Diskuze

Vrátný, rekvizitářka, kulisák. Neznámé obličeje lákají do divadla

Národní divadlo Brno vábí na premiéry nové sezony pomocí portrétů svých méně známých zaměstnanců, kteří se pohybují v zákulisí. Kampaň za statisíce korun zaplatil neznámý mecenáš divadla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J53a15n 82R98i96c70h49t62e34r

10. 12. 2014 9:19

Konečně originální nápad! Gratuluji vedení divadlaR^:-)

0 0
možnosti
JH

J90i65ř54í 83H16u78r96t

21. 10. 2014 21:37

s názvy inscenací vybrané typy vážně dokonale souzní ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Louskáček rules! ;-D

0 0
možnosti
MK

Myšlenka dobrá. Na těch plakátech, co jsem viděl (asi většinu z nich), se ale všichni krom Romana Hocha tváří, jak kdyby jim někdo znásilnil psa a ukradl Bibli. Jestli to má být reakce na nové vedení...?

1 0
možnosti
JK

Pochvala divadlu za pokus o kreativitu a udělat něco "jiného". Právě včera jsem u divadla stál, díval se na to a přemýšlel nad tím. Bohužel to působí spíš depresivně, v součtu se starou budovou, tím, a jak co se tam hraje a celkovou konzervativní image ND se mi to jeví jako nepříliš šťastný nápad. Ale smekám před těmi fajn lidmi R^!

1 0
možnosti
LN

Vubec nemam nic proti tem lidem, ale na me ta kampan pusobi naprosto odpudive a vubec jsem ze zacatku nepochopil, ze to ma lakat na navstevu divadla.

0 0
možnosti
OM

S takovýma plakátama se jim tam lidi jen pohrnou. Portréty pěkný, ale trochu mimo mísu pro přilákání lidí. Teda aspoň podle mě.

0 0
možnosti
PT

Super nápad, moc se mi to líbí!

6 0
možnosti
Foto

No to jsou teda držky!;-D

0 0
možnosti