Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Růžová putovní kola svezou lidi po celém Brně. Zatím je jich pět

Kolo je ve městě mnohdy nejrychlejším dopravním prostředkem a hlavně příjemnějším než hromadná doprava. Díky novému projektu Rekola, který se nyní z Prahy a Olomouce dostává i do Brna, může každý využít růžových putovních kol, která budou rozmístěná po celém městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R62o67m93a39n 68K18o69n38e26č26n61ý 4284958873

Kdyz vidim to kolo tak za tech 1000kc ty kola muzu mit dve,klasickej starej favorit:-)

0/0
27.4.2014 21:58

A73l18e35n73a 12P13i31p64e29r 9891667351

Na principu tzv. bikesharingu???

Moc hezka cestina.

+4/−1
27.4.2014 16:58

M44a38r95e72k 71T56u78r20n63o57v48e56c 7655672730346

To je termín, který se pro toto docela běžně používá. Pokud Vy jste se s ním ještě nesetkala, Váš problém, možná se o problematiku tolik nezajímáte.

A když už jsme u té češtiny - píše se "čeština" a nikoliv "cestina".

+3/0
28.4.2014 10:13

T96o78m20a77s 89N93o76v44o37t94n32y 3701936968489

To je ještě větší ptákovina za ten litr než slavný brněnský v praxi zcela nepoužitelný car-sharing.

0/0
27.4.2014 16:52

I13v72a43n 73H40o41l52a54s 5157487848337

A jak jste ráčil přijít na to, že brněnský carsharing je v praxi zcela nepoužitelná? Jeho uživatelé si myslí něco jiného a stále jich přibývá.

0/0
28.4.2014 11:49

R25e68n77é 18C43v38r95k67a50l 9786879446496

Jistě, uživatelé celkem přibývají - zejména poté, co se Vaším vstupem počet uživatelů zdvojnásobil ;-D

+1/0
28.4.2014 12:02

T60o61m44a75s 34N18o25v66o18t44n83y 3311936438929

Stačí si přečíst podmínky a hlavně cenu za provoz. Ale je to dobrý byznys pro majitele těch aut, to se musí nechat - ti jezdí zadarmo a náklady platí ovečky co si myslí, kolik neušetří. Po započtení času, omezení v podobě, že auto není k dispozici tehdy, kdy ho většinou člověk potřebuje, vyjde levněji (pokud nechce vlastnit auto) si na těch pár jízd vzít taxíka nebo auto z půjčovny či si ho půjčit od někoho známého. A pokud ho potřebuji častěji než 1-2x za měsíc, tak už vyjde lépe vlastní.

0/0
28.4.2014 21:34

O53n33d15ř38e14j 70G61r74i58m 7851879417964

Zatím, jakmile ale někdo nechá kolo na Cejlu, hned jich bude méně...

+2/0
27.4.2014 16:51

T39o97m34á83š 97T33a78t79í17č77e79k 5390682660178

Hm, araby rozestavěný po štatlu, bez dozoru, přivázaný k jakýmukoliv sloupu. To bude dobrý byznys, ale spíš pro sběrače a výkupce odpadu.

+1/0
27.4.2014 15:41

R33o93m85a48n 94K13o23n26e73č59n40ý 4784988853

Kdo by to kradl a v takove barve:-)

0/0
28.4.2014 6:44

T85o88m45á76š 28T37a20t20í98č32e69k 5630222450548

Krade se vždy a všude. K růžovýmu kolu se strčí do tepláků černé sprej, a už za to v bazaru něco kápne.

Uprostřed mánie kradení mobilů jsem si po desátým vzorku v zoufalství koupil na bratislavským nádraží briketu od Sagemu, s nabíječkou, světě div se, za 300,- Sk. Tehdy už to bylo tak zastaralý, že jsem si nedokázal představit, že by se to bez té nabíječky dalo zpeněžit. Měl jsem ho 14 dní.

0/0
28.4.2014 15:04

J97o44s14e54f 50N63o98v49á46k 1939256809601

Někdo okoukal jak to chodí v zahraničí a udělal si z toho dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:41

M67a54r78e92k 31T88u44r62n50o38v95e23c 7935632780406

Fakt myslíte, že to je nějak zvlášť výdělečné? Myslím tedy zrovna v rámci projektu Rekola...

Jako jo, jak se toho teď chytli na pražském magistrátu a něco možná chystají s JC Decaux, tak jo, tam bych měl větší obavy, kdo na tom bude nepřiměřeně bohatnout...

+1/0
28.4.2014 10:21
Foto

V90l76a70s48t60a 94C74o54u45f31a88l 7957399339215

Konečně to, co v Paříži funguje už nejméně 8 let. Dobrý nápad a dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:40

C38. 59J74. 4642259831289

jedno kolo na čáru a druhé na hlavák...a můžou pendlovat:)za litr dobré svezeníčko,...přidám radši kilo a mám na šalinkartu na 2 měsíce

+2/0
27.4.2014 14:32

P24a65v89e45l 92M74o57r37a69v45e70c 3152139482198

Taky mi ppřijde tisícovka za rok trochu moc..

+3/0
27.4.2014 14:42
Foto

V21l73a71s78t33a 57C10o98u48f32a27l 7267679629295

Brněnská šalinkarta je za kilo na dva měsíce? Uveďte prosím měnu. Je to v EUR nebo v USD?

0/−2
27.4.2014 14:43

J97i62r56i 71J61o15n58á25š 2113989967171

cti PRIDAM, takze 1100/2 metry. Kapis?

+5/0
27.4.2014 15:53

J61o52z35e34f 30D72u28h47a10c91e45k 7591700243660

takk tak radsej 1100 za dva mesiace ako 1000 za rok :) R^;-D

0/0
28.4.2014 15:10

M50a22r75t57i89n 73H49a46v17l58í41k 2856143626582

Dat tisic korun a svest se jen po meste.. to radsi mhd za 20,- nebo autem za polovic

+4/−3
27.4.2014 13:24

J69o79s36e49f 47B55i23t97a95l53a 6481245297169

To je priplatek za barvu

+5/0
27.4.2014 13:25
Foto

V26l95a10s47t48a 17C12o35u51f17a43l 7227169279745

Víš, ten poplatek není na jednu jízdu, ale na rok. To je jako 50 jízdenek na šalinu nebo dvakrát taxíkem z hlaváku do Králova pole.

0/−1
27.4.2014 14:47

J88i86r23i 84J51o31n65á33š 2303759207371

ja si radsi sednu na skutra. v klidu, pohode, taky zaparkuju a nemusim se nijak honit, nebo hledat jestli je nejake kolo volne. Je jich v Brne pry 5. To prece nema vubec vyznam.

0/0
27.4.2014 15:54

M23a78r14t50i58n 30H40a90v61l40í47k 2656543556442

tyjo to kolo ma cenu 500kc a oni to prodavaj KAZDYMU!! (to znamena nekolikrat) za litra!! Drahy.. proc to neni zadarmo? Tyhle plecky neni treba krast no ne..

+1/−2
27.4.2014 13:23
Foto

V37l28a16s35t49a 94C33o17u65f34a39l 7767839599725

Protože to je podnikání, tak to nemůže být zadarmo. Zadarmo je charita. Navíc tě samozřejmě nikdo nenutí ta kola používat.

+3/0
27.4.2014 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.