Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Referendum o nádraží míří k soudu. Podobné tahanice byly i před 10 lety

Petici za referendum o poloze vlakového nádraží podepsalo o 1 500 lidí víc než před deseti lety. Stejní lidé s podpisovými archy, stejně odmítavý postoj politiků, stejné otázky pro hlasování. To vše už Brno jednou zažilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a45k71u80b 59Z40a63c28h 3955606483900

noo to je docela vtipné.. požadují transparentnost od jedněch, ale aniž by si nechali zkontrolovat oprávněnost a pravdivost údajů, hned podávají další žaloby? Tady jde vidět politika jim podobných hnutích (ať už občanských nebo ekologických), kteří škodí rozvoji. Osobmě je mi jedno, kde bude nádraží stát (ať už pod petrovem nebo za Zvonařkou..těch pár metrů bych ušel.. sem mladý a alespoň pro své zdraví něco udělám ;-D) Nicméně bych se nedivil kdyby se stejné ksichty neobjevili pak např. v protestech proti jiným projektům ve městě (stavba polyfunkční sportovní haly, stadionu za Lužánkami, velkému městskému okruhu,....)

0/0
8.9.2014 8:17

J90a60k55u85b 97Z68a94c22h 3385166113700

omlouvám se .. mělo tam být *divil

0/0
8.9.2014 8:21

M89i17l49a53n 36M46i61k80o66j68a68n 2975311399439

Já nejsem z fanklubu zastánců původního nádraží, ale tady je nádherně vidět jak funguje česká demokradcie 25 let po majetkovém puči 1989. Ať volby vyhraje kdokoliv - vypadá to na ANO, dej pán Bůh -, odpůrci změn CSSD a ODS, resp. TOP se spojí a udělají koalici a bez ohledu na výsledek voleb si budou dál rozkrádat a parcelovat město. S takovou demokradcií běžte do trhele, to socialistická totalita daleko víc dbala na názory lidí a snažila si jim vyhovět než tito dnešní zdivočelí a nařvaní demokradé, kteří si odmítají připustit, že by měli jednat v zájmu občanů a ne svých (bezedných) kapes.

+2/0
7.9.2014 13:41
Foto

D63a95n74i29e28l 92V40a91l32e49n90t82a 4978735288

Vy jste dobrej vtipálek ;-D

0/−1
7.9.2014 18:44

M42i62l38a32n 37M33i92k12o46j38a90n 2785911689319

V čem?

0/0
8.9.2014 21:06

T21o32m12a93s 74N93o44v74o19t48n49y 3261656548619

Zajímavé jak si aktivisti kálí do huby. Když chtějí něco zablokovat, tak se přímo vyžívají v tom, jak dávat odvolání poslední den lhůty, protahovat všechna řízení, rozhodování a soudy na maximální délku, ale když najednou chtějí ONI něco, tak chtějí po druhé straně, aby to byl hned teď včil bez ohledu na to, že magistrát žádné termíny neporušuje. Není jeho povinnost si sednout před ekoškůdci na zadek a vycházet jim jakkoliv vstříc. V tomto fandím úředníkům ač je to taky pěkná sebranka. A pro aktivisty asi jedno přísloví, které zjevně neznají - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, kluci ulhaní zelení.

+4/−1
6.9.2014 0:43
Foto

J27a28n 28A38d46a41m73e37c 5365957348140

Miroslav Patrik a celá jeho partička Děti Země jsou největší škodiči v Česku. Jenom ničí a destruují. Nedostavěná dálnice na Německo, boj proti okruhu Frýdku-Místku a přípravy na zastavení stavby dálnice z Brna na Vídeň. Tomu říkám životní cíle. A to se bohužel dnes týká i Brna. Ať rozhodne studie o nejlepší variantě nádraží.

+8/−1
5.9.2014 12:30

P94a36v59e71l 28M68o29r55a25v88e63c 3972189932228

"Ať rozhodne studie": Studie říká že z pohledu železnice jsou obě varianty rovnocenné. Ale z pohledu města a návaznosti na MHD je "neodsunutá" varianta pod Petrovem lepší (není nutné budovat tolik MHD, křižovatka pod Petrovem bude kapacitně stíhat, doprava většiny lidí se neprodlouží).

+2/−2
5.9.2014 16:12

R21o65b81e70r74t 82M28o10t53k46a 4286407939255

Pokud vím, tak s pohledu železnice je prý současná poloha nevyhovující kvůli poloměru zatáček a nelze zde jet rychleji.

+5/−1
5.9.2014 20:21

P97a96v98e48l 44M72o56r49a29v93e11c 3762909632198

Současná poloha není ve studii vůbec zmíněna. Tam se porovnávají dvě jediné smysluplné varianty: odsunutá poloha u ÚAN Zvonařka a přisunutá pod Petrovem (5. a 6. nádraží, zhruba).

+2/0
5.9.2014 20:36

J34a16n 26J79e59m13e61l53k77a 1345600

Což je asi nesmysl, protože v Brně budou stát  všechny vlaky. Takže jestli vlak vjede 40 Km/h nebo 60 na rychlosti dopravy nic nemění.

+2/−1
6.9.2014 0:06

P18a28v77e13l 70O31d55r76a53z89i50l 6674739277200

PŘESNĚ TAK!!!

+1/−1
7.9.2014 11:11

T87o89m16a65s 58N21o82v72o85t24n77y 3501466738469

R^

0/0
5.9.2014 17:26

M50a39r25t94i53n 78N96o47v33o32t11n22ý 3506596871154

Co mají Děti země společného s tématem článku? Nechtěl jste si ty svoje hloupé frustrace ventilovat pod jiným článkem?

0/−1
6.9.2014 8:45

V90á69c95l95a93v 65P50o86l71á92š50e36k 9656960831157

Až umřu, přesuňte si nádraží třeba až k Vyškovu. Lidé nad 40 let by neměli hlasovat, protože se zprovoznění nádraží v odsunuté poloze stejně nedožijí.

+1/−1
5.9.2014 12:14

M46i38r93e96k 88Z76á78v85o65d88n93ý 7252977330768

"ČSSD mezitím začala v největším jihomoravském městě vládnout ve velké koalici s ODS, která je hlavním odpůrcem setrvání nádraží v centru." // Ááá "podnikatelé" (čti spekulanti) z ODS (a samozřejmě i části ČSSD) se již třepou, aby mohli státu "výhodně" prodat pozemky.

+4/−3
5.9.2014 11:28

M81a26r28e81k 55S80c32h59o77ř 7458731679878

A co Váš vlastní názor k tématu? Nádraží odsunout, nebo ponechat?

+1/0
5.9.2014 11:37

J80i22ř41í 86K93u16b25a60l82á19k 5284356797126

Je mi jedno, kde nádraží bude stát. Důležité je, aby zde byla dobrá dopravní obslužnost a návaznost, tozn. linky MHD, linky, i mezinárodní BUS, dostatečně velké parkoviště v bezprostřední blízkosti nádraží. O poloze nádraží budou rozhodovat lidé žijící v Brně, kteří vlaky nepotřebujou a ti, kteří denodenně dojíždí za prací jen mohou smutně koukat, jak se utápí miliony, které nikde nejdou vidět - nádraží není  bezbarierové, vlaky jsou staré a vysoko od nástupišt, okolí je příšerné....

+4/0
5.9.2014 11:28

E80d94u42a73r15d 54B74l68a80z83e74k 1343370115635

milony???;-D...  Miliardy!!!!!!! ;-€

+1/−1
5.9.2014 21:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.