Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další šéf silnic odchází. Po prázdninách Brno ochromí oprava tunelu

Během uplynulého roku skončili ve funkci už čtyři šéfové brněnské pobočky Ředitelství silnic a dálnic. Poslední je Petr Foltýnek, který podle informací MF DNES dořediteloval v úterý. Zmatky na vedoucím postu komplikují budování silnic v kraji a posouvají klíčové opravy - třeba v Pisáreckém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i56r89o71s12l78a42v 75V56y78k89o12u89p72i17l 3880206523315

Nejhorší je, že ani ta D1 okolo Brna nebude letos dokončená. Stavba působí tak, že tam spousta věcí, co jsem očekával, že se snad už také dokončí (třeba svodidla) jsou stále původní a tak se příští rok tento úsek "pro velký úspěch" zase uzavře pro nekonečné opravování. Myslím si, že nějaká firma to tam má nachystané (a domluvené ) tak, aby zde každý rok mohla kutat. Vzhledem k tomu, že tento úsek (Slatina - Bohunice) slouží (spíše nahrazuje) velký městský okruh je každoroční opravování neúnosné. Myslím, že se už nedožiji toho, že bych někdy jel po těchto komunikacích v létě za normálních podmínek. Navíc se asi nikdy nedočkáme sjezdu do průmyslové zóny, protož jako trest za to, že Brno odmítlo další sklad, tak nás oranžoví milovníci obyčejného lidu nechají postupně udusit a raději budou dotovat soukromé podniky místo toho, aby udělali něco pro lidi, kteří na ně vydělávají. Pro ten prostý lid, který před volbami tak milují a pro který dýchají.

+3/0
16.8.2014 10:09

P97e94t61r 27B92á80č66a 8815696385285

Mam uplne stejny pocit, na tom useku Bohunice-Slatina fakt uz skoro nepamatuji leto, kdyby se tam neco nedelalo a nebyl tam omezene prujezd. To stejny byvalo rok co rok na Videnske, ta je teda letos prekvapive prujezdna normalne, ale pocitam, ze nejpozdeji pristi prazdniny se zase neco vymysli.

Zakazky kamaradickum co neustale spravuji tentyz useky dokola, presne tak to vypada.

+5/0
16.8.2014 10:39
Foto

L40u53m44í43r 69K40u35c87h93a12ř 4159164612269

oprava D1 193.8 - 199.3 je nutná a v roce 2012 se dělala levá strana (směr Praha) a minulý rok se dokončovala, letos se dělá pravá strana (směr Ostrava) a měla by se komplet dokončit ještě letos, příští rok se bude spravovat úsek Brno - Východ (exit 203) - Slavkov (204.6 - 210 pravá stran, pak snad i levá) takže problémy lze očekávat až tam, kolem Brna byto mělo být OK R^

0/0
18.8.2014 16:18

P77e29t77r 36B61á45č58a 8255246625925

To fakt nejde, kdyz uz nic jinyho, tak napred opravit jeden tunel a pak az druhy v opacnym smeru? Ale ono je to jednodussi zavrit na mesic cely, nez se trochu zamyslet at se lidi treba zblazni ze jo.

O tom, ze po nejakych smesnych 14-15 letech nebo kolik je to v havarijnim stavu radsi ani nemluve. 

A ty kecy o tom jak denne je ohrozeno 18 tisic ridicu si taky nechte, tam nepamatuju snad zadnou vetsi nehodu krome jednoho umelce, co se tam tenkrat rozsekal s Maserati, delate jak kdyby se tam projizdelo a melo to kazdou chvilu spadnout.

Tohle je fakt tresnicka na dortu vsech letosnich uzavirek v Brne Rv

+14/−3
15.8.2014 20:10

M54i39r96o90s45l96a72v 46U37r48b46a66n 1556127751639

Ne to opravdu nejde (zcela vazne). Uz treba jen proto, ze v pripade pozaru je nezasazena roura pouzivana jako unikova trasa, tudiz technologie v ni (zejmena osvetleni a vzduchotechnika) musi byt provozuschopne. Dalsi zalezitost je, ze ridici system je spolecny pro cely tunel. Jestlize tedy vyradite z provozu jednu rouru, pak provozni predpisy zakazuji provozovat rouru druhou.

+6/0
15.8.2014 20:54
Foto

M31i57l28o92s88l98a11v 25D61o87č55k18a92l 3690247382811

Konečně to někdo alespoň vysvětlil...

+2/0
15.8.2014 22:51

P50e25t11r 37B96á58č15a 8425696345775

Diky za vysvetleni. 

A co teda treba maknout dvakrat tolik a udelat to za polovicni termin? Zavrit takovou tepnu na mesic to je fakt mozny jen u nas.

Pracovne jezdivam obcas i do Jihlavy a tam meli na tyden zavrene tunel na obchvatu a z celyho mesta se stalo jedno velky parkoviste, fakt nechcu videt co to udela tady u nas v Brne Rv

+2/−1
16.8.2014 9:21

P41e61t32r 33K85o80v36a66ř94í69k 1141543389817

Zřejmě nejste z oboru. Naprogramovat a odzkoušet všechny stavy a bezchybnost řídícího systému pro celý tunel (i s návaznostmi na ostaní části, jako je třeba galerie Hlinky) za 1 měsíc je šílenost, jsem sám zvědavý, který sebevrah do toho nakonec půjde. Více lidí na to nasadit nemůžete, nemůže dělat 20 programátorů na jednom systému, to by nikdy neskloubili dohromady.

+2/0
16.8.2014 11:40

M38i56r50o63s53l67a33v 17U84r15b86a73n 1356337981229

Znate to s tema projektovyma manazerama ? Kdyz jedna zena porodi dite za devet mesicu, tak dle jejich logiky s deviti zenami budou mit dite za mesic. Jak rika pan Kovarik, na tohle i mesic je vrazedny termin. Ono to dle meho vychazi z toho, ze spousta lidi nevidi, co tunel skutecne skryva v zazemi a z laickeho pohledu vidi diru v zemi s par svetlama, vetrakama a znackama.

0/0
16.8.2014 16:28

O60n28d73ř32e82j 98M65u31s31i21l 2425560438217

Děkuju za vysvětlení. Ale jestli je to opravdu tak jak říkáte, tak to je pecka. Nezdá se mi hlavně to s únikovou trasou. Přece tam musí být úniková trasa mimo obě roury a ta musí být hlavní. Co kdyby vypukl požár v obou, nebo než se zastaví doprava v rouře druhé, tak budou lidi běhat mezi autama v té druhé rouře? A co je to za stupidní systém, potažmo provozní předpisy, které fungují na pricipu buď všechno nebo nic?

0/0
16.8.2014 22:03

M45i69r72o55s68l11a63v 77U25r66b54a34n 1766267451219

To jde automaticky, jakmile je v jedne roure detekovan pozar, tak se obe okamzite zaviraji, jsou tam jen nejake drobne rozdily v postupu zavreni. Neni duvod k zadne jine trase. Ty predpisy jsou v poradku, vzdy jeden tubus je unikova cesta k tomu druhemu, cili jakmile je problem s jednim nelze provozovat ani druhy (vyjimkou je obousmerny provoz, ktery se pouziva treba na okruhu prahy, ale tam ta druha roura je plne funkcni, jen se v ni pracuje, coz v pripade pozaru nebrani pouziti jako unikove trasy a zaroven prijezdove trasy pro IZS)

0/0
16.8.2014 22:11

V55á13c67l82a19v 84P79o15u97s39t90k29a 3429424346756

vítejte v Onderkově

+8/0
15.8.2014 20:07

K72a72r69e27l 10Z79a64c96e57k 7811139171777

Totální diletanti.

+3/0
15.8.2014 20:07

P58a31v49e85l 20M65o38r88a59v12e60c 3882679572388

A jako obvykle, nikdo nenese žádnou odpovědnost za 1) zmršené výběrové řízení, 2) za neustálé personální turbulence zmražující jakékoliv aktivity brněnského ŘSD a za 3) za totální kolaps během školního roku a Strojírenského veletrhu (horší termín si fakt vymyslet nemohli) na kdy si opravu naplánovali.

Mamííí, já chci veřejnou správu co náš stát spravuje a nedělá blbosti..;-(

+5/0
15.8.2014 19:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.