- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Někteří diskutující mají zvlášní vztah k ohýbání faktů dle potřeby.
"Já třeba žiju v Brně deset let, ale v občance mám trvalý pobyt v rodném městečku 100 km odsud." http://brno.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140801_143444_brno-zpravy_mich&vlakno=67325344
"Trvalý pobyt v Brně mám už deset let" http://brno.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A140902_2095721_brno-zpravy_daj&vlakno=67898854
Je možné takovým lidem vůbec něco věřit? Ne, není
K tomu není nutné přesunovat nádraží tam, kde ho nikdo nepotřebuje.
Ti aktivisti jsou jako umanuté malé děti na písku, já chci, já chci, já chci a běda, když nebude po jejich, tak budou ještě drze vyhrožovat žalobami. Místo aby přiznali, že prostě vlastní hloupostí si to potentovali sami, že jim nepůjde na ruku magistrát, který jen kritizují, je snad jasné. Morální povinnost tu žádná není, aktivisti sami žádnou morálku nemají, pak by neblokovali aspoň ty nejdůležitější stavby, kdy umírají lidé kvůli nevyhovující silnici, např. R43 nebo R52...
Lidé na R43 umírají v 99% proto, že někdo jel jak prase.
Někdo by se mohl otázat,
co to je lapeš?
To si nevybereš
Co tak se mrknout do Vídně :-)). Tam prostě Südbanhof zbourali, postavili nádraží nové, resp. spojili s jiným tak, aby vyhovovalo současným požadavkům na dopravu ... nemyslím, že by zrovna v Rakousku byli Zelení bez vlivu nebo že by zanedbávali ochranu památek a prostředí. Ale ono už je to skoro jedno - Brno tuším prokaučovalo řadu příležitostí čerpat na rekonstrukci/přestavbu nádraží evropské zdroje a tuším už není zahrnuto do klíčových evropských dopravních uzlů.... když si člověk vybaví jak vypadá nádraží ve druhém největším městě ČR - Balkán hadra, to každé druhé menší město má hlavní stanici komfortnější. O dálnici na Vídeň nebo slušné silnici na sever ani nemluvím .... to je taky výsledek v tomto případě naprosto stupidního aktivismu.
To, že současné nádraží je tragické není chybou ani tohoto nádraží, ani polohy a už vůbec ne těchto aktivistů. Opravdu neznám šílence, kteří by podporovali jižní polohu :o)
O poloze nádraží by měl rozhodovat v první řadě vlastník, tedy ČD, dále dopravní odborníci, developeři a taky zvolení zastupitelé.
Vidíte někdo v tom výčtu nějaké pitomé pomatence s komunistickými sklony, které vede ochránce pedofilů Patočka ?
Patočka o poloze nerozhoduje. Tečka.
Zastupitelé mají rozhodovat dle vůle občanů, jenž zastupují. Pokud tomu tak není, existuje zde institut místního referenda které může rozhodnutí změnit. A právě o to se referendum2014 snaží. Demokratickou cestou docílit vůle lidu. Co se vám na tom nelíbí?
Uvědomte si co ti kašpaři v referendu vlastně chtějí.Nádraží v centru mají na mysli stávající nádraží,které je z hlediska rychlovlaků naprosto nepřesstavitelné.Druhá varianta je nádraží pod Petrovem v místě Malé Ameriky.
Vsadím boty,že ti šašci lidem ty pojmy nevysvětlili a většina z nich to podepsala aniž věděli co vlastně podpisují.Navíc nevím proč se do toho montuje a čí zájmy vůbec hájí nějaký Patočka z Prahy.
Jste pěkně mimo.
Ti "kašpaři v referendu" jsou právě pro nádraží pod Petrovem. (není to úplně pravda ale stručně řečeno to tak lze napsat)
Napoprvé to nevyšlo (referendum 2004), tak to třeba vyjde napodruhé.. no a když ne napodruhé, tak třeba napotřetí, nebo napoeNté... Prostě to referentum budeme opakovat, dokud občané nedostanou "rozum"
Když to první referendum bylo schválně vypsáno na termín mimo volby. Právě proto aby tam přišlo málo lidí, o což tehdejším zastupitelům z ODS šlo.
Správně! Je nutné bojovat proti tomu, aby si náhodou nějaký radní nějak nečestně nevydělal, i kdyby mělo Brno spadnout
Proč by mělo padat? Ale ano, spadne, tedy alespoň nádraží, pokud se budou jen hádat, jestli jim lidé dovolí se napakovat na lukrativních pozemcích.