Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před Brnem na D1 stála celý den dlouhá kolona, řidiče zdržela hodinu

Dopravní uzavírka na D1 komplikuje dopravu před Brnem. Řidiči během soboty stáli až v desetikilometrové koloně a museli počítat zhruba s hodinovým zpožděním. Omezení potrvá ještě do nedělního dopoledne. Silničáři zde montují portálové konstrukce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a81r38i13n 54V98e15l91č15e12v 5104788217848

souhlas, když to jde jedu do Brna vlakem, klid, pohoda a člověk udělá na notebooku spoustu práce. Nebo si něco přečte. Nicméně, od slovenských hranic je vśe víceméně OK, v Maďarsku jsou dálnice perfektní, vím, že tam není tak náročný terén jako na Vysočině, ale mrzne a sněží tam taky.

0/0
25.10.2014 20:05

M45a52r24i95n 71V24e23l23č17e82v 5554348597908

Omlouvám se, tohle byla reakce na pane Garbryše.

0/0
25.10.2014 20:07

B24r24o73n59i85s87l82a50v 66G68a57b22r84y16š 6375894760

Moje řeč. Ale tak daleko jsem zatím nejel, neměl jsem možnost. Jinak samozřejmě nepopírám výhody auta. Jen na některých relacích upřednostňuju vlak.

0/0
25.10.2014 20:56

K26a84r29e62l 70C89v45e45t46l86e19r 3732552572298

Když vidím to enormní množství kamionů, vždy se ptám, proč to u nás nejde nastavit jako ve Švýcarsku. Tranzitní dopravu odklonit na železnici! Jenže to by na tom musel tento stát mít zájem. Železnice zeje prázdnotou, silnice přeplněné a nebezpečné.

+1/0
25.10.2014 19:35

P49e24t77r 90B38á50č92a 8325116935855

Ilustracni snimek.

0/0
25.10.2014 22:24

M55a47r59i38n 16V84e27l15č39e49v 5394388527348

Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa německých rozměrů. Silničáři naprosto neodhadli sílu provozu. Sobota před velkým víkendem byla velmi rušná, kamiónů nepočítaně a spousta lidí jela z nějakého důvodu do Maďarska. Zítra a v pondělí bude určitě větší klid.

0/−1
25.10.2014 19:04

M37a23r48i10n 73V76e21l20č37e72v 5704388467618

Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa německých rozměrů. Silničáři naprosto neodhadli sílu provozu. Sobota před velkým víkendem byla velmi rušná, kamiónů nepočítaně a spousta lidí jela z nějakého důvodu do Maďarska. Zítra a v pondělí bude určitě větší klid.

0/0
25.10.2014 19:04

B36r33o61n28i67s84l43a97v 85G18a80b33r55y49š 6285794190

Auta nabírají zpoždění. A chci teď vidět ty křiklouny, co nadávají, že mají vlaky pořád zpoždění. Přitom je to na obou stranách stejné.

Oprava D1 už trvá snad od jejího vzniku a zatím jsem nenašel nikoho, kdo by na ni nenadával. Věří tady ještě vůbec někdo tomu, že jízdou po D1 ušetří čas?

+1/0
25.10.2014 18:42

M85a35r65i10n 36V54e31l37č27e74v 5444198857678

No jo, to nešetří, ale když jedete na Slovensko, do Maďarska a dál tak se D1 nevyhnete. Do Budapešti vlakem dojedete, do Sofie už těžko.

0/0
25.10.2014 19:09

B77r48o65n77i15s87l21a70v 67G89a39b37r39y29š 6495304700

Ale do Sofie přece nejezdí všichni. Bylo by vhodné D1 trochu odlehčit, protože řidiči vlastně omezují sami sebe, jenže svého auta a jízdy v něm se asi nikdo nevzdá.

+1/0
25.10.2014 19:14

M91a57r62i84n 12V79e60l10č78e39v 5894498197988

No jo, to nešetří, ale když jedete na Slovensko, do Maďarska a dál tak se D1 nevyhnete. Do Budapešti vlakem dojedete, do Sofie už těžko.

0/0
25.10.2014 19:09

J87a98r49o12m84í89r 70F22o90j97t 2257665742690

Za této situace je na místě otázka k čemu kupovat dálniční známku, když při trase o délce cca 150km strávím při jízdě po dálnici namísto 1,5hodiny dvojnásobek času. Podotýkám, že trasy vedoucí souběžně s dálnicí jsou rovněž beznadějně ucpané, viz pátek 24.10.

+1/0
25.10.2014 18:34

K97a24r12e86l 95V13a51c61h33u82t 9753672149773

Protože ti "inteligentní" silničáři pracují současně i na nich... ;-€

+1/0
25.10.2014 19:07

M36i57r30o30s57l89a51v 38V89y27k64o40u98p79i66l 3630686443145

Nikdy nekončící oprava D1 okolo Brna. Jaro, léto, podzim...zima, rok, dva, deset, dvacet... Za tu dobu v Chorvatsku postavili stovky kilometrů dálnic od Slovinska po Dubrovnik, mosty, tunely....a tady se těch 15 km okolo Brna permanentně opravuje a pořád to drncá, pořád koleje , pořád  kolony, pořád se rozpadají mosty... Vím, že já se již nedožiji normálního stavu. A dole pán má pravdu s tou R43. Toho se také nikdo nedožije, stejně jako se nedožijeme normálního hlavního nádraží protože se ureferendujeme do bezvědomí a pořád nějací aktivisti budou všechno blokovat a tak nás tady čekají jen havárky na úzkých silnicích a výfukové plyny z pomalu vlekoucích se kolon které musíme stále vdechovat.;-€

+2/0
25.10.2014 18:31

O90n12d64ř37e12j 53Š15e57v36č74í66k 7361265841923

Pamatuju si jak v roce 2003 sliboval č. Šimonovský z KDU-ČSL jak v roce 2006 budou tři pruhy okolo Brna! ;-€

+1/0
25.10.2014 18:27

J84i43ř77í 93F19o84g28e69l 2330831326642

Jenže on myslel Adidas...

+3/0
25.10.2014 19:19

J13a70n 93H69l23e40d63í23k 4759712298272

kdyby vlády uměly uvažovat, tak by dávno stála R-43--Brno-Svitavy a dále na Hradec Pardubice- Kolín--- jako dvojče D-1---- toto je lajdácky opomíjená možnost, jak zajistit spojení, i z hlediska obrany státu,-- někdo by měl jít do lochu i se Sobotkou, ruku v ruce

+9/0
25.10.2014 17:32

M76i51c42h25a62l 32M90u48l54l16e93r 1330852747

Koukám na kolonu z okna a nedovedu si představit jak by to vypadalo ve všední den,celkem masakr i o víkendu

+4/0
25.10.2014 17:04

B35r29o72n41i40s53l79a87v 12G85a41b14r53y95š 6625714270

Jak často tamtudy jezdíte?

0/0
25.10.2014 18:43

P23e23t59r 27B66á51č13a 8165116925825

Jesteze to delaji o vikendu a jesteze je hnusny pocasi a nechtelo se mi nikam vyjizdet :-)

+4/0
25.10.2014 16:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.