Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání o silnici Brno-Vídeň: dva pruhy musí řidičům zatím stačit

Diskuse o dálničním spojení Brna a Vídně přinesla tento týden po dlouhých letech překvapivý zvrat. Od Mikulova do rakouského Poysbrunnu budou zatím Rakousko i Česko stavět jen dva pruhy silnice místo plánovaných čtyř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a77r36t64i50n 19Z80l88a65t41u51š45k36a 8867854660481

Dnes jsem zrovna z Vídně do Brna jel. A je to peklo.

+1/0
9.8.2014 21:03

P71a96v63e91l 91V43e39r45n73e43r 1403523302767

Pane ministre, to mate z nejakych dvoustrannych jednani, nebo z toho, co jste se docetl v novinach? Bych rekl, ze to druhe, neb se Rakusane obavaji, ze my tech par kilometru dalnice ci rychlostky nepostavime nikdy.

0/0
9.8.2014 7:08

J75o73s19e56f 74H80a31n67y86á35š 2394639253

Ano. Jak vy na nás, tak my na vás!

Proč dělat něco pořádně s výhledem do budoucna, když to v budoucnu rozšíříme za dvojnásobnou cenu.:-(

+1/0
8.8.2014 13:58

J43a31k47u82b 69Z97a17c36h 3775346963660

On ten problém není ani tam na Ministerstvu dopravy jako ve vedení kraje... jejich neschopnost (nebo chamtivost) v mnoha věcech mimo jiné i schválení zásad rozvoje kraje atd... nejvíce brzdí projekty v kraji.. a pak nesmíme zapomínat na ty ekoteroristy aktivisty,.. ;-D

+2/0
8.8.2014 9:17

P37a27v83e60l 52C48h46o30d15o64r 7598682473

Tak Rakušáci zastavili stavbu dálnice k hranici kvůli nečinnosti na české straně. A stejný důvod má i dvoupruhová silnice za Poysdorfem, jelikož by případnou dálnici neměli na co napojit. Českej lempl se toho chytne a dálnice do Vídně zkrátka nikdy nebude...Rv

+1/0
8.8.2014 8:57

O23n68d83ř78e15j 30Š62e56v69č94í14k 7301235631763

Z Katovic a pomalu až k Dubrovníku projdete skoro půl Evropy po dálnici, ale mezi mezi hlavním městem Rakouska a druhým největším městem Česka se 25 let po komunistech jezdí vesničkama. To je pro mě nepochopitelná ostuda jihomoravských politiků!! Mimochodem za Rakouska uherska byla jako jedna z prvních železnic postavena trať Vídeň Brno a to už před 170 lety.

+10/0
8.8.2014 4:27

T55o66m29a97s 38N34o16v92o95t38n33y 3191956418779

No mám obavu že Patrik, Firbas a ostatní ekotrubci si už něco najdou... takže nebude ani dvojpruh.

+3/0
7.8.2014 21:19

M61i49c75h43a30l 81O38p20a96t78r81n75ý 4732452242321

Prave tohle reseni "stavime jako ze 2pruh,ale vsichni vime,ze to bude jednou dalnice" Patrikovi bohuzel hodne nahrava... Na tomhle jeste snaz najde zpusob,jak to dat k soudu!

0/0
7.8.2014 22:48

J42a81k70u45b 27Z45a98c62h 3445636633260

ještě jste zapomněl na pana Holana.. to je taky takový aktivista který strká nos všude tam, kde by se mohl zviditelnit :D

0/0
8.8.2014 9:14

M57a60r66t52i48n 81K49r53č66i96l 6560568388939

Kdyby tak trasa Brno Mikulov vedla přes Prahu,že?

+1/0
7.8.2014 20:01

M90i44c38h77a69l 86O41p90a41t45r79n37ý 4832282292931

Tohle ve me vzbuzuje vazne obavy o R3.Kdyz mezi Brnem a Vidni udajne neni potreba kompletni dalnice,co teprve mezi CB a Lincem...

Kdyby aspon rekli ok,intenzity jsou velke,ale na 4pruhovou D/R to neni,tak tam bude stridavy 3pruh se svodidly se 110.

+2/0
7.8.2014 19:47

K14a19r83e58l 38V31a15c46h61u51t 9123412609963

Stát musí šetřit na kompenzace firmám (Hamé) - tak nemůže utrácet za nějaké "zbytečné" dálniční stavby, no ne?! ;-€Rv[>-]

+3/−2
7.8.2014 19:31

M63a35r45t63i11n 45K98r27č15i12l 6590158218839

Hame dostane tak modrý pod oko a né kompenzace - kolaboranti

+1/0
7.8.2014 20:00

J12i94ř24í 52D95o19l67e61ž65e93l 9659235731500

takže my čekáme na rakušáky, jestli postaví 2 nebo 4 pruhy, a rakušáci čekaj na nás, jestli vůbec něco postavíme ;-D mimochodem kdyby každej přemýšlel stylem našeho pana misnistra, tedy "na co stavět 4 pruhy když k nám sousedi budou mít jen 2", tak bysme dodnes jezdili po prašných cestách jeden pruh pro oba směry [>-]Rv

+9/0
7.8.2014 18:11

L45i78b55o95r 21T13y61m60e18š 8885238207199

Před 14-ti dny jsem jel do Vídně inkriminovaným úsekem, a vyloženě jsem se těšil, až budu v Rakousku na dálnici, to bylo úplně něco jiného. Škoda mluvit

+3/0
7.8.2014 18:06

M54i80c62h53a90l 68P62a43v29l89á15t 9763353604109

A kdy pan ministr zacne rusit stavajici dalnice a predela je na sterkovky v "jednopruhu"?

+1/0
7.8.2014 16:54

J33a10r64o82m39í95r 67P10e89t74l13a26c69h 2584972145833

Na co dva pruhy, takový luxus ! Stačí jeden pruh a kuželama ho rozdělit na polovinu po dvou metrech na každý směr. Rakušáci budou koukat, kam to dojeli......:-P

+5/0
7.8.2014 16:28

V43á53c73l95a51v 29N24o76v93o94t49n67ý 2514438593

Průjezd Mikulovem..... To po čem se tam jezdí je obchvat. Že si ho město obestavělo a zaneplešilo kruháči, je snad problém jejich. Nebo spíš toho kdo jim to povolil.

+7/−1
7.8.2014 15:36

J94á71n 47K96o79t67ú39č 2556114888926

Ja by som povedal, že to je prirodzený rast mesta. Každé rastúce mesto pohlcuje svoje pôvodné objazdné trasy a musia sa stavať nové, vždy ďalej od centra.

+2/−1
7.8.2014 15:56

M90a57r49e71k 38F51l64e53k76a11č 1607442500691

kočkopes

0/0
7.8.2014 14:58

M68a25r39e15k 92F96l73e14k53a27č 1647742640601

ale furt lepší jak současné situace

0/0
7.8.2014 15:00

P20e47t11r 53K81o74v35a28ř36í36k 1521153179567

No já nevím, ale zatím jsem nikdy na naší straně nezaznamenal žádný hustý provoz, kolonu ani jiný problém. Myslím si, že pokud by dálnice ušetřila cca 5 minut, tak nemá smysl na její stavbu utrácet miliardy.

+1/−7
7.8.2014 15:33

T89o75m34a40s 62N31o41v41o87t53n55y 3491776628149

Jo, občas tam někdo zařve, občas to stojí přes celý Mikulov, ale jinak pohoda klídek, přesně jak píšeš:-P

+3/−1
7.8.2014 21:18

T64o26m58á65š 64T36a28t62í47č97e74k 5310292950438

Obchvat přes Mikulov se ale stavět má...

+1/0
7.8.2014 23:50

I94v58a79n 43H38o67l21a28s 5707567188187

A zareagovat na to, to skutečně napsáno bylo, bys taky uměl?

0/0
8.8.2014 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.