Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pro řidiče škodovek musel vrtulník, motorkáře už nezachránili

Pro dva zraněné řidiče na Znojemsku musel v neděli přiletět vrtulník. Srazili se ve svých škodovkách. Jihomoravští záchranáři vyjeli i do sousedního kraje, kde havaroval motorkář. Tomu už nemohli pomoci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e28t44r 92B67á14č77a 8975676205305

No jo dva skodovkari, vetsinou jedni z nejhorsich a nevyjezdenych ridicu, do mistni jednoty tam a zpet, to nemohlo dopadnout jinak.

0/0
13.10.2014 15:39

J85a68n 70S87t48r80a63c67h31o36t56a 6540295188512

To jezdíte trojnásobkem rychlosti světla :) Vím, je to nadsázka... Jinak celkem souhlas. S brzděním je to trochu složitější, v zatáčce je na tom motorka hůř vždycky. Nicméně rychlé předjetí je bezpečnější než pomalé. Dobu v protisměru je nejlépe vždy minimalizovat...

0/0
13.10.2014 12:57

P82e69t73r 26P98e76t19r 7712400710612

Dnes jsem se díval při cestě do práce na pneu motorek, které stály na semaforu. Sjete gumy měli hoši, jak je to u nich s technickou? A nebo to jsou socky, co nemají na nové pneu?

0/−2
13.10.2014 11:02

P97e47t40r 11N79e29s21v43a74d85b21a 2734305606449

Sjeté pneu na motocyklech nijak neobhajuji, ale podívejte se někdy na stav pneu OA. budete se divit na čem jsou lidi schopni jezdit....

0/0
13.10.2014 11:36

M44i90r39o70s89l73a58v 62B81u25d96a 9452132857902

Co do toho motáš technickou? Za sezónu sjedeš na motorce klidně 2 - 3 zadní a 1 - 2 přední pneu. v ceně kompletního obutí na tvojí Fábii.

+1/0
13.10.2014 13:20

R61o26b18e19r12t 69R83a94i55s74k10u96b 8170300956580

Jel jsem včera přes Osvětimany na motorce až k místu kde se ta nehoda stala, pak nás policie otočila. No řeknu vám nebyl to zrovna hezký pohled.;-(

0/0
13.10.2014 10:54

M98i94l48o41s74l79a11v 10K70a33n88t77o29r63e31k 1759397871949

Tak nevím, jak tady čtu, tak většina dopravních nehod se odehrává na Moravě, v Čechám skoro nic8-o.  Je to tím, že na moravských silnicích jezděj samá prasata, nebo Čechy maj protekci????

0/0
13.10.2014 9:25

D58a57v22i50d 42S73t17r43e24i25c73h61l 5542608296482

Ono to bude asi tím, že jste v krajské sekci Brno a tady asi redaktoři hodně píšou o nehodách narozdíl od redaktorů z jiných krajů :-D

0/0
13.10.2014 12:53

M46i18l47o58s86l45a16v 19K40a45n94t27o36r20e77k 1319777411119

Ale já to nečetl  v "brněnské sekci", ale na celostátních stránkách, jako všechny ostatní nehody;-D

0/0
13.10.2014 13:15

D98a51v81i96d 98J10i72n66d84r55a 6590364326674

Zase tisíc a jeden odborník na silniční zákony. Ano jezdějí motorkáři pitomci, ale v průměru těch pitomců je víc v autě. To, že vás motořkář rychle přejdede neznamená, že jede nebezpečně, ono je rozdíl jestli se má zatočit s 1,3t nebo 0,2t stejně tak, když motorky mají větší výkon než kde jaké auto při své hmotnosti. Víte jak se pozná rozumný motorkář? nejezdí tam, kde jezdí auta. Já za svou cestu po silnici (cca 98km) v průměru potkám 10 aut a nikdo si na mě nemůže stěžovat i přesto že pojedu 900000 km/s. Když už jsou tedy tak strašní ti motorkáři, proč 68% dopravních nehod, kde je motorka, tak za to motorkář nemůže (nedostane přednsot atd)? Ještě pro p. Petra - nezabrzdí tak rychle jak se rozjedou? Pane vy jste asi úplně mimo.... Motorka co váží 200 kilo a má brzdy co ubrzdí náklaďák zastavý podstatně rychleji než zrychlí. Myslíte si třeba, že brzdy Brembo 2xØ320mm čtyřpístky zastavý motorku pomalu?

+3/−3
13.10.2014 6:41

L43u81d39ě30k 50J45e71l21í15n40e12k 5387227259860

Hm, zajímalo by mě, jak jste přišel na to, že v průměru je těch pitomců více v autech. Vzal jste vůbec v úvahu, kolik je aut a kolik motorek (a nepočítal bych do nich nic slabšího než tak 125ccm)? A tvrdit, že rychle předjet neznamená jet nebezpečně, je hovadina. Každý předjížděcí manévr, pokud je v rychlosti vyšší než dovolená rychlost, je nebezpečný - v obcích a městech ohrožujete např. chodce, protože v tom krátkodobém zrychlení máte horší reakce a srazit někoho v 70 km/h a v max. 50 km/h je nebetyčný rozdíl, a mimo obce ohrožujete např. řidiče, který vyjíždí z vedlejší komunikace či polní cesty, kde je často bídný rozhled i na max. povolenou rychlost, natož na rychlost o dalších 30 - 40 km/h více (jo, jistě, je to vina toho vyjíždějícího, máte pravdu, ale prvopočátek toho je v nepřiměřené jízdě). A jinak, váš rádoby vtipný komentář o výběru "prázdných silnic" a rychlosti 9xxxxx a "bezpečné jízdě" jenom napovídá tomu, že nedodržujete rychlost a pletete si silniční dopravní síť se závodní dráhou.

+5/−1
13.10.2014 7:10

D14a94v40i75d 29J27i48n93d35r49a 6590854726494

Pane, vzhledem k tomu, že mám závodní licenci a letos jsem si pár závodů odjel, tak silnici nepovažuji za ohruh a podle toho jedu, toď věc první. Věc druhá, víte proč jezdí po silnicích kde nejezdí auta? Protože bych tam potkal někoho jako jste vy, který prostě mentálně nezvládne to, že když je rovinka a on se ze zatáčky rozjíždí na 90km/h tak já tam zrychlím mnohem rychleji, tak ho předjedu (volná silnice, přerušovaná čára a rychlost 95km/h tacho = 90km/h real). A nesouhlasím s tím, že nedostanou přednost, protože jedou rychleji. Byl jsem svědkem smrtelné nehody motorkáře, který mimo obec jel vždy 90 tu přednost nedostal stejně, k tomu byl takovej pirát, že měl na sobě víc reflexních prvků než dokážete spočítat a k tomu ještě puštěné dálkové světla (vždy) a stejně paní 77 let mu přednost nedala. Mimochodem, kdyby tam nezastavilo dalších 5 aut a 3 motorky, tak by paní koukla, že má nabouraný dveře mávla rukou a jela pryč. Co se týče průměrování řidičů, ročně najezdím cca 45-50 tisíc km v autě a nějakej ten km na motorce, tak mluví z toho, co jsem na silnicích viděl. Když motorkářovi uhnu (proč ho brzdit) tak mi poděkuje, když to samé udělám lidem s Audi, BMW, Mercedes, VW nebo Škoda, tak mě vytroubí co si dovoluji vůbec je pouštět a po tom co mě předjedou mě vybrzdí, opravdu inteligenti to se musí nechat. K tomu, když jsou ti motorkáři tak děsní, proč tu nikdo nezmiňuje to, že když má tatíček peníze (v této době těchto tatíčků je mnoho) tak synkovi k 18 narozeninám koupí 4 litrový vůz se slovy: silnější ti koupim až se trochu vyjezdíš. To by bylo aby si na pražském okruhu nevyzkoušel, že to jede 250.

+2/0
13.10.2014 7:23

P33a83v85e67l 93O68d75r94a90z56i90l 6644369397750

Tomu říkám mindrák.

+2/−1
13.10.2014 8:31
Foto

L96u71k59a50s 96P51l63a94c55h48y 2267428441947

Hm, je zajímavé, jak se něčí názory, jsou-li korektně odargumentovány a podpořeny relevantními a hamatatelnými fakty (třebaže zde - z principu věci - nedokladovatelnými) mění na pojem "mindrák".

V tom případě se asi např. v rozsudcích soudů vychází pouze z mindráků.

0/0
13.10.2014 11:01

P10a85v85e47l 65O17d27r52a53z31i28l 6374989487290

Kdyby pan Jindra prezentoval názor, tak budiž, on ale své dojmy vydává za všeobecnou realitu, což je bohužel nesmysl.

0/0
13.10.2014 20:30

P38a62v22e63l 59O82d61r24a22z97i36l 6414319717470

Jo, to souhlasím, že rozumný motorkář jezdí tam, kde nejezdí auta, ale ono to jaksi jinak obvykle nejde. Jinak prostě dodržujte předpisy, pokud chcete, aby je dodržovali i ostatní (třeba vám dávali přednost).

Ovšem rozumný motorkář také ví, že motorka má mnohem horší jízdní vlastnosti, než auto, zejména když není suchá a čistá silnice, nevykládá nesmysly o "brzdách co ubrzdí náklaďák.";-D

+2/0
13.10.2014 8:29

D61a89v77i50d 91J20i58n78d28r16a 6290784246644

Ach jo. Abych Vám řekl pravdu, je iritující bavit se s někým, kdo o tom nemá ponětí. Ano auto má brzdnou dráhu lepší, ale jen v některých případěch. Když tu tvrdíte, že motorkáři jezdí strááášně rychle, tak v souvislosti s touto rychlostí oni zastavý rychleji než osobní vůz. Jistě znáte studie, kde se srovnávají brzdné účinky. Ano do rychlosti cca 80 km/h vyhraje v brzdném účinku auto. Ovšem to auto je za cenu 10 motorek. V rychlosti cca 80-120 jsou an tom velmi podobně (spolu tedy s myšlenkou kvality vozu) a od téty chlosti výše vždy vyhraje motorka. Toď k brzdám. Dodržování předpisů, to je vše v hlavě. Když je člověk magor, můžemí auto, motorku nebo i tříkolku a pojede jak dobytek. K tomu všemu, znám velkou část motorkářů, kteří právě kvůli podobným remcalům procházejí kurzem bezpečné jízdy (třeba Bezpečně na motorce s M. L.) a následně aby znali hranice hlavně své, několik jíz po okruhu (hlavně v Mostě). A teď mi řekněte, kolik zodpovědných řidičů aut si jen přečte celou brožurku v autoškole... K jízdním vlastnostem se snad nemá ani cenu vyjadřovat, protože máte "svou pravdu" která je evidentně bez jediné zkušenosti (jen orientačně si najděte video, kde motocykl Ducati 1098 jel prodi Lamborginy na okruhu a o kolik byl řidič s motorkou rychlejší)

0/0
13.10.2014 12:58

P56a36v20e63l 30O79d44r26a33z70i34l 6674809857300

a) Kde tvrdím, že motorkáři jezdí strááášně rychle?

b) ano, to je správné, že jezdci na nestabilních strojích procházejí školením

c) mně stačí rekordy třeba na Masarykově okruhu, abych věděl, kdo jezdí rychleji.

0/0
13.10.2014 20:27

P81a82v97e76l 46O90d66r47a83z70i71l 6484349827940

Jo, a s těmi brzdami jste bohužel mimo, auta fakt brzdí líp. Jo samozřejmě, Fabie asi z 300 nezabrzdí jako motorka, ale Fabie 300 nejezdí.

0/0
13.10.2014 20:29

J16i77n57d26ř65i25c21h 20M95i41t76t26e73r 6531790663523

Motorka má delší brzdnou dráhu než osobák.

0/0
13.10.2014 10:11

P77e92t97r 33P46e79t47r 7272640680712

Řidička s dítětem je v nemocnici, po srážce s motorkou. Jednostopí tupani by si měli uvědomit, ze nezabrzdi tak rychle jako se rozejdou zzvláště když je chladnější povrch a na vozovce je listí. Na ledě taky nejezdí jako hovada.

+4/−3
13.10.2014 5:39

J59i17r95k91a 50V75o27j88v33o68d64i65n 6701877797155

Motorkáři sou dobytci. Jezdím pravidelně Duba Mělník a nazpátek a co tam předvádí motorkari to hraničí s debilitou. Naprostá ignorace předpisů a zdravého rozumu.

+12/−8
12.10.2014 23:15

M14a95r55t89i96n 81H41a76v78l48í59k 2526473276802

ridici v aute sou totalni pitomci. bez vyjimek..

+6/−11
12.10.2014 23:25

J68i30r81k13a 13V49o62j54v34o42d66i74n 6911667227495

Asi tuším na co narazite. Ale těch pár slusnych motorkaru co dodržují předpisy nezachrání ten zbytek dobytku co si ze silnice dělaj závodní dráhu.

+8/−2
12.10.2014 23:31

V27l97a49d68i13s98l45a60v 77N44o57h55e88j25l 7168287498621

vic dobytku jezdi autama a ti navic ohrozuji okoli nasobne vice

+2/−8
13.10.2014 1:11

J33i55r29k90a 35V86o64j43v11o65d63i24n 6651837227365

Ještě sem nepotkal třeba pět aut pohromadě co ve strudlu projíždí vesnicí rychlostí hodně nad povolenou rychlost, kličkuje z pruhu do pruhu a predjizdi i na plný čáře kde jsou protijedoucí auta. Někteří frajeři rezou zatáčky tak, ze půlku těla mají v protisměru, opravdu paráda. Můj názor na ty bezmozky nezměním.

+8/−1
13.10.2014 6:40

Z19u34z49a76n22a 65V31o45l52n34a 1149154972446

Zrovna v sobotu jsme videli jak sanitka (!) malem na dálnici sejmula motorku. Prostě ji nevidela a motorka jela stabilně podle předpisů a sanitka nikam nespechala. Ten borec mohl byt mrtvý kvůli někomu kdo se zapomel podívat a cítil se bezpečně....

+1/0
13.10.2014 6:37

V27l60a56d52i13s87l93a97v 16N23o80h47e64j43l 7948247298901

naprostej souhlas, motorkari ohrozuji predevsim sebe, ale ridici aut co predvadej a jeste nepomerne nasobne vice ohrozuji okoli, to je debilita jista.

+2/−8
13.10.2014 1:10

P71e76t88r 95P93e10t84r 7212890970542

Řidička s dítětem je v nemocnici, po srážce s motorkou. Jednostopí tupani by si měli uvědomit, ze nezabrzdi tak rychle jako se rozejdou zzvláště když je chladnější povrch a na vozovce je listí. Na ledě taky nejezdí jako hovada. Prectete si článek.

+1/−1
13.10.2014 5:41

J82a61n 60M37o12d30r46ý 2633199417

Jenže zatímco motorkář ublíží jen sobě, tak autař vezme i další lidi, ty nechtěné.

+1/−4
13.10.2014 1:34

P18e48t25r 36P42e62t40r 7272650120572

.Řidička s dítětem je v nemocnici, po srážce s motorkou. Jednostopí tupani by si měli uvědomit, ze nezabrzdi tak rychle jako se rozejdou zzvláště když je chladnější povrch a na vozovce je listí. Na ledě taky nejezdí jako hovada.

+2/−1
13.10.2014 5:42

M20i83l23a36n 67V37i64k 1617515273753

To je zbytečné opakovat, on zřejmě neumí myslet! Nepochopí to......

0/0
13.10.2014 9:21
Foto

P14a98v60e40l 28J86a37n40a73t77a 9651813395678

zamindrákovaný plechovky mám vůbec nejraději,....

0/0
13.10.2014 14:56

Z49b80y67n66ě32k 80P71r41o52c34h51á76z23k75a 8615183973566

Divím se, že těch motorkářů popadalo dnes tak málo, byli úplně u vytržení z počasí a jezdili jak hovada. Opravdu příjemné, když na rušné silnici jezdí po zadním kole, nesmyslně předjíždí a jen pro radost kličkují...

+14/−7
12.10.2014 22:27

M89a89r71t20i36n 80H32a21v40l38í70k 2826413276412

klickovani je zabava. co proti tomu mate? Delaj to i formule jedna pro zahrati pneu. Motorkarovi uhnete a neprekazejte.. Budte trochu tolerantni.

+4/−6
12.10.2014 23:26

P96a98v86e83l 93O83d94r94a41z66i17l 6154769207230

Formule to ale neděla v běžném provozu, to je takový malinkatý rozdíl.

+1/0
13.10.2014 8:32

M64i22l69a66n 34V49i77k 1777695403853

Ta také nepochopí, asi to je "správný motorkář", který těm ostatním, slušně a předpisově jezdícím, dělá jen ostudu.

0/0
13.10.2014 9:24

V98l68a41d13i81s51l19a58v 81N78o62h30e24j62l 7158937768781

po zadnim kole to kdekdo vyzaduje, chodci i ridici aut, porad mavaj at to zvednu na zadni, tak se nejak dohodnete

0/−2
13.10.2014 1:22

J69i72ř26í 44N30e25u16m70e71i59s16t57e31r 2192235623971

Mávaj, ať to zvednete na přední. To jste vážně nepochopil?

+1/0
13.10.2014 2:37

J95i35ř98í 63K35ü63h66r 2600416850586

Nebo ať to položíte na bok...

+2/0
13.10.2014 6:18

M48i51l71a43n 83V10i89k 1707225813343

A o patník!

0/0
13.10.2014 9:25

T21o86m75á79š 46S97v74o30b41o20d10a 7106161977509

Ono jich v neděli popadalo mnohem víc, jen se tu o nich ještě nepsalo. A dost jich bylo sražených auty :(

0/0
13.10.2014 8:23

J78a15n 47S62t76r68a83c29h21o32t17a 6440235468192

Kličkování se nedělá pro zábavu, ale aby se prohřála hlavně zadní guma, kvůli přilnavosti, tedy bezpečnosti. Pokud je amplituda kličkování menší než šířka stopy auta, nevidím v tom problém, pokud před vyjetím z pruhu řidič dá samozřejmě signál změny směru jízdy. Hovad na motorkách je hodně, ale většina jezdí ohleduplně a nesnaží se ohrožovat sebe ani nikoho jiného. Sám jezdím už 15 let. V obci vždy striktně dodržuji rychlost, mimo obec ji občas překročím, ale i potom mě stále předjíždějí mraky aut. 90 % z nich max. rychlost nedodržuje, jezdí přes plnou čáru bez zapnutí blinkru, odbočují v zákazu odbočování, zásadně motocyklům nedávají přednost, nebezpečně a bezohledně předjíždí, dokonce do mě někdy schválně najíždí, když se jim zdá, že jedu moc pomalu. Kde jsou rozhořčené reakce na ně? Je zábavné sledovat, jak toto téma má stále potenciál rozvášňovat takový počet diskutérů...

+1/0
13.10.2014 12:52
Foto

P33a90v85e23l 11J87a75n59a82t30a 9611653645278

A to kličkování ti přesně vadí v čem? Jinak stejně jako v autech, i na motorkách jezdí hovada. Budeš si kvůli tomu řezat žíly? Já ne....

0/0
13.10.2014 15:01

R38o50m70a36n 85P58o21l65á73č29e56k 5516139555

Přitom ta Fabie nevypá tak zřízeně. Takže řidič asi nebyl připoutaný...

+1/0
12.10.2014 22:21

A68l23e89x 39K17o93u10b76a 6180302834481

Na boční náraz jsou pásy celkem naprd, tam pomáhá boční airbag kterej neni vidět že by vystřelil, rána do hlavy nemusí bejt moc silná aby způsobila vážný zranění :-P

Navíc spodek B sloupku, práh a předevšim část dveří vypadaj bejt promáčklý až do prostoru řidiče, což taky neni zrovna zdraví prospěšný...

+6/0
12.10.2014 22:41

D89a39n87i79e55l 17K27r64o92n93e65r 7734854606597

...ten bocni airbag tam zcela jiste nevystrelil, pac tam zadny neni ;-)

+2/0
12.10.2014 23:01

A21l35e21x 93K53o46u71b13a 6240162704361

Internet řiká že i mk.1 má 2 boční v zákl. výbavě...

0/0
13.10.2014 8:18

P56a33v37e73l 61O16d11r20a30z35i85l 6494109447850

Kterej internet?8-o

0/0
13.10.2014 8:44

J89i74ř29í 34K65ü30h42r 2500656820186

Vypadaj bejt.........něco hrozného.

+1/0
13.10.2014 6:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.