Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stroje v ulici Milady Horákové v Brně jedou naplno, obchodníci naříkají

Veliká rekonstrukce ulice Milady Horákové v Brně začala už před měsícem. Ač si někteří Brňané stěžovali, že dělníci spíš zahálejí, bylo to naopak - pracovali totiž pod zemí. Nyní už bude padesátka z nich i na povrchu. I tak je ale stavba stále na úplném začátku, dosud se tu prováděly hlavně přípravné práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P77a65v68e14l 76O46d13r85a12z54i45l 6284789127410

To je mi Kotzourkov.

Prej vybudování úvratě, komu chceš věšet bulíky na nos, Robine, to trvá maximálně dva dny. Prej práce v podzemí, jo, a kde? Koho kdy zajímali nějací dospávači po noční? To je jejich problém, hezky makat! Až se od vás bude kouřit. Jste pod stálou kontrolou!

A zázrak na závěr, VOLÁNÍ PODNIKATELŮ UŽ ZACHYTILA RADNICE BRNO STŘED, tedy ta radnice, která nařizuje na trhu povinné používání kelímku s nápisem "pod záštitou starosty MČ Brno-střed Mgr. Libora Šťástky" - ano, tak trapný ten člověk je.

Na to se dá říct jen "ůůůůůůůůůůůůž?";-D

No ano, budou volby, tak se i Libor snaží, přestože to mají asi i s Robinem spočítaný. Jenže lidé si pamatují, jak jste se snažili poslední roky, hoši. Z hrušky dolů!

0/0
16.4.2014 12:37

P17e14t48r28a 89V12a56ň64k78o81v40á 4694114456322

"Teď se třeba jedná o výměnu atypických potrubí, u kterých musíme čekat, až nám trubky vyrobí a doveze jiná firma"  ......pěkně to odsejpá ;-D;-D;-D

+1/−1
15.4.2014 20:59

D29a29v76i59d 39N85o40v17o71t18n40ý 2807512785799

Co se vám na tom nezdá ? To potrubí je v zemi několik desítek let, opravdu jste přesvědčená že lze "vidět pod zem" a předem se na to připravit nebo že dokumentace k tomu původnímu potrubí je kompletně k dispozici a odpovídá skutečnému stavu ? :-)

+3/0
15.4.2014 21:53
Foto

L76i27b16o61r 70V27y23k48o41u88p30i10l 9896325469757

Nevím, kde kdo z diskutujících bydlí, ale na Táboře je rachot pořád, ve dne v noci. Jednou jsem za noc ze soboty na neděli napočítal 43x houkání policie, 5-6x za hodinu, tedy co deset minut. To snad nemělo ani Chicago v éře Al Capona. A k tomu  pakáž, kterou rovná ulice Jana Babáka a pak Purkyňova láká k jízdě na hraně přežití.  Motorky jsou horší.

+3/0
15.4.2014 19:45

T12o49m79a34s 26N50o28v72o55t75n95y 3751206588309

Nejen tam, proti tomu nějaká stavba, která by jela alespoň do těch 22h, by byla úplně v pohodě.  Jinak přece byste nechtěl po městapu, aby stíhali pouliční závodníky, moc práce s nejistým výsledkem. Lepší je si pospat v autě pod keřem v Lužánkách (zatímco v okolí bují noční život či spíše kriminalita) nebo teď maj kluci a holky městapácký novej koníček - na Kotlářce zastaví za auto,  které tam stojí, zapnou majáčky a stopky a stopujou jestli do 3 minut nebo kolik je ten limit majitel stihne odjet nebo pak přesně za tři minuty jsou psát pokutu - lehký prachy - velký prémie. Nezájem že je to zásobovací auto, který tam veze zboží nebo někdo kdo potřebuje složit domů věci a v okolí se nedá zaparkovat...

0/0
16.4.2014 0:34

P15a85v97e14l 22O62d48r73a15z16i79l 6454709197840

Tam je zákaz stání, ne? Zastavit můžete na dobu nezbytně nutnou, na tři minuty jim peče bílej tesák.

+1/0
16.4.2014 12:39

I50v84a35n 41Š38u41s71t53r 1639363988434

Tam se pracuje tak usilovně, že vždycky když du kolem je tam prázdno :D

+1/−1
15.4.2014 18:28

M16i94c30h47a38l 81M67o25j23ž90í27š 8334229622

Nevím, jakej západ paní viděla, ale na směny se tam většinou rozhodně nepracuje a to z mnoha důvodů. V Německu typicky po čtvrté hodině není na stavbách ani noha. Že jsou kvůli tomu na dálnicích zácpy, nikoho nevzrušuje. Například most u Špíru se opravuje už nejmíň čtyři roky, aniž by tam práce nějak viditelně pokročili.

+3/0
15.4.2014 17:02

M74i73c28h45a15l 57M63o69j35ž21í49š 8774309882

Pardon, "pokročily". ;-)

0/0
15.4.2014 17:03

R42a42d44i77m 23K29ř42i78v84á67n50e62k 4122924701581

Stále žasnu, jak je možné, že oprava silnice a některých sítí může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

+2/−3
15.4.2014 16:41

I67v12a28n 74H66o96l34a27s 5307507798457

> může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

Právě proto, že tam ty domy už jsou i s lidmi.  A těm je mj. po dobu celé stavby potřeba dovávat elektřinu, vodu, plyn a odvádět splašky.

+2/0
15.4.2014 18:23

D68a19v96i60d 61N78o81v80o56t48n20ý 2927302945889

A já stále žasnu, kolik "odborníků"  ta naše země má ...

+1/0
15.4.2014 23:59
Foto

P59a93v51e55l 69Č97e75r52n47í58k 1548325440170

To by mě fakt zajímalo, jak by si paní Polanská představovala, že se bude pracovat v noci, kdy chcou lidi klid na spánek... noční rekonstrukce se dají dělat mimo město, kde to nikomu nevadí ale ne uprostřed obytných zón.

+6/0
15.4.2014 16:26

K26a57r72e48l 95F20a75j70t 5898102321213

Nevím ... určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a techniky a když už ne práce nonstop tak alespoň 6 - 22. Měl jsem tu radost jednou u podobné rekonstrukce bydlet (vlastně dvakrát - podruhé šlo o stavbu) a se všemi sousedy jsme se shodli, že radši trvalý (nebo alespoň dvousměnný provoz) a co nejdřív hotovo než mnoha a mnoha měsíční bordeI ze stavby a vše co s tím bylo spjaté ...

+1/−4
15.4.2014 16:41

M89i12c28h91a34l 53M70o17j74ž32í77š 8944209472

Od šesti?? 8-o

A jíst ti chutná? To by jako někdo rok a půl vydržel, aby se vůbec nevyspal?

+3/0
15.4.2014 16:59
Foto

P92a65v59e11l 16Č56e46r73n39í90k 1478545340840

Já to chápu. Určitý smysl to má - trpět víc, a kratší dobu. Ale ne každý s tím bude souhlasit. A chtě-nechtě se v takovém případě bude rozhodovat spíš podle obecných zvyklostí a ty u nás tvrdí, že v noci se nedělá.

+2/0
15.4.2014 17:21

M23i88c14h50a32l 57M18o73j33ž55í33š 8114609372

Jenže trpět v noci je naprosto nesrovnatelný s "trpěním" přes den, kdy je to jen nepříjemný, ale to tak všecko. V noci se to nedá moc dlouho vydržet.

Znám to moc dobře, ve dne v noci nám lítají těsně nad barákem dopravní letadla. Přes den je to "jenom" nepříjemný (i když jich lítá víc) - prostě se jen neslyšíme, případně stopneme DVD nebo zhlasíme TV. Ale v noci je to skutečně na bednu. Rv

+2/0
15.4.2014 17:25
Foto

P41a93v78e76l 38Č58e27r19n21í88k 1938755730250

Subjektivně bych to taky nesnesl. Ale nemám problém připustit, že jsou lidi, kteří by raději 2 měsíce trpěli v noci, než aby měli před barákem stavbu rok a půl. Takový rozdíl už je znát. A to jako sakra hodně.

A vo-vo-votom to celý je. Každý člověk má vlastní priority. A je těžké si vybrat, když půlka ulice chce, aby byla oprava co nejdřív a druhá půlka ulice se chce v noci a o víkendech vyspat.

+1/0
15.4.2014 17:41

L71u37k54a79s 29N85e93m84e28c 7369710612384

Tisice lidi delaji na smeny, tzn. spi ve dne, co vzkazete tem?

+3/0
15.4.2014 17:49
Foto

P28a41v13e76l 15Č95e19r41n45í22k 1698255750660

že jsou jen zlomkem celkové populace ;) nic víc, nic míň. Práce na noční směny s sebou nese právě tyhle problémy. Respektive - když člověk přijímá práci, kde bude dělat v noci tak automaticky musí počítat s tím, že se ve dne možná nevyspí.

Je to něco uplně jiného, než když normální člověk předpokládá dodržování nočního klidu, který je mimochodem stanoven i v zákoně.

+1/−2
15.4.2014 17:56

P13a77v25e56l 56O83d91r12a95z11i52l 6804739427560

Pokud máš noc od tří odpoledne, tak cajk.

0/0
16.4.2014 12:40

T75o51m15a75s 29N97o77v17o21t87n79y 3641826358259

Ne každej je sluníčkovej student, co stává na desátou aby stihl na kole dojet filozofovat do kavárničky...

0/0
16.4.2014 0:36

I83v64a53n 28H89o17l12a79s 5257777468257

>určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a technik

Když 6 dělníků vykope jámu za 10 hodin, za kolik ji vykope 600 dělníků???

Naivita některých "stavitelů" fakt nezná mezí.

+1/0
15.4.2014 18:25
Foto

P44a12v33e34l 31Č75e84r69n69í64k 1498555680350

A co teprve 6000 dělníků! Ti by to měli za týden hotové :)

0/0
15.4.2014 19:26

P69a13v67e76l 28O19d75r80a26z87i36l 6544529487720

Jenže ona se tam nekope jedna jáma, že, Ivane. Kolikrát už jste se tam byl podívat? Já už pětkrát a odpoledne je tam ukrutný klid a ani lopata.

0/0
16.4.2014 12:41

I70v88a97n 82H81o42l15a86s 5637577878977

Od 15. 3. asi 12x - stačí to??:-) Samozřejmě, že více dělníků může současně kopat více jam, otázkou je, jestli je tam více jam potřeba. Štola pro novou kanalizaci se bude razit víceméně z jednoho místa, protože by prý byl velký problém přesně zaměřit jednotlivé úseky tak, aby na sebe skutečně dostatečně přesně navazovaly - ta kanalizace bude v různých místech v různé hloubce pod povrchem, protože se musí lecčemu vyhnout (mj. zatrubněné Ponávce), samozřejmě všude tak, aby ty splašky i dešťová voda dobře odtékaly. A nelze současně budouvat všechny inženýrské sítě - základem je právě ta kanalizace,  teprve s určitým odstupem mohou následovat další.

0/0
16.4.2014 17:00

P65a54v29e25l 96O59d64r46a98z21i47l 6584369497630

S tím se nedá nesouhlasit :-)

0/0
17.4.2014 11:05

P84a44v96e75l 33O46d96r98a74z50i72l 6854919647250

Možná by pomohlo, kdyby mluvčí dodavatele místo poněkud otřepaných frází vyvěsil někde aktuální Gantt a ono by se vidělo, jak to je naplánovaný ;-)

0/0
17.4.2014 11:05

M13i28c40h21a20l 35K96r72č39á94l 6878128736592

Nepište prosím takové bludy. Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat. Na fotce vidím jenom stát auta a pár lidí. Stavbu prioritního významu si představuji trochu jinak. Minimálně dvacítku bagrů, stovku náklaďáků, třista lidí ve třech směnách sedm dnů v týdnu a do dvou měsíců je hotovo. Ale to samozřejmě vyžaduje dokonalý časový harmonogram a organizaci práce.

Místo toho se mluví o nějaké tramvajové konečné, která při správné přípravě, organizaci práce a nasazení lidí a techniky je otázka několika hodin.

Neblbněte lidem hlavy a raději zveřejněte ze stavebního deníku počty lidí a odpracované časy.

+4/−3
15.4.2014 16:09

I51v48a55n 42H77o30l52a66s 5817637608677

> Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat.

A to psali kde? Myslím, že ani v Blesku. Těžko vybagrovat celou ulici, kde v úseku od Koliště po Francouzskou je spousta odběrních míst elektřiny, vody, plynu (+ kanalizace a datové linky - to vše nejen pro domy přímo na Miladě, ale i v širším okolí, protože většina hlavních tras všech těchto sítí vede právě pod Miladou) a která musí funtovat po celoou dobu rekonstrukce (s výjimkou hodinových odstávek při několikerém dočasném přepojování).  Některé trasy jsou navíc v hloubce více jak pět metrů - to bych to kompletní vybagrování (mj. tak, aby se v místním často velmi nestabilním podloží nehnuly domy)chtěl fakt vidět.

Takže pro odhalení autora píšícího bludy doporučují podívat se do nejbližšího zrcadla.

+3/0
15.4.2014 18:31

P55a54v73e34l 73O71d80r82a17z28i28l 6254389377860

Ale s tou šalinou pravdu má.

0/0
16.4.2014 12:43

I70v67a80n 45H44o33l48a32s 5127267528237

To ano, ale to  není gró jeho příspěvku.

0/0
16.4.2014 15:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.