Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednání o silnici Brno-Vídeň: dva pruhy musí řidičům zatím stačit

Diskuse o dálničním spojení Brna a Vídně přinesla tento týden po dlouhých letech překvapivý zvrat. Od Mikulova do rakouského Poysbrunnu budou zatím Rakousko i Česko stavět jen dva pruhy silnice místo plánovaných čtyř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a20r34t74i43n 85Z90l32a13t80u52š45k66a 8757284730861

Dnes jsem zrovna z Vídně do Brna jel. A je to peklo.

+1/0
9.8.2014 21:03

P86a82v87e36l 30V56e54r33n98e58r 1983293772447

Pane ministre, to mate z nejakych dvoustrannych jednani, nebo z toho, co jste se docetl v novinach? Bych rekl, ze to druhe, neb se Rakusane obavaji, ze my tech par kilometru dalnice ci rychlostky nepostavime nikdy.

0/0
9.8.2014 7:08

J52o10s55e53f 82H15a98n82y25á36š 2234939103

Ano. Jak vy na nás, tak my na vás!

Proč dělat něco pořádně s výhledem do budoucna, když to v budoucnu rozšíříme za dvojnásobnou cenu.:-(

+1/0
8.8.2014 13:58

J17a89k74u30b 80Z41a75c20h 3225156493290

On ten problém není ani tam na Ministerstvu dopravy jako ve vedení kraje... jejich neschopnost (nebo chamtivost) v mnoha věcech mimo jiné i schválení zásad rozvoje kraje atd... nejvíce brzdí projekty v kraji.. a pak nesmíme zapomínat na ty ekoteroristy aktivisty,.. ;-D

+2/0
8.8.2014 9:17

P62a79v50e44l 37C90h13o35d46o10r 7448202313

Tak Rakušáci zastavili stavbu dálnice k hranici kvůli nečinnosti na české straně. A stejný důvod má i dvoupruhová silnice za Poysdorfem, jelikož by případnou dálnici neměli na co napojit. Českej lempl se toho chytne a dálnice do Vídně zkrátka nikdy nebude...Rv

+1/0
8.8.2014 8:57

O44n68d86ř14e67j 60Š22e36v56č47í42k 7341375281863

Z Katovic a pomalu až k Dubrovníku projdete skoro půl Evropy po dálnici, ale mezi mezi hlavním městem Rakouska a druhým největším městem Česka se 25 let po komunistech jezdí vesničkama. To je pro mě nepochopitelná ostuda jihomoravských politiků!! Mimochodem za Rakouska uherska byla jako jedna z prvních železnic postavena trať Vídeň Brno a to už před 170 lety.

+10/0
8.8.2014 4:27

T11o33m40a94s 16N33o29v35o58t48n86y 3451206678639

No mám obavu že Patrik, Firbas a ostatní ekotrubci si už něco najdou... takže nebude ani dvojpruh.

+3/0
7.8.2014 21:19

M17i55c63h98a45l 72O87p16a53t53r36n92ý 4162412182201

Prave tohle reseni "stavime jako ze 2pruh,ale vsichni vime,ze to bude jednou dalnice" Patrikovi bohuzel hodne nahrava... Na tomhle jeste snaz najde zpusob,jak to dat k soudu!

0/0
7.8.2014 22:48

J98a71k25u33b 22Z68a49c14h 3975256423380

ještě jste zapomněl na pana Holana.. to je taky takový aktivista který strká nos všude tam, kde by se mohl zviditelnit :D

0/0
8.8.2014 9:14

M65a79r24t12i67n 91K40r86č69i38l 6810248238279

Kdyby tak trasa Brno Mikulov vedla přes Prahu,že?

+1/0
7.8.2014 20:01

M86i50c78h39a22l 92O50p38a87t72r93n44ý 4502472162591

Tohle ve me vzbuzuje vazne obavy o R3.Kdyz mezi Brnem a Vidni udajne neni potreba kompletni dalnice,co teprve mezi CB a Lincem...

Kdyby aspon rekli ok,intenzity jsou velke,ale na 4pruhovou D/R to neni,tak tam bude stridavy 3pruh se svodidly se 110.

+2/0
7.8.2014 19:47

K11a30r39e59l 50V72a38c34h35u24t 9113302499703

Stát musí šetřit na kompenzace firmám (Hamé) - tak nemůže utrácet za nějaké "zbytečné" dálniční stavby, no ne?! ;-€Rv[>-]

+3/−2
7.8.2014 19:31

M89a11r20t94i81n 97K34r67č12i49l 6870378918519

Hame dostane tak modrý pod oko a né kompenzace - kolaboranti

+1/0
7.8.2014 20:00

J17i32ř51í 91D80o20l37e61ž84e62l 9759235221530

takže my čekáme na rakušáky, jestli postaví 2 nebo 4 pruhy, a rakušáci čekaj na nás, jestli vůbec něco postavíme ;-D mimochodem kdyby každej přemýšlel stylem našeho pana misnistra, tedy "na co stavět 4 pruhy když k nám sousedi budou mít jen 2", tak bysme dodnes jezdili po prašných cestách jeden pruh pro oba směry [>-]Rv

+9/0
7.8.2014 18:11

L14i97b90o29r 87T26y82m92e34š 8545658177349

Před 14-ti dny jsem jel do Vídně inkriminovaným úsekem, a vyloženě jsem se těšil, až budu v Rakousku na dálnici, to bylo úplně něco jiného. Škoda mluvit

+3/0
7.8.2014 18:06

M42i28c89h71a22l 80P86a27v12l71á19t 9493393434379

A kdy pan ministr zacne rusit stavajici dalnice a predela je na sterkovky v "jednopruhu"?

+1/0
7.8.2014 16:54

J26a56r28o68m85í79r 62P13e57t68l48a75c67h 2234972955353

Na co dva pruhy, takový luxus ! Stačí jeden pruh a kuželama ho rozdělit na polovinu po dvou metrech na každý směr. Rakušáci budou koukat, kam to dojeli......:-P

+5/0
7.8.2014 16:28

V72á84c93l43a93v 90N62o41v34o36t12n35ý 2814788573

Průjezd Mikulovem..... To po čem se tam jezdí je obchvat. Že si ho město obestavělo a zaneplešilo kruháči, je snad problém jejich. Nebo spíš toho kdo jim to povolil.

+7/−1
7.8.2014 15:36

J81á54n 76K76o35t96ú31č 2536794248416

Ja by som povedal, že to je prirodzený rast mesta. Každé rastúce mesto pohlcuje svoje pôvodné objazdné trasy a musia sa stavať nové, vždy ďalej od centra.

+2/−1
7.8.2014 15:56

M13a73r15e28k 14F13l75e83k76a54č 1497932310641

kočkopes

0/0
7.8.2014 14:58

M64a36r60e53k 60F76l75e88k90a92č 1227452300691

ale furt lepší jak současné situace

0/0
7.8.2014 15:00

P37e50t41r 24K28o61v87a88ř36í15k 1311973599967

No já nevím, ale zatím jsem nikdy na naší straně nezaznamenal žádný hustý provoz, kolonu ani jiný problém. Myslím si, že pokud by dálnice ušetřila cca 5 minut, tak nemá smysl na její stavbu utrácet miliardy.

+1/−7
7.8.2014 15:33

T11o13m42a60s 55N22o69v70o70t98n28y 3461656238819

Jo, občas tam někdo zařve, občas to stojí přes celý Mikulov, ale jinak pohoda klídek, přesně jak píšeš:-P

+3/−1
7.8.2014 21:18

T21o16m68á82š 15T55a36t22í35č74e68k 5750742980548

Obchvat přes Mikulov se ale stavět má...

+1/0
7.8.2014 23:50

I31v61a27n 77H87o87l60a61s 5887187988667

A zareagovat na to, to skutečně napsáno bylo, bys taky uměl?

0/0
8.8.2014 13:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.