Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na dálnici D1 se srazily kamiony, v koloně pak další kamion s autem

Na 190. kilometru dálnice D1 směrem na Prahu se po desáté dopoledne srazily dva kamiony. Vyprošťování a úklid způsobily, že auta několik desítek minut projížděla pouze odstavným pruhem. Nehoda se obešla bez zranění, začaly se však tvořit kolony, v nichž se srazil další kamion s osobním autem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53a59v45e44l 67M11o54r61a86v85e36c 3622119372648

Doufám že viníci zaplatí celý výjezd hasičů a PČR, když už nezaplatí čas strávený v kolonách.

(moje ryze subjektivní zkušenost s kamioňáky je veskrze negativní)

0/0
11.3.2014 18:42

D55a63n65i76e64l 89R30o93z94s73n12y32o 5350759425858

Ono to bude asi slozitejsi. Nakladni provoz totiz vydelava vsem (od statu, pres zadavatele a realizatora dopravy az po ridice) - jinak by se nekonal. Ale libil by se me navrh, kdyby se zakazal tranzit pres celou republiku uplne - s tim ze na hranicnich prechodech bude prekladka na zeleznici (prechodu pro nakladni dopravu neni mnoho). A rok co rok by se pocet okresu/kraju snizoval o jeden, az by se dospelo do faze, kdy pro dopravu do 3. okresu bylo nutne pouzit zelznici. Sousedne okresy bych nechal, protoze prima vzdalenost muze byt mensi nez pres prekladiste.

Ted uz jen najit majetneho podnikatele, ktery tento system dokaze realizovat a hlavne ulobovat zakon o zakazu tranzitu..

0/0
11.3.2014 15:12

M10í96r44a 62Š61o12u92s10t64e21k 3107559402274

Velice jednoduché a efektivní řešení přijmuli na Slovensku.

Zakázali kamionům na dálnicích a rychlostních komunikacích o dvou pruzích vzájemně se předjíždět. Jízda na těchto komunikacích se stala rázem mnohonásobně bezpečnější a plynulejší.

Bohužel naši " Plánovači našeho života " si neumějí - nebo nechtějí - vzít příklad z toho co jinde již funguje k plné spokojenosti...

+4/−1
11.3.2014 15:01

M29i92l11o62s83l64a34v 19K93a48n42t83o44r45e63k 1219557831899

Kdy už se konečně přejde na kontejnery a přepravu železnicí. Pak se dálniční síti uleví a takovéto články budou jen výjimkou

+2/−1
11.3.2014 11:20

A59l54e56š 24K33e85d24z47i72o13r 2116661766951

XUkázková naivita8-o8-o8-o8-o

+1/−2
11.3.2014 12:00

J45o29s98e94f 23V82i53k 6308330443144

Náhodou má pravdu. Ve Švýcarsku je to běžná věc. Všechen tranzit tam jde pěkně po železnici. V tom je tento Banánistán NIKDY nedožene. :-(

+2/0
11.3.2014 12:18

D93a25n55i81e30l 26B50a69r47t53o47l60d 6779194708301

Po silnici tam nikdo netranzituje kvůli ceně mýta :-)

0/0
11.3.2014 14:21

M45i40l27o66s49l28a90v 56K87a76n75t10o36r89e88k 1809687231789

Proč naivita, je to mé zbožné přání proti celoevropské kamionové lobby;-D

0/0
11.3.2014 12:52

A44l17e50š 31K23e24d13z58i34o74r 2386161686551

XANO zbožné přání, to je přesnější....... ovšem mafiánská organizace ČESMAD je proti !!!!!!!!

0/0
11.3.2014 14:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.