Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Klíčová brněnská třída bude rok a půl rozkopaná. Obchodníci se děsí

V centru Brna začíná rozsáhlá rekonstrukce ulice Milady Horákové, která potrvá téměř rok a půl. Při podobných opravách v centru Brna zkrachovala řada obchodníků. I ti na spojnici středu města s jeho severními částmi jsou už nervózní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P37a27v24e75l 36O75d41r12a67z84i37l 6854509277920

Pro úředníka pana Holase, který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

http://goo.gl/maps/GNXG0

http://goo.gl/maps/hcvVs

http://goo.gl/maps/4lRHj

http://goo.gl/maps/ovkoq

Tady máte pár záběrů, které vznikly při jediném průjezdu google auta. Vidíte, jak moc jste směšný? ;-D

0/0
18.3.2014 13:56

I19v61a65n 44H57o93l64a34s 5677487318697

> který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

Zajisté mi dokážete ocitovat mé tvrzení, že jsem na Masaryčce nikdy neviděl parkovat auto. Protože já jsem pokud vím pouze zpochybňoval vaše tvrzení, že těch aut tam stojí tolik a tak dlouhou, že se bez vstupu do kolejí (to byl totiž počátek celé této z vaší strany zcela nesmyslné diskuse) po Masaryčce nedá normálně chodit.

Takže namísto zbytečného pořizování fotek něčeho, co jsem nezpochybňoval, by bylo dobré občas zkusit zapřemýšlet - já vím, bolí to, ale pak byste možná nevypadal jako velký pitomec.

0/0
18.3.2014 18:16

P20a66v76e50l 53O78d61r74a54z74i39l 6184419307120

Aha, takže když tam to auto stojí chvíli, tak je lze přeskočit, podplavat, nebo prostoupit?

Vaše myšlenkové pochody jsou skutečně výživné a nějak vám vypadl komentář k odbočovacím pruhům.;-D

Mimochodem, jinde jsem psal, že nesmyslně umístěná značka "hlavní silnice" před Domem umění vytváří kolizní situaci - a nehoda už tam byla. Pitomost přípravy akce v celé své nahotě. Přidáte se?

0/0
19.3.2014 7:19

I25v10a87n 24H57o89l98a68s 5427737818137

> - a nehoda už tam byla

Ke každé nehodě dojde proto, že je špatně vyřešeno dopravní značení? Jak byste to tam řešil vy, aby se tramvaje nezasekávaly kvůli řidičům jedoucím do ulice "Za divadlem"?? Ony tam dřív dávaly tramvaje přednost autům? To jsem si nějak nevšiml.

0/0
20.3.2014 14:23

P80a43v61e88l 17O86d53r70a91z10i18l 6854419717640

Jak bych to vyřešil? Tu značku, která zavazí v jízdním pruhu, bych posunul o 0,75m vpravo. Dříve tam platila přednost zprava, což znamená, že v 99% času tramvaje přednost nikomu dávat nemusely, vzhledem k charakteru dřívější dopravy. Pokud se ale dnes jezdí mnohem více na dříve nevyužívané koleji směrem Cejl (nikoliv ta od býv. Tuzexu), tak je samozřejmě daná úprava logická. Nelogická je jen fyzická poloha té značky.

0/0
21.3.2014 8:16

P28a64v85e35l 35O25d72r61a19z67i59l 6164229297660

Neexistující odbočovací pruhy podle úředníka Holase:

http://goo.gl/maps/qBwTf

http://goo.gl/maps/XnPh1

Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

0/0
18.3.2014 13:48

I17v18a78n 96H57o92l21a22s 5507117538767

>Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

Problém je v tom, že nedokážete pochopit, co jsem doopravdy napsal.

0/0
18.3.2014 18:17

I40v32a98n 79H37o25l28a43s 5507777878557

P. S.:L Jestli máte vždy ve všem tak jasno jako v tom, že jsem úředník, pak se nedívím, že svět kolem sebe absolutně nechápete.

0/0
18.3.2014 18:18

P77a64v69e98l 78O48d37r46a58z72i42l 6104779617730

Tak podle vašeho boje za nesmyslná úřednická rozhodnutí a silně snížené schopnosti samostatného myšlení to tak vypadá.;-D

0/0
19.3.2014 7:22

I17v34a52n 73H84o33l70a95s 5317867688797

> a silně snížené schopnosti samostatného myšlení

Vy jste se koukl do zpětného zrcátka??

0/0
20.3.2014 14:23

P77a95v10e33l 66O39d90r51a79z37i50l 6224709617260

No, takže kromě rozkopané Milady tu máme hromadu zákazů a příkazů, které notně komplikují dopravu na Cejlu. Je vidět, že na odborech dopravy sedí skuteční odborníci ;-D

Zase to ale není moc divný, co taky za ty platy mohli sehnat za materiál.

0/−1
17.3.2014 9:48

I39v80a59n 65H78o59l63a54s 5367257348247

No ty zákazy a příkazy na Cejlu (například odbočování vlevo) jsou právě KVŮLI M. Horákové, aby Cejl vůbec pobral dvojnásobné množství šalin. Takže odborníci tam skutečně sedí.

0/0
17.3.2014 12:50

P69a53v93e72l 77O91d79r57a67z62i71l 6194439477700

To je samozřejmě blbost, protože tramvaje mají přednost, kromě toho ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí, takže tam sedí ledaskdo, jenom odborníci ne.

0/−1
17.3.2014 16:05

I32v36a95n 11H60o23l70a53s 5667497368127

> protože tramvaje mají přednost

No tak teorii bychom zmáknutou měli, ovšem o praxi zjevně ani šajn. V průměru na každé druhé křižovatce typu Cejl (stejně tak Milady Horákové-28. října a řada dalších) je naprosto běžné, že řidiči odbočující vlevo vjíždějí na koleje (myslí to dobře, protože tam není odbočovák doleva, tak chtějí pustit ty, kteří jedou rovně), jenže často, než mohou opustit křižovatku, přijede v jejich směru šalina, kterou blokují. Při současné frekvenci 10 tramvají za 10 minut v jednom směru to prostě bez toho zákazu odbočobvání vlevo není řešitelné (což ti podle tebe neodborníci vědí mnohem lépe, protože pracují s chování řidičů v praxi, ne podle mínění salónních expertů).

> ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí

Tramvaje nejezdí zhruba od 23.15 do cca pěti do rána. To budou samozřejmě tisícovky řidičů, které zákaz odbočení i v této době neuvěřitelně omezí na životě.

0/0
17.3.2014 17:32

P10a28v42e55l 95O50d15r76a81z35i43l 6764449787810

Hm, tak asi praxi nemám, protože tam jezdím pouze denně, ale do neděla tam odbočovák doleva byl, než byl uzavřen, takže vůbec netuším, co se to tu pokoušíte sdělit.

Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné, protože kromě nich samotných budou zbytečně omezováni hlukem z jejich pekáčů obyvatelé na zbytečných objízdných trasách.

Skoro se děsím toho, co se vám podaří vymyslet nyní.

0/−1
17.3.2014 22:42

I68v70a27n 87H55o45l21a91s 5327987288327

No tak já tam taky jezdím "pouze" denně a VÍM, že ta auta tam velmi často tramvaje blokovala. Další diskuse evidentně nemá smysl.

> Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné,

Ano, další diskuse nemá smysl - jakékoliv rozhodnutí nelze dělat bez zohlednění kvantitavivních parametrů.

0/0
18.3.2014 7:05

P62a55v82e49l 16O37d64r76a57z49i30l 6254239917420

Další diskuse nemá smysl, protože zoufale lžete.

Kdyby byli úředníci inteligentní, tak osadí značky s platností pouze při provozu tramvají. To vám nedošlo, čemuž se nedivím.

;-D

0/−1
18.3.2014 7:25

M92o49j11m62í33r 25S44k88á84l94a 2310482566

"Než rekonstrukce ulice začala, Brabander v Pekařské vydělával 180 tisíc denně. "V průběhu stavby jsme vydělávali denně patnáct tisíc..."

8-o

Není tam nějaká chyba - třeba v údaji, za jak dlouho se vydělalo těch 180 tisíc......?!?

0/−1
14.3.2014 20:59

I63v16a49n 33H95o32l81a23s 5357527938697

To vypadá, že si někdo plete "výdělek" s "obratem".

+1/0
15.3.2014 10:32

M16o24j14m21í31r 96S71k41á52l78a 2980812976

Ale i obrat/tržba 180 tisíc za DEN v restauraci?

0/0
18.3.2014 1:30

I65v97a47n 21H92o64l21a15s 5257307928427

Ve velké a dražší restauraci, kam chodí hodně lidí,  asi ano - při průměrné útratě 500 na osobu se tam přes tři stovky hostů myslím otočit mohou.

0/0
18.3.2014 12:55

J80a91r27o69s59l78a24v 58T68e62s18a30ř 1847727739348

Výborně,takže po šalině 4 a 9 přibude ještě X9.Ať žije pěší zóna Masarykova ulice.Co tam rovnou dát ceduli "Chodcům vstup zakázán!"?;-€

+1/−3
14.3.2014 13:56

I76v24a20n 37H49o51l96a66s 5827757248587

On někdo ukradl ty volná několikametrové pásy vedle kolejí? Ve světě (Německo, Švýcarsko ad.) je naprosto běžné, že v pěší zóně se pohybují i tramvaje a lidé to hodnotí pozitivně (stejně jako značná část Brňanů).

+1/−1
15.3.2014 10:22

P38a58v11e97l 83O28d87r26a79z24i82l 6284309667490

Myslíte ty volné třímetrové pásy, na který parkují dodávky a náklaďáky celý den?

+1/0
17.3.2014 9:44

I95v44a38n 89H18o90l47a80s 5487157818157

Procházím Masaryčkvou několikrát do týdne (jen dnes dvakrát) a žádné dodávky parkující celý den jsem tam neviděl, přestože jsem se skutečně hodně snažil.

0/0
17.3.2014 17:33

P40a49v29e13l 75O12d98r98a39z14i17l 6314109547840

Tak to jste slepej, čímž se vysvětluje řada vašich teorií tady na diskusi.

0/0
17.3.2014 22:42

I17v95a10n 37H18o29l83a57s 5697487478337

Jasně - protože jsem slepej, tak VIDÍM překážející auta na tramvajových kolejích při odbočování vlevo, zatímco co vy - údajně vidící - je tan (na rozdíl od police, tramvajáků atd.) nevidíte.

Pokud to nebude očima, tak to musí být jedině hlavou.

0/0
18.3.2014 7:06

P50a47v21e30l 58O77d45r82a85z39i93l 6784519277670

Vy jste psal, že tam není odbočovák, což je prostě zoufalá lež a z té jste byl usvědčen. Proč si myslíte, že by měly další vaše smyšlenky někoho zajímat, lháři?

0/0
18.3.2014 7:26

I49v65a40n 30H67o17l46a61s 5727517148547

Pokud tam odbočovák POUZE vlevo byl (já tedy mám za to, že odbočovák výhradně doleva nikoliv, že tam byl v levém pruhu odbočovák sdružený pro jízdu rovně A VLEVO, což je dost podstatný rozdíl), tak tím hůř pro řidiče, kteří přesto blokovali koleje. Což je to, co je skutečně podstatné (o absenci odbočováku jsem hovořil právě proto, abych toto jejich sobecké počínání aspoň částečně obhájil).

Ale to vy zjevně nedokážete pochopit, ale odpovědet na otázku, zda tam tedy byl odbočovací pruh POUZE VLEVO (kde tedy stojící řidiči nebránili v jízdě přímo), snad dokážete?

0/0
18.3.2014 13:01

P95a20v65e70l 42O37d64r74a58z91i92l 6864729327180

Odbočovací pruh je odbočovací pruh ;-D Nějaké sdružení si nechte na poradu se šéfem odboru (to musí být taky koumes). Vy máte pajdák, že? ;-D

0/0
18.3.2014 13:57

I12v31a66n 16H57o65l12a26s 5187137178267

Jestliže se odbočovací pruh řeší v kontextu, že "odbočující řidiči vjíždějí na koleje, aby mohli projet ti, kteří jedou rovno", pak člověk s přiměřenou dávkou inteligence pochopí, že je řeč o neexistujícím SAMOSTATNÉM odbočovacím pruhu vlevo. Omlouvám se, že jsem tak přecenil vaši inteligenci.

0/0
18.3.2014 18:13

P65a42v10e58l 56O17d72r90a85z74i73l 6324459237610

No, vám ten odbočovací pruh vlevo připadá na těch fotkách málo samostatný?;-D Nebudu se snižovat na vaši asociální úroveň hodnocením vaší inteligence, zatím jsem si stejně žádné nevšimnul.

0/0
19.3.2014 7:20

I91v90a73n 46H43o94l84a37s 5597507848977

Ten pruh je určen pro směry ROVNĚ A vlevo. Jak vidno diskuse s vámi už dávno ztratila smysl, protože neumíte číst a chápat (a pamatovat si už řečené). Naneslehdanou.

0/0
19.3.2014 7:39

P95a39v18e48l 62O38d29r48a19z25i90l 6444399647580

Vy nevíte, která je pravá a která je vlevá, že?;-D

To jste opravdu takový zbabělec, že si nedokážete přiznat svůj omyl?Rv

To je mi vás skutečně líto.:-/

0/0
19.3.2014 8:01

I39v70a81n 69H57o72l97a16s 5327747948567

Ano, uznávám, že tam tedy fungoval pruh "pouze vlevo". Nicméně, pokud vy nejste zbabělec či sklerotik, tak zajisté dokážete uznat, že tu existenci pruhu "rovně a vlevo" jsem tam předpokládal na základě chování řidičů, kteří tan naprosto pravidelně vjízděli při odbočování vlevo na koleje a tam překáželi průjezdu tramvaje křižovatkou (což je poněkud jiná a hlavně mnohem častější situace, než odbočování do Vlhké - i za současného stavu). Tudíž přepoklad toho, že ten pruh je sdružený byl vlastně určitou omluvou běžného chování řidičů na této křižovatce (o kterém vy jste opakovaně tvrdil pouze to, že podle zákona má tramvaj přednost - no, to tak pomůže, když tam ta auta stejně stojí), když tedy bylo odbočení pouze vlevo, pak lze konstatovat pouze to, že tudy jezdí velké množství bezohledných hovad a jejich chování se nijak omluvit nedá.

To vjíždění a překážení je naprosto reálný fakt, který jsem zažil mnohokrát v době, kdy přes Cejl jezdila polovina tramvají, co teď. Při současné úpravě k tomu nedochází (ani při odbočování do Úzké) - rovněž reálný fakt.

0/0
20.3.2014 14:20

P12a14v39e35l 20O44d93r90a25z83i86l 6684249467980

http://goo.gl/maps/qBwTf

prej rovně a vlevo ;-D;-D;-D

To je síla!

0/0
19.3.2014 8:02

O58n65d49ř67e28j 46G32r42i83m 7321689897674

Jestli to bude jako všude, že začnou v 8, v 11 si dají hodinou vou pauzu na oběd a do dvou se budou dál opírat o lopaty, nedivím se, že to bude trvat tak dlouho. Kdyby Brno raději peníze na údržbu brněnského penisu na Svoboďáku peníze investovalo do firmy, která by byla ochotná pracovat na 2 směny, nemuselo to trvat rok a čtvrt.

+4/−3
14.3.2014 9:48

V23i15l57é35m 52B50a56r68á76k 1398313628628

Jsem ochoten jít demonstrovat před magistrát. Co kdyby soudruzi také rok a půl nemohli zajíždět auty ke svému hnízdu na radnici.

+4/−3
14.3.2014 8:09

R21o40b58b21e68r96t 20B32e17r44g56e42r 2175634649

Omlouvám se to mínus jsem se uklikl...

0/0
14.3.2014 11:39

K80a96r51e87l 75N14o33v11á77k 5390420702943

Rekonstrukce Pekařské mě stála 300tis.Kč a nakonec jsem to stejně jako jiní musel zabalit. Tak dlouhé rekonstrukce jsou zlodějina a neskutečná arogance moci. Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

+12/−1
14.3.2014 0:21

I51v89a87n 19H45o64l82a20s 5117347208107

>Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

A to víte tak jistě na základě čeho?? Pracujete v oboru?? Nebo je to jen takové interneto-hospodské plácání??

+1/−1
15.3.2014 10:24

P91a57v89e96l 23O77d20r43a92z13i95l 6424789747860

Ono se stačí podívat, jak urputně se na takových stavbách maká, stačí se zetpat stavbyvedoucího, jak musí makat pro soukromé investory a jak pro "erár."

+2/0
17.3.2014 9:45

T17o17m56a42s 39N64o48v37o64t53n68y 3321706978819

Otázka je, jestli je nutné tu ulici zavřít ihned celou, protože třeba na Pionýrské se skoro nic první měsíc dva nedělo, udělala se jedna hromada starého asfaltu z jednoho pruhu aby to vypadalo jako staveniště a městapo kasírovalo. Na M. Horákové by se klidně dalo začít třeba od Dětské nemocnice, kde je obchodů minimum a postupovat směrem ke Kolišti. Ale ono je jednodušší to zavřít celé i když se nic dělat nebude

+10/0
13.3.2014 23:43

M69i94r26o76s75l21a75v 21U79r25b63a60n 1606587861919

ale zato tam urcite bude ve dne v noci dohlizet MP na bezpecnost (cti: ihned pokutovat zoufalce, kteri tam vjedou)

0/0
14.3.2014 21:50

M76i66c89h95a13e93l77a 77B69e36r18á62n41k69o19v86á 5716931307

Joo, to už asi kopou to metruo:-D je to hrůza.... Loni (?) Pionýrská, letod Milady Horákové. Já sice nadávala, že se tudy nedá pořádně jet MHD, když i já se svou váhou bych v těchto místech tu šalinu předběhla, ale rok a půl? Ach jo....!!!!!!!!

+3/0
13.3.2014 23:37

I35v46o 61P96r20o94c41h45á61z23k11a 4861752164652

Ale může být hůř, pokud by jsi prostudovala historickou mapu Brna tak zjistíš, že jsou tam ještě zbytky materiálu podlah a sklepů snad od Marie Terezie postavené a někdy z 18 století postavené tehdy dřevěné potrubí. Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Jo a mimochodem nás čeká něco podobné v ulici Minská a Horova a tam je obchodů požehnaně

0/0
14.3.2014 1:11

I75v55a14n 17H84o66l11a48s 5987157848667

>Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Což pochopitelně doteď nikdo netušil a v časovém plánu to stoprocentě není zahrnuto, že?

0/0
15.3.2014 10:25

P57a48v55e53l 73O87d63r66a66z39i14l 6924849177620

No stoprocentně tam není zahrnutej nějakej rozsáhlej průzkum, ale jen riziko zdržení, jako v každém jiném projektu. Ono se totiž dopředu neví, na co se narazí, žeáno.

0/0
17.3.2014 22:48

M41a25r56t35i30n 86H35a13r43t41i67g 9869444672456

Co takhle nechat soudruha Kotziana po dobu rekonstrukce na minimální mzdě? Jestlipak by zůstal optimistou?

+12/0
13.3.2014 22:51

D23a97v15i20d 73N87o23v67o56t23n86ý 2527982185259

Věřím, že by to ustál :-) Nahrabal by si jinde ...

+5/0
13.3.2014 22:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.