Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní podnik opravil koleje na Dornychu, za čtyři roky trať přesune

Dopravní podnik města Brna (DPMB) podle plánu dokončil opravu kolejí v ulici Dornych, která začala 30. června. Proč, když tudy v budoucnu tramvaj jezdit nebude? Tuto otázku si kladou někteří lidé, kteří kvůli rekonstrukci museli rozkopanou část Brna objíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R27o82m52a81n 25Š25i34l45e71r 9421751146893

Tramvaj tvoří město. Ideální samozřejmě je, pokud jede tam, kde bydlí lidé. A je nepopiratelné, že na Plotní oproti stávajicí trase nebydlí skoro nikdo. To se mi zdá, že jaksi uniká. Budu rád, když tramvaj do Komárova zůstane tam kde je, naopak bych hledal spíš možnosti dalšího prodloužení trati.

0/0
3.9.2014 10:47

T96o79m93a65s 18N60o35v76o98t37n10y 3841886738849

No zjevně v DP nehodlají čekat, že to nebude za 4 roky ten přesun, protože přesně tohle se psalo tak 2-3 roky nazpět, že už to bude, shodil se nějakej barák za Zvonařkou a pak to skončilo... takže by pak za ty 4 roky se taky mohlo zjistit, že to bude za další 4 roky atd. Co taky chtít ve městě, kde pár aktivistů může blokovat cokoliv a kde oprava pár desítek metrů ulice trvá rok a půl, že...

+6/0
29.8.2014 23:42
Foto

L33i44b53o56r 37V13y46k18o61u15p16i61l 9516205789647

Fuj, na obrázku měla být šalina a je tam obyčejná tramvaj z Plzně.

+12/−1
29.8.2014 20:20

T82o26m31á91š 58T68a58t22í16č44e33k 5880822660928

;-D

0/0
30.8.2014 1:36

M51a39r10t10i28n 85K48u11ř52í88t28k87a 6587556188245

Jen bych podotknul, že ulice Plotní plynule navazuje na Dornych, ke kterému se připojuje ypsilonovitě. Např. loni se opravoval úsek, který zůstane původní i po přesunu.

+2/0
29.8.2014 18:05

P97e44t53r 82B62á96č25a 8265746325465

Ti nez se zmuzou na to aby saliny jezdily po Plotni, tak tady ty uz budou zas v havarijnim stavu ;-D Radsi na Plotni udelejte dva pruhy, at ty kolony nestoji az u Tesca do toho jednoho smesnyho pruhu v dnesni dobe.

+3/−3
29.8.2014 18:00

P22a13v23e63l 50M67a63r76e60š 2509913922

Ted jeste kam chceš ty dva pruhy narvat...

+5/0
29.8.2014 18:24

P26e81t72r 42B73á69č20a 8125146915455

Tak kdyz tam chcou narvat koleje, tak by mohli i pruhy :-P

0/−3
29.8.2014 20:28

P87a44v98e13l 95M35a23r35e77š 2809723442

Proto ty koleje prendaji do Plotni.Protoze Dornych bude jen pro auta a rozsiri ho na 4 proud.Baraky na Dornychu půjdou na odstrel.

+2/0
29.8.2014 20:32

P86e88t47r 59B34á81č94a 8665316155285

to by slo ;-)

0/0
30.8.2014 9:28

P71a19v30e33l 55M15a71r28e53š 2759253772

A Mimochodem dvoukolejka pro tramvaj ma poněkud jine nároky na sirku než 4proudovka pro auta...

+2/0
29.8.2014 20:34

M63i47l71a37n 62V34o72s20t29r81ý 6949826934234

Jen ze zvědavosti když nové koleje mají životnost 25 let tak proč tedy koleje na Dornychu opravovali před tuším dvěma lety? Viz: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

0/−3
29.8.2014 17:31

M37i17l46a70n 40V69o72s88t82r71ý 6789176634594

A jen bych měl ještě dotaz jak je možné, že koleje které opravovali od 30. 7. 2012 do 31. 8. 2012 jsou v roce 2014 v havarijním stavu a hrozí vykolejení? Kdepak je chyba?

0/−3
29.8.2014 17:32

M37a96r29t18i35n 10K86u95ř28í69t93k20a 6847456768355

Ona se ta trať neopravovala celá, ale jen se flikovaly ty nejhorší úseky, pokaždé někde jinde.

+3/0
29.8.2014 17:59

M36i19l20a77n 64V80o82s45t54r15ý 6739636984574

Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky... a když už uzavřou trať do Komárova kvůli Dornychu tak mohli rovnou (před dvěma lety) opravit i tu část ke konečné v Komárově, ať potom není každý rok dvanáctka přes prázdniny zrušená... Takhle byla výluka v roce 2012, 2013 i 2014!

0/−3
29.8.2014 18:07

P55a70v22e82l 32M62a85r57e92š 2369473192

Nejsem si zcela jist, ze v Komarove nebude trať pretrasovana.

V současnosti krizi vypadovku na D2, která by snad také mela byt přeložena do nove stopy podél řeky, ale termín je ve hvězdách, mluví se o roce 20.

+1/0
29.8.2014 18:15

P46a52v59e54l 34M95a63r55e62š 2689393972

Pardon, blbnu, ten koncový úsek zůstane, krizenu se odstraní prave prelozkou

+1/0
29.8.2014 18:26

M78i53l61a73n 13V61o45s86t47r72ý 6989806374624

Já vím, jak to má vypadat a nemám s tím problém, loni jsem také s opravou neměl problém, ale tři roky po sobě náhradní doprava mi už začíná kapánek vadit... kromě toho nemohu si pomoci a mám pocit, že letos byla asi nejhůře zvládnutá...

0/−1
29.8.2014 18:29

P82a89v77e42l 82M71a68r27e37š 2339893302

Jinak před dvěma lety a letos se dělali poměrně nakladne rekonstrukce trati v Zabovreskach a na Mendlaku+Milada, město holt ma omezeny Rozpočet na takovéto stavby.Pokud by nemuseli, Komarovskou trať by letos nekopali.

Pristi rok se rekonstruuje komplet Tábor a snad se začne s tunelem v Zabinach, na to také musí byt penize

+2/0
29.8.2014 18:20

I19v20a18n 46H88o26l71a42s 5397707878827

> Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky...

A jak jste dospěl ke "geiálnímu" zjištění, že to déle jak dva roky nevydrželo???

+1/0
29.8.2014 20:27

M95i56l48a98n 45V47o71s32t91r50ý 6159846234794

Já nevím, vy copak opravu která vydržela opět rozkopáte?

0/−1
29.8.2014 21:47

M95i69l79a51n 30M70a53j93e50r37č50í58k 1550360474976

Jenže již Vaše reakce z 18:07 reagující na příspěvek Martina Kuřítka:

"Ona se ta trať neopravovala celá, ale JEN SE FLIKOVALY TY NEJHORŠÍ ÚSEKY, POKAŽDÉ NĚKDE JINDE"

Je viditelně zcela mimo mísu!

Reagoval jste totiž: "ALE I TAK BY TO MOHLO VYDRŽET DÉLE JAK DVA ROKY........" na informaci ve významu, že letošní oprava (či teda spíše množstvím provedené práce REKONSTRUKCE) se dělala na jiných úsecích tratě než v předešlých letech = dva roky staré úsek rozhodně nikdo nerozkopal!!!!

+2/−1
29.8.2014 23:21

I91v93a17n 81H85o44l72a32s 5797657118967

Máte i po opakovaném upozorněním problém pochopit jednoduchý psaný text o tom, že se vždy opravoval JINÝ úsek té trati????

P. S.: Ty otazníky za první větou vlastně nejsou na místě - je zjevné, že ten problém opravdu máte.

+1/0
30.8.2014 4:48

M78i13l34a94n 66V92o55s90t90r18ý 6989446874544

Mate problem pochopit neco tak jednoducheho jako fakt, ze tam ziji a tudiz vidim co se opravovalo letos a co pred dvema roky abych dobre vedel, ze kopali opet na stejnych mistech?

PS: otaznik take neni potreba protoze s tim asi problem take mate...

0/−1
30.8.2014 18:33

T28o96m50a88s 20N33o33v10o55t96n13y 3361446338479

Kdo by jezdil do Komárova, co tam o prázdninách ;-)

0/0
29.8.2014 23:43

P10a85v28e73l 73M89a26r42e83š 2649103442

Opravoval se jiny úsek, který v zemi zůstane i potom

+1/0
29.8.2014 18:12

I56v88a91n 59H28o37l66a46s 5317427688417

Sorry, ale to jste si fakt nevšiml, že se neopravoval celuý úsek????? To je už skoro na úrovni "Brňanky Jany Stránské".

+2/0
29.8.2014 20:26

M76i96l32a15n 31V67o31s69t17r90ý 6149886354694

Opravovali před dvěma lety stejný úsek, jen letos k němu ještě pár metrů přidali, ale to co rozkopali před dvěma lety bylo letos rozkopáno opět... Pokud byla před dvěma lety provedena oprava pořádně a nešlo jen o flikování tak proč letos opět rozkopali ty stejné části co opravovali před dvěma lety...

0/−4
29.8.2014 21:52

I96v38a85n 23H84o88l75a75s 5447177958787

Není pravda.

+2/−1
30.8.2014 4:49

M74i69l97a11n 15V40o53s51t75r50ý 6849936744614

Proč lžete? Před dvěma lety se opravoval úsek začínající na křižovatce Dornych / Zvonařka (u Lídlu) přibližně po zastávku Kovářská, v loňském roce se opravoval úsek od zastávky Konopná po Konečnou zastávku. V letošním roce se dělal úsek od křižovatky Dornych / Zvonařka po zastávku Svatopetrská, tedy přesněji po křižovatku s ulicí Svatopetrská. Takže se ta část od Lídlu po Kovářskou kopala po dvou letech.

Ano je možné, že tam (díky pokládání trubek pod silnici) kopala jiná parta než ta co dělala koleje, ale to s odpuštěním nevím a prostě pokud se kopou koleje tak předpokládám, že se opravují a to, že je nyní nový asfaltový povrch právě v úseku před dvěma lety opraveném (tedy Kovářská až Lídl) snad nepopřete... dnes jsem tam jel a ještě tam nejsou u Lídlu ani udělané pruhy...

0/−1
30.8.2014 18:52

F94r91a52n51t98i66š88e31k 98M79o33s45s 8522923659419

Pěkná žlutá plzeňská tramvaj :-)

+4/0
29.8.2014 17:22

D88a36v36i55d 96C33h67m12e60l60i47c58e28k 3227430215605

Máte málo fotek se šalinama z Brna ??

+11/0
29.8.2014 17:10

M89a95r32t33i45n 49K16u56ř75í89t73k64a 6617466878205

Přesně tak. Stačí si vybrat na foto.bmhd.cz, slušně požádat autora a on ji bez problémů poskytne.

+1/0
29.8.2014 18:02

P85a23v57e47l 76M38a36r89e91š 2909603182

Uz aby tu trat prelozili.A ten hnusnej zbytek baraku u smycky Zvonarka doufam v souvislosti s novym barakem v sousedstvi pujde k zemi.

+8/0
29.8.2014 16:37

M70i18l64a68n 72V54o56s69t41r95ý 6499306784794

Tak každé dva roky dělat "opravu" díky havarijnímu stavu za 40 mega no neberte to... ;-)

0/−3
29.8.2014 17:33

P58a13v50e23l 71M37a71r15e63š 2949433312

Do té trati se léta neinvestovalo, prave proto ze mela byt uz pet let zrusena.Jenže stavba prelozky se-jak je u nás zvykem-několikrát odložila a dopadlo to havarijnim stavem trati.Takze se museli udělat alespon minimalni opravy, aby se po ni mohlo jezdit.

Je fakt, ze nove koleje se potom odsroubuji a pouziji na prelozce, takze tech 40 micu neproleti kominem

+4/0
29.8.2014 18:11

M63i16l40a41n 83V41o45s48t20r30ý 6119196144754

Já to chápu a pevně věřím, že vy zase chápete, že mě nebaví každé prázdniny jezdit náhradní dopravou... ;-) jeden rok - OK, dva roky - nejsem nadšený, ale jde to vzít, ale tři roky po sobě? To je přeci jen kapánek moc... ale nic ve zlém... ;-)

0/−1
29.8.2014 18:26

P55a23v46e92l 78M67a69r79e33š 2499773292

Jak tu někdo psal, flikuji se nejvetsi prusvihy.Bohuzel mate smůlu, ze trať do Komarova neni prioritou:-(

0/0
29.8.2014 18:37

M33i45l64a53n 68V35o50s90t50r39ý 6989216174844

Znám to, asi mnohem lépe než tomu budete ochoten věřit... ;-) Na druhou stranu zase vím, že flikování je na dvě věci. Jen tím oddalujete opravu a stojí vás to ve výsledku 2x tolik...

0/0
29.8.2014 21:56

P40a68v85e56l 92M45a47r25e23š 2349213842

Takových tratí je po meste bohuzel víc.Tramvajová síť je v dost strasnem stavu, ty chybejici stovky milionu na poradne opravy jsou az moc vidět.Kromě relativně nové rychlodrazni trati do Lisne a par let nove trati v KrPoli, jsou městské tratě zralé na kompletní rekonstrukci.

A potrebna nova trať k Fakultní nemocnici a prodloužení Pětky na Lesnou taky hned tak nebude :-(

+2/0
29.8.2014 22:05

M37i72l51a40n 65V62o22s59t94r79ý 6939506944604

Znám poměry v DPmB a chápu, že jinak to nejde, bylo by potřeba na opravy nalít mnohem mnohem více, ale ty peníze prostě nejsou... Popravdě nevěřím tomu, že se v nejbližších letech bude trať do Komárova nějak přesunovat, protože na to ty peníze prostě nebudou...

0/−1
30.8.2014 18:54

P28a63v46e55l 11M39a17r48e97š 2839323402

Prelozka teati souvisí jednak s výstavbou Jižního centra - klicova stavba nového nadrazi ovsem stoji- a Zadruhé s plánovanou prelozkou Komarovske radialy na pravý břeh Svratky(s budoucím napojením na MÚK Komarovsky tunel západ na VMO) a pretvorenim Hnevkovskeho ulice na mestsky bulvár s vyloucenim tranzitni dopravy.

Investorem by bylo Statutární město Brno, Jihomoravsky kraj, RSaD a ROP EU Jihovychod.Ne DPmB

Ovsem termíny jsou 5-10 let v pripade Komarovske radialy, v pripade JC neznáme....

+1/0
31.8.2014 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.