- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že neměl dělat nic na odpočívadle je nehoráznost, snad kde má odstavit vozidlo aby dodržel bezpečnostní přestávku? Silničáři to zavírají schválně, aby celníci a policie dále pokutovala řidiče za přetažení. Dálnice je placená, ale komfort tomu neodpovídá. Kolik je odpočívek na trase brno-zlín?
že je málo odstavných ploch a odpočívadel - s tím souhlasím - ale ty co jsou zavřená tak nejsou zavřená kvůli tomu aby bylo za co rozdávat pokuty (to je velmi naivní myšlenka), nýbrž proto, že nájezd a výjezd z tohoto místa nesplňuje technické parametry pro dálnici - takový nájezd a výjezd musí mít určitou šířku a délku a tam to prostě není splněno a proto je vyjetí z takového místa nebezpečné jak je tomu důkazem i tato nehoda.
Někteří řidiči mají běžně puštěný film na notebooku a pak nestačí sledovat provoz a když se potom něco stane tak už nastačí zareagovat.Stačí se postavit před nějakou logistickou firmu a uvidíte,kolik řidičů má na palubní desce otevřený notebook a tam běží film.
Když tam není notas, tak je tam tablet.
A tohle mají být profesionální řidiči, kteří za svoji práci dostávají zaplaceno ?
Bohužel jim podobných řidičů poslední dobou rapidně přibývá
tak si to běž na tejden zkusit a pak mluv chytrolíne
jak tak čtu tak se všichni bavíte mezi sebou o ničem
Obecně je málo řidičů kamionů, bohužel s nima jezdí nezkušení řidiči. Za komára musel mít řidič kamionu praxi, teď je to každýmu jedno, hlavně ať někdo jezdí.
Tak tenhle konkretni pripad neni o tom, zda jde o zkuseneho ridice kamionu nebo o nezkuseneho ridice kamionu. Tady jde o rozdil mezi ridicem a naprostym idiotem.
Tak jsem včera průběh nehody odhadl naprosto přesně
citace:
"Odhaduju, že jako první trefil ten náklaďák s přívěsem levý zadní roh návěsu toho pravého kamionu (stojícího?), pak všichni brzdili (možná zastavili) a do toho přijel ten třetí kamion, všechno rozházel na svodidla a zarazil se až o přívěs to prvního náklaďáku."
http://brno.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A141023_074040_brno-zpravy_skr
Takže dva neřidiči řídící kamion na tak malém prostoru v jednu chvíli? To nevypadá na náhodou, ale na smutnou realitu.
Veřejné tajemství o řidičích kamionu je pověstné, leč policie stále tvrdošíjně kontroluje v provozu účastníky z řad osobáku. Nákladní auta jsou kontrolována pouze při měření hmotnosti.
Kdy začne policie doopravdy chránit účastníky silničního provozu před nebezpečnými řidiči nesledujícími provoz, rizikově se chovající a pod. na úkor překročení rychlosti o 2 km/hod., "chybné" parkování atd.
no jo,ale když nejezdíte kamionem tak ani nemůžete vědět kolik kontrol průměrný řidič kamionu absolvuje,poslední rok co jsem jezdil kamionem jsem měl za dvanáct měsíců 53 kontrol,z toho asi 30 v sasku,něco ve po evropě a asi 5 kontrol v Čechách,za 7 let jedna pokuta..v osobáku mě naposledy stavěli před 3 lety..ale jo chápu,kopnem si řidičů kamionů,sám za sene říkám že ty chlapi mají můj respekt že to dělají takovou práci,a vám navrhuji zkuste si to na pár týdnů
Naprosto klasická situace. Končí stoupací pruh a kamion který v něm jede začne dávat znamení až ve chvíli kdy se začne tlačit do průběžného pruhu, pokud vůbec ten blinkr zapne, a už vůbec se neobtěžuje dát přednost. Už jsem kvůli takovým blbům musel taky mockrát na brzdy. Ne že by člověk neměl brát ohled na těžká auta se kterými jezdit není žádný med, ale musí si uvědomit že nejsou dáma, aby měli automaticky všude přednost. Musí si o ohleduplnost slušně říct a ne si ji vynucovat takhle prasácky. Tady to sice nebyl stoupací pruh, ale praxe byla asi stejná, jak to tak vypadá.
Nebezpečné bezpečnostní přestávky...
Ano, je to absurdní nařízení, že se délka jízdy nesmí přesáhnout ani o minutu. V jednu chvíli jede řidič bezpečně a následující minutu páchá strašný zločin. Chápu že i tak se to ojebává a ojebávalo by se to ještě víc, ale donedavna jezdili řidiči na dvě kolečka a přetahovali o celé hodiny. Skoro bych řekl, že dojet po "padla" na odstavné parkoviště, je proti tomu banalita.