Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stroje v ulici Milady Horákové v Brně jedou naplno, obchodníci naříkají

Veliká rekonstrukce ulice Milady Horákové v Brně začala už před měsícem. Ač si někteří Brňané stěžovali, že dělníci spíš zahálejí, bylo to naopak - pracovali totiž pod zemí. Nyní už bude padesátka z nich i na povrchu. I tak je ale stavba stále na úplném začátku, dosud se tu prováděly hlavně přípravné práce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P66a77v96e50l 73O73d70r36a23z61i68l 6474719177110

To je mi Kotzourkov.

Prej vybudování úvratě, komu chceš věšet bulíky na nos, Robine, to trvá maximálně dva dny. Prej práce v podzemí, jo, a kde? Koho kdy zajímali nějací dospávači po noční? To je jejich problém, hezky makat! Až se od vás bude kouřit. Jste pod stálou kontrolou!

A zázrak na závěr, VOLÁNÍ PODNIKATELŮ UŽ ZACHYTILA RADNICE BRNO STŘED, tedy ta radnice, která nařizuje na trhu povinné používání kelímku s nápisem "pod záštitou starosty MČ Brno-střed Mgr. Libora Šťástky" - ano, tak trapný ten člověk je.

Na to se dá říct jen "ůůůůůůůůůůůůž?";-D

No ano, budou volby, tak se i Libor snaží, přestože to mají asi i s Robinem spočítaný. Jenže lidé si pamatují, jak jste se snažili poslední roky, hoši. Z hrušky dolů!

0/0
16.4.2014 12:37

P30e10t11r53a 61V30a47ň43k85o58v19á 4494764376942

"Teď se třeba jedná o výměnu atypických potrubí, u kterých musíme čekat, až nám trubky vyrobí a doveze jiná firma"  ......pěkně to odsejpá ;-D;-D;-D

+1/−1
15.4.2014 20:59

D54a22v24i41d 49N41o94v62o81t86n23ý 2187822935869

Co se vám na tom nezdá ? To potrubí je v zemi několik desítek let, opravdu jste přesvědčená že lze "vidět pod zem" a předem se na to připravit nebo že dokumentace k tomu původnímu potrubí je kompletně k dispozici a odpovídá skutečnému stavu ? :-)

+3/0
15.4.2014 21:53
Foto

L62i61b34o66r 73V48y25k96o94u32p17i67l 9576725459777

Nevím, kde kdo z diskutujících bydlí, ale na Táboře je rachot pořád, ve dne v noci. Jednou jsem za noc ze soboty na neděli napočítal 43x houkání policie, 5-6x za hodinu, tedy co deset minut. To snad nemělo ani Chicago v éře Al Capona. A k tomu  pakáž, kterou rovná ulice Jana Babáka a pak Purkyňova láká k jízdě na hraně přežití.  Motorky jsou horší.

+3/0
15.4.2014 19:45

T25o23m98a30s 29N15o75v54o28t43n85y 3911706668429

Nejen tam, proti tomu nějaká stavba, která by jela alespoň do těch 22h, by byla úplně v pohodě.  Jinak přece byste nechtěl po městapu, aby stíhali pouliční závodníky, moc práce s nejistým výsledkem. Lepší je si pospat v autě pod keřem v Lužánkách (zatímco v okolí bují noční život či spíše kriminalita) nebo teď maj kluci a holky městapácký novej koníček - na Kotlářce zastaví za auto,  které tam stojí, zapnou majáčky a stopky a stopujou jestli do 3 minut nebo kolik je ten limit majitel stihne odjet nebo pak přesně za tři minuty jsou psát pokutu - lehký prachy - velký prémie. Nezájem že je to zásobovací auto, který tam veze zboží nebo někdo kdo potřebuje složit domů věci a v okolí se nedá zaparkovat...

0/0
16.4.2014 0:34

P84a81v60e91l 45O10d60r40a10z32i14l 6564829757940

Tam je zákaz stání, ne? Zastavit můžete na dobu nezbytně nutnou, na tři minuty jim peče bílej tesák.

+1/0
16.4.2014 12:39

I27v46a68n 87Š92u88s76t28r 1429443288484

Tam se pracuje tak usilovně, že vždycky když du kolem je tam prázdno :D

+1/−1
15.4.2014 18:28

M73i13c81h82a22l 22M70o25j31ž57í21š 8154779922

Nevím, jakej západ paní viděla, ale na směny se tam většinou rozhodně nepracuje a to z mnoha důvodů. V Německu typicky po čtvrté hodině není na stavbách ani noha. Že jsou kvůli tomu na dálnicích zácpy, nikoho nevzrušuje. Například most u Špíru se opravuje už nejmíň čtyři roky, aniž by tam práce nějak viditelně pokročili.

+3/0
15.4.2014 17:02

M18i51c47h52a19l 58M17o58j54ž92í12š 8924489982

Pardon, "pokročily". ;-)

0/0
15.4.2014 17:03

R50a63d21i27m 42K28ř77i28v86á60n88e35k 4342634891491

Stále žasnu, jak je možné, že oprava silnice a některých sítí může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

+2/−3
15.4.2014 16:41

I52v59a45n 55H45o66l68a35s 5847727558707

> může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

Právě proto, že tam ty domy už jsou i s lidmi.  A těm je mj. po dobu celé stavby potřeba dovávat elektřinu, vodu, plyn a odvádět splašky.

+2/0
15.4.2014 18:23

D19a42v82i71d 57N58o97v87o39t43n86ý 2897422295269

A já stále žasnu, kolik "odborníků"  ta naše země má ...

+1/0
15.4.2014 23:59
Foto

P22a88v29e18l 63Č98e18r47n65í35k 1798735640900

To by mě fakt zajímalo, jak by si paní Polanská představovala, že se bude pracovat v noci, kdy chcou lidi klid na spánek... noční rekonstrukce se dají dělat mimo město, kde to nikomu nevadí ale ne uprostřed obytných zón.

+6/0
15.4.2014 16:26

K65a55r33e84l 93F55a38j11t 5898462941303

Nevím ... určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a techniky a když už ne práce nonstop tak alespoň 6 - 22. Měl jsem tu radost jednou u podobné rekonstrukce bydlet (vlastně dvakrát - podruhé šlo o stavbu) a se všemi sousedy jsme se shodli, že radši trvalý (nebo alespoň dvousměnný provoz) a co nejdřív hotovo než mnoha a mnoha měsíční bordeI ze stavby a vše co s tím bylo spjaté ...

+1/−4
15.4.2014 16:41

M13i59c20h40a29l 42M56o47j60ž70í84š 8634189152

Od šesti?? 8-o

A jíst ti chutná? To by jako někdo rok a půl vydržel, aby se vůbec nevyspal?

+3/0
15.4.2014 16:59
Foto

P82a62v19e16l 66Č92e51r63n53í48k 1408605400380

Já to chápu. Určitý smysl to má - trpět víc, a kratší dobu. Ale ne každý s tím bude souhlasit. A chtě-nechtě se v takovém případě bude rozhodovat spíš podle obecných zvyklostí a ty u nás tvrdí, že v noci se nedělá.

+2/0
15.4.2014 17:21

M78i27c67h25a58l 53M68o88j14ž19í87š 8284129792

Jenže trpět v noci je naprosto nesrovnatelný s "trpěním" přes den, kdy je to jen nepříjemný, ale to tak všecko. V noci se to nedá moc dlouho vydržet.

Znám to moc dobře, ve dne v noci nám lítají těsně nad barákem dopravní letadla. Přes den je to "jenom" nepříjemný (i když jich lítá víc) - prostě se jen neslyšíme, případně stopneme DVD nebo zhlasíme TV. Ale v noci je to skutečně na bednu. Rv

+2/0
15.4.2014 17:25
Foto

P36a57v50e49l 32Č84e49r71n18í48k 1818505800720

Subjektivně bych to taky nesnesl. Ale nemám problém připustit, že jsou lidi, kteří by raději 2 měsíce trpěli v noci, než aby měli před barákem stavbu rok a půl. Takový rozdíl už je znát. A to jako sakra hodně.

A vo-vo-votom to celý je. Každý člověk má vlastní priority. A je těžké si vybrat, když půlka ulice chce, aby byla oprava co nejdřív a druhá půlka ulice se chce v noci a o víkendech vyspat.

+1/0
15.4.2014 17:41

L97u79k11a49s 25N87e31m11e27c 7269730132944

Tisice lidi delaji na smeny, tzn. spi ve dne, co vzkazete tem?

+3/0
15.4.2014 17:49
Foto

P94a43v16e36l 39Č44e11r24n31í62k 1898885310880

že jsou jen zlomkem celkové populace ;) nic víc, nic míň. Práce na noční směny s sebou nese právě tyhle problémy. Respektive - když člověk přijímá práci, kde bude dělat v noci tak automaticky musí počítat s tím, že se ve dne možná nevyspí.

Je to něco uplně jiného, než když normální člověk předpokládá dodržování nočního klidu, který je mimochodem stanoven i v zákoně.

+1/−2
15.4.2014 17:56

P96a76v85e52l 59O72d66r49a88z30i66l 6264849627620

Pokud máš noc od tří odpoledne, tak cajk.

0/0
16.4.2014 12:40

T53o54m54a87s 78N23o41v72o47t67n28y 3281816198579

Ne každej je sluníčkovej student, co stává na desátou aby stihl na kole dojet filozofovat do kavárničky...

0/0
16.4.2014 0:36

I21v52a48n 11H77o51l53a59s 5347247748387

>určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a technik

Když 6 dělníků vykope jámu za 10 hodin, za kolik ji vykope 600 dělníků???

Naivita některých "stavitelů" fakt nezná mezí.

+1/0
15.4.2014 18:25
Foto

P26a30v72e76l 90Č55e69r42n83í76k 1568585510380

A co teprve 6000 dělníků! Ti by to měli za týden hotové :)

0/0
15.4.2014 19:26

P57a67v70e49l 25O54d96r50a28z87i74l 6404139387380

Jenže ona se tam nekope jedna jáma, že, Ivane. Kolikrát už jste se tam byl podívat? Já už pětkrát a odpoledne je tam ukrutný klid a ani lopata.

0/0
16.4.2014 12:41

I79v25a71n 57H49o64l81a91s 5967857448157

Od 15. 3. asi 12x - stačí to??:-) Samozřejmě, že více dělníků může současně kopat více jam, otázkou je, jestli je tam více jam potřeba. Štola pro novou kanalizaci se bude razit víceméně z jednoho místa, protože by prý byl velký problém přesně zaměřit jednotlivé úseky tak, aby na sebe skutečně dostatečně přesně navazovaly - ta kanalizace bude v různých místech v různé hloubce pod povrchem, protože se musí lecčemu vyhnout (mj. zatrubněné Ponávce), samozřejmě všude tak, aby ty splašky i dešťová voda dobře odtékaly. A nelze současně budouvat všechny inženýrské sítě - základem je právě ta kanalizace,  teprve s určitým odstupem mohou následovat další.

0/0
16.4.2014 17:00

P61a97v69e23l 89O43d17r12a38z14i37l 6734559497510

S tím se nedá nesouhlasit :-)

0/0
17.4.2014 11:05

P88a69v48e61l 75O53d69r35a36z91i76l 6594409707330

Možná by pomohlo, kdyby mluvčí dodavatele místo poněkud otřepaných frází vyvěsil někde aktuální Gantt a ono by se vidělo, jak to je naplánovaný ;-)

0/0
17.4.2014 11:05

M65i86c26h84a82l 59K84r80č72á12l 6978108646332

Nepište prosím takové bludy. Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat. Na fotce vidím jenom stát auta a pár lidí. Stavbu prioritního významu si představuji trochu jinak. Minimálně dvacítku bagrů, stovku náklaďáků, třista lidí ve třech směnách sedm dnů v týdnu a do dvou měsíců je hotovo. Ale to samozřejmě vyžaduje dokonalý časový harmonogram a organizaci práce.

Místo toho se mluví o nějaké tramvajové konečné, která při správné přípravě, organizaci práce a nasazení lidí a techniky je otázka několika hodin.

Neblbněte lidem hlavy a raději zveřejněte ze stavebního deníku počty lidí a odpracované časy.

+4/−3
15.4.2014 16:09

I75v30a67n 78H25o29l25a53s 5257197778697

> Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat.

A to psali kde? Myslím, že ani v Blesku. Těžko vybagrovat celou ulici, kde v úseku od Koliště po Francouzskou je spousta odběrních míst elektřiny, vody, plynu (+ kanalizace a datové linky - to vše nejen pro domy přímo na Miladě, ale i v širším okolí, protože většina hlavních tras všech těchto sítí vede právě pod Miladou) a která musí funtovat po celoou dobu rekonstrukce (s výjimkou hodinových odstávek při několikerém dočasném přepojování).  Některé trasy jsou navíc v hloubce více jak pět metrů - to bych to kompletní vybagrování (mj. tak, aby se v místním často velmi nestabilním podloží nehnuly domy)chtěl fakt vidět.

Takže pro odhalení autora píšícího bludy doporučují podívat se do nejbližšího zrcadla.

+3/0
15.4.2014 18:31

P31a19v81e29l 19O50d24r21a29z53i24l 6704689787860

Ale s tou šalinou pravdu má.

0/0
16.4.2014 12:43

I71v47a96n 51H77o49l66a57s 5767577438867

To ano, ale to  není gró jeho příspěvku.

0/0
16.4.2014 15:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.