- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo,kde jsou ty časy,když jsme udělali řidičáky a valili to se svýma Škodovkama,Žigulama z kopce neuvěřitelných sto dvacet.Naučili se pořádně ovládat tyto stroje,vyjezdili se v zimě na silnicích jen posypaných škvárou........
Dneska udělá mladej kluk řidičák,ještě v něm má mokrý razítko,auto s dvojnásobkem koní,než jeho IQ a hned je průšvih.Pokud dotyčnej mladej střelec zabije jen sebe,je to sice neštěstí pro rodinu,ale já osobně nad těmito ,,řidiči,, necítím lítost.
Felda, mezi náma není ale zas takový "žihadlo"...
Pokaždý při zatáčení doleva a míjení protijedoucího, co se blíží dost rychle trnu, jestli se dokáže udržet ve svym pruhu nebo ne. Jednou už mě taky o prá metrů střelec minul, na silnici se sice udržel, ale potřeboval na to můj pruh, naštěstí jsem v čas zastavil. Kdyby bylo míň času otázka jestli zůstat stát ve svym pruhu a čekat na střet nebo to strhnout do protisměru, s tím, že se vyhneme v pravo? Zas když závodník přecijen chytne trakci a vrátí se do svého pruhu, tak se tam potkáme a bude to v podstatě na mě. Lede nájak pře sten pogumovaný asfalt v mým pruhu dokázat, že většinu zatáčky strávil tam, takže jsem mu uhybal. Někdo nějaký zkušenosti?
..s tím, že se vyhneme vlevo .. pochopitelně.
hlavně, že se nikomu nic nestalo...
jak to, že tady ještě není příspěvek, od někoho kdo se nepřipoutal, a zachránilo mu to život?
"které řítící se vozidlo jen o pár metrů minulo"
U aut bych neoznačoval vzdálenost v řádech metrů jako "těsně".
těch pár metrů je v autě zlomek vteřiny.Klidně mohl jet hodně přes 30m/s. A podle mě minout něco o desetinu vteřiny je "těsně". .
kdyby mel pasy, tak mohl byt jen zmrzacenej
A nebo ani to ne... ono to je sporné a záleží i na štěstí/smůle. V každém případě si málo lidí uvědomuje, jakou silou budou nepřipoutaní vrženi při nárazu dopředu. Je to překvapující.
Já jsem se kdysi taky nepoutal úplně vždy, na krátké pojíždky jsem na to kašlal. Ale to jen do chvíle, kdy jsem v zimě vyjel ze silnice (ve sněhu projeté 3 stopy = prostřední společná pro oba směry a zpoza horizontu protijedoucí auto). Brzda a volant doprava, ze stopy se mi sice podařilo vyjet, ale skončil jsem v závěji v příkopu mezi dvěma stromy. A musel jsem konstatovat, že i v té nízké rychlosti (max 35) a přes relativně měkký náraz do sněhu, jsem měl nepřipoutaný co dělat, abych to hlavou nevzal do předního okna.
Od té doby se poutám vždy a všude.