Diskuze

Stroje v ulici Milady Horákové v Brně jedou naplno, obchodníci naříkají

Veliká rekonstrukce ulice Milady Horákové v Brně začala už před měsícem. Ač si někteří Brňané stěžovali, že dělníci spíš zahálejí, bylo to naopak - pracovali totiž pod zemí. Nyní už bude padesátka z nich i na povrchu. I tak je ale stavba stále na úplném začátku, dosud se tu prováděly hlavně přípravné práce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

To je mi Kotzourkov.

Prej vybudování úvratě, komu chceš věšet bulíky na nos, Robine, to trvá maximálně dva dny. Prej práce v podzemí, jo, a kde? Koho kdy zajímali nějací dospávači po noční? To je jejich problém, hezky makat! Až se od vás bude kouřit. Jste pod stálou kontrolou!

A zázrak na závěr, VOLÁNÍ PODNIKATELŮ UŽ ZACHYTILA RADNICE BRNO STŘED, tedy ta radnice, která nařizuje na trhu povinné používání kelímku s nápisem "pod záštitou starosty MČ Brno-střed Mgr. Libora Šťástky" - ano, tak trapný ten člověk je.

Na to se dá říct jen "ůůůůůůůůůůůůž?";-D

No ano, budou volby, tak se i Libor snaží, přestože to mají asi i s Robinem spočítaný. Jenže lidé si pamatují, jak jste se snažili poslední roky, hoši. Z hrušky dolů!

0 0
možnosti
PV

"Teď se třeba jedná o výměnu atypických potrubí, u kterých musíme čekat, až nám trubky vyrobí a doveze jiná firma"  ......pěkně to odsejpá ;-D;-D;-D

1 1
možnosti
DN

Co se vám na tom nezdá ? To potrubí je v zemi několik desítek let, opravdu jste přesvědčená že lze "vidět pod zem" a předem se na to připravit nebo že dokumentace k tomu původnímu potrubí je kompletně k dispozici a odpovídá skutečnému stavu ? :-)

3 0
možnosti
Foto

Nevím, kde kdo z diskutujících bydlí, ale na Táboře je rachot pořád, ve dne v noci. Jednou jsem za noc ze soboty na neděli napočítal 43x houkání policie, 5-6x za hodinu, tedy co deset minut. To snad nemělo ani Chicago v éře Al Capona. A k tomu  pakáž, kterou rovná ulice Jana Babáka a pak Purkyňova láká k jízdě na hraně přežití.  Motorky jsou horší.

3 0
možnosti
TN

Nejen tam, proti tomu nějaká stavba, která by jela alespoň do těch 22h, by byla úplně v pohodě.  Jinak přece byste nechtěl po městapu, aby stíhali pouliční závodníky, moc práce s nejistým výsledkem. Lepší je si pospat v autě pod keřem v Lužánkách (zatímco v okolí bují noční život či spíše kriminalita) nebo teď maj kluci a holky městapácký novej koníček - na Kotlářce zastaví za auto,  které tam stojí, zapnou majáčky a stopky a stopujou jestli do 3 minut nebo kolik je ten limit majitel stihne odjet nebo pak přesně za tři minuty jsou psát pokutu - lehký prachy - velký prémie. Nezájem že je to zásobovací auto, který tam veze zboží nebo někdo kdo potřebuje složit domů věci a v okolí se nedá zaparkovat...

0 0
možnosti

I39v87a21n 69Š71u50s13t77r

15. 4. 2014 18:28

Tam se pracuje tak usilovně, že vždycky když du kolem je tam prázdno :D

1 1
možnosti
MM

Nevím, jakej západ paní viděla, ale na směny se tam většinou rozhodně nepracuje a to z mnoha důvodů. V Německu typicky po čtvrté hodině není na stavbách ani noha. Že jsou kvůli tomu na dálnicích zácpy, nikoho nevzrušuje. Například most u Špíru se opravuje už nejmíň čtyři roky, aniž by tam práce nějak viditelně pokročili.

3 0
možnosti
MM

Pardon, "pokročily". ;-)

0 0
možnosti
RK

Stále žasnu, jak je možné, že oprava silnice a některých sítí může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

2 3
možnosti
IH

I91v28a12n 32H25o92l45a61s

15. 4. 2014 18:23

> může trvat déle, než stavba nové ulice i s domy...

Právě proto, že tam ty domy už jsou i s lidmi.  A těm je mj. po dobu celé stavby potřeba dovávat elektřinu, vodu, plyn a odvádět splašky.

2 0
možnosti
Foto

To by mě fakt zajímalo, jak by si paní Polanská představovala, že se bude pracovat v noci, kdy chcou lidi klid na spánek... noční rekonstrukce se dají dělat mimo město, kde to nikomu nevadí ale ne uprostřed obytných zón.

6 0
možnosti
KF

K58a87r40e28l 71F68a66j31t

15. 4. 2014 16:41

Nevím ... určitě by na těchto stavbách měl být násobek lidí a techniky a když už ne práce nonstop tak alespoň 6 - 22. Měl jsem tu radost jednou u podobné rekonstrukce bydlet (vlastně dvakrát - podruhé šlo o stavbu) a se všemi sousedy jsme se shodli, že radši trvalý (nebo alespoň dvousměnný provoz) a co nejdřív hotovo než mnoha a mnoha měsíční bordeI ze stavby a vše co s tím bylo spjaté ...

1 4
možnosti
MK

Nepište prosím takové bludy. Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat. Na fotce vidím jenom stát auta a pár lidí. Stavbu prioritního významu si představuji trochu jinak. Minimálně dvacítku bagrů, stovku náklaďáků, třista lidí ve třech směnách sedm dnů v týdnu a do dvou měsíců je hotovo. Ale to samozřejmě vyžaduje dokonalý časový harmonogram a organizaci práce.

Místo toho se mluví o nějaké tramvajové konečné, která při správné přípravě, organizaci práce a nasazení lidí a techniky je otázka několika hodin.

Neblbněte lidem hlavy a raději zveřejněte ze stavebního deníku počty lidí a odpracované časy.

4 3
možnosti
IH

I72v58a98n 39H39o19l73a20s

15. 4. 2014 18:31

> Co se pracuje pod zemí, když se bude celá ulice bagrovat.

A to psali kde? Myslím, že ani v Blesku. Těžko vybagrovat celou ulici, kde v úseku od Koliště po Francouzskou je spousta odběrních míst elektřiny, vody, plynu (+ kanalizace a datové linky - to vše nejen pro domy přímo na Miladě, ale i v širším okolí, protože většina hlavních tras všech těchto sítí vede právě pod Miladou) a která musí funtovat po celoou dobu rekonstrukce (s výjimkou hodinových odstávek při několikerém dočasném přepojování).  Některé trasy jsou navíc v hloubce více jak pět metrů - to bych to kompletní vybagrování (mj. tak, aby se v místním často velmi nestabilním podloží nehnuly domy)chtěl fakt vidět.

Takže pro odhalení autora píšícího bludy doporučují podívat se do nejbližšího zrcadla.

3 0
možnosti