Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejdřív zimní klid, pak se na jaře opravy dálnice D1 přiblíží Brnu

Blížící se zima vyžene z dálnice dělníky s jejich stroji a jízda po D1 by měla být plynulejší. Ovšem jen co povolí mrazy, vrátí se - a tentokrát už opravy Brno neminou. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) už vyhlásilo výběrové řízení na firmu, která zmodernizuje úsek Ostrovačice až Kývalka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D80a77v45i28d 79K28r65á49s34e92n48s80k15ý 7697960727

Jezděte vlakem! :-)

0/0
28.10.2014 7:43
Foto

A16d53a30m 48B95a79r79t22o25n98í20k 4548850686572

Nejhorší úsek je Slatina - Slavkov, je to naprostá polňačka ;-O;-O;-O

+1/0
22.10.2014 9:56

P93e16t78r 66B42á41č96a 8725386195245

Jsou daleko horsi useky, treba u deviti krizu smer Praha.

+1/0
22.10.2014 15:43

M20i37r16o81s76l32a31v 89V78y55k75o60u79p11i97l 3320126803185

To snad není opravdu možné. D1 okolo Brna nahrazuje VMO. Každý rok, co si mapatuji je to znovu a znovu a znovu rozkopané. Po letošní opravě jsem zjistil, že se udělalo pár metrů a jinde zůstala stará svodidla. Povrch nic moc. Navíc opravy v  Brně a na D1 směr Vyškov/Brno způsobují teror Slatine, ve které je doprava neúměrná na to jaké jsou zde silnice a místní komunikace. Navíc u staré zástavby, přes kterou vede ulice Tuřanka nejste schopni se napojit na hlavní tah tedy Tuřanku, (ať již z ulice Křehlíkova, nebo Kikrlého), nebo Řípskou (napojení ze Šmahové) a dostat se k D1 nájezdem do města. Prakticky denně ráno jste v pasti, protože tem není semafor, který by Vám umožnil vjet  do jinak souvislých kolon aut, které jedou přes Slatinu kvůli opravaám na D1 (Brno-Vyškov). Je to trestuhodné týrání obyvatel. ŘSD i BKOM na to kašlou, místní radnice také (ta se stará pouze o sídliště, kde má voliče), takže člověk musí mezi auta natvrdo najet, pokud Vás někdo inteligentní nepustí, protože ví, že jinak nemáte šanci. Takže další teror při dalších opravách nás čeká.  A to ještě ti (....) z MMB chtěli postavit Amazon, který by opět navýšil počty vozidel. A to nemluvím o zátěži z výfukových plynů od starých "pleček", které se ráno táhnou po Tuřance rychlostí 1kM/hod.;-€ Taky by mně zajímalo kdo na MMB zrušil vyhlášku dle které kamiony nemohly stát kde chtějí. Na Řípské je opět jedno z největších parkovišť v Brně a zpoza stojicích kamionů okolo silnice občas někdo nečekaně vyjede a jde o život!;-O

0/0
22.10.2014 9:17

T21o63m64a44s 54N73o36v12o64t41n19y 3791906388819

Amazon by tu situaci paradoxně zlepšil no ale to by museli místní přemýšlet hlavou.

+1/0
22.10.2014 14:49

M68i51r15o42s31l86a33v 95V89y11k28o55u97p65i44l 3180936903295

Vzhledem k tomu, že sjezd do průmyslové zóny měl být již v roce 2003 dost silně pochybuji, že by došlo k naplnění slibu po stavbě. Zase by zůstalo jen u keců a argumentů, že na to nejsou peníze. Tohle může posoudit jen člověk, který zde žije, nikdo jiný, včetně premiéra Bohouška, který má bydleníčko pěkně v Praze. Inteligentní člověk, by nejdříve vybudoval komunikace a potom začal s obsazování prům. zony mega firmami. Bohužel jsme v ČR, kde se všechno dělá naopak, viz ta polňačka co vede k AZ-Tower, která je úzká a navíc na ni parkují nešťastníci z okolních budov, kde se neřešilo parkování a to je fakt, na který se každý může přijet podívat. Parkuje se i v křižovatkách a zákazech zastavení.  Policie už ani neuděluje pokuty, protože se ji nechce sem stále jezdit. Po 17. hodině, je masakr, kdy areál CTP opouští pracovníci firem a zákazníci Hornbachu a dojez na ul. Poříčí trvá tak 15-20 minut a je to přitom cca 500 m. Tohle všechno navrhovali diletanti bez špetky rozumu.

+1/0
22.10.2014 15:15

T96o59m55a91s 61N18o50v29o65t57n69y 3741836328969

Nějak nevím, co chtějí dělat do roku 2017? To asi to co udělali loni a letos, budou dělat znova? Vždyť už mezi  Brno - Vyškov moc úseků nechybí resp. není úplně v katastrofálním stavu, aby se muselo půl roku kopat a "opravovat". Ve směru do Brna by stačilo zhruba od Rohlenky ke Slatině a opačně stačí jen okolo Vyškova + R46 okolo letiště.

+1/0
21.10.2014 23:57

P41e55t27r 69B58á30č87a 8675746435355

Nevim co pisete o vyhnuti oprav Brnu.

Vzdyt se tam kazdorocne sudla bud najezdy u Viedenske, najezdy u Avionu, pripadne svodidla na Slatinu, tam se najde vzdycky neco kazdej rok ;-O

+4/0
21.10.2014 20:44

D28a37n46i29e33l 25J88a71n40í32č23e58k 8539347809677

Nemohu uvěřit, že se opravy D1 zatím vyhnuly Brnu. Můj zážitek z pondělí 20.10.2014 jsou naprosto katastrofální. Již z Ostravy hlásil Radiožurnál u Vyškova před Brnem na D1 kolonu se zpožděním 60 minut a doporučoval objet kolonu po staré Brněnské z Vyškova na Rousínov. Jenom chlapci ze Zelené vlny jaksi zapomněli říci, že v Rousínově se stará brněnská silnice opravuje taky s kyvadlovou dopravou a semafory, takže nakonec jsem si nepostál na dálnici hodinu, ale v Rousínově hodiny dvě. Je to diletantství nejhrubšího zrna opravovat dvě silnice do Brna ze severu najednou. To vymyslel opravdový specialista. Fakt nechápu. Jo, vlastně se musejí vyčerpat zatracené EU dotace - opravdu úžasné;-€

+7/0
21.10.2014 17:43

P66e47t29r 36B43á32č11a 8345876905345

Tyhle rady o sjeti z dalnice jsou vetsinou k nicemu. Ta bocni silnice se vetisnou tak zaseka, ze je lepsi na te dalnici zustat, to uz musi byt fakt kolona 10km, aby se to vyplatilo.

0/0
21.10.2014 20:46

T42o97m19a91s 79N58o35v88o22t82n46y 3331546858219

Objíždět se dá pouze tam, kde to člověk dobře zná, pokud sjede "jen" na silnici co vede okolo dálnice, tak to většinou taky nedopadne dobře. Jinak ten Rousínov je taky katastrofa - zúžené, nepřehledné, ale hlavně že tam mají cyklostezku teďka...

+1/0
21.10.2014 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.