Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Referendum o nádraží míří k soudu. Podobné tahanice byly i před 10 lety

Petici za referendum o poloze vlakového nádraží podepsalo o 1 500 lidí víc než před deseti lety. Stejní lidé s podpisovými archy, stejně odmítavý postoj politiků, stejné otázky pro hlasování. To vše už Brno jednou zažilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a13k86u76b 22Z24a67c36h 3255476933370

noo to je docela vtipné.. požadují transparentnost od jedněch, ale aniž by si nechali zkontrolovat oprávněnost a pravdivost údajů, hned podávají další žaloby? Tady jde vidět politika jim podobných hnutích (ať už občanských nebo ekologických), kteří škodí rozvoji. Osobmě je mi jedno, kde bude nádraží stát (ať už pod petrovem nebo za Zvonařkou..těch pár metrů bych ušel.. sem mladý a alespoň pro své zdraví něco udělám ;-D) Nicméně bych se nedivil kdyby se stejné ksichty neobjevili pak např. v protestech proti jiným projektům ve městě (stavba polyfunkční sportovní haly, stadionu za Lužánkami, velkému městskému okruhu,....)

0/0
8.9.2014 8:17

J47a82k31u58b 24Z90a27c17h 3535976913570

omlouvám se .. mělo tam být *divil

0/0
8.9.2014 8:21

M26i11l28a42n 75M49i97k58o74j38a96n 2515871759569

Já nejsem z fanklubu zastánců původního nádraží, ale tady je nádherně vidět jak funguje česká demokradcie 25 let po majetkovém puči 1989. Ať volby vyhraje kdokoliv - vypadá to na ANO, dej pán Bůh -, odpůrci změn CSSD a ODS, resp. TOP se spojí a udělají koalici a bez ohledu na výsledek voleb si budou dál rozkrádat a parcelovat město. S takovou demokradcií běžte do trhele, to socialistická totalita daleko víc dbala na názory lidí a snažila si jim vyhovět než tito dnešní zdivočelí a nařvaní demokradé, kteří si odmítají připustit, že by měli jednat v zájmu občanů a ne svých (bezedných) kapes.

+2/0
7.9.2014 13:41
Foto

D85a46n18i23e27l 59V11a30l14e47n78t93a 4528415198

Vy jste dobrej vtipálek ;-D

0/−1
7.9.2014 18:44

M42i31l13a95n 78M46i31k92o81j79a89n 2225871489339

V čem?

0/0
8.9.2014 21:06

T56o29m27a48s 38N40o95v22o54t49n12y 3821676408559

Zajímavé jak si aktivisti kálí do huby. Když chtějí něco zablokovat, tak se přímo vyžívají v tom, jak dávat odvolání poslední den lhůty, protahovat všechna řízení, rozhodování a soudy na maximální délku, ale když najednou chtějí ONI něco, tak chtějí po druhé straně, aby to byl hned teď včil bez ohledu na to, že magistrát žádné termíny neporušuje. Není jeho povinnost si sednout před ekoškůdci na zadek a vycházet jim jakkoliv vstříc. V tomto fandím úředníkům ač je to taky pěkná sebranka. A pro aktivisty asi jedno přísloví, které zjevně neznají - jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, kluci ulhaní zelení.

+4/−1
6.9.2014 0:43
Foto

J45a60n 79A79d84a65m41e55c 5545537888670

Miroslav Patrik a celá jeho partička Děti Země jsou největší škodiči v Česku. Jenom ničí a destruují. Nedostavěná dálnice na Německo, boj proti okruhu Frýdku-Místku a přípravy na zastavení stavby dálnice z Brna na Vídeň. Tomu říkám životní cíle. A to se bohužel dnes týká i Brna. Ať rozhodne studie o nejlepší variantě nádraží.

+8/−1
5.9.2014 12:30

P70a91v34e77l 30M39o90r58a39v70e95c 3222919932918

"Ať rozhodne studie": Studie říká že z pohledu železnice jsou obě varianty rovnocenné. Ale z pohledu města a návaznosti na MHD je "neodsunutá" varianta pod Petrovem lepší (není nutné budovat tolik MHD, křižovatka pod Petrovem bude kapacitně stíhat, doprava většiny lidí se neprodlouží).

+2/−2
5.9.2014 16:12

R71o98b66e91r81t 89M98o22t58k65a 4526877529755

Pokud vím, tak s pohledu železnice je prý současná poloha nevyhovující kvůli poloměru zatáček a nelze zde jet rychleji.

+5/−1
5.9.2014 20:21

P43a60v16e81l 85M51o32r86a77v20e57c 3892209252538

Současná poloha není ve studii vůbec zmíněna. Tam se porovnávají dvě jediné smysluplné varianty: odsunutá poloha u ÚAN Zvonařka a přisunutá pod Petrovem (5. a 6. nádraží, zhruba).

+2/0
5.9.2014 20:36

J11a50n 18J87e53m49e61l61k81a 1885100

Což je asi nesmysl, protože v Brně budou stát  všechny vlaky. Takže jestli vlak vjede 40 Km/h nebo 60 na rychlosti dopravy nic nemění.

+2/−1
6.9.2014 0:06

P78a19v44e77l 18O80d35r16a51z27i29l 6774419867190

PŘESNĚ TAK!!!

+1/−1
7.9.2014 11:11

T84o56m43a15s 14N78o50v32o48t50n97y 3851126678549

R^

0/0
5.9.2014 17:26

M17a66r30t34i69n 42N85o97v10o23t21n11ý 3446286941984

Co mají Děti země společného s tématem článku? Nechtěl jste si ty svoje hloupé frustrace ventilovat pod jiným článkem?

0/−1
6.9.2014 8:45

V89á67c74l18a73v 51P95o41l66á73š15e64k 9376850411847

Až umřu, přesuňte si nádraží třeba až k Vyškovu. Lidé nad 40 let by neměli hlasovat, protože se zprovoznění nádraží v odsunuté poloze stejně nedožijí.

+1/−1
5.9.2014 12:14

M17i65r25e61k 33Z33á29v88o60d86n10ý 7282157780368

"ČSSD mezitím začala v největším jihomoravském městě vládnout ve velké koalici s ODS, která je hlavním odpůrcem setrvání nádraží v centru." // Ááá "podnikatelé" (čti spekulanti) z ODS (a samozřejmě i části ČSSD) se již třepou, aby mohli státu "výhodně" prodat pozemky.

+4/−3
5.9.2014 11:28

M20a46r15e79k 89S12c76h85o42ř 7588551819728

A co Váš vlastní názor k tématu? Nádraží odsunout, nebo ponechat?

+1/0
5.9.2014 11:37

J10i28ř34í 94K58u83b25a13l43á87k 5434736167516

Je mi jedno, kde nádraží bude stát. Důležité je, aby zde byla dobrá dopravní obslužnost a návaznost, tozn. linky MHD, linky, i mezinárodní BUS, dostatečně velké parkoviště v bezprostřední blízkosti nádraží. O poloze nádraží budou rozhodovat lidé žijící v Brně, kteří vlaky nepotřebujou a ti, kteří denodenně dojíždí za prací jen mohou smutně koukat, jak se utápí miliony, které nikde nejdou vidět - nádraží není  bezbarierové, vlaky jsou staré a vysoko od nástupišt, okolí je příšerné....

+4/0
5.9.2014 11:28

E83d53u62a45r54d 66B54l98a85z10e74k 1933780375745

milony???;-D...  Miliardy!!!!!!! ;-€

+1/−1
5.9.2014 21:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.