- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenže se to všechno nahrne na Cejl a tam jsou fronty "krok-sun-krok" denně. Takže zpomalení městské dopravy všeho všudy o cca 3 minuty je nereálné.
Vidím, že redakce maže kritické příspěvky, takže ještě jednou:
Je to cca 800 m, bude to uzavřeno asi 480 dní a stát nás ta legrace bude 235 000 000 Kč (zatím, však ono to naskočí, že).
Tak jsem našel tenhle starší článek o tom, jak to dělají v Japonsku....
Obchodníci to neustojí, Kociáne, navzdory naivním představám městských ouřadů je řada příkladů, jak město ničí podnikatele, jeden óbr zrovna za magičem, Husova a Pekařská, kde došlo k likvidaci jakékoliv možnosti zaparkování a likvidaci spousty provozoven.
Předpokládám, že Milady Horákové bude rekonstruována stejně nesmyslně, jako Husova, kde často tramvaj stojí a dává přednost neexistujícím autům a vice versa, protože nějaký divný člověk spojil tramvajový a jízdní pruh v jeden.
> speciální kolejová úvrať, na které se vozy otočí.
Tak na úvrati se vozy otočí fakt dost těžko.
V opačném směru musí autobusy i auta z Koliště (Moravského náměstí) přes ulici Lidická, Lužánecká, třídou Kapitána Jaroše a Kudelovou ulicí na náměstí 28. října.
Jaképak Moravského náměstí?
Dřív Náměstí Rudé Armády, pokud jste nezaregistroval změnu.
V normální civilozované zemi by se pracovalo od 6 do 22 až 23 hodin.a bylo by to hotové za 8 měsíců.
Bohužel spojení na Starou Osadu bude značně komplikované. Tam se to prodlouží o více než 3 minuty.
Spojení na Starou Osadu pomocí linky 2 bude zcela nedotčeno.
Kvalitní nadpis!!! Neměla redaktorka odříznutý mozek od přívodu vzduchu? Jsem ze severu Brna z Lesné, která je přímo napojena Merhautovou na M. Horákové. Přesto se odříznut necítím.
I my z Blekfíldu máme Drobného a trolebusy 25,26. Každopádně cestovat přes Mordor na Hlavas...no těmto místům se normálně raději vyhýbám.
Na tuhle uzavírku se fakt netěším! Uznávám, že je potřebná, protože ta silnice je v dezolátním stavu, ale bude to masakr! Následně můžou začít s opravami na Minské-Horově, budování tunelu pro šaliny pod Wilsoňákem...Je těch ulic nějak moc a opravy jsou nutné. My to holt musíme přežít.