- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tramvaj tvoří město. Ideální samozřejmě je, pokud jede tam, kde bydlí lidé. A je nepopiratelné, že na Plotní oproti stávajicí trase nebydlí skoro nikdo. To se mi zdá, že jaksi uniká. Budu rád, když tramvaj do Komárova zůstane tam kde je, naopak bych hledal spíš možnosti dalšího prodloužení trati.
No zjevně v DP nehodlají čekat, že to nebude za 4 roky ten přesun, protože přesně tohle se psalo tak 2-3 roky nazpět, že už to bude, shodil se nějakej barák za Zvonařkou a pak to skončilo... takže by pak za ty 4 roky se taky mohlo zjistit, že to bude za další 4 roky atd. Co taky chtít ve městě, kde pár aktivistů může blokovat cokoliv a kde oprava pár desítek metrů ulice trvá rok a půl, že...
Fuj, na obrázku měla být šalina a je tam obyčejná tramvaj z Plzně.
Jen bych podotknul, že ulice Plotní plynule navazuje na Dornych, ke kterému se připojuje ypsilonovitě. Např. loni se opravoval úsek, který zůstane původní i po přesunu.
Ti nez se zmuzou na to aby saliny jezdily po Plotni, tak tady ty uz budou zas v havarijnim stavu Radsi na Plotni udelejte dva pruhy, at ty kolony nestoji az u Tesca do toho jednoho smesnyho pruhu v dnesni dobe.
Ted jeste kam chceš ty dva pruhy narvat...
Jen ze zvědavosti když nové koleje mají životnost 25 let tak proč tedy koleje na Dornychu opravovali před tuším dvěma lety? Viz: http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=952
A jen bych měl ještě dotaz jak je možné, že koleje které opravovali od 30. 7. 2012 do 31. 8. 2012 jsou v roce 2014 v havarijním stavu a hrozí vykolejení? Kdepak je chyba?
Máte málo fotek se šalinama z Brna ??
Přesně tak. Stačí si vybrat na foto.bmhd.cz, slušně požádat autora a on ji bez problémů poskytne.
Uz aby tu trat prelozili.A ten hnusnej zbytek baraku u smycky Zvonarka doufam v souvislosti s novym barakem v sousedstvi pujde k zemi.
Tak každé dva roky dělat "opravu" díky havarijnímu stavu za 40 mega no neberte to...