- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zvláštní, že třeba v takové Praze člověk o ekofašistech neuslyší...
To víte, jde o "zlepšování" pozice města v tomto povedeném státě. Příklad amerického Detroitu táhne.
Krásné pohledy z výšky. Je z nich vidět, že stávající nádraží skutečně je zasazeno na správné místo, kde je vhodné takové nádraží mít, a že případný rozvoj takového nádraží by měl probíhat právě na takovém místě.
U některých politiků si umím představit, že kdyby zakopli a spadli dolů, tak by to byl Brnu nejprospěšnější čin jejich života.
1.) To není mrakodrap.
2.) Co vám vadí na ceně? Podívejte se na Pražskou Blanku a kolik lidí ji bude využívat?
A proč by EU nedala peníze, když je to projekt pro celou Evropu?
Například proto, že existuje celá řada argument proti navrhované podobě nového nádraží v odsunuté poloze (nový název "Nádraží u řeky" je pěkný eufemismus, alespoň to připomene, že spodní část leží v záplavovém území :-)) a teprve nyní se dělá skutečně jakž takž objektivní srovnání obou variant. Dokud nebude zcela jasné, že ta městem prosazovaná varianta je dle váženého posouzení jednotlivých dílčích parametrů výrazně lepší, než ta druhá, tak Brusel peníze nedá.
Tahanice o přesunu nádraží už mě vážně unavují.
Pokaždé když z Bašt vidím ty neskutečně velké a nevyužité plochy, je mě smutno.
Staré nádraží tvoří doslova hráz rozvoje této oblasti.
Argumentace typu "... z přesunutého nádraží to máme daleko do centra" mě přijde zcestná, navíc když k němu má vést nová tramvajová trasa.
A pak to klasické neverending story o tom, že politici spekulují s pozemky.
Hergot, za tu hromadu let se v tomto projektu vrtalo tolik lidí a nikdo s žádným konkrétním obviněním nedošel tak proč se o tom pořád dokola mele? Prostě zase v Brně vítězí uprděný maloměšťácký způsob uvažování, který na druhou stranu jen potvrzuje neschopnost vedení města si tento velmi zajímavý projekt za těch mnoho let prosadit.
Naprostý souhlas... Být to jinde, to nádraží je tam nové už minimálně dvakrát... Ne tak v Brně.
Nedokáži posoudit, jestli Brno opravdu nutně potřebuje přesunout nádraží. Ale představa, že stát (nebo EU) v nejbližší době přispěje desítkami miliard na takový projekt, je scestná. Připadá mi komické, že tolik brněnských politiků investuje svou energii do něčeho tak nereálného.
stacilo by opravit stavajici, ale to by nesmeli politici spekulovat s pozemkama...
Pokud by to bylo zadarmo... nebo třeba za pár jednotek miliard... ať si klidně v brně stěhují o pár metrů nádraží jak chtějí... ale za 34 072 112 000 Kč mi to přijde jako totálně absurdní úlet. Myslel jsem, že takhle pitomost je už dávno u ledu... ale koukám, že to zase někdo oživil.
Tak mohlo to stát půlku a být už v podstatě hotové, že. Jenže poděkujme aktivistům, kteří jsou vždy proti všemu zcela programově ať je to dobrá věc nebo ne. Přitom vlakem na rozdíl od těch dojíždějících do práci či škol v podstatě ani nejezdí, jim stačí růžový kolo na přesuny z kanclu neziskovky do kavárničky kde pak se sobě podobnými rozvíjejí další plány a teorie, jak zase něco zablokovat a získat tak nějaké výpalné na svou činnost..
A co ti, kteří dojíždí? Těch se to hlavně týká. Pár úplatných politiků zajímá především to, jak se jim vyplatí spekulace s pozemky.
Neblázněte, ti by ještě mohli říct, že by se jim moderní nádraží líbilo, to by zelení bezmozci z Brna nerozdýchali...
Tak fotka 2 je dohromady s tím popiskem opravdu diletantská. Skutečný popisek by měl být: "Skutečná podoba 5. a 6. nástupiště". To je jak vyfotit nohu slona a dát k tomu popisek "Skutečná podoba slona"
omlouvám se, místo "skutečná" dejte "současná"
Kdyby se konečně dodělala ta slavná studie a byly alespoň nějaké důvody než ten, že se to zase odloží! (Argument typu "je jedno, že je to blbě, za to hned.") Je to až nechutné, jak se to politici snaží protlačit...