Diskuze

Kolizi devíti aut na D2 způsobil kamion, vyjel z uzavřeného odpočívadla

Vyšetřovatelé už vědí, co vedlo k hromadné nehodě, která ve čtvrtek ráno za Brnem na šest hodin zablokovala dálnici D2 na Bratislavu. Náklaďáku tam vjel do cesty kamion vyjíždějící z uzavřeného odpočívadla. Do aut, která před kolizí zastavila, pak zezadu naboural další náklaďák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

že neměl dělat nic na odpočívadle je nehoráznost, snad kde má odstavit vozidlo aby dodržel bezpečnostní přestávku? Silničáři to zavírají schválně, aby celníci a policie dále pokutovala řidiče za přetažení. Dálnice je placená, ale komfort tomu neodpovídá. Kolik je odpočívek na trase brno-zlín?!!

0 4
možnosti
Foto

že je málo odstavných ploch a odpočívadel - s tím souhlasím - ale ty co jsou zavřená tak nejsou zavřená kvůli tomu aby bylo za co rozdávat pokuty (to je velmi naivní myšlenka), nýbrž proto, že nájezd a výjezd z tohoto místa nesplňuje technické parametry pro dálnici - takový nájezd a výjezd musí mít určitou šířku a délku a tam to prostě není splněno a proto je vyjetí z takového místa nebezpečné jak je tomu důkazem i tato nehoda.

4 0
možnosti
ZR

Někteří řidiči mají běžně puštěný film na notebooku a pak nestačí sledovat provoz a když se potom něco stane tak už nastačí zareagovat.Stačí se postavit před nějakou logistickou firmu a uvidíte,kolik řidičů má na palubní desce otevřený notebook a tam běží film.

3 0
možnosti
PR

Když tam není notas, tak je tam tablet.

0 0
možnosti
TF

T52o83m81á94š 14F84i47l85a

24. 10. 2014 18:58

A tohle mají být profesionální řidiči, kteří za svoji práci dostávají zaplaceno 8-o?

Bohužel jim podobných řidičů poslední dobou rapidně přibývá :-/

9 2
možnosti
MM

tak si to běž na tejden zkusit a pak mluv chytrolíne

2 7
možnosti
GK

jak tak čtu tak se všichni bavíte mezi sebou o ničem

0 0
možnosti

Obecně je málo řidičů kamionů, bohužel s nima jezdí nezkušení řidiči. Za komára musel mít řidič kamionu praxi, teď je to každýmu jedno, hlavně ať někdo jezdí.

4 0
možnosti
MP

Tak tenhle konkretni pripad neni o tom, zda jde o zkuseneho ridice kamionu nebo o nezkuseneho ridice kamionu. Tady jde o rozdil mezi ridicem a naprostym idiotem.

9 0
možnosti
JN

J34a21n 84N73o95v86á46k

24. 10. 2014 17:07

Tak jsem včera průběh nehody odhadl naprosto přesně :-)

citace:

"Odhaduju, že jako první trefil ten náklaďák s přívěsem levý zadní roh návěsu toho pravého kamionu (stojícího?), pak všichni brzdili (možná zastavili) a do toho přijel ten třetí kamion, všechno rozházel na svodidla a zarazil se až o přívěs to prvního náklaďáku."

http://brno.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A141023_074040_brno-zpravy_skr

1 2
možnosti
PB

P30e64t66r 72B40á75č61a

24. 10. 2014 18:01

Hm tak to jses borec.

2 1
možnosti
IJ

I88v79o 83J80a87n44á89č42e71k

24. 10. 2014 16:46

Takže dva neřidiči řídící kamion na tak malém prostoru v jednu chvíli? To nevypadá na náhodou, ale na smutnou realitu. :-/

1 0
možnosti
RD

Veřejné tajemství o řidičích kamionu je pověstné, leč policie stále tvrdošíjně kontroluje v provozu účastníky z řad osobáku. Nákladní auta jsou kontrolována pouze při měření hmotnosti.

Kdy začne policie doopravdy chránit účastníky silničního provozu před nebezpečnými řidiči nesledujícími provoz, rizikově se chovající a pod. na úkor překročení rychlosti o 2 km/hod., "chybné" parkování atd.

6 5
možnosti
Foto

no jo,ale když nejezdíte kamionem tak ani nemůžete vědět kolik kontrol průměrný řidič kamionu absolvuje,poslední rok co jsem jezdil kamionem jsem měl za dvanáct měsíců 53 kontrol,z toho asi 30 v sasku,něco ve po evropě a asi 5 kontrol v Čechách,za 7 let jedna pokuta..v osobáku mě naposledy stavěli před 3 lety..ale jo chápu,kopnem si řidičů kamionů,sám za sene říkám že ty chlapi mají můj respekt že to dělají takovou práci,a vám navrhuji zkuste si to na pár týdnů

9 4
možnosti
MK

Naprosto klasická situace. Končí stoupací pruh a kamion který v něm jede začne dávat znamení až ve chvíli kdy se začne tlačit do průběžného pruhu, pokud vůbec ten blinkr zapne, a už vůbec se neobtěžuje dát přednost. Už jsem kvůli takovým blbům musel taky mockrát na brzdy. Ne že by člověk neměl brát ohled na těžká auta se kterými jezdit není žádný med, ale musí si uvědomit že nejsou dáma, aby měli automaticky všude přednost. Musí si o ohleduplnost slušně říct a ne si ji vynucovat takhle prasácky. Tady to sice nebyl stoupací pruh, ale praxe byla asi stejná, jak to tak vypadá.

9 0
možnosti
JD

pan Báča ti to vysvětlí:-)

1 0
možnosti
BH

Nebezpečné bezpečnostní přestávky...;-(

1 0
možnosti
MK

Ano, je to absurdní nařízení, že se délka jízdy nesmí přesáhnout ani o minutu. V jednu chvíli jede řidič bezpečně a následující minutu páchá strašný zločin. Chápu že i tak se to ojebává a ojebávalo by se to ještě víc, ale donedavna jezdili řidiči na dvě kolečka a přetahovali o celé hodiny. Skoro bych řekl, že dojet po "padla" na odstavné parkoviště, je proti tomu banalita.

0 0
možnosti