- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ani tu petici za referendum neumà "aktivisti" udělat poradne...
Nebo majĂ malo ovecek a tudiz si tretinu signataru museli vymyslet?
Od člověka, který neumí ani napsat příspěvek do diskuse, je jakákoliv kritika zábavná.
Nezlobte se na mě, ale plán postavit víceméně v pustině nádraží, které tam NIKDO nepotřebuje, a aby se samo nebálo, tak kolem něj vystavět z veřejných peněz celou čtvrť, to je úchylné.
Ještě by byla možnost vystavět nové nádraží v odsunuté poloze, ale přitom zachovat stávající po nějaké drobné rekonstrukci klidně jako neprůjezdné s tím, že lokálky by projížděly novým a končily na stávajícím, VRT a dálky by stavěly jen na novém.
Ušetřilo by se na tramvajovém spojení. Rozbilo by to ovšem současné vedení linek IDS. Což se stane tak jako tak.
1. Mnoha Brňákům je poloha nádraží celkem u .... (lhostejná), protože vlakem nejezdí vůbec nebo výjimečně. (Zato jim, kteří "čekajó na role na svó šalinu", vadí zapáchající bezdomovci a budou se přiklánět k přesunu v bláhové naději, že se tím problém odsune o pár set metrů dál od nich.)
Absolutní většinu klientů nádraží ale asi činí příměstští dojíždějící za prací - tedy referendum by mělo být spíše mezi nimi, např.:
"Souhlasíte s tím, že budete do práce jezdit o deset minut déle a kilometr strávíte poklusem mezi vlnitými plechy, abyste se dostali na nejbližší uzel MHD před starým nádražím?"
Proč asi jezdí Jančura od Grandu a ne ze Zvonce?
Prvotní důvod byl ten, ze se nedohodl s majitelem Zvonařky, tehdy tuším ČSAD"
Vloni při výluce se osvědčilo nádraží v Židenicích. Udělal bych hlavní nádraží tam :-)
Klíčové je nádraží v centru zejména pro každodenně dojíždějící do Brna. Brňanům je v zásadě jedno, kde nádraží bude, protože ho využívají pouze sporadicky jednou za čas při cestě na dovolenou nebo na výlet. Brňanům by ale lhostejné neměly býti budoucí komplikace v dopravě poté, až nádraží bude opravdu přesunuto, a venkované začnou denně ucpávat Brno svými auty. To učiní zejména lidé z blízkého okolí, pro které prodloužení dopravy o 10 + 10 minut denně bude znamenat ztrátu 100 minut času za týden. Jistě budou hledat vlastní řešení, jak ztrátu času eliminovat.
No, to vás ale lidé, kteří teoreticky jedou jednou za rok na jednání do Prahy, roznesou na kopytech.
Ke komunálním volbám jsem nikdy nešel a ani nepůjdu, ale v případě hlavního nádraží v Brně si tu cestu udělám - samozřejmě aby zůstalo tam, kde je!
a bude zase položena otázka lapdárně - pro ne?!... (Kdo je pro ne přestěhování nádraží)
V diskusi je to samý odborník, ale všichni víme prd. Což takhle nechat tuto vysoce odbornou otázku na odbornících? Referendum o tomhle je nesmysl.
Na tom nic vysoce odborného není. Občané města řeknou, kde má nádraží být, odborníci pak zařídí, aby tam bylo.