Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Senior se na přejezdu lekl policisty, nehledě na vlak chvátal zpět

Obrovské štěstí měl čtyřiasedmdesátiletý cyklista, který přecházel železniční přejezd ve Vranovicích na Brněnsku, přestože svítila výstražná světla a závory šly dolů. Když na opačné straně spatřil policistu, sedl na kolo a těsně před přijíždějícím rychlíkem se přes koleje vrátil zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K70a60r24e56l 51D24v91o43ř66á47k 2564472132344

Patrně četl článek, že policisté mohou za podmínku zabíjet lidi. Takže se mu ani nedivím.

0/0
27.11.2014 16:12

J68a64n 79J93u60r63n17í87č36e31k 7377280174274

Co? Jaký článek?

0/0
28.11.2014 15:46

E74m27i85l 69M34i46n66á72ř 7350979449787

Proč je dědek rozmazaný, když se otočí čelem? To aby neměl ostudu u sousedů?

iDnes se bojí, že je dědek zažaluje? Za co? Kam jsme to dopracovali s ochranou osobnosti. Zanedlouho to takhle bude vypadat snad i ve filmu! Už si to představuji! No hrůza!

0/0
27.11.2014 14:38

E86d34a 62D13r18á59b29e22k 7979242513297

Chlapík je bezmozek o tom žádná, ale s policajty si teda může podat ruku, protože ti ho tam fakt nahnali. Ještě bych pochopil, že to byli nějakcí začátečníci kterým svěřili první větší "případ", ale i tak se měli ráno před odchodem do akce poradit s někým starším a zkušenějším kdo ví, jak lidi na "kouzlo uniformy" reagují. Dědka tam jednoznačně nahnali a kdyby si dřív všiml i toho na druhý straně, mohl klidně v tom kolejišti zůstat. Že ho vlak málem nesrazil? No, vlak projell ve stejné vteřině kdy měl ještě půl zadního kola za závorou, to je na zmatenýho dědka opravdu "o fous" a mohl tam být snadno křížek s kytičkama a svíčkama (to jistě i bez policistů, ale s nima se šance zvýšila asi dvojnásobně).

+1/−9
27.11.2014 9:58

P16e95t82r 33B92a28u32e17r 9740685487619

Jak nahnali, co pak po něm stříleli nebo házeli sekery? Vypadal ten policajt, že chce nějak rázně zakročit či ho nějak omezit na svobodě? Jen šel naproti totálnímu kre**novi, kterej je úplně blbej a k tomu ještě drzej. Nevím, jaké kouzlo uniformy máte na mysli. Kdo má čistý svědomí, tak ví, že se uniformy bát nemusí. Ještě jsou pořád způsoby, jak uniformy obejít a domáhat se spravedlnosti na jiných místech, pokud policajt jedná špatně. A nevím podle čeho soudíte, že to byli začátečníci. Kdyby před vámi někdo jel na červenou a na vedlejší stáli policajti a nejeli za ním, tak budete nadávat, že nic nedělají. Jak pokrytecké...

+3/−1
27.11.2014 10:16

E85d22a 66D67r94á39b81e59k 7819572303637

Jste talent, obvinil jste mne z něčeho, co jsem neudělal a ještě jste mne pak na základě této vaší lži označil za pokrytce :-)

0/−3
27.11.2014 10:24

P73e28t29r 67B86a15u75e13r 9440505287499

Z čeho jsem Vás obvinil? Co se týče přímkladu křižovatky, tak to bylo podmiňovacím způsobem. Co se týče mládí či stáří policajta, o tom jste začal spekulovat Vy a k tomu jste navíc použil výraz ''nahnal'', což mi přijde nevhodné, protože dle videa je jasné, že nikdo nikoho nikam nehnal. A co se týče pokrytectví - že jste Vy pokrytec, jsem neřekl. Ale je úplně jasné, že lidé, co takto bez rozmyslu ukazují na chyby Policie, budou chyby Policie hledat všude, takže i případě s křižovatkou. Pokrytecké je to pro to, protože teď se tu kritizuje aktivita policisty. Na křižovatce, v mnou popsaném případě, by se kritizovala opačně nečinnost.

+2/0
27.11.2014 10:32

E83d48a 41D78r22á71b40e28k 7849102263947

obvinit někoho podmiňovacím způsobem, to jste skoro jak náš hradní pán:-)

0/−2
27.11.2014 10:52

P67e41t91r 47K57o75l28á59ř 2748977634291

Ty jsi fakt demagog ... to co píšeš jak naprosto mimo realitu ...

0/0
27.11.2014 13:28

E68d91a 45D27r45á93b26e82k 7559962133477

Jasné? A taky je jasné, že kdo lže ten krade a krade ten vraždí a kdo vraždí patří za  mříže, co? Co je ještě jasné? Že kdo má dlouhé vlasy je nepřítel státu???8-o To už tady bylo pane :-)

0/−3
27.11.2014 10:53

P27e12t77r 73K11o34l74á35ř 2888187704521

Co to píšeš za nesmysly?Ty disidente ...8-o

0/0
27.11.2014 13:29

E12d69a 73D64r88á66b80e57k 7519712353497

to "nahnali", víte já dříve naháněl koně, a to se dělalo úplně stejně, oni jsou ve srovnání s náma mnohem rychlejší, ale o to lekvější, takže nemá smysl nikam utíkat, stačí chodit volným krokem, oni když udělají "přestupek" (třeba přeskočí ohradu a utečou z jízdárny) tak volný krok úplně stačí k tomu, abyste je nahnal (vy krokem, oni poskakujíce) zpátky :-)

0/0
27.11.2014 10:56

E82d79a 11D76r77á69b69e38k 7539372403727

Že je někdo blbej mne ještě neopravňuje k tomu, abych ho zabil. Policajti tam podle vás čekali spíš na lidi s čistým svědomím, nebo spíš na lidi kteří udělají přestupek, co myslíte? Praxe ukázala, že lidí co udělají přestupek 1) jdou volným krokem k policistovi, aby se před ním hájili nebo 2) pokusí se zmizet, co myslíte? Video jste viděl, že? A že se ten kre* zalekl policistů a začal bezhlavě lézt zpět na přejezd jste viděl, že? A i přesto, že jste to všechno viděl, máte pocit, že to policisté udělali správně, a kdyby počkali až dědek dojde k nim, místo aby k němu volným krokem vyrazili řešit jeho přestupek ještě když byl napůl v kolejišti tak by to bylo... špatně podle vás..., protože... protože proč vlastně? Protože ne, že ano, Protože by to špatně nebylo, bylo by to naopak předvídavé. Jenže čekal u policie předvídavost, to bych asi chtěl moc no:-/

0/−3
27.11.2014 10:29

E49d84a 72D73r88á92b79e83k 7739742423347

A když je někdo dost blbej, aby špatně odhadl rizika a lezl na červenou pod  vlak, tak je podle vás 1) dost chytrý, aby správně odhadl rizika a zvolil bezpečnou ale nepříjemnou variantu konforntace svého přestupku s policií nebo 2) zvolil rizikovější nešťastnou variantu motání se na přejezdu? Takže si to shrňme, policie tam čekala na trupky u kterých je šance, že se zabijou, a svým konáním se pokusila je dorazit. No, tentokrát se to skoro povedlo.

0/−3
27.11.2014 10:32

E27d65a 40D32r88á67b54e75k 7389902313337

Ještě si dovolím zopakovat, že kdyby se dědkovi včas a lépe ukázal i ten polda na druhé straně přejezdu, tak ho mohli úspěšně paralyzovat uprostřed kolejiště a udělat si o tři vteřiny později zářez na penderku, a ano, máte pravdu, bez jediného výstřelu či hodu sekerou. O to by ten zářez byl hodnotnější a kolegové by ho o to více obdivovali.R^

0/−2
27.11.2014 10:36

P97e57t28r 47B42a97u74e38r 9110255147929

Přeháníte, aby Vaše příspěvky byly zajímavější. Nikdo se s Vámi nebude na úrovni bavit o tom, zda policajti měli či neměli zájem na to, aby tam umřel.

+2/0
27.11.2014 10:41

E16d67a 57D90r51á74b18e46k 7759342593137

není to přehánění, ale sarkazmus, reagoval jsem jím na tu vaši střelbu a sekery (jo, to je přehánění)

0/−1
27.11.2014 10:51

J39a16n 63J69u84r95n20í93č51e50k 7907450604464

Kdyby se dědovi včas a lépe ukázal polda na druhé straně přechodu, tak tady budete psát, že ho z obou stran nahnali do kolejiště.

0/0
28.11.2014 15:51

P40e75t67r 94B50a12u61e47r 9250315197639

Dáváte mi otázky, na které sám znáte odpověď. Počkat mohli, jasně, v tomto případě to šlo. Kdyby chvilku počkali, netvrdil bych, že je to špatně.

O tom diskutovat nechci. Jde o to, že magor věděl, že má problém, maximálně ve formě pokuty a přesto zvolil variantu, která ho mohla zabít. Nic, žádný argument, nemění nic na tom, že se nějaký trotl chtěl schovat před konfrontací s policajtem. Neexistuje žádný důvod, proč by se člověk měl bát policajta. Jen tehdy, když dělá něco co nemá. A kdybych tam byl já, tak bych si asi řekl: No, co už, už mě viděli, tak to zkusím ukecat na dvě stovky. Ale ve snu by mě nenapadlo říct, že mě policajt chůzí nahnal zpět do kolejiště, kterým za pár sekund projede vlak.

0/0
27.11.2014 10:40

E34d62a 81D84r56á72b96e24k 7189362433157

Myslím, že vy jste dost chytrý na to, abyste tam vůbec na červenou přes závory s kolem nelezl... Na rozdíl od jiných, hloupějších či prostších lidí, které běžně označujeme za kret* idio* či hlupáky, ale to ještě neznamená, že to jsou špatní lidé, třeba vychovaly úžasné děti které je milují a kterým by tito "hlupáci" a prosťáčci chyběli, pokud by při takovémto "profesionálním" zákroku zazmatkovali.

0/−1
27.11.2014 10:43

E53d14a 14D19r51á65b76e22k 7399152433417

Ale zkuste si třeba představit, že by to byl váš dědeček, a dočetl byste se, že "šel na červenou přes přejezd, kde se zalekl policisty, a pokusil se vrátit včas zpět, což se mu už bohužel nepodařilo... Ono z videa není ze začátku vůbec zřejmé, jestli to byl "vyčuranek" který chtěl policii utéct, nebo nějaký důchodce, který si prostě v první chvíli pomyslel, že když se vrátí, že tím svůj přestupek odčiní (asi jako kdyby vykročili na červenou na přechod, zahlédl policistu tak se rychle vrátil a čekal na zelenou). Lidé takto zkratkovitě uvažují a jednají zcela běžně, policisté to ví, zejména ti houpí (lidé) a a také ví (policisté) že na chytráky tam nečekaj.

0/−2
27.11.2014 10:49

P78e80t83r 57K50o90l89á42ř 2598317714561

Edo, ti policisté se chovali naprosto mírumilovně a za to, že děda je pomatený nemohou ... Jsi mimo ...

+4/0
27.11.2014 13:27

Č21e66s93t28m47í45r 38M14o42r61a51v45e96c 3522944595

Tak mám pocit, že novináři se ženou za senzací, to není správný příklad, což konec konců ten senior také není. Je smutné, že k tomu vůbec dochází.

0/0
27.11.2014 9:19

E54d96a 33D29r29á50b15e74k 7879492733267

Myslím že je dobré takovéto příklady občas zveřejnit, lidé mají dobrou šanci si uvědomit, jak málo stačí, aby někdo umřel (a to jak lidé lezoucí přes přejezd tak policisté botičkáři).

0/0
27.11.2014 10:38

A45n10t55o31n42í56n 96Č84í70ž57e73k 1938752394979

No, napsat tam "málem srazil vlak" se mi zdá poněkud přehnané. I když to, co tam předváděl si ze všeho nejvíc zaslouží pár facek.

+2/−2
27.11.2014 9:15

R26o39m48a59n 97P94o40l87á62č97e52k 5376709605

Opravdu je takový nadpis správný??? Idnes je mi zle...

Já tam vidím naprostou ignoraci přejezdového zabezpečovacího zařízení... Co by mu ten policajt udělal?? Řekl mu jste naprostej xxxx co tam lezete? Pochybuji, že by státní mu začal vypisovat pokutu...

+1/0
27.11.2014 8:30

J28a40n 97T71a21r67a41b16a 4296136499549

Obecní by mohl jen za ten zákaz vjezdu, který neporušil, protože kolo vedl. Za červenou na přejezdu pokutovat nemůže, takže kdo jiný než státní? Navíc se jim naservíroval sám, ani nemuseli zapnout radar za bukem a první čárka do denní povinné kvóty pokut je jistá.

0/−1
27.11.2014 9:31

E20d87a 95D32r39á52b88e51k 7879452483887

proč myslíte, že tam ti policajti s kamerou byli? Aby lidem nadávali? ;-D

0/−1
27.11.2014 9:46

J74a30r15o22s91l33a88v 29N36e34h52o27n75s31k64ý 3700662201

R^Tohle video opravdu svědčí o nerozmyslu některych spoluobčanů.

Bohužel měl velkou smůlu že policiste stali na obou stranach přejezdu;-D

+4/−1
27.11.2014 6:39

J19a44r19o53s84l51a90v 39M67e98d48u28n71a 6812908187960

spíš měli štěstí všichni ostatní..... jel jste někdy vlakem a čekal kvůli podobnému borci, kterému se jeho akce "povedla"?

+1/0
27.11.2014 7:53

A90n62t28o23n95í23n 30Č27í85ž45e78k 1568182874279

Spíš jsi chtěl asi napsat "nepovedla".

0/0
27.11.2014 9:15

M83a77r36e13k 78S31u45c62h30á62n64e89k 2791176618699

Ale obklíčili ho dobře, děda neměl šanci.

+4/0
27.11.2014 2:21

J35a66r33o72s18l47a95v 22M31e88d35u97n16a 6222828597210

NO PASARAN!

0/0
27.11.2014 7:54

J30i43ř92í 54S86t39r75á54n98s96k60ý 1419339502207

Svi,.*ně fízlácký, dyt ho skoro zabili! ;-O

+2/−10
26.11.2014 23:43

M33a74r52e89k 83S24u19c46h81á23n81e89k 2941466558189

Jo jo, ta střílečka byla drsná;-)

+6/0
27.11.2014 2:17

R78o14m77a58n 73P68o25l48á36č57e27k 5186499445

Se zabil skoro sám...

+5/0
27.11.2014 8:31

E80d96a 48D25r73á41b69e92k 7759952213967

ano, *skoro* sám, ve skutečnosti na tom policista, který mu "volným krokem vyšel naproti..." má svůj podíl

0/−2
27.11.2014 10:40
Foto

M20a40r14t49i79n 18H52e88j80h36a54l 1907469642593

Kdyby se tak stalo, rekl bych jen: dobre mu tak...

0/0
27.11.2014 8:37

J14a62n 35T95a10r95a46b42a 4846506799729

Jo. A deprese strojvedoucího, zdržení x-set lidí ve vlacích a Wapka hasičů je co?

0/0
27.11.2014 9:20
Foto

M24a47r85t38i80n 47H75e57j83h43a86l 1767199642603

Smutnej dusledek konani jednoho idiota...

+1/0
27.11.2014 10:50

M62a54r51e57k 78S18ý81k65o39r49a 9103210116736

Jo, ale toho policejního.

0/−3
27.11.2014 11:39

P97e29t97r 98K44o38l51á93ř 2978727524691

8-o

0/0
27.11.2014 13:32

M17a74r69e74k 57S85ý44k45o82r87a 9423920116636

Tak ta úchylka je ale na vaší straně. Závory jsou spouštěny do deseti sekund po tom, co začne blikat červené světlo. To znamená, že v tomhle případě po méně než  28 sekundách od začátku blikání červené prosviští okolo víc než stovkou vlak. Dochází vám vůbec, jak je to málo? Pokud se tam v nepravou chvíli vydá přecházet pomalá babička s hůlkou a červená ji zastihne někde uvnitř, bude mít docela dost práce se odtud včas dostat.

Dřív se spouštěly závory minimálně o dvě minuty dřív. Proto taky senior usoudil, že když se teprve začaly spuštět, má ještě fůru času. Jenže dnes je všechno jinak...

+1/−3
26.11.2014 23:16

M41a81r56e87k 80S36ý73k82o84r23a 9883770736366

tak tohle byla reakce úplně jinam. Ale redakční systém to hodil nahoru. Fakt nevím, k čemu mají tlačítko "reagovat", když pak vůbec nefunguje.

0/−3
26.11.2014 23:19

Z18d67e55n78ě14k 18Z11a16b94a64v90a 1232754656894

Jó dřív - připomínáte mi ten vtip: A dědečku řekněte nám, bylo dřív vejce nebo slepice? Có? Jó dřív, to bejvalo všecko...

Milej zlatej, automatické PZZ je konstruováno tak, aby od zahájení výstrahy (červená světla) šly závory dolů po tzv. vyklízecí době, což je čas, za který ohrožený prostor opustí nejpomalejší chodec nebo vozidlo. Takže: u širokého přejezdu to je násobně déle, než u jednokolejného. A zase: závory musí být dole tak včas, aby na přejezd nemohl vjet vlak, jedoucí max. traťovou rychlostí dříve.

Pokud tím dříve myslíte mechanické závory, s předzváněčem, obsluhované ručně - at už místně nebo dálkově (drátotahem), tak ano, to mohlo být i víc než 2 minuty... ;-D

+3/0
27.11.2014 0:48

J20a86n 14T97a80r95a68b47a 4206916269949

Při reálné praxi v ČR, že po rozsvícení červených blikaček přejedou přejezd ještě 2-3 auta a na přejezd se naprosto běžně vjíždí i v případech kdy za ním není volno, mě příspěvek Marka Sýkory nijak zvlášť nepřekvapuje. Tihle lidé mají prostě své priority nastavené tak nějak jinak.

+1/0
27.11.2014 9:24

M33a89r55e85k 79S21ý17k36o24r41a 9633880926626

Samozřejmě, že přejedou. Ony ty světla jsou totiž tak idiotská, že nemají mezistav, tedy oranžovou, jako je na kdejaké křižovatce. Takže se mi taky už jednou stalo, že jedu přes přejezd, slyším cinkat zvonky, oko periferně vnímá, že tam fakt bliká červená. V hlavě hrkne panika, jak je to možné že jsem to přehlídl, když při příjezdu tam fakt nesvítilo nic. Bohužel ani to bílé světlo, protože na to nádražáci prostě hodně často kašlou. Prostě nemáte žádný varování na brždění. A dupat na brzdu, když jsem pět metrů od přejezdu taky už fakt nebudu. Ten vlak tam v nejbližších 10 sekundách prostě nemůže být, takže jedna, dvě sekundy navíc je nic.

0/−1
27.11.2014 11:10

E86d91a 95D67r59á18b92e74k 7369832783927

při rychlosti do 30 km/h a vzdálenosti 5m od přejezdu, to ale klidně zastavte, ani na tu brzdu nemusíte dupat, stačí šlápnout.:-)

0/0
27.11.2014 11:13

M39a48r30e45k 85S86ý22k76o26r48a 9773200116686

Z třiceti na nulu na pěti metrech. Zkusil jste to? A pochválili vás spolucestující?

0/−1
27.11.2014 11:32

K39a74r77e33l 25M15i28š70k81a 2556232342669

Kde jste přišel na to, že se spouští závory do deseti sekund od spuštění výstrahy?

0/0
27.11.2014 4:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.