Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravní podnik opravil koleje na Dornychu, za čtyři roky trať přesune

Dopravní podnik města Brna (DPMB) podle plánu dokončil opravu kolejí v ulici Dornych, která začala 30. června. Proč, když tudy v budoucnu tramvaj jezdit nebude? Tuto otázku si kladou někteří lidé, kteří kvůli rekonstrukci museli rozkopanou část Brna objíždět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R83o85m98a93n 85Š96i96l35e94r 9461121466233

Tramvaj tvoří město. Ideální samozřejmě je, pokud jede tam, kde bydlí lidé. A je nepopiratelné, že na Plotní oproti stávajicí trase nebydlí skoro nikdo. To se mi zdá, že jaksi uniká. Budu rád, když tramvaj do Komárova zůstane tam kde je, naopak bych hledal spíš možnosti dalšího prodloužení trati.

0/0
3.9.2014 10:47

T43o95m19a96s 76N15o94v80o85t98n27y 3251406528349

No zjevně v DP nehodlají čekat, že to nebude za 4 roky ten přesun, protože přesně tohle se psalo tak 2-3 roky nazpět, že už to bude, shodil se nějakej barák za Zvonařkou a pak to skončilo... takže by pak za ty 4 roky se taky mohlo zjistit, že to bude za další 4 roky atd. Co taky chtít ve městě, kde pár aktivistů může blokovat cokoliv a kde oprava pár desítek metrů ulice trvá rok a půl, že...

+6/0
29.8.2014 23:42
Foto

L69i18b13o83r 13V25y42k85o69u96p43i23l 9896825209927

Fuj, na obrázku měla být šalina a je tam obyčejná tramvaj z Plzně.

+12/−1
29.8.2014 20:20

T91o87m81á35š 98T82a44t74í49č21e35k 5970852800788

;-D

0/0
30.8.2014 1:36

M54a53r72t65i85n 43K28u42ř96í11t19k49a 6987426908155

Jen bych podotknul, že ulice Plotní plynule navazuje na Dornych, ke kterému se připojuje ypsilonovitě. Např. loni se opravoval úsek, který zůstane původní i po přesunu.

+2/0
29.8.2014 18:05

P97e74t15r 34B37á58č27a 8345856735375

Ti nez se zmuzou na to aby saliny jezdily po Plotni, tak tady ty uz budou zas v havarijnim stavu ;-D Radsi na Plotni udelejte dva pruhy, at ty kolony nestoji az u Tesca do toho jednoho smesnyho pruhu v dnesni dobe.

+3/−3
29.8.2014 18:00

P44a91v89e44l 98M88a28r88e68š 2279263342

Ted jeste kam chceš ty dva pruhy narvat...

+5/0
29.8.2014 18:24

P59e73t54r 83B33á88č43a 8445416575165

Tak kdyz tam chcou narvat koleje, tak by mohli i pruhy :-P

0/−3
29.8.2014 20:28

P37a32v79e55l 50M95a36r47e78š 2219153822

Proto ty koleje prendaji do Plotni.Protoze Dornych bude jen pro auta a rozsiri ho na 4 proud.Baraky na Dornychu půjdou na odstrel.

+2/0
29.8.2014 20:32

P50e17t65r 20B60á80č53a 8315866805505

to by slo ;-)

0/0
30.8.2014 9:28

P55a60v81e74l 92M45a52r39e94š 2859853612

A Mimochodem dvoukolejka pro tramvaj ma poněkud jine nároky na sirku než 4proudovka pro auta...

+2/0
29.8.2014 20:34

M21i28l42a76n 92V42o79s46t22r53ý 6899146754674

Jen ze zvědavosti když nové koleje mají životnost 25 let tak proč tedy koleje na Dornychu opravovali před tuším dvěma lety? Viz: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952

0/−3
29.8.2014 17:31

M78i81l62a86n 35V28o55s81t33r94ý 6689306424114

A jen bych měl ještě dotaz jak je možné, že koleje které opravovali od 30. 7. 2012 do 31. 8. 2012 jsou v roce 2014 v havarijním stavu a hrozí vykolejení? Kdepak je chyba?

0/−3
29.8.2014 17:32

M36a80r19t96i64n 54K54u90ř27í13t60k88a 6177436388125

Ona se ta trať neopravovala celá, ale jen se flikovaly ty nejhorší úseky, pokaždé někde jinde.

+3/0
29.8.2014 17:59

M69i77l97a35n 66V69o76s18t60r66ý 6169396934474

Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky... a když už uzavřou trať do Komárova kvůli Dornychu tak mohli rovnou (před dvěma lety) opravit i tu část ke konečné v Komárově, ať potom není každý rok dvanáctka přes prázdniny zrušená... Takhle byla výluka v roce 2012, 2013 i 2014!

0/−3
29.8.2014 18:07

P18a71v98e77l 20M40a43r92e49š 2309223862

Nejsem si zcela jist, ze v Komarove nebude trať pretrasovana.

V současnosti krizi vypadovku na D2, která by snad také mela byt přeložena do nove stopy podél řeky, ale termín je ve hvězdách, mluví se o roce 20.

+1/0
29.8.2014 18:15

P64a58v36e46l 20M21a53r31e34š 2899323172

Pardon, blbnu, ten koncový úsek zůstane, krizenu se odstraní prave prelozkou

+1/0
29.8.2014 18:26

M44i65l14a11n 45V96o48s24t95r79ý 6949886884394

Já vím, jak to má vypadat a nemám s tím problém, loni jsem také s opravou neměl problém, ale tři roky po sobě náhradní doprava mi už začíná kapánek vadit... kromě toho nemohu si pomoci a mám pocit, že letos byla asi nejhůře zvládnutá...

0/−1
29.8.2014 18:29

P33a96v68e75l 38M76a22r78e15š 2279803242

Jinak před dvěma lety a letos se dělali poměrně nakladne rekonstrukce trati v Zabovreskach a na Mendlaku+Milada, město holt ma omezeny Rozpočet na takovéto stavby.Pokud by nemuseli, Komarovskou trať by letos nekopali.

Pristi rok se rekonstruuje komplet Tábor a snad se začne s tunelem v Zabinach, na to také musí byt penize

+2/0
29.8.2014 18:20

I55v94a85n 72H22o27l48a91s 5427547368417

> Ale i tak by to mohlo vydržet déle jak dva roky...

A jak jste dospěl ke "geiálnímu" zjištění, že to déle jak dva roky nevydrželo???

+1/0
29.8.2014 20:27

M57i51l81a96n 89V84o63s46t56r80ý 6879556624584

Já nevím, vy copak opravu která vydržela opět rozkopáte?

0/−1
29.8.2014 21:47

M60i54l93a65n 59M86a29j31e50r52č38í33k 1660760494956

Jenže již Vaše reakce z 18:07 reagující na příspěvek Martina Kuřítka:

"Ona se ta trať neopravovala celá, ale JEN SE FLIKOVALY TY NEJHORŠÍ ÚSEKY, POKAŽDÉ NĚKDE JINDE"

Je viditelně zcela mimo mísu!

Reagoval jste totiž: "ALE I TAK BY TO MOHLO VYDRŽET DÉLE JAK DVA ROKY........" na informaci ve významu, že letošní oprava (či teda spíše množstvím provedené práce REKONSTRUKCE) se dělala na jiných úsecích tratě než v předešlých letech = dva roky staré úsek rozhodně nikdo nerozkopal!!!!

+2/−1
29.8.2014 23:21

I96v77a70n 36H28o86l94a24s 5887307638447

Máte i po opakovaném upozorněním problém pochopit jednoduchý psaný text o tom, že se vždy opravoval JINÝ úsek té trati????

P. S.: Ty otazníky za první větou vlastně nejsou na místě - je zjevné, že ten problém opravdu máte.

+1/0
30.8.2014 4:48

M66i74l17a39n 20V63o65s93t97r76ý 6939486214354

Mate problem pochopit neco tak jednoducheho jako fakt, ze tam ziji a tudiz vidim co se opravovalo letos a co pred dvema roky abych dobre vedel, ze kopali opet na stejnych mistech?

PS: otaznik take neni potreba protoze s tim asi problem take mate...

0/−1
30.8.2014 18:33

T10o38m68a66s 28N85o96v59o82t19n84y 3351396738599

Kdo by jezdil do Komárova, co tam o prázdninách ;-)

0/0
29.8.2014 23:43

P78a75v39e32l 84M63a75r45e98š 2229123202

Opravoval se jiny úsek, který v zemi zůstane i potom

+1/0
29.8.2014 18:12

I55v97a29n 83H31o24l91a85s 5657557318127

Sorry, ale to jste si fakt nevšiml, že se neopravoval celuý úsek????? To je už skoro na úrovni "Brňanky Jany Stránské".

+2/0
29.8.2014 20:26

M76i47l16a90n 97V54o84s33t91r44ý 6299106634254

Opravovali před dvěma lety stejný úsek, jen letos k němu ještě pár metrů přidali, ale to co rozkopali před dvěma lety bylo letos rozkopáno opět... Pokud byla před dvěma lety provedena oprava pořádně a nešlo jen o flikování tak proč letos opět rozkopali ty stejné části co opravovali před dvěma lety...

0/−4
29.8.2014 21:52

I35v71a34n 92H69o53l25a75s 5517617628347

Není pravda.

+2/−1
30.8.2014 4:49

M63i20l47a87n 92V32o53s36t55r47ý 6569836474544

Proč lžete? Před dvěma lety se opravoval úsek začínající na křižovatce Dornych / Zvonařka (u Lídlu) přibližně po zastávku Kovářská, v loňském roce se opravoval úsek od zastávky Konopná po Konečnou zastávku. V letošním roce se dělal úsek od křižovatky Dornych / Zvonařka po zastávku Svatopetrská, tedy přesněji po křižovatku s ulicí Svatopetrská. Takže se ta část od Lídlu po Kovářskou kopala po dvou letech.

Ano je možné, že tam (díky pokládání trubek pod silnici) kopala jiná parta než ta co dělala koleje, ale to s odpuštěním nevím a prostě pokud se kopou koleje tak předpokládám, že se opravují a to, že je nyní nový asfaltový povrch právě v úseku před dvěma lety opraveném (tedy Kovářská až Lídl) snad nepopřete... dnes jsem tam jel a ještě tam nejsou u Lídlu ani udělané pruhy...

0/−1
30.8.2014 18:52

F37r77a28n20t77i29š29e15k 87M30o60s72s 8852773859119

Pěkná žlutá plzeňská tramvaj :-)

+4/0
29.8.2014 17:22

D95a54v37i72d 89C73h85m13e50l95i55c37e69k 3877240505545

Máte málo fotek se šalinama z Brna ??

+11/0
29.8.2014 17:10

M25a25r47t56i40n 82K43u15ř57í31t26k36a 6307466758505

Přesně tak. Stačí si vybrat na foto.bmhd.cz, slušně požádat autora a on ji bez problémů poskytne.

+1/0
29.8.2014 18:02

P54a51v12e55l 73M63a63r90e24š 2689813732

Uz aby tu trat prelozili.A ten hnusnej zbytek baraku u smycky Zvonarka doufam v souvislosti s novym barakem v sousedstvi pujde k zemi.

+8/0
29.8.2014 16:37

M91i45l10a15n 20V27o70s61t48r53ý 6649706934674

Tak každé dva roky dělat "opravu" díky havarijnímu stavu za 40 mega no neberte to... ;-)

0/−3
29.8.2014 17:33

P42a52v69e76l 30M58a78r85e25š 2459223932

Do té trati se léta neinvestovalo, prave proto ze mela byt uz pet let zrusena.Jenže stavba prelozky se-jak je u nás zvykem-několikrát odložila a dopadlo to havarijnim stavem trati.Takze se museli udělat alespon minimalni opravy, aby se po ni mohlo jezdit.

Je fakt, ze nove koleje se potom odsroubuji a pouziji na prelozce, takze tech 40 micu neproleti kominem

+4/0
29.8.2014 18:11

M79i61l61a55n 41V70o11s69t22r22ý 6319206254134

Já to chápu a pevně věřím, že vy zase chápete, že mě nebaví každé prázdniny jezdit náhradní dopravou... ;-) jeden rok - OK, dva roky - nejsem nadšený, ale jde to vzít, ale tři roky po sobě? To je přeci jen kapánek moc... ale nic ve zlém... ;-)

0/−1
29.8.2014 18:26

P75a24v11e10l 85M41a60r16e30š 2209313472

Jak tu někdo psal, flikuji se nejvetsi prusvihy.Bohuzel mate smůlu, ze trať do Komarova neni prioritou:-(

0/0
29.8.2014 18:37

M48i33l93a15n 29V63o92s25t46r19ý 6989926214924

Znám to, asi mnohem lépe než tomu budete ochoten věřit... ;-) Na druhou stranu zase vím, že flikování je na dvě věci. Jen tím oddalujete opravu a stojí vás to ve výsledku 2x tolik...

0/0
29.8.2014 21:56

P69a34v54e29l 30M58a60r27e82š 2649843242

Takových tratí je po meste bohuzel víc.Tramvajová síť je v dost strasnem stavu, ty chybejici stovky milionu na poradne opravy jsou az moc vidět.Kromě relativně nové rychlodrazni trati do Lisne a par let nove trati v KrPoli, jsou městské tratě zralé na kompletní rekonstrukci.

A potrebna nova trať k Fakultní nemocnici a prodloužení Pětky na Lesnou taky hned tak nebude :-(

+2/0
29.8.2014 22:05

M58i80l43a73n 40V50o34s93t32r77ý 6759166914664

Znám poměry v DPmB a chápu, že jinak to nejde, bylo by potřeba na opravy nalít mnohem mnohem více, ale ty peníze prostě nejsou... Popravdě nevěřím tomu, že se v nejbližších letech bude trať do Komárova nějak přesunovat, protože na to ty peníze prostě nebudou...

0/−1
30.8.2014 18:54

P27a10v66e66l 25M18a87r92e70š 2369603112

Prelozka teati souvisí jednak s výstavbou Jižního centra - klicova stavba nového nadrazi ovsem stoji- a Zadruhé s plánovanou prelozkou Komarovske radialy na pravý břeh Svratky(s budoucím napojením na MÚK Komarovsky tunel západ na VMO) a pretvorenim Hnevkovskeho ulice na mestsky bulvár s vyloucenim tranzitni dopravy.

Investorem by bylo Statutární město Brno, Jihomoravsky kraj, RSaD a ROP EU Jihovychod.Ne DPmB

Ovsem termíny jsou 5-10 let v pripade Komarovske radialy, v pripade JC neznáme....

+1/0
31.8.2014 15:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.