Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdřív zimní klid, pak se na jaře opravy dálnice D1 přiblíží Brnu

Blížící se zima vyžene z dálnice dělníky s jejich stroji a jízda po D1 by měla být plynulejší. Ovšem jen co povolí mrazy, vrátí se - a tentokrát už opravy Brno neminou. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) už vyhlásilo výběrové řízení na firmu, která zmodernizuje úsek Ostrovačice až Kývalka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D22a17v46i17d 19K62r21á79s88e72n27s17k48ý 7187220917

Jezděte vlakem! :-)

0/0
28.10.2014 7:43

A32d32a70m 86B72a35r78t24o61n65í76k 4238780536872

Nejhorší úsek je Slatina - Slavkov, je to naprostá polňačka ;-O;-O;-O

+1/0
22.10.2014 9:56

P29e61t76r 58B95á65č54a 8805216295485

Jsou daleko horsi useky, treba u deviti krizu smer Praha.

+1/0
22.10.2014 15:43

M62i91r59o45s48l60a79v 73V25y65k36o84u98p35i44l 3210386943115

To snad není opravdu možné. D1 okolo Brna nahrazuje VMO. Každý rok, co si mapatuji je to znovu a znovu a znovu rozkopané. Po letošní opravě jsem zjistil, že se udělalo pár metrů a jinde zůstala stará svodidla. Povrch nic moc. Navíc opravy v  Brně a na D1 směr Vyškov/Brno způsobují teror Slatine, ve které je doprava neúměrná na to jaké jsou zde silnice a místní komunikace. Navíc u staré zástavby, přes kterou vede ulice Tuřanka nejste schopni se napojit na hlavní tah tedy Tuřanku, (ať již z ulice Křehlíkova, nebo Kikrlého), nebo Řípskou (napojení ze Šmahové) a dostat se k D1 nájezdem do města. Prakticky denně ráno jste v pasti, protože tem není semafor, který by Vám umožnil vjet  do jinak souvislých kolon aut, které jedou přes Slatinu kvůli opravaám na D1 (Brno-Vyškov). Je to trestuhodné týrání obyvatel. ŘSD i BKOM na to kašlou, místní radnice také (ta se stará pouze o sídliště, kde má voliče), takže člověk musí mezi auta natvrdo najet, pokud Vás někdo inteligentní nepustí, protože ví, že jinak nemáte šanci. Takže další teror při dalších opravách nás čeká.  A to ještě ti (....) z MMB chtěli postavit Amazon, který by opět navýšil počty vozidel. A to nemluvím o zátěži z výfukových plynů od starých "pleček", které se ráno táhnou po Tuřance rychlostí 1kM/hod.;-€ Taky by mně zajímalo kdo na MMB zrušil vyhlášku dle které kamiony nemohly stát kde chtějí. Na Řípské je opět jedno z největších parkovišť v Brně a zpoza stojicích kamionů okolo silnice občas někdo nečekaně vyjede a jde o život!;-O

0/0
22.10.2014 9:17

T54o13m74a92s 72N29o29v56o45t43n36y 3661266158609

Amazon by tu situaci paradoxně zlepšil no ale to by museli místní přemýšlet hlavou.

+1/0
22.10.2014 14:49

M15i39r61o69s16l40a73v 27V73y23k13o94u50p72i96l 3400206683825

Vzhledem k tomu, že sjezd do průmyslové zóny měl být již v roce 2003 dost silně pochybuji, že by došlo k naplnění slibu po stavbě. Zase by zůstalo jen u keců a argumentů, že na to nejsou peníze. Tohle může posoudit jen člověk, který zde žije, nikdo jiný, včetně premiéra Bohouška, který má bydleníčko pěkně v Praze. Inteligentní člověk, by nejdříve vybudoval komunikace a potom začal s obsazování prům. zony mega firmami. Bohužel jsme v ČR, kde se všechno dělá naopak, viz ta polňačka co vede k AZ-Tower, která je úzká a navíc na ni parkují nešťastníci z okolních budov, kde se neřešilo parkování a to je fakt, na který se každý může přijet podívat. Parkuje se i v křižovatkách a zákazech zastavení.  Policie už ani neuděluje pokuty, protože se ji nechce sem stále jezdit. Po 17. hodině, je masakr, kdy areál CTP opouští pracovníci firem a zákazníci Hornbachu a dojez na ul. Poříčí trvá tak 15-20 minut a je to přitom cca 500 m. Tohle všechno navrhovali diletanti bez špetky rozumu.

+1/0
22.10.2014 15:15

T34o47m17a88s 84N51o75v41o60t27n79y 3321106288819

Nějak nevím, co chtějí dělat do roku 2017? To asi to co udělali loni a letos, budou dělat znova? Vždyť už mezi  Brno - Vyškov moc úseků nechybí resp. není úplně v katastrofálním stavu, aby se muselo půl roku kopat a "opravovat". Ve směru do Brna by stačilo zhruba od Rohlenky ke Slatině a opačně stačí jen okolo Vyškova + R46 okolo letiště.

+1/0
21.10.2014 23:57

P29e82t16r 98B43á40č48a 8715116755985

Nevim co pisete o vyhnuti oprav Brnu.

Vzdyt se tam kazdorocne sudla bud najezdy u Viedenske, najezdy u Avionu, pripadne svodidla na Slatinu, tam se najde vzdycky neco kazdej rok ;-O

+4/0
21.10.2014 20:44

D25a60n94i69e39l 35J16a46n77í79č90e53k 8809307879977

Nemohu uvěřit, že se opravy D1 zatím vyhnuly Brnu. Můj zážitek z pondělí 20.10.2014 jsou naprosto katastrofální. Již z Ostravy hlásil Radiožurnál u Vyškova před Brnem na D1 kolonu se zpožděním 60 minut a doporučoval objet kolonu po staré Brněnské z Vyškova na Rousínov. Jenom chlapci ze Zelené vlny jaksi zapomněli říci, že v Rousínově se stará brněnská silnice opravuje taky s kyvadlovou dopravou a semafory, takže nakonec jsem si nepostál na dálnici hodinu, ale v Rousínově hodiny dvě. Je to diletantství nejhrubšího zrna opravovat dvě silnice do Brna ze severu najednou. To vymyslel opravdový specialista. Fakt nechápu. Jo, vlastně se musejí vyčerpat zatracené EU dotace - opravdu úžasné;-€

+7/0
21.10.2014 17:43

P84e22t94r 32B71á49č54a 8245216365625

Tyhle rady o sjeti z dalnice jsou vetsinou k nicemu. Ta bocni silnice se vetisnou tak zaseka, ze je lepsi na te dalnici zustat, to uz musi byt fakt kolona 10km, aby se to vyplatilo.

0/0
21.10.2014 20:46

T82o89m17a68s 26N83o75v75o35t44n65y 3841626708929

Objíždět se dá pouze tam, kde to člověk dobře zná, pokud sjede "jen" na silnici co vede okolo dálnice, tak to většinou taky nedopadne dobře. Jinak ten Rousínov je taky katastrofa - zúžené, nepřehledné, ale hlavně že tam mají cyklostezku teďka...

+1/0
21.10.2014 23:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.