Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dopravní podnik opravil koleje na Dornychu, za čtyři roky trať přesune

Dopravní podnik města Brna (DPMB) podle plánu dokončil opravu kolejí v ulici Dornych, která začala 30. června. Proč, když tudy v budoucnu tramvaj jezdit nebude? Tuto otázku si kladou někteří lidé, kteří kvůli rekonstrukci museli rozkopanou část Brna objíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R63o13m89a68n 48Š12i92l86e60r 9851671656143

Tramvaj tvoří město. Ideální samozřejmě je, pokud jede tam, kde bydlí lidé. A je nepopiratelné, že na Plotní oproti stávajicí trase nebydlí skoro nikdo. To se mi zdá, že jaksi uniká. Budu rád, když tramvaj do Komárova zůstane tam kde je, naopak bych hledal spíš možnosti dalšího prodloužení trati.

0/0
3.9.2014 10:47

T86o38m64a90s 62N81o52v86o78t57n83y 3951236588689

No zjevně v DP nehodlají čekat, že to nebude za 4 roky ten přesun, protože přesně tohle se psalo tak 2-3 roky nazpět, že už to bude, shodil se nějakej barák za Zvonařkou a pak to skončilo... takže by pak za ty 4 roky se taky mohlo zjistit, že to bude za další 4 roky atd. Co taky chtít ve městě, kde pár aktivistů může blokovat cokoliv a kde oprava pár desítek metrů ulice trvá rok a půl, že...

+6/0
29.8.2014 23:42
Foto

L90i14b88o75r 19V13y47k22o66u82p13i62l 9116725769317

Fuj, na obrázku měla být šalina a je tam obyčejná tramvaj z Plzně.

+12/−1
29.8.2014 20:20

T70o26m77á73š 31T49a42t35í47č42e64k 5840542160718

;-D

0/0
30.8.2014 1:36

M35a53r34t95i55n 95K90u56ř11í49t26k96a 6177596298505

Jen bych podotknul, že ulice Plotní plynule navazuje na Dornych, ke kterému se připojuje ypsilonovitě. Např. loni se opravoval úsek, který zůstane původní i po přesunu.

+2/0
29.8.2014 18:05

P24e11t36r 22B78á44č83a 8475506705635

Ti nez se zmuzou na to aby saliny jezdily po Plotni, tak tady ty uz budou zas v havarijnim stavu ;-D Radsi na Plotni udelejte dva pruhy, at ty kolony nestoji az u Tesca do toho jednoho smesnyho pruhu v dnesni dobe.

+3/−3
29.8.2014 18:00

P38a75v47e62l 66M60a21r77e18š 2769753302

Ted jeste kam chceš ty dva pruhy narvat...

+5/0
29.8.2014 18:24

P34e78t69r 76B33á14č52a 8345746275905

Tak kdyz tam chcou narvat koleje, tak by mohli i pruhy :-P

0/−3
29.8.2014 20:28

P50a82v28e93l 92M89a68r85e54š 2839413622

Proto ty koleje prendaji do Plotni.Protoze Dornych bude jen pro auta a rozsiri ho na 4 proud.Baraky na Dornychu půjdou na odstrel.

+2/0
29.8.2014 20:32

P80e62t86r 58B46á95č81a 8205736475795

to by slo ;-)

0/0
30.8.2014 9:28

P11a42v19e67l 60M42a97r46e87š 2209833962

A Mimochodem dvoukolejka pro tramvaj ma poněkud jine nároky na sirku než 4proudovka pro auta...

+2/0
29.8.2014 20:34

M78i48l66a27n 86V49o89s30t45r92ý 6259886234464

Jen ze zvědavosti když nové koleje mají životnost 25 let tak proč tedy koleje na Dornychu opravovali před tuším dvěma lety? Viz: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

0/−3
29.8.2014 17:31

M55i16l37a92n 17V27o13s12t27r60ý 6829316184534

A jen bych měl ještě dotaz jak je možné, že koleje které opravovali od 30. 7. 2012 do 31. 8. 2012 jsou v roce 2014 v havarijním stavu a hrozí vykolejení? Kdepak je chyba?

0/−3
29.8.2014 17:32

M56a47r52t52i95n 65K17u19ř78í78t93k70a 6827266448185

Ona se ta trať neopravovala celá, ale jen se flikovaly ty nejhorší úseky, pokaždé někde jinde.

+3/0
29.8.2014 17:59

M26i30l54a24n 85V91o18s94t13r66ý 6939766314154

Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky... a když už uzavřou trať do Komárova kvůli Dornychu tak mohli rovnou (před dvěma lety) opravit i tu část ke konečné v Komárově, ať potom není každý rok dvanáctka přes prázdniny zrušená... Takhle byla výluka v roce 2012, 2013 i 2014!

0/−3
29.8.2014 18:07

P44a65v40e46l 73M97a49r72e91š 2569383462

Nejsem si zcela jist, ze v Komarove nebude trať pretrasovana.

V současnosti krizi vypadovku na D2, která by snad také mela byt přeložena do nove stopy podél řeky, ale termín je ve hvězdách, mluví se o roce 20.

+1/0
29.8.2014 18:15

P36a58v97e45l 43M85a67r18e44š 2619753932

Pardon, blbnu, ten koncový úsek zůstane, krizenu se odstraní prave prelozkou

+1/0
29.8.2014 18:26

M66i64l39a57n 49V39o71s40t87r73ý 6439376394464

Já vím, jak to má vypadat a nemám s tím problém, loni jsem také s opravou neměl problém, ale tři roky po sobě náhradní doprava mi už začíná kapánek vadit... kromě toho nemohu si pomoci a mám pocit, že letos byla asi nejhůře zvládnutá...

0/−1
29.8.2014 18:29

P52a45v68e53l 37M97a85r49e64š 2599953662

Jinak před dvěma lety a letos se dělali poměrně nakladne rekonstrukce trati v Zabovreskach a na Mendlaku+Milada, město holt ma omezeny Rozpočet na takovéto stavby.Pokud by nemuseli, Komarovskou trať by letos nekopali.

Pristi rok se rekonstruuje komplet Tábor a snad se začne s tunelem v Zabinach, na to také musí byt penize

+2/0
29.8.2014 18:20

I33v17a18n 22H70o81l89a46s 5797187678907

> Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky...

A jak jste dospěl ke "geiálnímu" zjištění, že to déle jak dva roky nevydrželo???

+1/0
29.8.2014 20:27

M62i83l96a57n 61V24o70s15t95r43ý 6319496904344

Já nevím, vy copak opravu která vydržela opět rozkopáte?

0/−1
29.8.2014 21:47

M76i17l26a98n 79M60a82j16e64r32č74í13k 1610470924666

Jenže již Vaše reakce z 18:07 reagující na příspěvek Martina Kuřítka:

"Ona se ta trať neopravovala celá, ale JEN SE FLIKOVALY TY NEJHORŠÍ ÚSEKY, POKAŽDÉ NĚKDE JINDE"

Je viditelně zcela mimo mísu!

Reagoval jste totiž: "ALE I TAK BY TO MOHLO VYDRŽET DÉLE JAK DVA ROKY........" na informaci ve významu, že letošní oprava (či teda spíše množstvím provedené práce REKONSTRUKCE) se dělala na jiných úsecích tratě než v předešlých letech = dva roky staré úsek rozhodně nikdo nerozkopal!!!!

+2/−1
29.8.2014 23:21

I43v76a76n 30H74o23l88a91s 5127447358617

Máte i po opakovaném upozorněním problém pochopit jednoduchý psaný text o tom, že se vždy opravoval JINÝ úsek té trati????

P. S.: Ty otazníky za první větou vlastně nejsou na místě - je zjevné, že ten problém opravdu máte.

+1/0
30.8.2014 4:48

M36i72l85a72n 78V57o22s38t62r19ý 6879406494554

Mate problem pochopit neco tak jednoducheho jako fakt, ze tam ziji a tudiz vidim co se opravovalo letos a co pred dvema roky abych dobre vedel, ze kopali opet na stejnych mistech?

PS: otaznik take neni potreba protoze s tim asi problem take mate...

0/−1
30.8.2014 18:33

T29o73m81a58s 62N32o22v39o10t53n72y 3691586638289

Kdo by jezdil do Komárova, co tam o prázdninách ;-)

0/0
29.8.2014 23:43

P34a95v44e35l 31M79a90r45e12š 2339133342

Opravoval se jiny úsek, který v zemi zůstane i potom

+1/0
29.8.2014 18:12

I63v14a34n 88H46o80l28a93s 5247197538807

Sorry, ale to jste si fakt nevšiml, že se neopravoval celuý úsek????? To je už skoro na úrovni "Brňanky Jany Stránské".

+2/0
29.8.2014 20:26

M12i48l95a72n 42V98o19s98t57r20ý 6379226534144

Opravovali před dvěma lety stejný úsek, jen letos k němu ještě pár metrů přidali, ale to co rozkopali před dvěma lety bylo letos rozkopáno opět... Pokud byla před dvěma lety provedena oprava pořádně a nešlo jen o flikování tak proč letos opět rozkopali ty stejné části co opravovali před dvěma lety...

0/−4
29.8.2014 21:52

I28v75a38n 37H79o35l58a97s 5587357748647

Není pravda.

+2/−1
30.8.2014 4:49

M36i87l39a69n 14V25o52s63t32r81ý 6829276134134

Proč lžete? Před dvěma lety se opravoval úsek začínající na křižovatce Dornych / Zvonařka (u Lídlu) přibližně po zastávku Kovářská, v loňském roce se opravoval úsek od zastávky Konopná po Konečnou zastávku. V letošním roce se dělal úsek od křižovatky Dornych / Zvonařka po zastávku Svatopetrská, tedy přesněji po křižovatku s ulicí Svatopetrská. Takže se ta část od Lídlu po Kovářskou kopala po dvou letech.

Ano je možné, že tam (díky pokládání trubek pod silnici) kopala jiná parta než ta co dělala koleje, ale to s odpuštěním nevím a prostě pokud se kopou koleje tak předpokládám, že se opravují a to, že je nyní nový asfaltový povrch právě v úseku před dvěma lety opraveném (tedy Kovářská až Lídl) snad nepopřete... dnes jsem tam jel a ještě tam nejsou u Lídlu ani udělané pruhy...

0/−1
30.8.2014 18:52

F23r14a75n53t75i21š44e41k 62M51o64s85s 8392273329149

Pěkná žlutá plzeňská tramvaj :-)

+4/0
29.8.2014 17:22

D89a70v97i76d 72C31h68m87e15l22i69c89e81k 3457920205345

Máte málo fotek se šalinama z Brna ??

+11/0
29.8.2014 17:10

M75a21r53t31i15n 58K63u29ř94í34t86k14a 6277856348405

Přesně tak. Stačí si vybrat na foto.bmhd.cz, slušně požádat autora a on ji bez problémů poskytne.

+1/0
29.8.2014 18:02

P28a90v21e29l 35M39a91r45e87š 2479633512

Uz aby tu trat prelozili.A ten hnusnej zbytek baraku u smycky Zvonarka doufam v souvislosti s novym barakem v sousedstvi pujde k zemi.

+8/0
29.8.2014 16:37

M54i59l26a57n 54V60o62s15t77r81ý 6849216434564

Tak každé dva roky dělat "opravu" díky havarijnímu stavu za 40 mega no neberte to... ;-)

0/−3
29.8.2014 17:33

P77a95v80e83l 87M36a44r58e62š 2539813892

Do té trati se léta neinvestovalo, prave proto ze mela byt uz pet let zrusena.Jenže stavba prelozky se-jak je u nás zvykem-několikrát odložila a dopadlo to havarijnim stavem trati.Takze se museli udělat alespon minimalni opravy, aby se po ni mohlo jezdit.

Je fakt, ze nove koleje se potom odsroubuji a pouziji na prelozce, takze tech 40 micu neproleti kominem

+4/0
29.8.2014 18:11

M97i46l29a18n 43V66o94s21t73r45ý 6179386584654

Já to chápu a pevně věřím, že vy zase chápete, že mě nebaví každé prázdniny jezdit náhradní dopravou... ;-) jeden rok - OK, dva roky - nejsem nadšený, ale jde to vzít, ale tři roky po sobě? To je přeci jen kapánek moc... ale nic ve zlém... ;-)

0/−1
29.8.2014 18:26

P32a28v61e45l 16M98a84r77e61š 2949633142

Jak tu někdo psal, flikuji se nejvetsi prusvihy.Bohuzel mate smůlu, ze trať do Komarova neni prioritou:-(

0/0
29.8.2014 18:37

M59i37l17a95n 95V72o75s63t62r26ý 6859696484274

Znám to, asi mnohem lépe než tomu budete ochoten věřit... ;-) Na druhou stranu zase vím, že flikování je na dvě věci. Jen tím oddalujete opravu a stojí vás to ve výsledku 2x tolik...

0/0
29.8.2014 21:56

P25a32v82e42l 87M51a34r31e13š 2259953262

Takových tratí je po meste bohuzel víc.Tramvajová síť je v dost strasnem stavu, ty chybejici stovky milionu na poradne opravy jsou az moc vidět.Kromě relativně nové rychlodrazni trati do Lisne a par let nove trati v KrPoli, jsou městské tratě zralé na kompletní rekonstrukci.

A potrebna nova trať k Fakultní nemocnici a prodloužení Pětky na Lesnou taky hned tak nebude :-(

+2/0
29.8.2014 22:05

M47i81l14a29n 83V34o53s38t17r67ý 6149776484444

Znám poměry v DPmB a chápu, že jinak to nejde, bylo by potřeba na opravy nalít mnohem mnohem více, ale ty peníze prostě nejsou... Popravdě nevěřím tomu, že se v nejbližších letech bude trať do Komárova nějak přesunovat, protože na to ty peníze prostě nebudou...

0/−1
30.8.2014 18:54

P62a93v13e16l 42M91a96r88e82š 2629943292

Prelozka teati souvisí jednak s výstavbou Jižního centra - klicova stavba nového nadrazi ovsem stoji- a Zadruhé s plánovanou prelozkou Komarovske radialy na pravý břeh Svratky(s budoucím napojením na MÚK Komarovsky tunel západ na VMO) a pretvorenim Hnevkovskeho ulice na mestsky bulvár s vyloucenim tranzitni dopravy.

Investorem by bylo Statutární město Brno, Jihomoravsky kraj, RSaD a ROP EU Jihovychod.Ne DPmB

Ovsem termíny jsou 5-10 let v pripade Komarovske radialy, v pripade JC neznáme....

+1/0
31.8.2014 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.