Diskuze

Město trolejbusů. Síť by v Brně mohla být ještě větší, říká odborník

Už je to 65 let od doby, kdy v Brně vyjel první trolejbus. První cestující se mohli 30. července 1949 svézt z hlavního nádraží na Přemyslovo náměstí. Od té doby se ve městě rozvinula největší trolejbusová síť v tuzemsku. Nejen o ní hovoří odborník na MHD v Brně Tomáš Kocman.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I když s křížkem po funuse, tak tady musím poznamenat, že velká výhoda drajfů je v nízké hlučnosti. A milovaný DPMB v noci nechá drajfy spinečkat, aby jezdily těžkotonážní kloubáče. Občas jsem přespal v bytě na Olbrachtově náměstí - krásná vyhlídka na Palackýho kopec, no pohodička. Ale v noci každou hodinu člověka u otevřenýho okna (jak jinak v letě, žejo) probudil manévr na tankodromu: kloubák se rozjíždí do strmýho kopce. Kvalitka, kvalitka... :-P

0 0
možnosti

8. 8. 2014 10:20

trolejbusům není odzvoněno, jelikož cena nafty roste. Minimálně do doby než bude technicky a ekonomicky efektivní např. technologie vodíkového motoru v autobusech

http://technet.idnes.cz/do-ulic-vyrazil-prvni-cesky-autobus-na-vodik-bude-mit-vlastni-cerpaci-stanici-18u-/tec_technika.aspx?c=A090626_155912_tec_technika_rja

1 0
možnosti

Trolejbus je jednodušší, než autobus, může topit či chladit na konečné, aniž by tam brblal a smrděl motor. Oproti tramvaji potřebuje jen svrchní vedení. Nové vozy v Brně jsou stejné busy i trolejbusy (mně to tak přijde) a jen je jiný pohon. Pro město jsou trolejbusy ideální, jenom nelze tak často šachovat s vedením linek.

1 0
možnosti

J63a34n 53J49o14r63d48a24n

7. 8. 2014 9:44

Slatina olééé

0 0
možnosti