Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Růžová putovní kola svezou lidi po celém Brně. Zatím je jich pět

Kolo je ve městě mnohdy nejrychlejším dopravním prostředkem a hlavně příjemnějším než hromadná doprava. Díky novému projektu Rekola, který se nyní z Prahy a Olomouce dostává i do Brna, může každý využít růžových putovních kol, která budou rozmístěná po celém městě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R67o31m18a18n 88K43o53n11e55č84n75ý 4864178643

Kdyz vidim to kolo tak za tech 1000kc ty kola muzu mit dve,klasickej starej favorit:-)

0/0
27.4.2014 21:58

A64l78e20n30a 76P24i93p80e21r 9921357551

Na principu tzv. bikesharingu???

Moc hezka cestina.

+4/−1
27.4.2014 16:58

M31a33r34e71k 15T91u45r50n24o67v84e28c 7205952110106

To je termín, který se pro toto docela běžně používá. Pokud Vy jste se s ním ještě nesetkala, Váš problém, možná se o problematiku tolik nezajímáte.

A když už jsme u té češtiny - píše se "čeština" a nikoliv "cestina".

+3/0
28.4.2014 10:13

T55o39m24a68s 95N21o49v67o59t98n19y 3381296558379

To je ještě větší ptákovina za ten litr než slavný brněnský v praxi zcela nepoužitelný car-sharing.

0/0
27.4.2014 16:52

I81v62a67n 20H28o39l49a92s 5407457928957

A jak jste ráčil přijít na to, že brněnský carsharing je v praxi zcela nepoužitelná? Jeho uživatelé si myslí něco jiného a stále jich přibývá.

0/0
28.4.2014 11:49

R78e59n98é 34C75v23r47k51a95l 9346399446816

Jistě, uživatelé celkem přibývají - zejména poté, co se Vaším vstupem počet uživatelů zdvojnásobil ;-D

+1/0
28.4.2014 12:02

T65o73m71a95s 62N25o94v85o84t32n60y 3981766718599

Stačí si přečíst podmínky a hlavně cenu za provoz. Ale je to dobrý byznys pro majitele těch aut, to se musí nechat - ti jezdí zadarmo a náklady platí ovečky co si myslí, kolik neušetří. Po započtení času, omezení v podobě, že auto není k dispozici tehdy, kdy ho většinou člověk potřebuje, vyjde levněji (pokud nechce vlastnit auto) si na těch pár jízd vzít taxíka nebo auto z půjčovny či si ho půjčit od někoho známého. A pokud ho potřebuji častěji než 1-2x za měsíc, tak už vyjde lépe vlastní.

0/0
28.4.2014 21:34

O62n97d78ř75e98j 41G88r67i35m 7321949897764

Zatím, jakmile ale někdo nechá kolo na Cejlu, hned jich bude méně...

+2/0
27.4.2014 16:51

T59o13m52á27š 85T54a54t66í53č39e24k 5500172210558

Hm, araby rozestavěný po štatlu, bez dozoru, přivázaný k jakýmukoliv sloupu. To bude dobrý byznys, ale spíš pro sběrače a výkupce odpadu.

+1/0
27.4.2014 15:41

R98o10m57a14n 63K84o53n26e57č39n12ý 4914968483

Kdo by to kradl a v takove barve:-)

0/0
28.4.2014 6:44

T49o10m71á48š 45T81a41t14í73č53e31k 5140162320828

Krade se vždy a všude. K růžovýmu kolu se strčí do tepláků černé sprej, a už za to v bazaru něco kápne.

Uprostřed mánie kradení mobilů jsem si po desátým vzorku v zoufalství koupil na bratislavským nádraží briketu od Sagemu, s nabíječkou, světě div se, za 300,- Sk. Tehdy už to bylo tak zastaralý, že jsem si nedokázal představit, že by se to bez té nabíječky dalo zpeněžit. Měl jsem ho 14 dní.

0/0
28.4.2014 15:04

J38o68s87e85f 89N67o77v28á41k 1159336429551

Někdo okoukal jak to chodí v zahraničí a udělal si z toho dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:41

M22a25r92e57k 16T27u53r66n75o14v34e78c 7505342550356

Fakt myslíte, že to je nějak zvlášť výdělečné? Myslím tedy zrovna v rámci projektu Rekola...

Jako jo, jak se toho teď chytli na pražském magistrátu a něco možná chystají s JC Decaux, tak jo, tam bych měl větší obavy, kdo na tom bude nepřiměřeně bohatnout...

+1/0
28.4.2014 10:21
Foto

V98l56a61s69t87a 88C51o26u12f39a70l 7307679669245

Konečně to, co v Paříži funguje už nejméně 8 let. Dobrý nápad a dobrý byznys.

0/−1
27.4.2014 14:40

C12. 36J29. 4882809951259

jedno kolo na čáru a druhé na hlavák...a můžou pendlovat:)za litr dobré svezeníčko,...přidám radši kilo a mám na šalinkartu na 2 měsíce

+2/0
27.4.2014 14:32

P86a61v64e16l 33M43o18r44a64v21e51c 3282839522638

Taky mi ppřijde tisícovka za rok trochu moc..

+3/0
27.4.2014 14:42
Foto

V53l65a70s97t90a 27C44o95u84f10a61l 7127979599615

Brněnská šalinkarta je za kilo na dva měsíce? Uveďte prosím měnu. Je to v EUR nebo v USD?

0/−2
27.4.2014 14:43

J53i58r19i 21J94o95n62á63š 2553429817461

cti PRIDAM, takze 1100/2 metry. Kapis?

+5/0
27.4.2014 15:53

J28o28z12e82f 24D60u58h69a57c89e89k 7781790903750

takk tak radsej 1100 za dva mesiace ako 1000 za rok :) R^;-D

0/0
28.4.2014 15:10

M64a54r31t45i58n 82H21a61v42l17í88k 2556103896202

Dat tisic korun a svest se jen po meste.. to radsi mhd za 20,- nebo autem za polovic

+4/−3
27.4.2014 13:24

J37o26s53e98f 26B93i12t84a10l53a 6371115707639

To je priplatek za barvu

+5/0
27.4.2014 13:25
Foto

V79l38a29s28t41a 18C42o19u83f98a35l 7657849949925

Víš, ten poplatek není na jednu jízdu, ale na rok. To je jako 50 jízdenek na šalinu nebo dvakrát taxíkem z hlaváku do Králova pole.

0/−1
27.4.2014 14:47

J68i60r67i 59J29o73n45á78š 2633969737791

ja si radsi sednu na skutra. v klidu, pohode, taky zaparkuju a nemusim se nijak honit, nebo hledat jestli je nejake kolo volne. Je jich v Brne pry 5. To prece nema vubec vyznam.

0/0
27.4.2014 15:54

M53a77r17t56i21n 57H80a13v86l70í24k 2906573106532

tyjo to kolo ma cenu 500kc a oni to prodavaj KAZDYMU!! (to znamena nekolikrat) za litra!! Drahy.. proc to neni zadarmo? Tyhle plecky neni treba krast no ne..

+1/−2
27.4.2014 13:23
Foto

V27l27a42s41t98a 18C26o49u84f76a80l 7967279119745

Protože to je podnikání, tak to nemůže být zadarmo. Zadarmo je charita. Navíc tě samozřejmě nikdo nenutí ta kola používat.

+3/0
27.4.2014 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.