Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klíčová brněnská třída bude rok a půl rozkopaná. Obchodníci se děsí

V centru Brna začíná rozsáhlá rekonstrukce ulice Milady Horákové, která potrvá téměř rok a půl. Při podobných opravách v centru Brna zkrachovala řada obchodníků. I ti na spojnici středu města s jeho severními částmi jsou už nervózní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21a67v97e11l 76O53d16r55a71z58i39l 6764399307670

Pro úředníka pana Holase, který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

http://goo.gl/maps/GNXG0

http://goo.gl/maps/hcvVs

http://goo.gl/maps/4lRHj

http://goo.gl/maps/ovkoq

Tady máte pár záběrů, které vznikly při jediném průjezdu google auta. Vidíte, jak moc jste směšný? ;-D

0/0
18.3.2014 13:56

I41v29a35n 22H36o28l98a98s 5807797978507

> který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

Zajisté mi dokážete ocitovat mé tvrzení, že jsem na Masaryčce nikdy neviděl parkovat auto. Protože já jsem pokud vím pouze zpochybňoval vaše tvrzení, že těch aut tam stojí tolik a tak dlouhou, že se bez vstupu do kolejí (to byl totiž počátek celé této z vaší strany zcela nesmyslné diskuse) po Masaryčce nedá normálně chodit.

Takže namísto zbytečného pořizování fotek něčeho, co jsem nezpochybňoval, by bylo dobré občas zkusit zapřemýšlet - já vím, bolí to, ale pak byste možná nevypadal jako velký pitomec.

0/0
18.3.2014 18:16

P32a32v85e62l 12O96d46r23a27z10i18l 6944749487700

Aha, takže když tam to auto stojí chvíli, tak je lze přeskočit, podplavat, nebo prostoupit?

Vaše myšlenkové pochody jsou skutečně výživné a nějak vám vypadl komentář k odbočovacím pruhům.;-D

Mimochodem, jinde jsem psal, že nesmyslně umístěná značka "hlavní silnice" před Domem umění vytváří kolizní situaci - a nehoda už tam byla. Pitomost přípravy akce v celé své nahotě. Přidáte se?

0/0
19.3.2014 7:19

I28v46a62n 94H44o28l55a43s 5927317418547

> - a nehoda už tam byla

Ke každé nehodě dojde proto, že je špatně vyřešeno dopravní značení? Jak byste to tam řešil vy, aby se tramvaje nezasekávaly kvůli řidičům jedoucím do ulice "Za divadlem"?? Ony tam dřív dávaly tramvaje přednost autům? To jsem si nějak nevšiml.

0/0
20.3.2014 14:23

P59a22v68e27l 30O77d12r82a33z85i95l 6364799917160

Jak bych to vyřešil? Tu značku, která zavazí v jízdním pruhu, bych posunul o 0,75m vpravo. Dříve tam platila přednost zprava, což znamená, že v 99% času tramvaje přednost nikomu dávat nemusely, vzhledem k charakteru dřívější dopravy. Pokud se ale dnes jezdí mnohem více na dříve nevyužívané koleji směrem Cejl (nikoliv ta od býv. Tuzexu), tak je samozřejmě daná úprava logická. Nelogická je jen fyzická poloha té značky.

0/0
21.3.2014 8:16

P50a40v20e40l 46O87d56r80a61z27i84l 6634329757880

Neexistující odbočovací pruhy podle úředníka Holase:

http://goo.gl/maps/qBwTf

http://goo.gl/maps/XnPh1

Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

0/0
18.3.2014 13:48

I91v41a70n 51H86o11l58a82s 5877267728647

>Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

Problém je v tom, že nedokážete pochopit, co jsem doopravdy napsal.

0/0
18.3.2014 18:17

I47v41a50n 35H25o51l21a15s 5127817898937

P. S.:L Jestli máte vždy ve všem tak jasno jako v tom, že jsem úředník, pak se nedívím, že svět kolem sebe absolutně nechápete.

0/0
18.3.2014 18:18

P65a12v41e17l 10O44d23r78a16z44i93l 6634659377140

Tak podle vašeho boje za nesmyslná úřednická rozhodnutí a silně snížené schopnosti samostatného myšlení to tak vypadá.;-D

0/0
19.3.2014 7:22

I14v91a57n 32H23o73l32a18s 5487217918697

> a silně snížené schopnosti samostatného myšlení

Vy jste se koukl do zpětného zrcátka??

0/0
20.3.2014 14:23

P22a20v70e85l 19O50d76r85a84z69i51l 6814529127920

No, takže kromě rozkopané Milady tu máme hromadu zákazů a příkazů, které notně komplikují dopravu na Cejlu. Je vidět, že na odborech dopravy sedí skuteční odborníci ;-D

Zase to ale není moc divný, co taky za ty platy mohli sehnat za materiál.

0/−1
17.3.2014 9:48

I57v13a47n 85H69o86l47a16s 5237547598767

No ty zákazy a příkazy na Cejlu (například odbočování vlevo) jsou právě KVŮLI M. Horákové, aby Cejl vůbec pobral dvojnásobné množství šalin. Takže odborníci tam skutečně sedí.

0/0
17.3.2014 12:50

P30a43v93e91l 94O17d73r11a67z45i57l 6844239887510

To je samozřejmě blbost, protože tramvaje mají přednost, kromě toho ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí, takže tam sedí ledaskdo, jenom odborníci ne.

0/−1
17.3.2014 16:05

I29v44a49n 74H78o20l80a73s 5147117358317

> protože tramvaje mají přednost

No tak teorii bychom zmáknutou měli, ovšem o praxi zjevně ani šajn. V průměru na každé druhé křižovatce typu Cejl (stejně tak Milady Horákové-28. října a řada dalších) je naprosto běžné, že řidiči odbočující vlevo vjíždějí na koleje (myslí to dobře, protože tam není odbočovák doleva, tak chtějí pustit ty, kteří jedou rovně), jenže často, než mohou opustit křižovatku, přijede v jejich směru šalina, kterou blokují. Při současné frekvenci 10 tramvají za 10 minut v jednom směru to prostě bez toho zákazu odbočobvání vlevo není řešitelné (což ti podle tebe neodborníci vědí mnohem lépe, protože pracují s chování řidičů v praxi, ne podle mínění salónních expertů).

> ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí

Tramvaje nejezdí zhruba od 23.15 do cca pěti do rána. To budou samozřejmě tisícovky řidičů, které zákaz odbočení i v této době neuvěřitelně omezí na životě.

0/0
17.3.2014 17:32

P81a73v14e56l 40O58d73r55a51z90i76l 6554749787110

Hm, tak asi praxi nemám, protože tam jezdím pouze denně, ale do neděla tam odbočovák doleva byl, než byl uzavřen, takže vůbec netuším, co se to tu pokoušíte sdělit.

Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné, protože kromě nich samotných budou zbytečně omezováni hlukem z jejich pekáčů obyvatelé na zbytečných objízdných trasách.

Skoro se děsím toho, co se vám podaří vymyslet nyní.

0/−1
17.3.2014 22:42

I34v22a54n 62H71o80l45a27s 5717727798807

No tak já tam taky jezdím "pouze" denně a VÍM, že ta auta tam velmi často tramvaje blokovala. Další diskuse evidentně nemá smysl.

> Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné,

Ano, další diskuse nemá smysl - jakékoliv rozhodnutí nelze dělat bez zohlednění kvantitavivních parametrů.

0/0
18.3.2014 7:05

P65a49v68e88l 90O69d85r91a36z63i87l 6274359497420

Další diskuse nemá smysl, protože zoufale lžete.

Kdyby byli úředníci inteligentní, tak osadí značky s platností pouze při provozu tramvají. To vám nedošlo, čemuž se nedivím.

;-D

0/−1
18.3.2014 7:25

M98o38j66m93í10r 10S19k55á61l59a 2470622506

"Než rekonstrukce ulice začala, Brabander v Pekařské vydělával 180 tisíc denně. "V průběhu stavby jsme vydělávali denně patnáct tisíc..."

8-o

Není tam nějaká chyba - třeba v údaji, za jak dlouho se vydělalo těch 180 tisíc......?!?

0/−1
14.3.2014 20:59

I46v56a41n 83H60o77l17a16s 5827127858857

To vypadá, že si někdo plete "výdělek" s "obratem".

+1/0
15.3.2014 10:32

M87o85j73m69í34r 37S36k32á48l46a 2880142786

Ale i obrat/tržba 180 tisíc za DEN v restauraci?

0/0
18.3.2014 1:30

I79v79a56n 92H17o38l52a16s 5447557798327

Ve velké a dražší restauraci, kam chodí hodně lidí,  asi ano - při průměrné útratě 500 na osobu se tam přes tři stovky hostů myslím otočit mohou.

0/0
18.3.2014 12:55

J13a66r56o42s35l25a36v 80T18e21s23a45ř 1857367319208

Výborně,takže po šalině 4 a 9 přibude ještě X9.Ať žije pěší zóna Masarykova ulice.Co tam rovnou dát ceduli "Chodcům vstup zakázán!"?;-€

+1/−3
14.3.2014 13:56

I40v12a98n 66H36o15l80a96s 5597237758727

On někdo ukradl ty volná několikametrové pásy vedle kolejí? Ve světě (Německo, Švýcarsko ad.) je naprosto běžné, že v pěší zóně se pohybují i tramvaje a lidé to hodnotí pozitivně (stejně jako značná část Brňanů).

+1/−1
15.3.2014 10:22

P42a78v53e40l 92O47d30r70a79z89i22l 6304629337690

Myslíte ty volné třímetrové pásy, na který parkují dodávky a náklaďáky celý den?

+1/0
17.3.2014 9:44

I67v66a21n 17H79o17l42a75s 5427557238947

Procházím Masaryčkvou několikrát do týdne (jen dnes dvakrát) a žádné dodávky parkující celý den jsem tam neviděl, přestože jsem se skutečně hodně snažil.

0/0
17.3.2014 17:33

P97a85v59e81l 21O49d63r47a38z67i81l 6514489157600

Tak to jste slepej, čímž se vysvětluje řada vašich teorií tady na diskusi.

0/0
17.3.2014 22:42

I40v50a88n 77H14o12l44a22s 5407487168947

Jasně - protože jsem slepej, tak VIDÍM překážející auta na tramvajových kolejích při odbočování vlevo, zatímco co vy - údajně vidící - je tan (na rozdíl od police, tramvajáků atd.) nevidíte.

Pokud to nebude očima, tak to musí být jedině hlavou.

0/0
18.3.2014 7:06

P64a10v13e20l 84O79d51r32a83z30i18l 6114809977840

Vy jste psal, že tam není odbočovák, což je prostě zoufalá lež a z té jste byl usvědčen. Proč si myslíte, že by měly další vaše smyšlenky někoho zajímat, lháři?

0/0
18.3.2014 7:26

I41v10a83n 68H67o73l55a11s 5357527768187

Pokud tam odbočovák POUZE vlevo byl (já tedy mám za to, že odbočovák výhradně doleva nikoliv, že tam byl v levém pruhu odbočovák sdružený pro jízdu rovně A VLEVO, což je dost podstatný rozdíl), tak tím hůř pro řidiče, kteří přesto blokovali koleje. Což je to, co je skutečně podstatné (o absenci odbočováku jsem hovořil právě proto, abych toto jejich sobecké počínání aspoň částečně obhájil).

Ale to vy zjevně nedokážete pochopit, ale odpovědet na otázku, zda tam tedy byl odbočovací pruh POUZE VLEVO (kde tedy stojící řidiči nebránili v jízdě přímo), snad dokážete?

0/0
18.3.2014 13:01

P91a62v72e28l 42O15d53r97a47z34i56l 6964719957820

Odbočovací pruh je odbočovací pruh ;-D Nějaké sdružení si nechte na poradu se šéfem odboru (to musí být taky koumes). Vy máte pajdák, že? ;-D

0/0
18.3.2014 13:57

I75v20a42n 87H96o15l27a12s 5227567798477

Jestliže se odbočovací pruh řeší v kontextu, že "odbočující řidiči vjíždějí na koleje, aby mohli projet ti, kteří jedou rovno", pak člověk s přiměřenou dávkou inteligence pochopí, že je řeč o neexistujícím SAMOSTATNÉM odbočovacím pruhu vlevo. Omlouvám se, že jsem tak přecenil vaši inteligenci.

0/0
18.3.2014 18:13

P30a19v98e77l 66O18d70r58a68z21i11l 6744949377100

No, vám ten odbočovací pruh vlevo připadá na těch fotkách málo samostatný?;-D Nebudu se snižovat na vaši asociální úroveň hodnocením vaší inteligence, zatím jsem si stejně žádné nevšimnul.

0/0
19.3.2014 7:20

I47v17a53n 86H96o71l90a78s 5897927648797

Ten pruh je určen pro směry ROVNĚ A vlevo. Jak vidno diskuse s vámi už dávno ztratila smysl, protože neumíte číst a chápat (a pamatovat si už řečené). Naneslehdanou.

0/0
19.3.2014 7:39

P13a74v59e60l 71O61d67r32a88z48i56l 6884889107470

Vy nevíte, která je pravá a která je vlevá, že?;-D

To jste opravdu takový zbabělec, že si nedokážete přiznat svůj omyl?Rv

To je mi vás skutečně líto.:-/

0/0
19.3.2014 8:01

I23v64a19n 66H91o69l14a78s 5947687688827

Ano, uznávám, že tam tedy fungoval pruh "pouze vlevo". Nicméně, pokud vy nejste zbabělec či sklerotik, tak zajisté dokážete uznat, že tu existenci pruhu "rovně a vlevo" jsem tam předpokládal na základě chování řidičů, kteří tan naprosto pravidelně vjízděli při odbočování vlevo na koleje a tam překáželi průjezdu tramvaje křižovatkou (což je poněkud jiná a hlavně mnohem častější situace, než odbočování do Vlhké - i za současného stavu). Tudíž přepoklad toho, že ten pruh je sdružený byl vlastně určitou omluvou běžného chování řidičů na této křižovatce (o kterém vy jste opakovaně tvrdil pouze to, že podle zákona má tramvaj přednost - no, to tak pomůže, když tam ta auta stejně stojí), když tedy bylo odbočení pouze vlevo, pak lze konstatovat pouze to, že tudy jezdí velké množství bezohledných hovad a jejich chování se nijak omluvit nedá.

To vjíždění a překážení je naprosto reálný fakt, který jsem zažil mnohokrát v době, kdy přes Cejl jezdila polovina tramvají, co teď. Při současné úpravě k tomu nedochází (ani při odbočování do Úzké) - rovněž reálný fakt.

0/0
20.3.2014 14:20

P75a39v39e18l 84O12d37r66a82z19i59l 6394229377140

http://goo.gl/maps/qBwTf

prej rovně a vlevo ;-D;-D;-D

To je síla!

0/0
19.3.2014 8:02

O21n98d59ř63e96j 95G33r76i23m 7801359717194

Jestli to bude jako všude, že začnou v 8, v 11 si dají hodinou vou pauzu na oběd a do dvou se budou dál opírat o lopaty, nedivím se, že to bude trvat tak dlouho. Kdyby Brno raději peníze na údržbu brněnského penisu na Svoboďáku peníze investovalo do firmy, která by byla ochotná pracovat na 2 směny, nemuselo to trvat rok a čtvrt.

+4/−3
14.3.2014 9:48

V97i95l64é91m 12B78a90r91á58k 1398703858608

Jsem ochoten jít demonstrovat před magistrát. Co kdyby soudruzi také rok a půl nemohli zajíždět auty ke svému hnízdu na radnici.

+4/−3
14.3.2014 8:09

R42o63b14b15e78r53t 64B64e92r79g44e14r 2715864519

Omlouvám se to mínus jsem se uklikl...

0/0
14.3.2014 11:39

K62a25r36e58l 40N28o68v86á54k 5660360432453

Rekonstrukce Pekařské mě stála 300tis.Kč a nakonec jsem to stejně jako jiní musel zabalit. Tak dlouhé rekonstrukce jsou zlodějina a neskutečná arogance moci. Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

+12/−1
14.3.2014 0:21

I21v62a68n 88H76o46l62a69s 5727187118817

>Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

A to víte tak jistě na základě čeho?? Pracujete v oboru?? Nebo je to jen takové interneto-hospodské plácání??

+1/−1
15.3.2014 10:24

P17a53v15e26l 29O87d40r91a49z39i42l 6124229557420

Ono se stačí podívat, jak urputně se na takových stavbách maká, stačí se zetpat stavbyvedoucího, jak musí makat pro soukromé investory a jak pro "erár."

+2/0
17.3.2014 9:45

T73o76m59a47s 52N19o28v53o40t20n55y 3361346348819

Otázka je, jestli je nutné tu ulici zavřít ihned celou, protože třeba na Pionýrské se skoro nic první měsíc dva nedělo, udělala se jedna hromada starého asfaltu z jednoho pruhu aby to vypadalo jako staveniště a městapo kasírovalo. Na M. Horákové by se klidně dalo začít třeba od Dětské nemocnice, kde je obchodů minimum a postupovat směrem ke Kolišti. Ale ono je jednodušší to zavřít celé i když se nic dělat nebude

+10/0
13.3.2014 23:43

M89i17r35o76s33l73a62v 70U34r78b95a51n 1946807291659

ale zato tam urcite bude ve dne v noci dohlizet MP na bezpecnost (cti: ihned pokutovat zoufalce, kteri tam vjedou)

0/0
14.3.2014 21:50

M75i31c14h87a91e22l69a 58B71e87r10á74n15k72o60v16á 5676671497

Joo, to už asi kopou to metruo:-D je to hrůza.... Loni (?) Pionýrská, letod Milady Horákové. Já sice nadávala, že se tudy nedá pořádně jet MHD, když i já se svou váhou bych v těchto místech tu šalinu předběhla, ale rok a půl? Ach jo....!!!!!!!!

+3/0
13.3.2014 23:37

I34v76o 45P32r68o20c16h34á67z56k67a 4321712204542

Ale může být hůř, pokud by jsi prostudovala historickou mapu Brna tak zjistíš, že jsou tam ještě zbytky materiálu podlah a sklepů snad od Marie Terezie postavené a někdy z 18 století postavené tehdy dřevěné potrubí. Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Jo a mimochodem nás čeká něco podobné v ulici Minská a Horova a tam je obchodů požehnaně

0/0
14.3.2014 1:11

I78v15a29n 45H88o76l46a76s 5147447728877

>Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Což pochopitelně doteď nikdo netušil a v časovém plánu to stoprocentě není zahrnuto, že?

0/0
15.3.2014 10:25

P64a61v28e89l 83O37d40r93a87z40i97l 6454769857860

No stoprocentně tam není zahrnutej nějakej rozsáhlej průzkum, ale jen riziko zdržení, jako v každém jiném projektu. Ono se totiž dopředu neví, na co se narazí, žeáno.

0/0
17.3.2014 22:48

M11a12r14t64i37n 63H60a92r55t85i31g 9789724872106

Co takhle nechat soudruha Kotziana po dobu rekonstrukce na minimální mzdě? Jestlipak by zůstal optimistou?

+12/0
13.3.2014 22:51

D40a86v94i32d 50N72o49v65o83t94n41ý 2257652475169

Věřím, že by to ustál :-) Nahrabal by si jinde ...

+5/0
13.3.2014 22:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.