trvat více než rok, celých 483 dní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L39i32b43o63r 94V61y55k94o11u40p76i86l 9656235229597

Jenže se to všechno nahrne na Cejl a tam jsou fronty "krok-sun-krok" denně. Takže zpomalení městské dopravy všeho všudy o cca 3 minuty je nereálné.

0/0
14.3.2014 4:23

R11i70c35h89a59r69d 16M28i37k87u62l50e46n71k26a 1509827367874

Vidím, že redakce maže kritické příspěvky, takže ještě jednou:

Je to cca 800 m, bude to uzavřeno asi 480 dní a stát nás ta legrace bude 235 000 000 Kč (zatím, však ono to naskočí, že).

Tak jsem našel tenhle starší článek o tom, jak to dělají v Japonsku....

http://zpravy.idnes.cz/japonci-opravili-znicenou-silnici-za-sest-dnu-f4p-/zahranicni.aspx?c=A110324_132757_zahranicni_ipl

0/0
12.3.2014 9:21

P45a58v56e23l 59O87d59r73a22z75i32l 6804409467190

Obchodníci to neustojí, Kociáne, navzdory naivním představám městských ouřadů je řada příkladů, jak město ničí podnikatele, jeden óbr zrovna za magičem, Husova a Pekařská, kde došlo k likvidaci jakékoliv možnosti zaparkování a likvidaci spousty provozoven.

Předpokládám, že Milady Horákové bude rekonstruována stejně nesmyslně, jako Husova, kde často tramvaj stojí a dává přednost neexistujícím autům a vice versa, protože nějaký divný člověk spojil tramvajový a jízdní pruh v jeden.

;-O

+2/0
11.3.2014 9:07

I26v25a36n 17H97o14l57a39s 5237357148397

> speciální kolejová úvrať, na které se vozy otočí.

Tak na úvrati se vozy otočí fakt dost těžko.

0/0
11.3.2014 6:20

M75i10r54o57s74l11a10v 94H92r51u14š16k32a 1130365183945

V opačném směru musí autobusy i auta z Koliště (Moravského náměstí) přes ulici Lidická, Lužánecká, třídou Kapitána Jaroše a Kudelovou ulicí na náměstí 28. října.

Jaképak Moravského náměstí?

0/−1
10.3.2014 22:39

P12a88v33e28l 29O42d30r15a61z83i11l 6444979507280

Dřív Náměstí Rudé Armády, pokud jste nezaregistroval změnu.

0/0
11.3.2014 9:09

I50v14a69n 18H18o72l72a90s 5137737338727

Řekl bych, že mu šlo o ten zvláštní tvar.

0/0
11.3.2014 11:08

P31a10v75e10l 31O30d27r33a24z16i17l 6564669347510

No, když do Lidické odbočuji vpravo, tak jedu z Koliště, když do Lidické odbočuji doleva, tak jedu z  Moravského náměstí ;-)

0/0
14.3.2014 9:02

Z14u23z38a71n45a 44V57o66l13n31a 1949934262856

Na Minskou by taky mohli zavitat...

+1/0
10.3.2014 22:11

M37a44r28t46i23n 83K81r30č30i29l 6760258118799

V normální civilozované zemi by se pracovalo od 6 do 22 až 23 hodin.a bylo by to hotové za 8 měsíců.

+3/−1
10.3.2014 19:42

A96l62e69š 36M25a76r91t84i31n85í58k 2427617534574

Bohužel spojení na Starou Osadu bude značně komplikované. Tam se to prodlouží o více než 3 minuty.

+2/−1
10.3.2014 19:11

P93a98v72e75l 10O29d50r53a37z61i94l 6714869677320

Spojení na Starou Osadu pomocí linky 2 bude zcela nedotčeno.

0/0
11.3.2014 9:12

I67v26a58n 94H39o63l51a20s 5987567988777

Do jisté míry ano -  v momentě, kdy se na Cejl kromě současných 3 linek ( v každém směru 5 tramvají za 10 minut) vecpou tři další z M. Horákové (4 za 10 minut + výluková x3 k Dětské nemocnici), tak se to tam bude obáhvám se dost uzlovat - zejména pokud budou auta postávat na kolejích stejně, jako to dělají běžně (už v současnosti je Cejl průjezdný dost obtížně).

+1/0
11.3.2014 11:51

P50a86v90e17l 92O87d20r67a53z83i18l 6304199447310

Po manažersku by se řeklo, že to bude pěkná "člendž."

Raděj se tam vůbec nevyskytovat (autem). Předpokládám, že se intenzita odtahů ještě zvýší.

0/0
14.3.2014 9:03

M84a93r41e63k 84S41c16h59o97ř 7468501249528

Kvalitní nadpis!!! Neměla redaktorka odříznutý mozek od přívodu vzduchu? Jsem ze severu Brna z Lesné, která je přímo napojena Merhautovou na M. Horákové. Přesto se odříznut necítím.

+2/−3
10.3.2014 17:00

T30o11m16á37š 35B83r24z72o29b19o27h59a75t22ý 3147740497872

I my z Blekfíldu máme Drobného a trolebusy 25,26. Každopádně cestovat přes Mordor na Hlavas...no těmto místům se normálně raději vyhýbám.Rv

+4/0
10.3.2014 19:46

R29e23n86a56t25a 81H20a24v36l60í77č75k77o25v79á 3489306773585

Na tuhle uzavírku se fakt netěším! Uznávám, že je potřebná, protože ta silnice je v dezolátním stavu, ale bude to masakr! Následně můžou začít s opravami na Minské-Horově, budování tunelu pro šaliny pod Wilsoňákem...Je těch ulic nějak moc a opravy jsou nutné. My to holt musíme přežít.

+4/0
10.3.2014 16:59

T38o45m93a19s 88N48o26v93o85t59n75y 3971656728629

No, jestli se tam bude makat tak "rychle" jako na Pionýrské, kde se první dva měsíce nic nedělo kromě kasírující policie v zákazu vjezdu, tak se máme zase na co těšit. Jinak vůbec nechápu, proč cpát autobusy na Nám. 28. října někudy přes Lužáneckou a Kpt. Jaroše, to si snad z Moraváku každý dojde ne?

+13/0
10.3.2014 16:54

P33a49v38e73l 85O34d26r20a57z63i93l 6534409127790

To určitě, ale vy nevidíte, že kvůli autobusům na už tak přetížené kpt. Jaroše zruší desítky parkovacích míst? To bude vejvar, PANEČKU!

0/0
11.3.2014 9:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.