Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další šéf silnic odchází. Po prázdninách Brno ochromí oprava tunelu

Během uplynulého roku skončili ve funkci už čtyři šéfové brněnské pobočky Ředitelství silnic a dálnic. Poslední je Petr Foltýnek, který podle informací MF DNES dořediteloval v úterý. Zmatky na vedoucím postu komplikují budování silnic v kraji a posouvají klíčové opravy - třeba v Pisáreckém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M76i50r61o75s57l72a66v 67V51y31k87o77u15p36i81l 3400126763585

Nejhorší je, že ani ta D1 okolo Brna nebude letos dokončená. Stavba působí tak, že tam spousta věcí, co jsem očekával, že se snad už také dokončí (třeba svodidla) jsou stále původní a tak se příští rok tento úsek "pro velký úspěch" zase uzavře pro nekonečné opravování. Myslím si, že nějaká firma to tam má nachystané (a domluvené ) tak, aby zde každý rok mohla kutat. Vzhledem k tomu, že tento úsek (Slatina - Bohunice) slouží (spíše nahrazuje) velký městský okruh je každoroční opravování neúnosné. Myslím, že se už nedožiji toho, že bych někdy jel po těchto komunikacích v létě za normálních podmínek. Navíc se asi nikdy nedočkáme sjezdu do průmyslové zóny, protož jako trest za to, že Brno odmítlo další sklad, tak nás oranžoví milovníci obyčejného lidu nechají postupně udusit a raději budou dotovat soukromé podniky místo toho, aby udělali něco pro lidi, kteří na ně vydělávají. Pro ten prostý lid, který před volbami tak milují a pro který dýchají.

+3/0
16.8.2014 10:09

P20e20t43r 78B35á90č49a 8605536255985

Mam uplne stejny pocit, na tom useku Bohunice-Slatina fakt uz skoro nepamatuji leto, kdyby se tam neco nedelalo a nebyl tam omezene prujezd. To stejny byvalo rok co rok na Videnske, ta je teda letos prekvapive prujezdna normalne, ale pocitam, ze nejpozdeji pristi prazdniny se zase neco vymysli.

Zakazky kamaradickum co neustale spravuji tentyz useky dokola, presne tak to vypada.

+5/0
16.8.2014 10:39
Foto

L92u47m86í10r 33K66u91c31h88a91ř 4249674402599

oprava D1 193.8 - 199.3 je nutná a v roce 2012 se dělala levá strana (směr Praha) a minulý rok se dokončovala, letos se dělá pravá strana (směr Ostrava) a měla by se komplet dokončit ještě letos, příští rok se bude spravovat úsek Brno - Východ (exit 203) - Slavkov (204.6 - 210 pravá stran, pak snad i levá) takže problémy lze očekávat až tam, kolem Brna byto mělo být OK R^

0/0
18.8.2014 16:18

P27e73t75r 34B32á41č15a 8165456685825

To fakt nejde, kdyz uz nic jinyho, tak napred opravit jeden tunel a pak az druhy v opacnym smeru? Ale ono je to jednodussi zavrit na mesic cely, nez se trochu zamyslet at se lidi treba zblazni ze jo.

O tom, ze po nejakych smesnych 14-15 letech nebo kolik je to v havarijnim stavu radsi ani nemluve. 

A ty kecy o tom jak denne je ohrozeno 18 tisic ridicu si taky nechte, tam nepamatuju snad zadnou vetsi nehodu krome jednoho umelce, co se tam tenkrat rozsekal s Maserati, delate jak kdyby se tam projizdelo a melo to kazdou chvilu spadnout.

Tohle je fakt tresnicka na dortu vsech letosnich uzavirek v Brne Rv

+14/−3
15.8.2014 20:10

M37i89r17o59s57l79a28v 80U51r97b31a85n 1836477881259

Ne to opravdu nejde (zcela vazne). Uz treba jen proto, ze v pripade pozaru je nezasazena roura pouzivana jako unikova trasa, tudiz technologie v ni (zejmena osvetleni a vzduchotechnika) musi byt provozuschopne. Dalsi zalezitost je, ze ridici system je spolecny pro cely tunel. Jestlize tedy vyradite z provozu jednu rouru, pak provozni predpisy zakazuji provozovat rouru druhou.

+6/0
15.8.2014 20:54
Foto

M44i46l97o91s45l66a54v 13D59o43č53k18a56l 3250657562781

Konečně to někdo alespoň vysvětlil...

+2/0
15.8.2014 22:51

P50e75t86r 72B50á47č93a 8925816565225

Diky za vysvetleni. 

A co teda treba maknout dvakrat tolik a udelat to za polovicni termin? Zavrit takovou tepnu na mesic to je fakt mozny jen u nas.

Pracovne jezdivam obcas i do Jihlavy a tam meli na tyden zavrene tunel na obchvatu a z celyho mesta se stalo jedno velky parkoviste, fakt nechcu videt co to udela tady u nas v Brne Rv

+2/−1
16.8.2014 9:21

P37e57t41r 86K33o48v68a48ř90í65k 1331923469987

Zřejmě nejste z oboru. Naprogramovat a odzkoušet všechny stavy a bezchybnost řídícího systému pro celý tunel (i s návaznostmi na ostaní části, jako je třeba galerie Hlinky) za 1 měsíc je šílenost, jsem sám zvědavý, který sebevrah do toho nakonec půjde. Více lidí na to nasadit nemůžete, nemůže dělat 20 programátorů na jednom systému, to by nikdy neskloubili dohromady.

+2/0
16.8.2014 11:40

M13i41r23o71s11l10a32v 44U22r42b98a94n 1326617891859

Znate to s tema projektovyma manazerama ? Kdyz jedna zena porodi dite za devet mesicu, tak dle jejich logiky s deviti zenami budou mit dite za mesic. Jak rika pan Kovarik, na tohle i mesic je vrazedny termin. Ono to dle meho vychazi z toho, ze spousta lidi nevidi, co tunel skutecne skryva v zazemi a z laickeho pohledu vidi diru v zemi s par svetlama, vetrakama a znackama.

0/0
16.8.2014 16:28

O63n87d34ř66e78j 20M74u14s27i90l 2915720208797

Děkuju za vysvětlení. Ale jestli je to opravdu tak jak říkáte, tak to je pecka. Nezdá se mi hlavně to s únikovou trasou. Přece tam musí být úniková trasa mimo obě roury a ta musí být hlavní. Co kdyby vypukl požár v obou, nebo než se zastaví doprava v rouře druhé, tak budou lidi běhat mezi autama v té druhé rouře? A co je to za stupidní systém, potažmo provozní předpisy, které fungují na pricipu buď všechno nebo nic?

0/0
16.8.2014 22:03

M47i43r72o11s49l46a71v 57U68r23b22a42n 1356797961469

To jde automaticky, jakmile je v jedne roure detekovan pozar, tak se obe okamzite zaviraji, jsou tam jen nejake drobne rozdily v postupu zavreni. Neni duvod k zadne jine trase. Ty predpisy jsou v poradku, vzdy jeden tubus je unikova cesta k tomu druhemu, cili jakmile je problem s jednim nelze provozovat ani druhy (vyjimkou je obousmerny provoz, ktery se pouziva treba na okruhu prahy, ale tam ta druha roura je plne funkcni, jen se v ni pracuje, coz v pripade pozaru nebrani pouziti jako unikove trasy a zaroven prijezdove trasy pro IZS)

0/0
16.8.2014 22:11

V83á80c24l33a85v 23P27o41u81s22t49k50a 3609304626876

vítejte v Onderkově

+8/0
15.8.2014 20:07

K71a21r92e62l 32Z73a91c75e73k 7301619541687

Totální diletanti.

+3/0
15.8.2014 20:07

P41a35v92e89l 92M14o78r54a77v97e35c 3932329492288

A jako obvykle, nikdo nenese žádnou odpovědnost za 1) zmršené výběrové řízení, 2) za neustálé personální turbulence zmražující jakékoliv aktivity brněnského ŘSD a za 3) za totální kolaps během školního roku a Strojírenského veletrhu (horší termín si fakt vymyslet nemohli) na kdy si opravu naplánovali.

Mamííí, já chci veřejnou správu co náš stát spravuje a nedělá blbosti..;-(

+5/0
15.8.2014 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.