Diskuze

Další šéf silnic odchází. Po prázdninách Brno ochromí oprava tunelu

Během uplynulého roku skončili ve funkci už čtyři šéfové brněnské pobočky Ředitelství silnic a dálnic. Poslední je Petr Foltýnek, který podle informací MF DNES dořediteloval v úterý. Zmatky na vedoucím postu komplikují budování silnic v kraji a posouvají klíčové opravy - třeba v Pisáreckém tunelu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Nejhorší je, že ani ta D1 okolo Brna nebude letos dokončená. Stavba působí tak, že tam spousta věcí, co jsem očekával, že se snad už také dokončí (třeba svodidla) jsou stále původní a tak se příští rok tento úsek "pro velký úspěch" zase uzavře pro nekonečné opravování. Myslím si, že nějaká firma to tam má nachystané (a domluvené ) tak, aby zde každý rok mohla kutat. Vzhledem k tomu, že tento úsek (Slatina - Bohunice) slouží (spíše nahrazuje) velký městský okruh je každoroční opravování neúnosné. Myslím, že se už nedožiji toho, že bych někdy jel po těchto komunikacích v létě za normálních podmínek. Navíc se asi nikdy nedočkáme sjezdu do průmyslové zóny, protož jako trest za to, že Brno odmítlo další sklad, tak nás oranžoví milovníci obyčejného lidu nechají postupně udusit a raději budou dotovat soukromé podniky místo toho, aby udělali něco pro lidi, kteří na ně vydělávají. Pro ten prostý lid, který před volbami tak milují a pro který dýchají.

3 0
možnosti
PB

P61e60t84r 81B73á13č50a

16. 8. 2014 10:39

Mam uplne stejny pocit, na tom useku Bohunice-Slatina fakt uz skoro nepamatuji leto, kdyby se tam neco nedelalo a nebyl tam omezene prujezd. To stejny byvalo rok co rok na Videnske, ta je teda letos prekvapive prujezdna normalne, ale pocitam, ze nejpozdeji pristi prazdniny se zase neco vymysli.

Zakazky kamaradickum co neustale spravuji tentyz useky dokola, presne tak to vypada.

5 0
možnosti
PB

P55e27t62r 82B47á15č79a

15. 8. 2014 20:10

To fakt nejde, kdyz uz nic jinyho, tak napred opravit jeden tunel a pak az druhy v opacnym smeru? Ale ono je to jednodussi zavrit na mesic cely, nez se trochu zamyslet at se lidi treba zblazni ze jo.

O tom, ze po nejakych smesnych 14-15 letech nebo kolik je to v havarijnim stavu radsi ani nemluve. 

A ty kecy o tom jak denne je ohrozeno 18 tisic ridicu si taky nechte, tam nepamatuju snad zadnou vetsi nehodu krome jednoho umelce, co se tam tenkrat rozsekal s Maserati, delate jak kdyby se tam projizdelo a melo to kazdou chvilu spadnout.

Tohle je fakt tresnicka na dortu vsech letosnich uzavirek v Brne Rv

14 3
možnosti
MU

Ne to opravdu nejde (zcela vazne). Uz treba jen proto, ze v pripade pozaru je nezasazena roura pouzivana jako unikova trasa, tudiz technologie v ni (zejmena osvetleni a vzduchotechnika) musi byt provozuschopne. Dalsi zalezitost je, ze ridici system je spolecny pro cely tunel. Jestlize tedy vyradite z provozu jednu rouru, pak provozni predpisy zakazuji provozovat rouru druhou.

6 0
možnosti
VP

vítejte v Onderkově

8 0
možnosti
KZ

K91a63r20e61l 68Z19a83c38e90k

15. 8. 2014 20:07

Totální diletanti.

3 0
možnosti
PM

A jako obvykle, nikdo nenese žádnou odpovědnost za 1) zmršené výběrové řízení, 2) za neustálé personální turbulence zmražující jakékoliv aktivity brněnského ŘSD a za 3) za totální kolaps během školního roku a Strojírenského veletrhu (horší termín si fakt vymyslet nemohli) na kdy si opravu naplánovali.

Mamííí, já chci veřejnou správu co náš stát spravuje a nedělá blbosti..;-(

5 0
možnosti