Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další šéf silnic odchází. Po prázdninách Brno ochromí oprava tunelu

Během uplynulého roku skončili ve funkci už čtyři šéfové brněnské pobočky Ředitelství silnic a dálnic. Poslední je Petr Foltýnek, který podle informací MF DNES dořediteloval v úterý. Zmatky na vedoucím postu komplikují budování silnic v kraji a posouvají klíčové opravy - třeba v Pisáreckém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i29r96o19s45l31a27v 33V37y44k46o67u41p11i12l 3480466193455

Nejhorší je, že ani ta D1 okolo Brna nebude letos dokončená. Stavba působí tak, že tam spousta věcí, co jsem očekával, že se snad už také dokončí (třeba svodidla) jsou stále původní a tak se příští rok tento úsek "pro velký úspěch" zase uzavře pro nekonečné opravování. Myslím si, že nějaká firma to tam má nachystané (a domluvené ) tak, aby zde každý rok mohla kutat. Vzhledem k tomu, že tento úsek (Slatina - Bohunice) slouží (spíše nahrazuje) velký městský okruh je každoroční opravování neúnosné. Myslím, že se už nedožiji toho, že bych někdy jel po těchto komunikacích v létě za normálních podmínek. Navíc se asi nikdy nedočkáme sjezdu do průmyslové zóny, protož jako trest za to, že Brno odmítlo další sklad, tak nás oranžoví milovníci obyčejného lidu nechají postupně udusit a raději budou dotovat soukromé podniky místo toho, aby udělali něco pro lidi, kteří na ně vydělávají. Pro ten prostý lid, který před volbami tak milují a pro který dýchají.

+3/0
16.8.2014 10:09

P51e75t47r 10B54á66č72a 8985526885275

Mam uplne stejny pocit, na tom useku Bohunice-Slatina fakt uz skoro nepamatuji leto, kdyby se tam neco nedelalo a nebyl tam omezene prujezd. To stejny byvalo rok co rok na Videnske, ta je teda letos prekvapive prujezdna normalne, ale pocitam, ze nejpozdeji pristi prazdniny se zase neco vymysli.

Zakazky kamaradickum co neustale spravuji tentyz useky dokola, presne tak to vypada.

+5/0
16.8.2014 10:39
Foto

L27u34m36í35r 86K56u65c27h72a91ř 4159214422979

oprava D1 193.8 - 199.3 je nutná a v roce 2012 se dělala levá strana (směr Praha) a minulý rok se dokončovala, letos se dělá pravá strana (směr Ostrava) a měla by se komplet dokončit ještě letos, příští rok se bude spravovat úsek Brno - Východ (exit 203) - Slavkov (204.6 - 210 pravá stran, pak snad i levá) takže problémy lze očekávat až tam, kolem Brna byto mělo být OK R^

0/0
18.8.2014 16:18

P40e36t16r 93B75á70č80a 8205686735575

To fakt nejde, kdyz uz nic jinyho, tak napred opravit jeden tunel a pak az druhy v opacnym smeru? Ale ono je to jednodussi zavrit na mesic cely, nez se trochu zamyslet at se lidi treba zblazni ze jo.

O tom, ze po nejakych smesnych 14-15 letech nebo kolik je to v havarijnim stavu radsi ani nemluve. 

A ty kecy o tom jak denne je ohrozeno 18 tisic ridicu si taky nechte, tam nepamatuju snad zadnou vetsi nehodu krome jednoho umelce, co se tam tenkrat rozsekal s Maserati, delate jak kdyby se tam projizdelo a melo to kazdou chvilu spadnout.

Tohle je fakt tresnicka na dortu vsech letosnich uzavirek v Brne Rv

+14/−3
15.8.2014 20:10

M48i29r52o51s72l32a73v 43U19r26b21a41n 1156237541829

Ne to opravdu nejde (zcela vazne). Uz treba jen proto, ze v pripade pozaru je nezasazena roura pouzivana jako unikova trasa, tudiz technologie v ni (zejmena osvetleni a vzduchotechnika) musi byt provozuschopne. Dalsi zalezitost je, ze ridici system je spolecny pro cely tunel. Jestlize tedy vyradite z provozu jednu rouru, pak provozni predpisy zakazuji provozovat rouru druhou.

+6/0
15.8.2014 20:54
Foto

M29i46l53o46s64l15a11v 23D40o65č14k76a28l 3460177652611

Konečně to někdo alespoň vysvětlil...

+2/0
15.8.2014 22:51

P77e47t37r 22B74á10č68a 8405776325805

Diky za vysvetleni. 

A co teda treba maknout dvakrat tolik a udelat to za polovicni termin? Zavrit takovou tepnu na mesic to je fakt mozny jen u nas.

Pracovne jezdivam obcas i do Jihlavy a tam meli na tyden zavrene tunel na obchvatu a z celyho mesta se stalo jedno velky parkoviste, fakt nechcu videt co to udela tady u nas v Brne Rv

+2/−1
16.8.2014 9:21

P29e93t10r 79K30o87v60a73ř24í37k 1921433289387

Zřejmě nejste z oboru. Naprogramovat a odzkoušet všechny stavy a bezchybnost řídícího systému pro celý tunel (i s návaznostmi na ostaní části, jako je třeba galerie Hlinky) za 1 měsíc je šílenost, jsem sám zvědavý, který sebevrah do toho nakonec půjde. Více lidí na to nasadit nemůžete, nemůže dělat 20 programátorů na jednom systému, to by nikdy neskloubili dohromady.

+2/0
16.8.2014 11:40

M20i16r28o95s24l72a19v 54U78r37b75a27n 1696547451849

Znate to s tema projektovyma manazerama ? Kdyz jedna zena porodi dite za devet mesicu, tak dle jejich logiky s deviti zenami budou mit dite za mesic. Jak rika pan Kovarik, na tohle i mesic je vrazedny termin. Ono to dle meho vychazi z toho, ze spousta lidi nevidi, co tunel skutecne skryva v zazemi a z laickeho pohledu vidi diru v zemi s par svetlama, vetrakama a znackama.

0/0
16.8.2014 16:28

O15n85d81ř29e92j 45M65u34s56i40l 2845430518347

Děkuju za vysvětlení. Ale jestli je to opravdu tak jak říkáte, tak to je pecka. Nezdá se mi hlavně to s únikovou trasou. Přece tam musí být úniková trasa mimo obě roury a ta musí být hlavní. Co kdyby vypukl požár v obou, nebo než se zastaví doprava v rouře druhé, tak budou lidi běhat mezi autama v té druhé rouře? A co je to za stupidní systém, potažmo provozní předpisy, které fungují na pricipu buď všechno nebo nic?

0/0
16.8.2014 22:03

M14i19r83o64s92l50a43v 62U59r71b73a25n 1726147131279

To jde automaticky, jakmile je v jedne roure detekovan pozar, tak se obe okamzite zaviraji, jsou tam jen nejake drobne rozdily v postupu zavreni. Neni duvod k zadne jine trase. Ty predpisy jsou v poradku, vzdy jeden tubus je unikova cesta k tomu druhemu, cili jakmile je problem s jednim nelze provozovat ani druhy (vyjimkou je obousmerny provoz, ktery se pouziva treba na okruhu prahy, ale tam ta druha roura je plne funkcni, jen se v ni pracuje, coz v pripade pozaru nebrani pouziti jako unikove trasy a zaroven prijezdove trasy pro IZS)

0/0
16.8.2014 22:11

V16á37c38l32a16v 60P97o44u73s50t93k49a 3839864746136

vítejte v Onderkově

+8/0
15.8.2014 20:07

K54a51r70e18l 85Z89a52c44e70k 7321319561297

Totální diletanti.

+3/0
15.8.2014 20:07

P91a29v52e22l 78M16o22r11a78v53e20c 3482899522568

A jako obvykle, nikdo nenese žádnou odpovědnost za 1) zmršené výběrové řízení, 2) za neustálé personální turbulence zmražující jakékoliv aktivity brněnského ŘSD a za 3) za totální kolaps během školního roku a Strojírenského veletrhu (horší termín si fakt vymyslet nemohli) na kdy si opravu naplánovali.

Mamííí, já chci veřejnou správu co náš stát spravuje a nedělá blbosti..;-(

+5/0
15.8.2014 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.