- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz vidim to kolo tak za tech 1000kc ty kola muzu mit dve,klasickej starej favorit
Na principu tzv. bikesharingu???
Moc hezka cestina.
To je termín, který se pro toto docela běžně používá. Pokud Vy jste se s ním ještě nesetkala, Váš problém, možná se o problematiku tolik nezajímáte.
A když už jsme u té češtiny - píše se "čeština" a nikoliv "cestina".
To je ještě větší ptákovina za ten litr než slavný brněnský v praxi zcela nepoužitelný car-sharing.
A jak jste ráčil přijít na to, že brněnský carsharing je v praxi zcela nepoužitelná? Jeho uživatelé si myslí něco jiného a stále jich přibývá.
Zatím, jakmile ale někdo nechá kolo na Cejlu, hned jich bude méně...
Hm, araby rozestavěný po štatlu, bez dozoru, přivázaný k jakýmukoliv sloupu. To bude dobrý byznys, ale spíš pro sběrače a výkupce odpadu.
Kdo by to kradl a v takove barve:-)
Někdo okoukal jak to chodí v zahraničí a udělal si z toho dobrý byznys.
Fakt myslíte, že to je nějak zvlášť výdělečné? Myslím tedy zrovna v rámci projektu Rekola...
Jako jo, jak se toho teď chytli na pražském magistrátu a něco možná chystají s JC Decaux, tak jo, tam bych měl větší obavy, kdo na tom bude nepřiměřeně bohatnout...
Konečně to, co v Paříži funguje už nejméně 8 let. Dobrý nápad a dobrý byznys.
jedno kolo na čáru a druhé na hlavák...a můžou pendlovat:)za litr dobré svezeníčko,...přidám radši kilo a mám na šalinkartu na 2 měsíce
Taky mi ppřijde tisícovka za rok trochu moc..
Dat tisic korun a svest se jen po meste.. to radsi mhd za 20,- nebo autem za polovic
tyjo to kolo ma cenu 500kc a oni to prodavaj KAZDYMU!! (to znamena nekolikrat) za litra!! Drahy.. proc to neni zadarmo? Tyhle plecky neni treba krast no ne..
Protože to je podnikání, tak to nemůže být zadarmo. Zadarmo je charita. Navíc tě samozřejmě nikdo nenutí ta kola používat.