Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Květiny, perníková chaloupka a milí lidé zdobí nejkrásnější nádraží

Ještě před třemi lety bylo nádraží v Brně-Chrlicích zašlou, ničím nevýraznou budovou. Díky rekonstrukci a zaměstnancům, kteří se jej snaží zvelebovat, ho teď lidé zvolili nejkrásnějším nádražím roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a27r21o44s61l38a58v 64B18ě68l81k52a 4556811839730

Vážený pane Novotný, pro upřesnění K Vašemu diskusnímu příspěvku. V roce 2014 byla vybudována na vlakovém nádraží v Kojetíně nová zvýšená nástupiště z panelových desek  u 2, 3. a 4. koleje v dostatečné délce pro křižování vlaků, aby byl zajištěn pohodlný a bezpečný výstup a nástup cestujících. Současně bylo kolejiště opatřeno novým osvětlením, kterým byly nahrazeny nebezpečné stožáry mezi kolejemi.  V současnosti se dokončuje zvýšené nástupiště u 1.koleje a kusé koleje,směr Kroměříž. Město Kojetín upravilo na své náklady přednádražní prostor (parkoviště, autobusová zastávka.osvětlení atd). Za stav nádražní budovy však odpovídá vlastník ČD a.s. V současnosti se  připravuje převod k SŽDC s.o.,tedy je stopstav ohledně investic. Souhlasím s Vámi, že nádražní budova je ve špatném stavu a potřebuje opravu. Není to příjemné cestujícím, občanům Kojetína a zaměstnancům stanice. Dosud bylo zřízeno ve vestibulu nové WC pro veřejnost, které nahradilo venkovní nevyhovující záchodky. Budova však potřebuje celkovou modernizaci řádově několik milionů. Je možno řešit nádraží komplexně zároveň s uvažovaným zdvoukolejněním tratě, ale to se stále posouvá. Právě soutěž o nejkrásnější nádraží má motivovat vlastníky, obce i zaměstnance stanice , aby byla společná snaha vzhled nádraží zlepšovat. V Brně - Chrlicích se toto podařilo naplnit. Budova byla vlastníkem ČD a.s. opravena nákladem 16 mil Kč.   Protože je to přestupní termínál IDS JMK vlak/bus, byl upraven prostor pro přestup  nákladem 2,8 mil  investicí JMK, města Brna a MČ Brno-Chrlice. A ve stanici je paní výpravčí, která se stará o květinovou výzdobu. To si zaslouží ocenění, zvláště v dnešní době,kdy prý nejsou peníze a lidi. Ve stanicích i v Kojetíně jsou zaměstnanci, kterým není lhostejný stav nádraží a snaží se v rámci možností udržovat čistotu a pořádek a rádi by nabídli cestujícím příjemné prostředí. A Brno- Chrlice jsou příkladem , že to jde ! Ing. Jaroslav Bělka zastupitel Města Kojetín a výpravčí stanice Ivanovice na Hané

0/0
17.11.2014 14:32

T37o87m63a26s 67N14o22v98o50t59n60y 3511356248139

Ten výpravčí z Kojetína by mohl přihlásit i to svoje nádraží - jako kandidáta na nejhnusnější a nejzanedbanější nádraží v ČR. Není tam vůbec nic, ani zvýšené nástupiště a dosud nepřišli na to, že kdyby ten přípoj k rychlíkům přijel o těch 50m blíž k budově, že by to pro cestující bylo daleko pohodlnější to přesedání. A soupeřem Kojetína může  být Brno hlavní nádraží aneb nejhnusnější nádraží v centru města.

0/−1
12.11.2014 23:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.