Diskuze

Před Brnem na D1 stála celý den dlouhá kolona, řidiče zdržela hodinu

Dopravní uzavírka na D1 komplikuje dopravu před Brnem. Řidiči během soboty stáli až v desetikilometrové koloně a museli počítat zhruba s hodinovým zpožděním. Omezení potrvá ještě do nedělního dopoledne. Silničáři zde montují portálové konstrukce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

souhlas, když to jde jedu do Brna vlakem, klid, pohoda a člověk udělá na notebooku spoustu práce. Nebo si něco přečte. Nicméně, od slovenských hranic je vśe víceméně OK, v Maďarsku jsou dálnice perfektní, vím, že tam není tak náročný terén jako na Vysočině, ale mrzne a sněží tam taky.

0 0
možnosti

Omlouvám se, tohle byla reakce na pane Garbryše.

0 0
možnosti

Když vidím to enormní množství kamionů, vždy se ptám, proč to u nás nejde nastavit jako ve Švýcarsku. Tranzitní dopravu odklonit na železnici! Jenže to by na tom musel tento stát mít zájem. Železnice zeje prázdnotou, silnice přeplněné a nebezpečné.

1 0
možnosti

P76e51t43r 40B85á57č10a

25. 10. 2014 22:24

Ilustracni snimek.

0 0
možnosti

Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa německých rozměrů. Silničáři naprosto neodhadli sílu provozu. Sobota před velkým víkendem byla velmi rušná, kamiónů nepočítaně a spousta lidí jela z nějakého důvodu do Maďarska. Zítra a v pondělí bude určitě větší klid.

0 1
možnosti

Dnes jsem tudy jel. Byla to zácpa německých rozměrů. Silničáři naprosto neodhadli sílu provozu. Sobota před velkým víkendem byla velmi rušná, kamiónů nepočítaně a spousta lidí jela z nějakého důvodu do Maďarska. Zítra a v pondělí bude určitě větší klid.

0 0
možnosti

Auta nabírají zpoždění. A chci teď vidět ty křiklouny, co nadávají, že mají vlaky pořád zpoždění. Přitom je to na obou stranách stejné.

Oprava D1 už trvá snad od jejího vzniku a zatím jsem nenašel nikoho, kdo by na ni nenadával. Věří tady ještě vůbec někdo tomu, že jízdou po D1 ušetří čas?

1 0
možnosti

No jo, to nešetří, ale když jedete na Slovensko, do Maďarska a dál tak se D1 nevyhnete. Do Budapešti vlakem dojedete, do Sofie už těžko.

0 0
možnosti

Za této situace je na místě otázka k čemu kupovat dálniční známku, když při trase o délce cca 150km strávím při jízdě po dálnici namísto 1,5hodiny dvojnásobek času. Podotýkám, že trasy vedoucí souběžně s dálnicí jsou rovněž beznadějně ucpané, viz pátek 24.10.

1 0
možnosti

Protože ti "inteligentní" silničáři pracují současně i na nich... ;-€

1 0
možnosti

Nikdy nekončící oprava D1 okolo Brna. Jaro, léto, podzim...zima, rok, dva, deset, dvacet... Za tu dobu v Chorvatsku postavili stovky kilometrů dálnic od Slovinska po Dubrovnik, mosty, tunely....a tady se těch 15 km okolo Brna permanentně opravuje a pořád to drncá, pořád koleje , pořád  kolony, pořád se rozpadají mosty... Vím, že já se již nedožiji normálního stavu. A dole pán má pravdu s tou R43. Toho se také nikdo nedožije, stejně jako se nedožijeme normálního hlavního nádraží protože se ureferendujeme do bezvědomí a pořád nějací aktivisti budou všechno blokovat a tak nás tady čekají jen havárky na úzkých silnicích a výfukové plyny z pomalu vlekoucích se kolon které musíme stále vdechovat.;-€

2 0
možnosti

Pamatuju si jak v roce 2003 sliboval č. Šimonovský z KDU-ČSL jak v roce 2006 budou tři pruhy okolo Brna! ;-€

1 0
možnosti

J12i31ř93í 60F19o41g44e41l

25. 10. 2014 19:19

Jenže on myslel Adidas...

3 0
možnosti

J11a30n 17H23l92e94d88í17k

25. 10. 2014 17:32

kdyby vlády uměly uvažovat, tak by dávno stála R-43--Brno-Svitavy a dále na Hradec Pardubice- Kolín--- jako dvojče D-1---- toto je lajdácky opomíjená možnost, jak zajistit spojení, i z hlediska obrany státu,-- někdo by měl jít do lochu i se Sobotkou, ruku v ruce

9 0
možnosti

Koukám na kolonu z okna a nedovedu si představit jak by to vypadalo ve všední den,celkem masakr i o víkendu

4 0
možnosti

Jak často tamtudy jezdíte?

0 0
možnosti