- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co to tady za sjezd cyklohmyzu?
Jeslti nekoho vytlacit z centra, tak pacienty na kolech, co se motaji pod kolama
No moc jsem jim nevěřil, ale zatím to vypadá celkem dobře. Méně smradu v centru Brna hodnotím pozitivně :)
Oni budou vytlačovat sociálně slabé a bezďáky z centra? To je dobrá zpráva.
Tak marně přemýšlím, čím se to liší od socanů. Samé sliby a realita bude úplně jiná. ANO chce vládnout za každou cenu, tak ustupuje zeleným úplně všude. Největší populismus je ta roční šalinkarta. Kdo jezdí MHD (prakticky) každodenně, pro toho se vyplatí i dnes, naopak nejpředraženější jednorázové jízdenky změna nečeká. "Koncepce" dopravy a parkování je už úplný úlet, neřeší vůbec podstatné věci, jen chystá další zpoplatnění a omezení parkování jak pro rezidenty, tak i pro všechny ostatní. Že občané opakovaně zóny odmítli v hlasování radnice, to asi nic neznamená. Ale když pár občanů chce referendum a cyklostezky, tak to najednou těm občanům budeme naslouchat? Matěji, takto si to představuješ? Že vlastně budeš dělat to samé co Onderka, akorát pro svoje příznivce? To je teda pár týdnů po volbách docela smutné. A ANO opět předvádí populismus jako v celostátní politice.
Ještě nebylo ani ustavující zastupitelstvo, ale vy už všechno víte a frfláte ...
"Levnější tramvajenka"
To je nejaka legrace ze strany iDNES?
Ve Vídni mají nové nádraží, v Brně budeme mít za dva roky novou studii.
Za to ale může ODS a ČSSD co mermomocí odsouvala nádraží ale byly ty strany tak neschopné že se jim nepodařilo ve skutečnosti udělat nic.
Hodiny-falus za 15 mega a z falešnýho šutru + roční náklady 1,5 mega na provoz ... a podobné zlodějiny ... to by se už nemělo opakovat - a peníze budou
V jádru máte pravdu, ale upřesním. Falus stál 12mil a provoz je za 750tis.
Roční šalinkarta za 2500 je určitě dobrý nápad, to není ani 7 korun denně. Přitom za benzín, jedu-li autem, zaplatím v pracovní den přes 120 Kč, takže návratnost je rychlá. Zbytek je pak bonus. Jsem pro. Parkovací zóny klidně, jenže zkušenosti z Prahy říkají:
a) parkovací karta nerovná se jistota parkování
b) zřízení parkovací zóny totálně zacpe její nejbližší okolí
c) kdo chce, stejně tam zaparkuje, viz Buml a jeho povinnost dát na auto na 24h botku, než se odtáhne
d) omezuje to možnosti podnikání, návštěv apod. Je to však v souladu s plánem omezení IAD, tak proč ne. Ale INTELIGENTNĚ, prosím.
Vy to píšete, jako kdyby v současné době nebyla návratnost šalinkarty rychlá oproti jízdě autem.
Krome ceny salinkarty by meli predevsim vyresit samotnou MHD, aby v ni lidi nejezdili jako v dobytcaku. Hlaska: "Dekujeme, ze vyuzivate MHD", je krute ironicka.