Diskuze

Jihomoravany nákup jízdenek přes mobil netáhne. Je složitý a zdržuje

Cestování veřejnou dopravou po kraji měla aplikace Poseidon určená k nákupu jízdenek přes mobilní telefon zjednodušit. Místo toho teď řidiče autobusů zatěžuje a zdržuje. Mnoho příznivců zatím nemá ani mezi uživateli. Za více než čtvrt roku ji začalo používat jen něco málo přes 2,5 tisíce lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Překotný vývoj nových technologií dává tušit, že ani technologie uváděná v článku nebude mít dlouhého trvání. Cestující by měli být ostražití a nevrhat se do komplikovaných a drahých řešení, které jim žádné výhody nepřinese.

0 0
možnosti

Nemohl by Onderka vymyslet něco k užitku občanům Brna?

0 0
možnosti

A to ani nemluvě o neustálé nutnosti program aktualizovat na straně řidiče i cestujícího či program vymazat a nahrát novější. Kde je špatný datový signál, jízdenku si cestující stejně nekoupí a zdržení skenováním pro všechny. Jakým autobusem, dopravcem, spojem a v jaký čas tím pádem se opět neví... takže peníze jdou kam? Přehled vytíženosti spojů se vykládá taky asi z karet. RvRvRv

1 0
možnosti

Vytíženost spojů se sleduje velice bedlivě. V rámci DPMB člověk občas narazí na tým dvou lidí, kteří zapisují zastávku po zastávce, kolik lidí nastupuje a kolik vystupuje. Jestli si tam króžkujó aji věk a pohlaví, nevím, ale sledoval jsem je už několikrát. - Prostě měří se to podobně jako u silnic. Detailní počítání krát vzor.

0 0
možnosti

J50a83n 44N24o10v39á64k

15. 8. 2014 17:59

nejvetsi problem je prodleva od sms nez jizdenka dorazi, u dms je prece bezne ze odpoved dojde do par sekund u brnenke mhd jizdenka dorazi od2 do 3 minut, takze kdyz si clovek koupi jizdneku na 15minutm tak 3minuty ceka na jizdenku mezi tim mu tramvaj ujede a nebo naopak ceka dlouhe minuty s jizdenkou nez tramvaj prijede, proste tato prodleva je duvod proc jsem to prestal pouzivat a radeji si cvaknu a pocita se mi cas ve voze od cvaknuti

1 0
možnosti

K tomu ani žádné technické důvody nejsou, maximálně v rámci pár sekund. Je to jen buzerace cestujících kvůli pár jedincům, kteří by si sms jízdenku posílali až v době, kdy uvidí v šalině či jinde revizora. Takto dostanete flastr i v době, kdy vlezete do mhd s již odeslanou sms, ale zatím nedoručenou jízdenkou nebo jak píšete, když si koupíte sms jízdenku a pak čekáte a revizora nezajímá, že spoj měl zpoždění. Prostě dobrý úmysl ale nedotažené jako obvykle.

Revizoři jsou kapitola sama pro sebe, např. pokutovat cestující, co prokazatelně zapomněli koupit předplatní jízdenku o den nebo dva plnou sazbou je prasárna, to samé ty sms jízdenky. Ale jsou placeni z množství vybraných pokud, takže čemu se divit...

1 1
možnosti

D85a25v76i17d 64B82u36r80e32š

15. 8. 2014 17:43

nejdriv apliakce cist pro DPMB, bohuzel nepouzitelna v IDS JMK, chvili na to Poseidon - privital jsem ho protoze bydlim jednu zastavku v 310 a jezdim nekdy do brna do 100+101 ale dvakrat tyden Brno-Kyjov (675) coz je 10 zon - nahradila nutnost kupovat ty dlouhy cvakaci zonovy jizdenky.

ale ve vlaku to byla napoprve komedie - pruvodci vytahl telefon, ze prej ten jejich bazmek co maji ve vlaku na to nefunguje, ze generuje moc dlouhy kody (???). 4 zastavky mu trvalo to precist - nevedel jaky kod, nevedel jak to ovladat (musel stisknout ltacitko zacit kotnrolu a pak tlaictko skenovat, kdyz stiskl jen skenovat tak to skenovalo ale nic nedelalo), traslo se to, nechtelo nacitat, nakonec v zatavce nepiskl odjezd a nacetl to v klidu.

dalsi pruvodci telefon nemela, ze je jeste nevyfasovali a zkusila tim jejim pristrojem a fungovalo, temer okamzite nacteni (to je ten QR se stredovym okem). ale setkavam se s tim, ze kazda pruvodci mi povida, ze jestli to je IDS JMK, ze to ji to nikdy nenacte, ale ze to teda zkusi (a vzdy to vyjde)

za mne plus a jsem rad, ze nemusim nikde shanet listky a nebo cipy

0 0
možnosti

D29a29n 92D39o57s19t65á73l

15. 8. 2014 17:41

Ono je ta aplikace podle mě zbytečně komplikovaná, neobjevil jsem ani nikde web rozhraní, kde mohu upravovat své údaje, vše musím provést přes telefon, což nemusí být úplně pohodlné.

Taky trochu chybí třeba možnost platby kartou, možný je pouze bankovní převod, nebo platba premium sms.

2 0
možnosti

Čipové karty místo papírových šalinkaret už dnes mají v každé větší díře. Jen v Brně jsme pořád sto let za opicemi. Doufám, že se této "vymoženosti" jednou dožiju.

4 0
možnosti

J15a52n 14Z64e13m68a47n

15. 8. 2014 21:27

Náhodou už jednou náznak karet byl cca v roce 1994. Ale dotáhli to tak daleko, že se na karty lepily papírové kupóny :-D

3 0
možnosti