- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"V prvé řadě musí mít na paměti město Brno, až v druhé řadě zájem osobní nebo stranický." ......tak toto od tebe, Onderko, opravdu sedí
No dost se obávám, že v tomto má Onderka pravdu. Už aby v Brně byly komunální volby, půjdu k nim s velkou chutí.
A nezmění se nic.....jako už po x-té...
je to jasné, nemažeš, tak v Brně nestavíš ...
Onderkovi a jeho kumpánům nevěřím ani noc mezi očima
Bych i řekl, že tentokrát Onderka se choval rozumně /asi poprvé za svou kariéru/ ;-) Spíš mi unikají motivy např. Šťastky, ten si neumí vyřešit ani základní problémy na Brno Střed ale s..e se do Amazonu, D1 a Slatiny. Asi ODSka čekala, že dostane od developera namazáno a nestalo se tak... nic víc za tím nebude. Čekali asi při 3 miliardové investici hodně do kapsy...
Často se argumentuje tím, že jsme přišli o 1500 - 2000 pracovních míst, které by vytvořily multiplikační efekt spojený s rozvojem služeb a vznikem dalších pracovních míst. Jenže, pokud se z 99% bavíme o pracovních místech nekvalifikovaných skladníků, k takovému multiplikačnímu efektu dojde jen těžko. Aby k němu totiž došlo, musí být nabízená práce alespoň středně kvalifikovaná, aby lidem něco zbylo a mohla se rozvinout poptávka po zbytných potřebách. Teprve potom může dojít i k zvyšování výdělků u nekvalifikovaných dělníků (protože mají alternativu pracovat v sektoru rozvíjejících se služeb), a tím i k multiplikačnímu efektu. Po této spirále dochází k bohatnutí společnosti...u nabídky nekvalifikované práce se ovšem začít nedá.
Jednak i nekvalifikovanou práci někdo dělat musí a jednak takových pozic je v ostatních firmách stovky ne-li tisíce a nikdo neřve že je to špatně. Ale u Amazonu to špatně najednou je. Navíc plat v Amazonu i u té nekvalifikované pozice by byl pořád vyšší než v půlce podobných firem.
Z kapacitních důvodů je území města Brna od počátku nevhodnou lokalitou. Není divu, že to narazilo na odpor zastupitelů. V Brně je už dnes na dálnici D1 smíchána vnitroměstská, příměstská i dálková tranzitní doprava. Brno je tak úzkým hrdlem dálnice D1. To mělo být dopravně už dávno odděleno přivaděči, obchvaty a dálničními křižovatkami mimo území města. Cpát do tohoto úzkého hrdla dálnice D1 ještě dopravní zátěž největších distribučních center je nekoncepční. V Evropě jsou dálniční křižovatky právě z výše uvedených důvodů budovány mnoho km za hranicemi měst. V jejich okolí je pak prostor pro budování podobných projektů, jako je Amazon.
Aha, takže kvůli neschopnosti politiků a zdržování ekoaktivistů kteří blokují 3pruh na D1, sem teda nebudeme nikoho moct dostat z investorů? Jinak co se týká dálničních křižovatek, není pravda že by na tom "západě" byly vždy daleko od měst. A pokud jsou, tak pak existuje přivaděč (dálnice) do města z několika stran. Ovšem díky různých aktivistům a i politikům tady nemáme nic dobudovaného.
Jakoze Alza uplatila poslance ???
Poslance ne, zastupitele. A když se spojí s Mallem a Kasou, tak už v igelitce mohli přinést slušnou porci argumentů.
Klasická otázka: "KOMU prospělo (prospěje), když Amazon u Brna nepostaví sklad?"
Investoři musí pochopit že ani tak bohatá firma jako Amazon to nemá bez úplatků jisté
Klasická otázka: "KOMU prospělo (prospěje), že Amazon u Brna nepostaví sklad?"