Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klíčová brněnská třída bude rok a půl rozkopaná. Obchodníci se děsí

V centru Brna začíná rozsáhlá rekonstrukce ulice Milady Horákové, která potrvá téměř rok a půl. Při podobných opravách v centru Brna zkrachovala řada obchodníků. I ti na spojnici středu města s jeho severními částmi jsou už nervózní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P92a78v20e80l 56O70d25r31a98z53i68l 6804249157840

Pro úředníka pana Holase, který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

http://goo.gl/maps/GNXG0

http://goo.gl/maps/hcvVs

http://goo.gl/maps/4lRHj

http://goo.gl/maps/ovkoq

Tady máte pár záběrů, které vznikly při jediném průjezdu google auta. Vidíte, jak moc jste směšný? ;-D

0/0
18.3.2014 13:56

I23v82a37n 21H87o44l28a14s 5467257348897

> který nikdy v životě neviděl na Masaryčce parkovat auto

Zajisté mi dokážete ocitovat mé tvrzení, že jsem na Masaryčce nikdy neviděl parkovat auto. Protože já jsem pokud vím pouze zpochybňoval vaše tvrzení, že těch aut tam stojí tolik a tak dlouhou, že se bez vstupu do kolejí (to byl totiž počátek celé této z vaší strany zcela nesmyslné diskuse) po Masaryčce nedá normálně chodit.

Takže namísto zbytečného pořizování fotek něčeho, co jsem nezpochybňoval, by bylo dobré občas zkusit zapřemýšlet - já vím, bolí to, ale pak byste možná nevypadal jako velký pitomec.

0/0
18.3.2014 18:16

P47a55v80e42l 25O79d57r81a44z59i45l 6374299447230

Aha, takže když tam to auto stojí chvíli, tak je lze přeskočit, podplavat, nebo prostoupit?

Vaše myšlenkové pochody jsou skutečně výživné a nějak vám vypadl komentář k odbočovacím pruhům.;-D

Mimochodem, jinde jsem psal, že nesmyslně umístěná značka "hlavní silnice" před Domem umění vytváří kolizní situaci - a nehoda už tam byla. Pitomost přípravy akce v celé své nahotě. Přidáte se?

0/0
19.3.2014 7:19

I30v41a40n 13H35o59l25a67s 5837757598627

> - a nehoda už tam byla

Ke každé nehodě dojde proto, že je špatně vyřešeno dopravní značení? Jak byste to tam řešil vy, aby se tramvaje nezasekávaly kvůli řidičům jedoucím do ulice "Za divadlem"?? Ony tam dřív dávaly tramvaje přednost autům? To jsem si nějak nevšiml.

0/0
20.3.2014 14:23

P50a65v67e32l 46O38d65r78a15z73i62l 6314349437710

Jak bych to vyřešil? Tu značku, která zavazí v jízdním pruhu, bych posunul o 0,75m vpravo. Dříve tam platila přednost zprava, což znamená, že v 99% času tramvaje přednost nikomu dávat nemusely, vzhledem k charakteru dřívější dopravy. Pokud se ale dnes jezdí mnohem více na dříve nevyužívané koleji směrem Cejl (nikoliv ta od býv. Tuzexu), tak je samozřejmě daná úprava logická. Nelogická je jen fyzická poloha té značky.

0/0
21.3.2014 8:16

P68a42v34e55l 75O37d97r89a83z12i12l 6134589177510

Neexistující odbočovací pruhy podle úředníka Holase:

http://goo.gl/maps/qBwTf

http://goo.gl/maps/XnPh1

Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

0/0
18.3.2014 13:48

I81v98a22n 73H16o84l96a94s 5717617218757

>Proč přesně se do krve hádáte o naprosto snadno doložitelné skutečnosti?

Problém je v tom, že nedokážete pochopit, co jsem doopravdy napsal.

0/0
18.3.2014 18:17

I91v74a60n 96H60o95l93a42s 5507137898297

P. S.:L Jestli máte vždy ve všem tak jasno jako v tom, že jsem úředník, pak se nedívím, že svět kolem sebe absolutně nechápete.

0/0
18.3.2014 18:18

P26a19v90e93l 48O48d81r76a13z69i14l 6234819867880

Tak podle vašeho boje za nesmyslná úřednická rozhodnutí a silně snížené schopnosti samostatného myšlení to tak vypadá.;-D

0/0
19.3.2014 7:22

I68v30a59n 49H90o39l13a27s 5327897358217

> a silně snížené schopnosti samostatného myšlení

Vy jste se koukl do zpětného zrcátka??

0/0
20.3.2014 14:23

P83a56v53e93l 85O15d78r32a12z93i77l 6784619697270

No, takže kromě rozkopané Milady tu máme hromadu zákazů a příkazů, které notně komplikují dopravu na Cejlu. Je vidět, že na odborech dopravy sedí skuteční odborníci ;-D

Zase to ale není moc divný, co taky za ty platy mohli sehnat za materiál.

0/−1
17.3.2014 9:48

I37v52a92n 83H92o90l91a80s 5597627248307

No ty zákazy a příkazy na Cejlu (například odbočování vlevo) jsou právě KVŮLI M. Horákové, aby Cejl vůbec pobral dvojnásobné množství šalin. Takže odborníci tam skutečně sedí.

0/0
17.3.2014 12:50

P97a65v69e10l 63O44d31r58a85z77i57l 6294669387920

To je samozřejmě blbost, protože tramvaje mají přednost, kromě toho ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí, takže tam sedí ledaskdo, jenom odborníci ne.

0/−1
17.3.2014 16:05

I13v63a50n 36H46o95l61a34s 5647617718967

> protože tramvaje mají přednost

No tak teorii bychom zmáknutou měli, ovšem o praxi zjevně ani šajn. V průměru na každé druhé křižovatce typu Cejl (stejně tak Milady Horákové-28. října a řada dalších) je naprosto běžné, že řidiči odbočující vlevo vjíždějí na koleje (myslí to dobře, protože tam není odbočovák doleva, tak chtějí pustit ty, kteří jedou rovně), jenže často, než mohou opustit křižovatku, přijede v jejich směru šalina, kterou blokují. Při současné frekvenci 10 tramvají za 10 minut v jednom směru to prostě bez toho zákazu odbočobvání vlevo není řešitelné (což ti podle tebe neodborníci vědí mnohem lépe, protože pracují s chování řidičů v praxi, ne podle mínění salónních expertů).

> ty zákazy platí i v době, kdy žádné tramvaje nejezdí

Tramvaje nejezdí zhruba od 23.15 do cca pěti do rána. To budou samozřejmě tisícovky řidičů, které zákaz odbočení i v této době neuvěřitelně omezí na životě.

0/0
17.3.2014 17:32

P68a89v71e60l 13O92d33r28a68z87i72l 6784229907690

Hm, tak asi praxi nemám, protože tam jezdím pouze denně, ale do neděla tam odbočovák doleva byl, než byl uzavřen, takže vůbec netuším, co se to tu pokoušíte sdělit.

Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné, protože kromě nich samotných budou zbytečně omezováni hlukem z jejich pekáčů obyvatelé na zbytečných objízdných trasách.

Skoro se děsím toho, co se vám podaří vymyslet nyní.

0/−1
17.3.2014 22:42

I62v92a30n 43H96o24l42a71s 5247317698207

No tak já tam taky jezdím "pouze" denně a VÍM, že ta auta tam velmi často tramvaje blokovala. Další diskuse evidentně nemá smysl.

> Jestli budou zbytečně omezeny tisíce řidičů či stovky je zcela nepodstatné,

Ano, další diskuse nemá smysl - jakékoliv rozhodnutí nelze dělat bez zohlednění kvantitavivních parametrů.

0/0
18.3.2014 7:05

P66a56v38e33l 13O12d20r66a95z23i80l 6884389937760

Další diskuse nemá smysl, protože zoufale lžete.

Kdyby byli úředníci inteligentní, tak osadí značky s platností pouze při provozu tramvají. To vám nedošlo, čemuž se nedivím.

;-D

0/−1
18.3.2014 7:25

M88o20j39m32í67r 58S32k81á21l72a 2910192136

"Než rekonstrukce ulice začala, Brabander v Pekařské vydělával 180 tisíc denně. "V průběhu stavby jsme vydělávali denně patnáct tisíc..."

8-o

Není tam nějaká chyba - třeba v údaji, za jak dlouho se vydělalo těch 180 tisíc......?!?

0/−1
14.3.2014 20:59

I47v56a74n 45H69o31l19a95s 5987767168317

To vypadá, že si někdo plete "výdělek" s "obratem".

+1/0
15.3.2014 10:32

M83o67j66m60í81r 63S46k82á43l53a 2420302536

Ale i obrat/tržba 180 tisíc za DEN v restauraci?

0/0
18.3.2014 1:30

I80v10a36n 34H70o73l79a29s 5987937148147

Ve velké a dražší restauraci, kam chodí hodně lidí,  asi ano - při průměrné útratě 500 na osobu se tam přes tři stovky hostů myslím otočit mohou.

0/0
18.3.2014 12:55

J77a50r81o28s41l28a88v 30T35e68s81a26ř 1597367149358

Výborně,takže po šalině 4 a 9 přibude ještě X9.Ať žije pěší zóna Masarykova ulice.Co tam rovnou dát ceduli "Chodcům vstup zakázán!"?;-€

+1/−3
14.3.2014 13:56

I57v31a83n 19H91o11l26a87s 5887517278767

On někdo ukradl ty volná několikametrové pásy vedle kolejí? Ve světě (Německo, Švýcarsko ad.) je naprosto běžné, že v pěší zóně se pohybují i tramvaje a lidé to hodnotí pozitivně (stejně jako značná část Brňanů).

+1/−1
15.3.2014 10:22

P79a96v23e93l 85O40d82r69a42z77i65l 6134609117220

Myslíte ty volné třímetrové pásy, na který parkují dodávky a náklaďáky celý den?

+1/0
17.3.2014 9:44

I61v21a16n 97H12o91l63a68s 5717887788567

Procházím Masaryčkvou několikrát do týdne (jen dnes dvakrát) a žádné dodávky parkující celý den jsem tam neviděl, přestože jsem se skutečně hodně snažil.

0/0
17.3.2014 17:33

P55a65v71e36l 39O12d10r40a83z50i14l 6454629237190

Tak to jste slepej, čímž se vysvětluje řada vašich teorií tady na diskusi.

0/0
17.3.2014 22:42

I48v26a47n 23H76o23l45a23s 5377877398657

Jasně - protože jsem slepej, tak VIDÍM překážející auta na tramvajových kolejích při odbočování vlevo, zatímco co vy - údajně vidící - je tan (na rozdíl od police, tramvajáků atd.) nevidíte.

Pokud to nebude očima, tak to musí být jedině hlavou.

0/0
18.3.2014 7:06

P65a73v98e20l 12O32d70r21a79z62i31l 6194469877730

Vy jste psal, že tam není odbočovák, což je prostě zoufalá lež a z té jste byl usvědčen. Proč si myslíte, že by měly další vaše smyšlenky někoho zajímat, lháři?

0/0
18.3.2014 7:26

I81v58a20n 74H24o61l86a27s 5167577788397

Pokud tam odbočovák POUZE vlevo byl (já tedy mám za to, že odbočovák výhradně doleva nikoliv, že tam byl v levém pruhu odbočovák sdružený pro jízdu rovně A VLEVO, což je dost podstatný rozdíl), tak tím hůř pro řidiče, kteří přesto blokovali koleje. Což je to, co je skutečně podstatné (o absenci odbočováku jsem hovořil právě proto, abych toto jejich sobecké počínání aspoň částečně obhájil).

Ale to vy zjevně nedokážete pochopit, ale odpovědet na otázku, zda tam tedy byl odbočovací pruh POUZE VLEVO (kde tedy stojící řidiči nebránili v jízdě přímo), snad dokážete?

0/0
18.3.2014 13:01

P39a18v51e94l 22O93d87r72a52z53i83l 6484709627130

Odbočovací pruh je odbočovací pruh ;-D Nějaké sdružení si nechte na poradu se šéfem odboru (to musí být taky koumes). Vy máte pajdák, že? ;-D

0/0
18.3.2014 13:57

I17v25a54n 36H43o23l91a36s 5767497238577

Jestliže se odbočovací pruh řeší v kontextu, že "odbočující řidiči vjíždějí na koleje, aby mohli projet ti, kteří jedou rovno", pak člověk s přiměřenou dávkou inteligence pochopí, že je řeč o neexistujícím SAMOSTATNÉM odbočovacím pruhu vlevo. Omlouvám se, že jsem tak přecenil vaši inteligenci.

0/0
18.3.2014 18:13

P16a54v98e83l 58O24d14r64a62z11i32l 6904109937910

No, vám ten odbočovací pruh vlevo připadá na těch fotkách málo samostatný?;-D Nebudu se snižovat na vaši asociální úroveň hodnocením vaší inteligence, zatím jsem si stejně žádné nevšimnul.

0/0
19.3.2014 7:20

I61v87a70n 47H32o69l76a47s 5557527548717

Ten pruh je určen pro směry ROVNĚ A vlevo. Jak vidno diskuse s vámi už dávno ztratila smysl, protože neumíte číst a chápat (a pamatovat si už řečené). Naneslehdanou.

0/0
19.3.2014 7:39

P24a83v80e18l 80O30d66r21a33z38i95l 6764939717770

Vy nevíte, která je pravá a která je vlevá, že?;-D

To jste opravdu takový zbabělec, že si nedokážete přiznat svůj omyl?Rv

To je mi vás skutečně líto.:-/

0/0
19.3.2014 8:01

I53v91a21n 89H73o42l89a10s 5367827568617

Ano, uznávám, že tam tedy fungoval pruh "pouze vlevo". Nicméně, pokud vy nejste zbabělec či sklerotik, tak zajisté dokážete uznat, že tu existenci pruhu "rovně a vlevo" jsem tam předpokládal na základě chování řidičů, kteří tan naprosto pravidelně vjízděli při odbočování vlevo na koleje a tam překáželi průjezdu tramvaje křižovatkou (což je poněkud jiná a hlavně mnohem častější situace, než odbočování do Vlhké - i za současného stavu). Tudíž přepoklad toho, že ten pruh je sdružený byl vlastně určitou omluvou běžného chování řidičů na této křižovatce (o kterém vy jste opakovaně tvrdil pouze to, že podle zákona má tramvaj přednost - no, to tak pomůže, když tam ta auta stejně stojí), když tedy bylo odbočení pouze vlevo, pak lze konstatovat pouze to, že tudy jezdí velké množství bezohledných hovad a jejich chování se nijak omluvit nedá.

To vjíždění a překážení je naprosto reálný fakt, který jsem zažil mnohokrát v době, kdy přes Cejl jezdila polovina tramvají, co teď. Při současné úpravě k tomu nedochází (ani při odbočování do Úzké) - rovněž reálný fakt.

0/0
20.3.2014 14:20

P69a45v17e75l 24O81d76r57a21z17i38l 6184169287840

http://goo.gl/maps/qBwTf

prej rovně a vlevo ;-D;-D;-D

To je síla!

0/0
19.3.2014 8:02

O20n40d30ř58e24j 92G73r98i53m 7831749117784

Jestli to bude jako všude, že začnou v 8, v 11 si dají hodinou vou pauzu na oběd a do dvou se budou dál opírat o lopaty, nedivím se, že to bude trvat tak dlouho. Kdyby Brno raději peníze na údržbu brněnského penisu na Svoboďáku peníze investovalo do firmy, která by byla ochotná pracovat na 2 směny, nemuselo to trvat rok a čtvrt.

+4/−3
14.3.2014 9:48

V12i93l17é75m 90B29a40r38á75k 1768353418868

Jsem ochoten jít demonstrovat před magistrát. Co kdyby soudruzi také rok a půl nemohli zajíždět auty ke svému hnízdu na radnici.

+4/−3
14.3.2014 8:09

R95o63b71b25e62r78t 65B13e80r93g17e96r 2455304489

Omlouvám se to mínus jsem se uklikl...

0/0
14.3.2014 11:39

K86a91r82e50l 81N32o73v46á16k 5590150222213

Rekonstrukce Pekařské mě stála 300tis.Kč a nakonec jsem to stejně jako jiní musel zabalit. Tak dlouhé rekonstrukce jsou zlodějina a neskutečná arogance moci. Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

+12/−1
14.3.2014 0:21

I18v29a21n 89H30o47l25a47s 5677667868207

>Vše by šlo opravit za čtvrtinu času

A to víte tak jistě na základě čeho?? Pracujete v oboru?? Nebo je to jen takové interneto-hospodské plácání??

+1/−1
15.3.2014 10:24

P39a63v49e24l 51O72d19r35a32z40i39l 6564869537930

Ono se stačí podívat, jak urputně se na takových stavbách maká, stačí se zetpat stavbyvedoucího, jak musí makat pro soukromé investory a jak pro "erár."

+2/0
17.3.2014 9:45

T22o23m88a91s 87N42o58v53o74t80n95y 3871266198579

Otázka je, jestli je nutné tu ulici zavřít ihned celou, protože třeba na Pionýrské se skoro nic první měsíc dva nedělo, udělala se jedna hromada starého asfaltu z jednoho pruhu aby to vypadalo jako staveniště a městapo kasírovalo. Na M. Horákové by se klidně dalo začít třeba od Dětské nemocnice, kde je obchodů minimum a postupovat směrem ke Kolišti. Ale ono je jednodušší to zavřít celé i když se nic dělat nebude

+10/0
13.3.2014 23:43

M66i53r66o12s23l65a85v 35U76r94b65a96n 1686457201859

ale zato tam urcite bude ve dne v noci dohlizet MP na bezpecnost (cti: ihned pokutovat zoufalce, kteri tam vjedou)

0/0
14.3.2014 21:50

M66i88c18h68a60e24l71a 74B96e49r70á61n81k91o28v43á 5536361517

Joo, to už asi kopou to metruo:-D je to hrůza.... Loni (?) Pionýrská, letod Milady Horákové. Já sice nadávala, že se tudy nedá pořádně jet MHD, když i já se svou váhou bych v těchto místech tu šalinu předběhla, ale rok a půl? Ach jo....!!!!!!!!

+3/0
13.3.2014 23:37

I23v47o 38P86r49o55c20h75á36z11k16a 4811572194832

Ale může být hůř, pokud by jsi prostudovala historickou mapu Brna tak zjistíš, že jsou tam ještě zbytky materiálu podlah a sklepů snad od Marie Terezie postavené a někdy z 18 století postavené tehdy dřevěné potrubí. Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Jo a mimochodem nás čeká něco podobné v ulici Minská a Horova a tam je obchodů požehnaně

0/0
14.3.2014 1:11

I36v52a16n 33H90o76l45a96s 5517987928217

>Takže tam taky mohou vletět archeologové.

Což pochopitelně doteď nikdo netušil a v časovém plánu to stoprocentě není zahrnuto, že?

0/0
15.3.2014 10:25

P38a37v34e13l 24O76d27r76a41z40i46l 6944319317360

No stoprocentně tam není zahrnutej nějakej rozsáhlej průzkum, ale jen riziko zdržení, jako v každém jiném projektu. Ono se totiž dopředu neví, na co se narazí, žeáno.

0/0
17.3.2014 22:48

M32a28r85t72i43n 60H74a19r69t33i69g 9109984172246

Co takhle nechat soudruha Kotziana po dobu rekonstrukce na minimální mzdě? Jestlipak by zůstal optimistou?

+12/0
13.3.2014 22:51

D47a19v14i57d 67N75o43v88o77t54n33ý 2167682585349

Věřím, že by to ustál :-) Nahrabal by si jinde ...

+5/0
13.3.2014 22:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.