Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zmatky okolo městského okruhu v Brně. Ani silničáři neví, kdy se dostaví

Brno finišuje s výkupy pozemků pro modernizaci kritického úseku brněnského Velkého městského okruhu v Pisárkách. Kvůli neustálým změnám ve vedení státní firmy Ředitelství silnic a dálnic však nikdo nemá přehled, kdy se začne stavět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P38a56v44e31l 17K29a40m79e64n73í87k 3104147812730

S tím se už každopádně něco musí udělat pač ten úsek je skutetečně na palicu. Jedno z možných řešení je to objet přes Jundrov.

0/0
6.5.2014 12:34

L77u46k30á91š 97M56a54c36h49á78l86e63k 6344946645805

No konečně aby už se začalo stavět. Každý den tudy musím jezdit a hrůza děs:-). Uvidíme jestli to tentokrát výjde. Třeba se stane zázrak a postaví to.

0/0
6.5.2014 10:58

I43v12o 50P47r82o83c55h77á82z16k42a 4711652714302

Tomkovo náměstí je horší problém tam se ví akorát, že má být od husovického tunelu most na Vinohrady a pak tunel pod Vinohrady, ale tady se to zaseklo neboť se hledá varianta kudy a kam ten tunel vést, Při tom první odhad že celý okruh bude hotov do roku 2020.:-)

0/0
6.5.2014 10:35

I87v89o 23P72r53o21c88h72á19z83k30a 4931522294652

No 3 pruhy, jak se píše, nejsou asi řešení, ale při napojení silnice od Bystrce, klidně mohli silnic rozšířit, tak aby bylo zúžení co nejdelší, pak by se lépe auta seřazovaly. Tam je tak 300 metrů volného místa

0/0
6.5.2014 10:31

P15e84t10r 92C54h97v62á43t89a93l 4902522190914

No jo...Brno - Pisoárky....až tam jednou bidete....;-D;-D

+2/0
5.5.2014 14:50

T32o21m68a53s 38N41o62v62o88t12n57y 3261106568719

Můj osobní názor je, že kdyby se chtělo, tak by z toho i dneska mohl být klidně 3-pruh, otázka je, který směr by "vyhrál" dva pruhy a kde by zůstal jen jeden. Místa na 3 pruhy je tam relativně dost. Ono by to šlo vyřešit i proměnlivým značením, kdy by ten pruh sloužil podle potřeby, ale toho bych se v ČR bál, protože když si někteří řidiči nejsou schopni zvyknout na změnu normálního značení ani za půl roku, tak co teprve silnice, která "se mění" denně.... ;-D

+5/0
5.5.2014 14:20

M27a32r35t55i33n 78K61u68ř79í79t94k11a 6607266938315

Slyšel jsem, že stavba R43 z Brna na Svitavy spí kvůli tomu, že kdyby se postavila, tak vnější okruh by se ukázal zbytečným.

0/−3
5.5.2014 13:11

P91a93v62e88l 33M10o68r30a80v37e14c 3872939912918

R43 spí protože kraj nemá územní plán a nejsou na ni finance.

+1/0
5.5.2014 13:41

Š65t20ě95p59á35n 72V27a86n52ě58k 3983739587467

Nesmysl.Přesně jak píše Pavel...kraj nemá územní plán, neusálé protesty jednotlivých obcí a hlavně...nejsou na ni peníze a ani v dohledné době nebudou.

+2/0
5.5.2014 14:00

T61o11m71a18s 36N34o15v93o82t48n26y 3621146748949

Což je samozřejmě nesmysl, velká část aut co jede přes Tomkovo náměstí by na R43 vůbec nejelo

+2/0
5.5.2014 14:16

P73a72v74e86l 87O38d89r64a65z68i57l 6744179197390

To je bohužel omyl. R43 v plánované (německé válečné) cestě by prakticky vůbec ničemu v Brně neulevila, jen by zatížila Bystrc. Smysl dává využít současný čtyřproud a napojit na trasu až za Brnem.

+1/0
5.5.2014 14:30

R28o35b42e79r66t 67M86o71t37k56a 4426717689515

Ničemu by neulevila a zatížila Bystrc. A kde by se ti řidiči vzali? Najednou by si řekli, hele nová silnice, jedu se projet.

Silnice by určitě ulevila okruhu jak v úseku Tomkovo náměstí, tak v Pisárkách. Ulevila by také Velké Bíteší, kudy řidiči jezdí na Hradec. A hlavně kdo se podíval na studii vedení silnice přes Bystrc tak ví, že by se částečně ulevilo i Bystrci, silnice by byla v tunelu.Jedinej komu silnice vadí jsou chataři u přehrady.

+1/0
5.5.2014 19:53

I90v78o 84P33r85o69c18h70á46z15k49a 4781582974832

Tunel byl první záměr, ale při plánování se nějak vytratil a změnil se na most.

0/0
6.5.2014 10:19

I24v89a52n 29H55o68l41a92s 5177297118657

Řekl bych, že trať pod skalou měla být dvojkolejná - posunutí tělesa pouze o jednu kolej by dostatečný prostor pro dva nové pruhy asi nevytvořilo.

0/0
5.5.2014 13:03

K17a33r95e87l 32F25a40j54t 5118492491753

3 a čtvrt miliardy 8-o8-o8-o ... hezkýýýý .... na to že byl plán udělat cca 500m jednokolejné trati pro tramvaje a normální čtyřproudovku ...

0/0
5.5.2014 12:35

M57a88r36t40i87n 18S88v87o84b42o51d29a 1486952313473

Nevím, na který plán jste se díval, ale jestli se bude podle dosavadniho plánu (myslím, že nejdražší z možných variant) zakopavat tramvajova trat do tunelu, rozšiřovat silnice a ta se částečně bude zakrývat galerií - tak to za par set mega asi nikdo neudělá :-)

viz. citace z http://www.mestsky-okruh-brno.cz/usek-zabovresky/

"Díky zastřešení části úseku galerií navíc dojde k propojení Wilsonova lesa, Žabovřesk a Masarykovy čtvrti s plánovanými sportovišti u řeky Svratky na tzv. Jundrovských loukách. Zároveň se stavbou vzniknou dvě pohodlné trasy pro pěší a cyklisty, na straně u Pisárek lávka a na straně u Jundrova široký přesypaný most osázený vegetací."

+1/0
5.5.2014 13:32

P91a26v66e68l 51M17o38r81a52v89e36c 3812539972238

No právě.. Právěže zodpovědní jedinci rozhodli o nejdražší možné variantě. Proč asi? Máte lepší důvod než že z toho budou mít větší vejvar? Pořád jen 5 procent z 3mld je víc než 5 procent z 1mld (za předpokladu 5procentní "úplatkářské marže").

Proč třeba stavět "široký přesypaný most osázený vegetací", když kus od toho jeden most bez aut už je a vegetace je kolem spousta?

0/0
5.5.2014 13:40

M50i12l53a97n 79M15a62j29e20r22č76í77k 1740800764486

souhlas = koukám, že v Brně nemají co nazývat obyvatele Prahy tuneláři (pro stavění nesmyslných a nákladných tunelů) - když jsou jimi viditelně sami, protože logicky levnějším řešením musí být postavení (snad původně další oficiální varianty) mostní konstrukce pro 1/2 čtyřpruhové PK podélně nad TT mezi  tímto https://www.google.cz/maps/place/%C5%BDabov%C5%99esk%C3%A1/@49.208041,16.571101,3a,75y,180h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sE91dlYrE0rdZz5-vCGezNQ!2e0!4m2!3m1!1s0x4712942370e00279:0x868729336057bc3c?hl=cs) místem v Žabovřeskách a tímto ( https://www.google.cz/maps/@49.196116,16.568052,3a,75y,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sX9Suji7ZTfr7fOulkGplrQ!2e0?hl=cs ) místem v Pisárkách - kvůli tomuto ( https://www.google.cz/maps/@49.200132,16.567712,3a,75y,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1ssO-R30ffLyrUEBQ9GG7siA!2e0?hl=cs ) stísněnému prostoru mezi svahem a korytem řeky cca ve středu onoho úseku

0/0
5.5.2014 13:46

M36a92r91t62i84n 82S79v33o49b59o53d86a 1966812163443

Ano - vést dvě silnice (podle amerického vzoru) nad sebou, byla, tusim, ta nejlevnejsi varianta, ale proti tomu se ohradili ekologové, místní obyvatelé, pamatkari a iX dalsich, kteri maji diru do zadele. Nicmene, me osobne se taky moc nelibila.

Dalsi varianta pocitala se "zakrytím" reky a vedeni silnice nad ni.

Pak byla ještě čtvrtá varianta a to si ted uz nepamatuji, jak byla resena.

Každopádně nijak tímto neobhajuji plánovanou cenu 3,25mld ;-)

0/0
5.5.2014 16:43

T86o29m11a26s 94N97o51v42o38t95n55y 3561736398639

Tak ekologové či spíše ekoteroristi ze všech těch pochybných neziskovek budou vždy proti všemu aby vykazovali činnost a sosali dotace (tedy pokud to není zrovna cyklopruh :-)))

0/0
5.5.2014 17:34

M11i75l51a10n 88M60a44j37e67r31č29í57k 1300600744316

pozor - to snad mělo být, že současné dva pruhy by zůstaly takřka jak jsou a sloužily pro směr od Žabovřesk k Pisárkám a nová dvou pruhová "horní" vozovka pro opačný směr měla být nad TT (rozumějte tramvajovou tratí) a nikoliv nad vozovkou (po vzoru Ameriky) = tímto by pro uchycení tramvajové troleje nebyly v zakrytém (podélnou mostní konstrukcí) úseku TT potřeba vlastní sloupy, protože její uchycení by bylo do mostní konstrukce.

Navíc tato mostní konstrukce by vytvořila podél svahu kaskádovitý stupeň, jenž by svou konstrukcí:

1.) zapřel svah proti jeho ujetí do údolí

2.) pro pohled a poslech z vrchu svahu by zcela odclonila TT a velmi výrazně i 1/2 vozovky = původní "dolní" část na terému sloužící v ten moment pro směr od Žabovřesk k Pisárkám

+1/0
5.5.2014 22:44

P38a15v42e89l 55O78d59r52a37z51i59l 6334879377330

Jednokolejná trať je tam naprosto nereálná.

+1/0
5.5.2014 14:32

R58i19c94h52a21r55d 81M26i82k51u90l43e93n74k49a 1319807637744

Já se toho prostě nedožiju......:-(

+3/0
5.5.2014 12:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.