Diskuze

Kvůli poruše nejezdily vlaky u Brna, 14 cestujících vezl do Vídně autobus

Mezi Hrušovany u Brna a Vranovicemi nejezdily od rána několik hodin vlaky kvůli poruše trakčního vedení. Místo některých vyjely autobusy, dálkové spoje jezdily odklonem přes Olomouc. Cestující se museli smířit se zpožděním a častějšími přestupy. V jednom případě České dráhy vypravily i autobus do Vídně. Provoz byl obnoven v 15 hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J29a90k74u64b 38N60o41v12á24k

16. 11. 2014 12:44

Ze nesmyslne odklani spoje mezi mesty... no dejme tomu. Ale ze zenska na infu vi ze uplne zrusi vlak ktery vyjizdi z brna a baba u listku na neho ve stejnou dobu vesele prodava jizdenky i s ujistenim ze nahradni doprava je zajistena, tak to uz je k zamysleni....

1 2
možnosti

Mala technická... Lístky se neprodávají na konkrétní vlak, ale do cíle... Tak proč by ho neprodavali?

5 0
možnosti

Kolik vagónů vezlo 14 - čtrnáct cestujících a kolik zaměstnanců drah tuto službu zajišťoval ?  A takových "rentabilních" tratí na dráze jsou stovky. Když napíši, že vidím na přejezdech projíždět vlak, jehož vagóny jsou plné vzduchu, tak se ozve pár těch, kteří jezdí na "režijku" skoro zadarmo, je jich podle posledních informací 100000. Kolik je těch, kteří platí plné jízdné ?

1 10
možnosti
Foto

Jelikož se jednalo o první vlak do Vídně a jelikož těch 14 lidí bylo pouze do Vídně, nelámal bych si tím hlavu. :-)

4 0
možnosti

J35o39s46e42f 97T95r23ö87g47l

16. 11. 2014 10:57

V tom zpoždění ale bude i nějaká režie ČD (=nikdo nerozhodl a tak se stálo a čekalo). Česká Třebová - Brno - Břeclav jezdí EC za cca 1:36. Česká Třebová - Olomouc se dá jet za 45 minut, do Přerova dalších 15 a do Břeclavi cca 50, suma 2 hodiny i s rezervou. Trasa je sice delší, ale zato rychlejší a ke zpoždění skoro 2 hodiny je proto důvod jinde.

Dispečeři ČD se stále nenaučili používat pravidlo, že při náznaku průšvihu je třeba zavést odklon okamžitě. Čekáním na podrobnosti o sjízdnosti trati se vyrobí zpoždění obvykle podstatně delší. V praxi už toto bylo mnohokrát ověřeno.

8 6
možnosti

Když už, tak SŽDC. Řízení provozu už nějaký ten pátek patří pod SŽDC. Je tomu tak od 1. 9. 2011 a jedná se o výpravčí, signalisty, hláskaře etc. Pokud chcete někoho urážet, ověřte si nejdříve fakta.

11 1
možnosti

14 cestujicich veze autobus do Vidne. Uplne vidim ty cestujici, jak jedou v te modre Karose co netopi, sedi na kozenkovych sedackach, ktere jsou jen do puli zad a ridi to klasicky autobusak s rozeplou kosili a vysadi je u znacky Wien s tim, ze dal uz nepojede, nebot pro technickou, by ho zavrela mistni polizei.

0 17
možnosti

Tyhle vidiny máte často?

Realita je taková, že cestující mají to štěstí, že je pohodlný a vytopený autobus spolehlivě odveze až před terminál, zatímco vlaky - už zase - stojí. :-)

5 5
možnosti

T65o77m28á88š 46V86r68b73a

16. 11. 2014 10:27

"Dálkové spoje jezdí odklonem přes Českou Třebovou" co je to za nesmysl, ty vlaky jedou vždy přes Českou Třebovou. Odklon je přes Olomouc a Přerov, prosím opravte ten nesmysl ;-)

14 0
možnosti

Taky jsem si říkala, co to je za blbost...

3 0
možnosti