Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Růžová putovní kola svezou lidi po celém Brně. Zatím je jich pět

Kolo je ve městě mnohdy nejrychlejším dopravním prostředkem a hlavně příjemnějším než hromadná doprava. Díky novému projektu Rekola, který se nyní z Prahy a Olomouce dostává i do Brna, může každý využít růžových putovních kol, která budou rozmístěná po celém městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R60o10m49a74n 88K94o59n65e18č22n21ý 4944658103

Kdyz vidim to kolo tak za tech 1000kc ty kola muzu mit dve,klasickej starej favorit:-)

0/0
27.4.2014 21:58

A25l41e87n11a 74P95i53p98e85r 9361447591

Na principu tzv. bikesharingu???

Moc hezka cestina.

+4/−1
27.4.2014 16:58

M47a22r21e67k 22T87u63r47n79o12v18e40c 7575322470976

To je termín, který se pro toto docela běžně používá. Pokud Vy jste se s ním ještě nesetkala, Váš problém, možná se o problematiku tolik nezajímáte.

A když už jsme u té češtiny - píše se "čeština" a nikoliv "cestina".

+3/0
28.4.2014 10:13

T63o51m63a31s 90N14o25v92o60t63n80y 3771586608249

To je ještě větší ptákovina za ten litr než slavný brněnský v praxi zcela nepoužitelný car-sharing.

0/0
27.4.2014 16:52

I40v39a57n 47H53o49l10a33s 5407277298227

A jak jste ráčil přijít na to, že brněnský carsharing je v praxi zcela nepoužitelná? Jeho uživatelé si myslí něco jiného a stále jich přibývá.

0/0
28.4.2014 11:49

R32e56n52é 51C57v55r44k44a72l 9226679426966

Jistě, uživatelé celkem přibývají - zejména poté, co se Vaším vstupem počet uživatelů zdvojnásobil ;-D

+1/0
28.4.2014 12:02

T28o17m57a16s 84N88o29v87o95t10n28y 3741106538249

Stačí si přečíst podmínky a hlavně cenu za provoz. Ale je to dobrý byznys pro majitele těch aut, to se musí nechat - ti jezdí zadarmo a náklady platí ovečky co si myslí, kolik neušetří. Po započtení času, omezení v podobě, že auto není k dispozici tehdy, kdy ho většinou člověk potřebuje, vyjde levněji (pokud nechce vlastnit auto) si na těch pár jízd vzít taxíka nebo auto z půjčovny či si ho půjčit od někoho známého. A pokud ho potřebuji častěji než 1-2x za měsíc, tak už vyjde lépe vlastní.

0/0
28.4.2014 21:34

O50n40d90ř73e83j 13G69r13i20m 7381309127254

Zatím, jakmile ale někdo nechá kolo na Cejlu, hned jich bude méně...

+2/0
27.4.2014 16:51

T78o48m27á70š 24T50a34t41í51č26e54k 5380102330368

Hm, araby rozestavěný po štatlu, bez dozoru, přivázaný k jakýmukoliv sloupu. To bude dobrý byznys, ale spíš pro sběrače a výkupce odpadu.

+1/0
27.4.2014 15:41

R56o34m76a56n 11K30o92n42e31č93n58ý 4934578143

Kdo by to kradl a v takove barve:-)

0/0
28.4.2014 6:44

T47o76m64á85š 13T18a56t82í56č59e59k 5280812980238

Krade se vždy a všude. K růžovýmu kolu se strčí do tepláků černé sprej, a už za to v bazaru něco kápne.

Uprostřed mánie kradení mobilů jsem si po desátým vzorku v zoufalství koupil na bratislavským nádraží briketu od Sagemu, s nabíječkou, světě div se, za 300,- Sk. Tehdy už to bylo tak zastaralý, že jsem si nedokázal představit, že by se to bez té nabíječky dalo zpeněžit. Měl jsem ho 14 dní.

0/0
28.4.2014 15:04

J45o44s83e78f 42N55o85v61á72k 1109946859161

Někdo okoukal jak to chodí v zahraničí a udělal si z toho dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:41

M95a76r65e55k 75T37u13r48n89o51v95e24c 7795722760266

Fakt myslíte, že to je nějak zvlášť výdělečné? Myslím tedy zrovna v rámci projektu Rekola...

Jako jo, jak se toho teď chytli na pražském magistrátu a něco možná chystají s JC Decaux, tak jo, tam bych měl větší obavy, kdo na tom bude nepřiměřeně bohatnout...

+1/0
28.4.2014 10:21
Foto

V96l81a47s92t28a 84C58o74u24f25a57l 7617259909855

Konečně to, co v Paříži funguje už nejméně 8 let. Dobrý nápad a dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:40

C18. 32J49. 4852799931139

jedno kolo na čáru a druhé na hlavák...a můžou pendlovat:)za litr dobré svezeníčko,...přidám radši kilo a mám na šalinkartu na 2 měsíce

+2/0
27.4.2014 14:32

P52a54v95e73l 55M91o86r63a61v82e19c 3452759272568

Taky mi ppřijde tisícovka za rok trochu moc..

+3/0
27.4.2014 14:42
Foto

V91l86a21s28t90a 40C60o78u51f33a97l 7657879919405

Brněnská šalinkarta je za kilo na dva měsíce? Uveďte prosím měnu. Je to v EUR nebo v USD?

0/−2
27.4.2014 14:43

J86i96r31i 92J39o92n96á53š 2383659867601

cti PRIDAM, takze 1100/2 metry. Kapis?

+5/0
27.4.2014 15:53

J62o74z52e78f 25D67u60h40a61c74e61k 7131710903750

takk tak radsej 1100 za dva mesiace ako 1000 za rok :) R^;-D

0/0
28.4.2014 15:10

M53a50r57t36i97n 71H31a94v21l24í81k 2866633936432

Dat tisic korun a svest se jen po meste.. to radsi mhd za 20,- nebo autem za polovic

+4/−3
27.4.2014 13:24

J81o61s13e79f 97B13i97t53a81l97a 6371605777219

To je priplatek za barvu

+5/0
27.4.2014 13:25
Foto

V44l27a31s48t27a 52C13o80u39f88a88l 7407789409645

Víš, ten poplatek není na jednu jízdu, ale na rok. To je jako 50 jízdenek na šalinu nebo dvakrát taxíkem z hlaváku do Králova pole.

0/−1
27.4.2014 14:47

J43i79r96i 46J28o92n98á10š 2913929717541

ja si radsi sednu na skutra. v klidu, pohode, taky zaparkuju a nemusim se nijak honit, nebo hledat jestli je nejake kolo volne. Je jich v Brne pry 5. To prece nema vubec vyznam.

0/0
27.4.2014 15:54

M95a74r38t70i20n 53H83a75v95l59í48k 2466503396112

tyjo to kolo ma cenu 500kc a oni to prodavaj KAZDYMU!! (to znamena nekolikrat) za litra!! Drahy.. proc to neni zadarmo? Tyhle plecky neni treba krast no ne..

+1/−2
27.4.2014 13:23
Foto

V32l23a89s66t34a 67C88o48u27f40a24l 7597289459265

Protože to je podnikání, tak to nemůže být zadarmo. Zadarmo je charita. Navíc tě samozřejmě nikdo nenutí ta kola používat.

+3/0
27.4.2014 14:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.