Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na dálnici D1 se srazily kamiony, v koloně pak další kamion s autem

Na 190. kilometru dálnice D1 směrem na Prahu se po desáté dopoledne srazily dva kamiony. Vyprošťování a úklid způsobily, že auta několik desítek minut projížděla pouze odstavným pruhem. Nehoda se obešla bez zranění, začaly se však tvořit kolony, v nichž se srazil další kamion s osobním autem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P67a94v43e16l 87M70o50r33a48v60e79c 3352549272328

Doufám že viníci zaplatí celý výjezd hasičů a PČR, když už nezaplatí čas strávený v kolonách.

(moje ryze subjektivní zkušenost s kamioňáky je veskrze negativní)

0/0
11.3.2014 18:42

D11a72n39i14e21l 82R85o48z11s30n29y86o 5940819425418

Ono to bude asi slozitejsi. Nakladni provoz totiz vydelava vsem (od statu, pres zadavatele a realizatora dopravy az po ridice) - jinak by se nekonal. Ale libil by se me navrh, kdyby se zakazal tranzit pres celou republiku uplne - s tim ze na hranicnich prechodech bude prekladka na zeleznici (prechodu pro nakladni dopravu neni mnoho). A rok co rok by se pocet okresu/kraju snizoval o jeden, az by se dospelo do faze, kdy pro dopravu do 3. okresu bylo nutne pouzit zelznici. Sousedne okresy bych nechal, protoze prima vzdalenost muze byt mensi nez pres prekladiste.

Ted uz jen najit majetneho podnikatele, ktery tento system dokaze realizovat a hlavne ulobovat zakon o zakazu tranzitu..

0/0
11.3.2014 15:12

M84í39r39a 16Š66o95u36s52t90e60k 3627249962984

Velice jednoduché a efektivní řešení přijmuli na Slovensku.

Zakázali kamionům na dálnicích a rychlostních komunikacích o dvou pruzích vzájemně se předjíždět. Jízda na těchto komunikacích se stala rázem mnohonásobně bezpečnější a plynulejší.

Bohužel naši " Plánovači našeho života " si neumějí - nebo nechtějí - vzít příklad z toho co jinde již funguje k plné spokojenosti...

+4/−1
11.3.2014 15:01

M51i34l14o84s88l70a55v 97K22a15n83t19o93r15e66k 1519637381659

Kdy už se konečně přejde na kontejnery a přepravu železnicí. Pak se dálniční síti uleví a takovéto články budou jen výjimkou

+2/−1
11.3.2014 11:20

A27l48e49š 24K87e25d44z75i12o61r 2306311326341

XUkázková naivita8-o8-o8-o8-o

+1/−2
11.3.2014 12:00

J13o31s76e61f 90V96i53k 6698390413264

Náhodou má pravdu. Ve Švýcarsku je to běžná věc. Všechen tranzit tam jde pěkně po železnici. V tom je tento Banánistán NIKDY nedožene. :-(

+2/0
11.3.2014 12:18

D10a81n86i42e46l 33B19a97r85t40o80l13d 6849884958721

Po silnici tam nikdo netranzituje kvůli ceně mýta :-)

0/0
11.3.2014 14:21

M36i78l94o60s84l61a85v 69K11a45n73t12o47r68e73k 1779207821719

Proč naivita, je to mé zbožné přání proti celoevropské kamionové lobby;-D

0/0
11.3.2014 12:52

A25l61e87š 69K24e95d22z33i48o72r 2506721756111

XANO zbožné přání, to je přesnější....... ovšem mafiánská organizace ČESMAD je proti !!!!!!!!

0/0
11.3.2014 14:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.