- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
souhlas, když to jde jedu do Brna vlakem, klid, pohoda a člověk udělá na notebooku spoustu práce. Nebo si něco přečte. Nicméně, od slovenských hranic je vśe víceméně OK, v Maďarsku jsou dálnice perfektní, vím, že tam není tak náročný terén jako na Vysočině, ale mrzne a sněží tam taky.
Omlouvám se, tohle byla reakce na pane Garbryše.
Když vidím to enormní množství kamionů, vždy se ptám, proč to u nás nejde nastavit jako ve Švýcarsku. Tranzitní dopravu odklonit na železnici! Jenže to by na tom musel tento stát mít zájem. Železnice zeje prázdnotou, silnice přeplněné a nebezpečné.
Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa nÄ›meckĂ˝ch rozmÄ›rĹŻ. Silničáři naprosto neodhadli sĂlu provozu. Sobota pĹ™ed velkĂ˝m vĂkendem byla velmi rušná, kamiĂłnĹŻ nepoÄŤĂtanÄ› a spousta lidĂ jela z nÄ›jakĂ©ho dĹŻvodu do MaÄŹarska. ZĂtra a v pondÄ›lĂ bude urÄŤitÄ› vÄ›tšà klid.
Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa německých rozměrů. Silničáři naprosto neodhadli sílu provozu. Sobota před velkým víkendem byla velmi rušná, kamiónů nepočítaně a spousta lidí jela z nějakého důvodu do Maďarska. Zítra a v pondělí bude určitě větší klid.
Auta nabírají zpoždění. A chci teď vidět ty křiklouny, co nadávají, že mají vlaky pořád zpoždění. Přitom je to na obou stranách stejné.
Oprava D1 už trvá snad od jejího vzniku a zatím jsem nenašel nikoho, kdo by na ni nenadával. Věří tady ještě vůbec někdo tomu, že jízdou po D1 ušetří čas?
No jo, to nešetří, ale když jedete na Slovensko, do Maďarska a dál tak se D1 nevyhnete. Do Budapešti vlakem dojedete, do Sofie už těžko.
Za této situace je na místě otázka k čemu kupovat dálniční známku, když při trase o délce cca 150km strávím při jízdě po dálnici namísto 1,5hodiny dvojnásobek času. Podotýkám, že trasy vedoucí souběžně s dálnicí jsou rovněž beznadějně ucpané, viz pátek 24.10.
Protože ti "inteligentní" silničáři pracují současně i na nich...
Nikdy nekončící oprava D1 okolo Brna. Jaro, léto, podzim...zima, rok, dva, deset, dvacet... Za tu dobu v Chorvatsku postavili stovky kilometrů dálnic od Slovinska po Dubrovnik, mosty, tunely....a tady se těch 15 km okolo Brna permanentně opravuje a pořád to drncá, pořád koleje , pořád kolony, pořád se rozpadají mosty... Vím, že já se již nedožiji normálního stavu. A dole pán má pravdu s tou R43. Toho se také nikdo nedožije, stejně jako se nedožijeme normálního hlavního nádraží protože se ureferendujeme do bezvědomí a pořád nějací aktivisti budou všechno blokovat a tak nás tady čekají jen havárky na úzkých silnicích a výfukové plyny z pomalu vlekoucích se kolon které musíme stále vdechovat.
Pamatuju si jak v roce 2003 sliboval č. Šimonovský z KDU-ČSL jak v roce 2006 budou tři pruhy okolo Brna!
kdyby vlády uměly uvažovat, tak by dávno stála R-43--Brno-Svitavy a dále na Hradec Pardubice- Kolín--- jako dvojče D-1---- toto je lajdácky opomíjená možnost, jak zajistit spojení, i z hlediska obrany státu,-- někdo by měl jít do lochu i se Sobotkou, ruku v ruce
Koukám na kolonu z okna a nedovedu si představit jak by to vypadalo ve všední den,celkem masakr i o víkendu
Jak často tamtudy jezdíte?