- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hašek je vyčůraný a prolhaný skřet. Proč tedy zrušil " Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje" a tím vlastně zablokoval přípravy a 4proudou rychlostní komunikaci. A nyní bude kvákat o tlaku na dopravu a přetížaní z Polska do Rakouska. Na vidle s ním a poslat ho zpět do Drásova a tam by mu tu zadel již natrhli. Mají ho rádi jak osinu v zadku.
Ono se to az moc podoba výroku jednoho (díky bohu) nestatniho funkcionáře ohledně mostu kolem Ostravy "Ale paní Jílková, kdo dneska jezdí do Ostravy??"
Pokud ma pan ministr pochyby o intenzitě provozu, at se zeptá Slováků kolik lidi jezdí do Vídně pres Bratislavu... Pak mu možná cvakne ze současná nevyuzitost trasy Brno Vídeň se změní...
prachař kdy už opravíte tu lochnesku u ovy a necháte opravit mosty směrem na bohumín.za co platíme známky?abychom tam jezdili šedesát?dělej něco prachař.řekl bych že jseš totálně mimo ve všech směrech
No Moravě se už prostavělo dost nesmyslných km, viz prázdná dálnice kamsi do polí ke Kroměříži... Důležité jsou teď dálnice na Budějice, na Teplice, a hlavně prodloužení za Hradec na Olomouc.
jasně, asi jsi nikdy nejel na mikulov chytrolíne.jakmile chytíš někd ebuds něbo tiráka tak se plazíš tak 50 km max padesátkou...než něco napiš ověř fakta.
Letošní rok je rokem svérázných politických sebevražedných prohlášení.
Nevěřím tomu, že by pan ministr byl tak hloupý, že by nevěděl, jak to na I/52 vypadá.
tak pokud rakušáci nehodlají pohnout kostrou , tak to skutečně nemá smysl... k čemu bude super česká dálnice, když se pak budu kroutit v těch rakouských zpustlých dědinách.
Tak to je expert na svém místě, který fakt maká. Takovou hovadinu přece nemůže myslet vážně. V Rakousku to nebudou dostavovat hlavně kvůli tomu, že u nás zatím není ani náznak toho, že by to mělo v budoucnu na něco navazovat. Jestli by nebylo lepší kdyby trochu omezil to makání a taky trochu popřemýšlel.
času měli habakuk na přemejšlení.vždyť je to děs táhnout se tam za busy či nákladáky...
Přestože je pan ministr původem z jižní moravy, tak mám jiný názor.
Jestlipak není plýtváním - mít dálnice v okolí Prahy 3proudé v každém směru, když tam beztak každej vůl jezdí výhradně v levém pruhu...
Plýtvání je jinde! R48 v kategorii R25,5/120 je toho zářným příkladem. Intenzity na to tam rozhodně nejsou a nebudou a na zvýšení bezpečnosti při provozu na Těšín a Slovensko postačovalo ji přemalovat na dělený střídavý třípruh 2+1 s výhradně mimoúrovňovými kříženími (tuším chyběly dvě) - využití čistě stávajícího tělesa S15 - to by bylo ušetřených miliard! Totéž obchvat Znojma 24,5/100, upřímně řečeno totéž D3 v kategorii D27,5/120, protože s rezervou postačuje R25,5/120, nechť se na mne jihočeši nezobí. Běžný řidič to stejně skoro nepozná a 130 by tam měli. Brno-Vídeň 6 měsíců v roce asi opravdu postačuje dvoupruh vedený ale výhradně mimo obce, 6 měsíců ovšem rozhodně ne a to je třeba zohlednit. Upřímně řečeno si právě na takových úsecích dokážu představit návrat S16,5/100 v provedení čtyřpruh sice bez odstavných pruhů, ale s lanovým svodidlem uprostřed + výhradně mimoúrovňová křížení. Kdo by se tady hroutil, tomu doporučuji se projet po rakouských S4, nebo S31. Tam nejsou ani ta lana a funguje to s max. 100 km/h. Holt ne každý čtyřpruh musí být dálnice a i tak je to lepší, než dvoupruh.
sice naprosto souhlasím, že stavět "něco mezi dvoupruhem a plnou dálnicí" by mnohdy asi bylo nejlepší řešení, ale spíš pro "okrajové úseky" dálnic - tedy jakýsi přechod mezi dálnicí a oblastí, kde už žádná rychlostní komunikace není a nebude - anebo pro hlavní tahy, které ale nejsou tak frekventované, aby měla smysl plná dálnice. rakouské S4, S5 a částečně i S16 jsou na to myslím dobrý příklad.
nemyslím ale, že je to dobré řešení pro úsek Poysbrunn - Pohořelice, kde by nešlo o nic jiného, než zúžené místo uprostřed komplexní dálniční sítě. tam je opravdu lepší postavit nyní dvoupruh (mimo vesnice) a rovnou počítat s tím, že se to časem rozšíří na plnou dálnici.
U mě ANO končí, stejně jako kdysi TOPka. Za ní se odkopal Hudeček: "Pražský primátor Hudeček: Podporou Brna se na evropskou úroveň nedostaneme."
Když do Prachaře šije i Jančura, jinak velký podporovatel Babiše a ANO, tak je vidět, že Prachař je úplně mimo a neví co dělá.
Baví se spolu 2 poslanci. Německý a český. Český přijede k tomu něměckému na návštěvu a dívá se. "Ježiš, ty máš barák, krásnej, obrovskej. A ten auťák, no to je bomba a kolik máš pozemek, 2000 metrů? No to je bomba, to je špica!! Jak jsi to dokázal německej poslanče?" německý poslanec říká "No, hm, podívej se, vidíš tamhle tu dálnici?" "No vidím." "No tak původně, měla bejt o metr širší. Teď je o metr užší a rozdíl je prostě tady no." Český poslanec říká "Seš borec no to je skvělý!" Za dva roky německý poslanec přijede k českému poslanci domů. A kouká a vidí. Čtyřpatrová vila, obrovská! Pozemek 5000 metrů! Před barákem 8 auťáků, ty nejluxusnější! Bazén 24 metrů! A ten německý poslanec říká. "Člověče, jak jsi tohle dokázal?" Český poslanec: "Támhle, podívej se, vidíš tu dálnici?" Říká "Nevidím." "No tak vidííš!"