- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řev proti cyklistům se vysvětluje. Méně chápaví lidé získali dojem, že různé cyklojízdy se konají za účelem donucení všech jezdit na kole.
Ne, přátelé, tak to v žádném případě není.
Převážně se přepravuji autem, pak dlouho nic, pak pěšky, na kole a MHD. S cyklisty nemám žádné problémy, nejvíc potíží mám s mentálně postiženými řidiči osobáků a dodávek.
Takže nerozumím tomu řevu proti cyklistům.
Dnešní skóre za asi 2h vyřizování po Brně - 1x vymaštěný tramvaják jedoucí do křižovatky na svou "červenou" v době, kdy auta měla dávno zelenou a přejížděla už koleje, (šalina Manner 8:45 Konečného nám, tímto zdravím DPMB), asi 4 vymaštění řidiči osobních aut a asi 10 prasících cyklistů. Chodce co skáčou z ostrůvků před auto nebo lezou přes 4-proud ani nepočítám. Co z toho plyne, nerozumím tomu, proč jsou špatní řidiči.
Jízdní kolo do města patří a jsem velmi ráda, že se konají cyklojízdy a městská infrastruktura pro kola se neustále zlepšuje. Jízdní kolo má budoucnost ;-)
Nikdo vám nezakazuje na něm jezdit ale ať nenutí na něm jezdit i ty, kterým to prostě nevyhovuje. Cyklojízdy mají jen jeden cíl, provokovat, omezovat, naštvat ostatní lidi - řidiče aut!
Kolo určitě potenciál má, dokonce i v Brně, ale muselo by se na to jít inteligentně. Ne jako teď - pruh pro MHD a cyklisty na Úvoze, "cyklostezky" v jednosměrkách v protisměru, na chodnících kde není místo, atd... A výchova cyklistů to je kapitola sama pro sebe.
Ja bych zacal tvrdou vychovou, bez svetla poprve za 500 atd, cyklisti si musi uvedomit, ze maji spoustu povinnosti, kdyz je budou plnit, budou mit snazsi prosazovani svych potreb
Jsem pro přísné trestání těch cyklistů, kteří ohrozí chodce či jiné vozidlo.
Zakaz v ulicich mesta a netreba nic trestat, jednoduche a ucinne
Jak rika kamarad z Jeseniku, kolo patri do lesa a do kopcu
Brno se může stát opravdovým velkoměstem pouze tehdy pokud se bude dát městem projet na kole bezpečně. Momentální situace je katastrofická. Pokud tyhle diskuze čtou nějací politici, tak PROSÍM O ZMĚNU!!!! Odpověď že to nejde neberu. KDYŽ SE CHCE TAK TO JDE. Každá akce které tento problém zviditelní je ku prospěchu věci všech brňanů.
Brno stokrat vic potrebuje napriklad minimalne dvouproudovou silnici v Pisarkach a ne cyklostezky pro par pumpickaru
Sám jezdím na kole velice rád. Avšak na kole do Brna vjede jen sebevrah. Nejsou na to dimenzované silnice, je zde obrovský provoz, lidé z venkova, kteří neznají město a tím méně se mohou soustředit na kola. Většina řidičů k tomu nemá toleranci. Cyklisté se mnohdy oblékají tak, že nejsou vidět a i po tmě a dokonce M L Z E jezdí v maskáčích (nebo černí) a bez jakýchkoliv světel !!! a kličkují mezi šalinama, někteří s dětmi. K tomu spousta řidičů co jezdí pod vlivem drog... volají za jízdy, sledují navigaci... bojím se i v autě. Červený pruh cyklostezky nikoho neochrání, jen je kvůli tomu, aby nebyla na něm vidět krev přejetých červený. Zákony fyziky se nedají obejít. Je to stejný nesmysl jako absolutní přednost chodců = co Vám to ve finále pomůže, že jste byl v právu. Kola patří na stezky a do lesa a na klidný lont = tak do vinohradu, mezi pole.... Bohužel toto se neuvědomují plánovači rozvoje města, kteří nejdřív extrémně zahustí výstavbou každé volné místo, plácek...cestičku a potom nacpou cyklisty pod kola aut aby byli jakože světoví a trendy. To je hloupé a trestuhodné.
Je potreba, aby clovek mel moznost se svobodne rozhodnout, jaky zpusob dopravy tboki. Jestli auto, kolo, mhd ci pesky. Sam to vsechno kazdy den kombinuji a funguje to. Kolo je do mesta nejefektivnejsi. Bohuzel chybi poradna infrastruktura, aby lidi jezdilo vic a ubylo aut. Zrovna vezu v kufru skladacku jizdomatem do prahy kde presedlam na metro a zbytek na nem dojedu. Nejlepsi...
"Pořadatelé z občanského sdružení Brno na kole chtějí změnit pohled lidí na cyklistiku ve městě."
Ale žádná demonstrace nemůže změnit pohled lidí, ta nemá vůbec žádný smysl. Ten impuls musí přijít z jiné strany, musí to být z vnitřního přesvědčení, lidi musejí sami chtít používat kolo místo MHD. A to se obávám, že je tu příliš málo takto přesvědčených lidí, aby se omezila autodoprava na úkor cyklodopravy. Udělat to náslilím, tj. zabrat část komunikací a způsobit omezení řidičům tak, aby se přizpůsobili a přinutilo je to používat kolo místo auta, mi nepřijde jako správná cesta. Lidi musejí sami chtít vyměnit auto za kolo, ne být donuceni. Myslím si, že by měli začít od lidí, tj. postupně přesvědčit významnou část obyvatel Brna, že chtějí využívat kolo, pak má smysl tlak na zastupitelstvo a demonstrace za budování stezek.
Kola mám 3 a stejně si nedovedu představit, že bych v obleku sedl na jedno z nich a vyrazil do kopce do práce..
Kolo má v Brně obrovský potenciál. Stačí zavřít silnice pro všechny ostatní a rázem je to nejlepší možný dopravní prostředek.
Zase banda pitomců se chtěla zviditelnit a jak vidno média jim v tom pomáhají. Cyklisté nemají ve městě co dělat
Proč nemají cyklisté ve městě co dělat?
Pane Jedličko, byl jste už někdy v Dánsku nebo Nizozemí? A viděl kolik lidí tam jezdí denně na kole, jak tam jsou nádraží obsypaná koly?
Tam taky cyklisti (třetina obyvatel) nemají co dělat?