- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To vite, vychodni kvalita za zapadni cenu.
To uz je deset let? To to leti
No kazdopadne s kvalitou jakou se u nas stavi a opravuje se absolutne nedivim.
Proč u takového článku musí být jakýsi ILUSTRAČNÍ snímek?
To líní a hloupí novinoví pisálci nemohou zvednout svou ctěnou zadel od počítače, zajít na místo a pořídit snímek, který by situaci na místě neilustroval, ale přímo zaznamenal?
Vy jste za článek zaplatil? Co je vám do toho?
Co furt vymyšláte? Někdo musel ten materiál navrhnout a někdo vyprojektovat. Tam se ptejte kdo to zaplatí. A jaké jsou teď nové technologie? Vraťte tam co tam bylo a po stovky let se osvědčilo. Pořádnou žulovou dlažbu žádné auto nerozbije a pokud se uvolní tak oprava není žádný problém.
To je všude v Brně, kde jsou tyto "kamenné desky", které zřejmě nejsou moc kvalitní a navíc byly fušerácky položeny a ještě fušeráčtěji zpracovány v detailech - kolem kanálových a zejména ventilových těles. Naívc tyto "kamenné desky" jsou enormně náchylné ke špinění a nedají so dobře čistit, což je nejlépe vidět na náměstí Svobody, když tam jsou stánky s mastným žrádlem.
Celé je to způsobeno naprosto lajdáckým výkonem jednak projektanta, který toto dopustil, ale i stavebního dozoru. Osobně jsem před 10 lety na tuto fušeřinu upozorňoval, dočkal jsem se jen ignorace, protože tito městští "zaměstnanci" ničemu nerozumějí, jsou líní, nejsou na výsledku zainteresovaní a nikdo je nepostihuje.
Všechny tyto firmy si hrají vzájemně do kapsy způsobem: tata je dodavatel, mama dělá městu dozor. Proč by si vzájemně dělali problémy, když to vedení města vůbec nezajímalo?
Hlavním a jediným kritériem při zadání stavby byla cena.