Diskuze

Zmatky okolo městského okruhu v Brně. Ani silničáři neví, kdy se dostaví

Brno finišuje s výkupy pozemků pro modernizaci kritického úseku brněnského Velkého městského okruhu v Pisárkách. Kvůli neustálým změnám ve vedení státní firmy Ředitelství silnic a dálnic však nikdo nemá přehled, kdy se začne stavět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

S tím se už každopádně něco musí udělat pač ten úsek je skutetečně na palicu. Jedno z možných řešení je to objet přes Jundrov.

0 0
možnosti
LM

No konečně aby už se začalo stavět. Každý den tudy musím jezdit a hrůza děs:-). Uvidíme jestli to tentokrát výjde. Třeba se stane zázrak a postaví to.

0 0
možnosti
IP

Tomkovo náměstí je horší problém tam se ví akorát, že má být od husovického tunelu most na Vinohrady a pak tunel pod Vinohrady, ale tady se to zaseklo neboť se hledá varianta kudy a kam ten tunel vést, Při tom první odhad že celý okruh bude hotov do roku 2020.:-)

0 0
možnosti
IP

No 3 pruhy, jak se píše, nejsou asi řešení, ale při napojení silnice od Bystrce, klidně mohli silnic rozšířit, tak aby bylo zúžení co nejdelší, pak by se lépe auta seřazovaly. Tam je tak 300 metrů volného místa

0 0
možnosti
PC

No jo...Brno - Pisoárky....až tam jednou bidete....;-D;-D

2 0
možnosti
TN

Můj osobní názor je, že kdyby se chtělo, tak by z toho i dneska mohl být klidně 3-pruh, otázka je, který směr by "vyhrál" dva pruhy a kde by zůstal jen jeden. Místa na 3 pruhy je tam relativně dost. Ono by to šlo vyřešit i proměnlivým značením, kdy by ten pruh sloužil podle potřeby, ale toho bych se v ČR bál, protože když si někteří řidiči nejsou schopni zvyknout na změnu normálního značení ani za půl roku, tak co teprve silnice, která "se mění" denně.... ;-D

5 0
možnosti
MK

Slyšel jsem, že stavba R43 z Brna na Svitavy spí kvůli tomu, že kdyby se postavila, tak vnější okruh by se ukázal zbytečným.

0 3
možnosti
PM

R43 spí protože kraj nemá územní plán a nejsou na ni finance.

1 0
možnosti
IH

I38v59a16n 23H20o53l86a71s

5. 5. 2014 13:03

Řekl bych, že trať pod skalou měla být dvojkolejná - posunutí tělesa pouze o jednu kolej by dostatečný prostor pro dva nové pruhy asi nevytvořilo.

0 0
možnosti
KF

K70a30r22e28l 86F64a87j24t

5. 5. 2014 12:35

3 a čtvrt miliardy 8-o8-o8-o ... hezkýýýý .... na to že byl plán udělat cca 500m jednokolejné trati pro tramvaje a normální čtyřproudovku ...

0 0
možnosti
Foto

Nevím, na který plán jste se díval, ale jestli se bude podle dosavadniho plánu (myslím, že nejdražší z možných variant) zakopavat tramvajova trat do tunelu, rozšiřovat silnice a ta se částečně bude zakrývat galerií - tak to za par set mega asi nikdo neudělá :-)

viz. citace z http://www.mestsky-okruh-brno.cz/usek-zabovresky/

"Díky zastřešení části úseku galerií navíc dojde k propojení Wilsonova lesa, Žabovřesk a Masarykovy čtvrti s plánovanými sportovišti u řeky Svratky na tzv. Jundrovských loukách. Zároveň se stavbou vzniknou dvě pohodlné trasy pro pěší a cyklisty, na straně u Pisárek lávka a na straně u Jundrova široký přesypaný most osázený vegetací."

1 0
možnosti
RM

Já se toho prostě nedožiju......:-(

3 0
možnosti