Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jednání o silnici Brno-Vídeň: dva pruhy musí řidičům zatím stačit

Diskuse o dálničním spojení Brna a Vídně přinesla tento týden po dlouhých letech překvapivý zvrat. Od Mikulova do rakouského Poysbrunnu budou zatím Rakousko i Česko stavět jen dva pruhy silnice místo plánovaných čtyř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16a93r55t52i20n 73Z71l34a33t83u19š76k33a 8467104110321

Dnes jsem zrovna z Vídně do Brna jel. A je to peklo.

+1/0
9.8.2014 21:03

P84a21v34e81l 70V13e86r58n73e82r 1443733762607

Pane ministre, to mate z nejakych dvoustrannych jednani, nebo z toho, co jste se docetl v novinach? Bych rekl, ze to druhe, neb se Rakusane obavaji, ze my tech par kilometru dalnice ci rychlostky nepostavime nikdy.

0/0
9.8.2014 7:08

J19o65s26e29f 13H83a16n12y92á28š 2504529553

Ano. Jak vy na nás, tak my na vás!

Proč dělat něco pořádně s výhledem do budoucna, když to v budoucnu rozšíříme za dvojnásobnou cenu.:-(

+1/0
8.8.2014 13:58

J79a16k62u88b 43Z32a19c44h 3765246233450

On ten problém není ani tam na Ministerstvu dopravy jako ve vedení kraje... jejich neschopnost (nebo chamtivost) v mnoha věcech mimo jiné i schválení zásad rozvoje kraje atd... nejvíce brzdí projekty v kraji.. a pak nesmíme zapomínat na ty ekoteroristy aktivisty,.. ;-D

+2/0
8.8.2014 9:17

P89a68v92e45l 89C36h60o55d32o10r 7218162273

Tak Rakušáci zastavili stavbu dálnice k hranici kvůli nečinnosti na české straně. A stejný důvod má i dvoupruhová silnice za Poysdorfem, jelikož by případnou dálnici neměli na co napojit. Českej lempl se toho chytne a dálnice do Vídně zkrátka nikdy nebude...Rv

+1/0
8.8.2014 8:57

O81n28d16ř40e27j 57Š16e52v21č93í10k 7501675251413

Z Katovic a pomalu až k Dubrovníku projdete skoro půl Evropy po dálnici, ale mezi mezi hlavním městem Rakouska a druhým největším městem Česka se 25 let po komunistech jezdí vesničkama. To je pro mě nepochopitelná ostuda jihomoravských politiků!! Mimochodem za Rakouska uherska byla jako jedna z prvních železnic postavena trať Vídeň Brno a to už před 170 lety.

+10/0
8.8.2014 4:27

T50o12m83a23s 25N23o65v12o90t88n96y 3321796948569

No mám obavu že Patrik, Firbas a ostatní ekotrubci si už něco najdou... takže nebude ani dvojpruh.

+3/0
7.8.2014 21:19

M71i46c15h93a62l 58O17p82a28t42r61n49ý 4342952362191

Prave tohle reseni "stavime jako ze 2pruh,ale vsichni vime,ze to bude jednou dalnice" Patrikovi bohuzel hodne nahrava... Na tomhle jeste snaz najde zpusob,jak to dat k soudu!

0/0
7.8.2014 22:48

J87a17k68u69b 13Z42a83c11h 3115256253250

ještě jste zapomněl na pana Holana.. to je taky takový aktivista který strká nos všude tam, kde by se mohl zviditelnit :D

0/0
8.8.2014 9:14

M50a29r34t36i57n 64K31r62č44i73l 6620818428299

Kdyby tak trasa Brno Mikulov vedla přes Prahu,že?

+1/0
7.8.2014 20:01

M65i79c62h72a41l 16O63p78a18t25r20n34ý 4522392622141

Tohle ve me vzbuzuje vazne obavy o R3.Kdyz mezi Brnem a Vidni udajne neni potreba kompletni dalnice,co teprve mezi CB a Lincem...

Kdyby aspon rekli ok,intenzity jsou velke,ale na 4pruhovou D/R to neni,tak tam bude stridavy 3pruh se svodidly se 110.

+2/0
7.8.2014 19:47

K91a46r43e91l 41V97a17c35h91u69t 9733722749243

Stát musí šetřit na kompenzace firmám (Hamé) - tak nemůže utrácet za nějaké "zbytečné" dálniční stavby, no ne?! ;-€Rv[>-]

+3/−2
7.8.2014 19:31

M53a85r37t83i76n 13K48r38č83i18l 6610708218199

Hame dostane tak modrý pod oko a né kompenzace - kolaboranti

+1/0
7.8.2014 20:00

J25i32ř21í 91D10o40l81e25ž47e50l 9879675721370

takže my čekáme na rakušáky, jestli postaví 2 nebo 4 pruhy, a rakušáci čekaj na nás, jestli vůbec něco postavíme ;-D mimochodem kdyby každej přemýšlel stylem našeho pana misnistra, tedy "na co stavět 4 pruhy když k nám sousedi budou mít jen 2", tak bysme dodnes jezdili po prašných cestách jeden pruh pro oba směry [>-]Rv

+9/0
7.8.2014 18:11

L80i70b42o90r 14T93y70m34e96š 8685618597659

Před 14-ti dny jsem jel do Vídně inkriminovaným úsekem, a vyloženě jsem se těšil, až budu v Rakousku na dálnici, to bylo úplně něco jiného. Škoda mluvit

+3/0
7.8.2014 18:06

M62i61c35h40a69l 86P97a19v68l58á81t 9723433414379

A kdy pan ministr zacne rusit stavajici dalnice a predela je na sterkovky v "jednopruhu"?

+1/0
7.8.2014 16:54

J47a86r94o19m39í21r 56P22e75t69l66a26c47h 2904352525393

Na co dva pruhy, takový luxus ! Stačí jeden pruh a kuželama ho rozdělit na polovinu po dvou metrech na každý směr. Rakušáci budou koukat, kam to dojeli......:-P

+5/0
7.8.2014 16:28

V49á74c28l62a22v 19N27o79v74o27t21n22ý 2594288703

Průjezd Mikulovem..... To po čem se tam jezdí je obchvat. Že si ho město obestavělo a zaneplešilo kruháči, je snad problém jejich. Nebo spíš toho kdo jim to povolil.

+7/−1
7.8.2014 15:36

J61á43n 85K19o72t52ú30č 2546154498586

Ja by som povedal, že to je prirodzený rast mesta. Každé rastúce mesto pohlcuje svoje pôvodné objazdné trasy a musia sa stavať nové, vždy ďalej od centra.

+2/−1
7.8.2014 15:56

M69a13r70e59k 27F42l15e52k32a68č 1237732350761

kočkopes

0/0
7.8.2014 14:58

M77a38r63e92k 45F10l25e51k95a63č 1147152250781

ale furt lepší jak současné situace

0/0
7.8.2014 15:00

P85e29t29r 22K23o63v49a24ř19í24k 1981773169177

No já nevím, ale zatím jsem nikdy na naší straně nezaznamenal žádný hustý provoz, kolonu ani jiný problém. Myslím si, že pokud by dálnice ušetřila cca 5 minut, tak nemá smysl na její stavbu utrácet miliardy.

+1/−7
7.8.2014 15:33

T94o11m48a68s 60N42o94v24o65t60n69y 3481426288179

Jo, občas tam někdo zařve, občas to stojí přes celý Mikulov, ale jinak pohoda klídek, přesně jak píšeš:-P

+3/−1
7.8.2014 21:18

T22o27m35á65š 13T48a11t59í70č36e62k 5280492920668

Obchvat přes Mikulov se ale stavět má...

+1/0
7.8.2014 23:50

I92v18a55n 93H24o45l54a81s 5837707638687

A zareagovat na to, to skutečně napsáno bylo, bys taky uměl?

0/0
8.8.2014 13:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.