Diskuze

Úkoly nových vládců Brna: zlevnit šalinkarty, popohnat Lužánky

Město, jehož obyvatelé chodí za fotbalem na nový stadion Za Lužánkami, stížnosti si se svými politiky mohou vyříkat několika kliky na webu a vozí se veřejnou dopravou za polovic. Koalice ANO, Žít Brno, Strany zelených a lidovců bájí světlou budoucnost. Stane se realitou?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P73e56t86r 26B26á37č83a

13. 11. 2014 14:33

Co to tady za sjezd cyklohmyzu?

Jeslti nekoho vytlacit z centra, tak pacienty na kolech, co se motaji pod kolama !!

0 0
možnosti
MZ

No moc jsem jim nevěřil, ale zatím to vypadá celkem dobře. Méně smradu v centru Brna hodnotím pozitivně :)

6 0
možnosti
TN

Oni budou vytlačovat sociálně slabé a bezďáky z centra? To je dobrá zpráva.

2 4
možnosti
PB

P65e66t51r 86B73á20č79a

12. 11. 2014 15:10

My chcem zpatky Za Luzanky !!

3 1
možnosti
LN

L18u17k13a36s 35N94e80m57e32c

12. 11. 2014 15:53

Tak běžte, no šup šup

1 2
možnosti
TN

Tak marně přemýšlím, čím se to liší od socanů. Samé sliby a realita bude úplně jiná. ANO chce vládnout za každou cenu, tak ustupuje zeleným úplně všude. Největší populismus je ta roční šalinkarta. Kdo jezdí MHD (prakticky) každodenně, pro toho se vyplatí i dnes, naopak nejpředraženější jednorázové jízdenky změna nečeká. "Koncepce" dopravy a parkování je už úplný úlet, neřeší vůbec podstatné věci, jen chystá další zpoplatnění a omezení parkování jak pro rezidenty, tak i pro všechny ostatní. Že občané opakovaně zóny odmítli v hlasování radnice, to asi nic neznamená. Ale když pár občanů chce referendum a cyklostezky, tak to najednou těm občanům budeme naslouchat? Matěji, takto si to představuješ? Že vlastně budeš dělat to samé co Onderka, akorát pro svoje příznivce? To je teda pár týdnů po volbách docela smutné. A ANO opět předvádí populismus jako v celostátní politice.

2 8
možnosti
MN

Ještě nebylo ani ustavující zastupitelstvo, ale vy už všechno víte a frfláte ...

6 1
možnosti

"Levnější tramvajenka"

To je nejaka legrace ze strany iDNES?

4 0
možnosti
LU

Ve Vídni mají nové nádraží, v Brně budeme mít za dva roky novou studii. R^

6 0
možnosti
PM

Za to ale může ODS a ČSSD co mermomocí odsouvala nádraží ale byly ty strany tak neschopné že se jim nepodařilo ve skutečnosti udělat nic.

2 3
možnosti
Foto

Hodiny-falus za 15 mega a z falešnýho šutru + roční náklady 1,5 mega na provoz ... a podobné zlodějiny ... to by se už nemělo opakovat - a peníze budou R^

6 0
možnosti
LN

L15u74k51a94s 89N89e12m91e34c

12. 11. 2014 14:33

V jádru máte pravdu, ale upřesním. Falus stál 12mil a provoz je za 750tis.

4 0
možnosti
Foto

Ale hlavně "nekraď" ;-) R^

2 0
možnosti
PO

Roční šalinkarta za 2500 je určitě dobrý nápad, to není ani 7 korun denně. Přitom za benzín, jedu-li autem, zaplatím v pracovní den přes 120 Kč, takže návratnost je rychlá. Zbytek je pak bonus. Jsem pro. Parkovací zóny klidně, jenže zkušenosti z Prahy říkají:

a) parkovací karta nerovná se jistota parkování

b) zřízení parkovací zóny totálně zacpe její nejbližší okolí

c) kdo chce, stejně tam zaparkuje, viz Buml a jeho povinnost dát na auto na 24h botku, než se odtáhne

d) omezuje to možnosti podnikání, návštěv apod. Je to však v souladu s plánem omezení IAD, tak proč ne. Ale INTELIGENTNĚ, prosím.

4 2
možnosti

Vy to píšete, jako kdyby v současné době nebyla návratnost šalinkarty rychlá oproti jízdě autem.

0 0
možnosti
PR

P90e53t23r 89R16a12š27k30a

12. 11. 2014 12:54

Krome ceny salinkarty by meli predevsim vyresit samotnou MHD, aby v ni lidi nejezdili jako v dobytcaku. Hlaska: "Dekujeme, ze vyuzivate MHD", je krute ironicka.

3 3
možnosti
PM

Čím vám MHD připomíná dobytčák?8-o

3 2
možnosti