Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dělníci našli na skládce v Brně krabici s mrtvým novorozencem

Při likvidaci černé skládky v brněnské ulici Mlýnské nábřeží dělníci našli krabici od bot s mrtvolou novorozence. Matka jej zřejmě porodila v srpnu až říjnu a pak jej odložila. Pátrají po ní kriminalisté, informovala mluvčí brněnské policie Andrea Straková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A49l76ž29b37ě69t72a 59V41o61d76i89č40k44o44v59á 2377198657615

Pane Knotek, souhlasím s Vámi.

0/−1
4.12.2014 9:53

L60u65b17o87s 64C46e73r21n47y 7305398693391

Vinika najit a odstrelit.

+1/0
3.12.2014 17:28

P61e96t97r 36B94á11č67a 8685706135155

Tohle proste nepochopim, IQ houpaciho kone.

Kdyz uz teda nemam na to si to nechat vzit, tak dite aspon dam do tech slavnych babyboxu.

Nektery lidi jsou tak primitivni, az to mlati vratama od stodoly.

+5/0
3.12.2014 16:22

H39e14l78e75n28a 65K66a41v48k13o20v83á 4823696419713

I když je tělíčko miminka v rozkladu, snad lze určit, zda se narodilo v srpnu nebo v říjnu.

0/0
3.12.2014 12:52

J32a98n47a 92N41o47v30á10k81o47v60á 7107230649928

Pokud není známo, v jakém prostředí se tělíčko rozkládalo, (nemuselo být celou dobu na skládce, tam se mohlo dostat kdykoliv), tak se to určuje opravdu velmi těžko.

Při rozkladu těla je potřeba vzít v úvahu mnoho faktorů, jako např. teplotu, vlhkost a proudění vzduchu. A to jsou jen některé z mnoha.

Patologie není tak jednoznačně jednoduchá, jak nám je prezentovaná v různých kriminálkách, věřte mi.

+3/0
3.12.2014 14:24

P90a94v13e81l 35O42d93r44a28z63i71l 6374909587850

No, to bych se šel zeptat na Masnou, tam je takový dům hrůzy...

+1/0
3.12.2014 11:29

D24a52v34i69d 95Z46a70j65d21á96k 8665582750461

Tohle je hienismus nejhrubsiho zrna.Takovi maji byt zavreni nekde v ustavech a uz se nikdy nedostat ven.

+3/−2
3.12.2014 11:18

T28o15m40á34š 48Z27e92m87á65n58e46k 5880158136736

Policie udělala zásadní chybu, že uveřejnila určité informace v průběhu vyšetřování. V důsledku toho potom půjde těžko prokázat zavinění. Tedy pokud se tyto informace zakládají na pravdě.

0/0
3.12.2014 11:12

P77a74v91e19l 33O60d46r57a87z93i96l 6544339477700

No, to spíš ne.

0/0
3.12.2014 11:32

J38a75n 45K68o81ř44á66n 7957658198686

Dřív nebo později se na to stejně příjde. Tak do 10 let budeme odevzdávat DNA hned při žádosti o OP nebo pas.

+7/0
3.12.2014 11:38

R31o63b68e20r59t 56M65o61t46k29a 4916657659225

Zveřejněno to bylo po 14 dnech a ne všechny informace. Je to veřejná žádost o pomoc od lidí.

+1/0
3.12.2014 11:49

T67o68m82á45š 53Z29e47m63á28n87e17k 5230688436916

Vzhledem ke stupni rozkladu nešlo určit pohlaví ani příčinu smrti, uvedla mluvčí.

Kriminalisté doufají, že jim s objasněním případu pomůže veřejnost, včetně lékařů-gynekologů. Termín porodu nelze jednoznačně určit, odhad patologů je srpen až říjen.

 Pro pachatele informace dost podstatná, pro veřejnost marginální. Stačilo být podstatně stručnější.

+1/0
3.12.2014 12:17

D42a18v95i52d 23M90a25c92k29ů 8830479960671

Které informace? 8-o

0/0
3.12.2014 13:21

J84i33r19i 82K79n12o68t75e96k 2229308658489

Zase výzva k udávání? A čemu to pomůže? Dítě je mrtvé, život mu to nevrátí. Mimo to mi přijde trochu pokrytecké na jednu stranu horovat za potraty (a ty jsou v odůvodněných případech přípustné i ve vyšším stupni těhotenství) a na zabití dítěte těsně po porodu nahlížet jako na vraždu. Nepřijde mi to až tak velký rozdíl.

+3/−15
3.12.2014 10:56

M82a98r49t32a 51S43o95u27k54u85p83o68v23á 9976756520890

Děláte si legraci??

+1/−1
3.12.2014 10:59

J25i69r81i 49K95n42o63t97e39k 2889418328659

Nedělám. Vím, že to od mnohých schytám, ale zkuste se nad tím zamyslet lépe. Buď jsem přesvedčen, že člověk nemá právo brát život - pak ale musím odmítat i potraty, nebo je to jen pokrytectví. Nakonec dopadneme jako v USA, kde je přípustný potrat ve finální fázi těhotenství, ale po porodu by to byla vražda, takže se to řešilo usmrcením zárodku ještě v děloze - doporučuji tento článek: http://pro-zivot.pise.cz/69-barack-obama-bez-slitovani-nad-bezbrannymi.html . Hnusné, že ano? A uznejte sama, není to ukázkové pokrytectví?

 Osobně jsem proti obojímu, potratům i zabíjení novorozenců. Nicméně v dávných dobách se dítě stalo plnoprávnou lidskou bytostí až v určitém věku. Do té doby bylo přípustné ho ze strany rodičů zabít. Netvrdím, že bych si přál návrat této doby - osobně jsem i proti potratům - ale přišlo mi to přece jen o něco lepší, než to dnešní všudypřítomné pokrytectví.

+2/0
3.12.2014 11:12

L20e82n32k57a 51N42o92v78o60t95n63á 4707666777326

Nezlobte se na mě, ale tohle je úplně mimo. Můžete bejt fajn chlap, ale v této oblasti motáte páté přes deváté.

+5/0
3.12.2014 11:19

R98e20n88é 70H10o54l32á14n94e66k 3427133171676

Ať tedy PČR nevyšetřuje žádné vraždy, život to dotyčnému stejně nevrátí.

+5/−1
3.12.2014 11:04

J52i13r17i 85K32n29o73t84e90k 2499338208959

Pokud někdo zabije cizího člověka, je to jiná situace, než když matka těsně po porodu zabije SVÉ dítě. Vždyť to dítě ještě není ani občan...

+2/−5
3.12.2014 11:16

R45e18n84é 85H35o74l85á74n40e77k 3517613651646

Mýlíte se, občanství vzniká narozením, přečtěte si příslušné právní normy.

+4/0
3.12.2014 11:22

J60i27r62i 84K98n89o71t91e52k 2609628808559

Dobrá, právně to je samozřejmě jak píšete, fakticky ale registrované nikde není. Vím, jaká jsou pravidla a zákony, ale tvrdím, že je to nastaveno pokrytecky.

+2/−2
3.12.2014 11:26

L13e35n34k97a 30N75o43v35o67t85n80á 4567776417816

Není. U nás je potrat povolený do 3. měsíce, z vážných, opakuji vážných a život ohrožujících důvodů, může k přerušení těhotenství dojít až do 6. měsíce. Ve třetím měsíci jde o plod, který ještě zdaleka nepřipomíná lidskou bytost a nemá vyvinutou nervovou soustavu. Jestli toto a zabití novorozence, který je zcela vyvinutý a připravený na život, považujete za stejné věci, tak potěš koště.

+6/0
3.12.2014 11:29

J77i71r39i 44K70n62o18t34e72k 2869488208169

Nedovolím si soudit. Jsem proti tomu, aby lidé usmrcovali i zárodky, tedy i proti klasickým potratům. Život je dar od Boha či přírody a nemyslím, že máme právo ho brát jak se nám zlíbí. Take ne já, ale vy rozhodujete, že zárodek je ještě bezcenný a novorozenec již na jiná úrovni. Ovšem na základě čeho? Na základě fyzických předpokladů, ale ty nevypovídají nic o "duši", o schopnosti si uvědomit sebe samotného.  Ne, nejsem žádný náboženský fanatik ač to tak může na první pohled vypadat, když používám slova "Bůh" a "duše". Ale opravdu je třeba oddělit prázdnou nádobu - tedy tělo od mysli, díky níž se teprve stává zárodek člověkem.

+2/0
3.12.2014 11:37

J72i26r42i 34K71n93o40t70e15k 2539538418889

Kdy se tak stane.. jestli hned po vzniku nebo až v Xtém měsíci či roku samostaného života si nedovolím tvrdit...

0/0
3.12.2014 11:39

R30o34m58a75n 13K52o22n40e20č73n87ý 4334468833

Vy jste verici,ze jo?

0/0
3.12.2014 17:24

P26a98v34e42l 37O33d29r93a69z48i31l 6154469507160

No vidíte, a jiní lidé si myslí, že život existuje i bez registrace.

+2/0
3.12.2014 11:31

J66i84r90i 39K73n87o10t23e21k 2459678938429

No a já snad píšu něco jiného. Přečtěte si to prosím pořádně. Jelikož se bavíme akademicky o názoru, nepovažoval jsem za nezbytné neustále zdůrazňovat svůj osobní postoj - nyní to tedy ještě jesnou zopakuji. Osobně se domnívám, že by člověk neměl brát život za žádných okolností, tedy jsem i proti "normálním" potratům. Uznávám však i jiný úhel pohledu který tvrdí, že dítě do určitého věku není plnohodnotný člověk. Ta definice se v minulosti odvíjela od schopnosti uvědomovat si sebe samého, svou existenci. Necítím se být povolán, abych diskutoval o konkrétní hranici (navíc mám na to jiný názor), na příkladů potratů v USA se však snažím dokázat, že dnešní společenské normy jsou mnohdy založeny na pokrytectví než na objektivních faktech. Pokud se zárodek (který je možno beztrestně usmrtit) stává občanem (jehož usmrcení je již vražda) ve chvíli, kdy jeho hlava opustí tělo matky, je to dost tenká hranice. Někdy to může být jen rozdíl několika vteřin v existenci onoho zárodku. Nemyslím, že těch pár vteřin změní něco podstatného ve vnímání toho zárodku (pokud tedy vůbec nějak vnímá a nejde jen o pudové reakce). Ta hranice je tedy jen uměle nastavena.

 Nemyslím, že společnost nějak vylepší či ochrání to, že odsoudí a zavře matku, která v Bůh ví jakém rozpoložení zabije své novorozené dítě. Nemyslím, že ta matka je pro společnost hrozbou, že od ní hrozí nějaké nebezpečí okolním lidem. Proto jsem v tomto případě proti její kriminalizaci...

0/−1
3.12.2014 15:34

P15a67v46e48l 57O55d30r87a53z28i97l 6614969157630

Pardon, ale snažil jste se zbytečně, po vašem úvodním příspěvku rozhodně nebudu vaše názory číst.

+1/0
4.12.2014 8:52

P15a63v31e16l 92N68a67j30t 1478540542

Divný názor,opravdu.Potrat ne,zabít narozené dítě-klidně,protože to bylo ve středověku běžné. Co v případě, kdy jde o život matce,nebo je jisté že by se narodilo dítě vážně postižené. Asi je nechat umřít oba né? Jinak by  byl potrat pokrytectvím.

 Nevím jakého náboženství jste vyznavač, ale něco mi říká,že podobné názory na věc mají i ti muslimáči.

0/0
15.1.2015 20:40

R38e98n20é 31H90o64l34á61n63e79k 3837663881946

A co ta matka? Ta není pokrytecká? V době, kdy prakticky na každém rohu je babybox, tak ona strčí dítě do krabice a vyhodí ho?

+7/0
3.12.2014 11:31

R84o78m41a71n 40K21o89n94e59č15n80ý 4464868483

Po narozeni,je dite automaticky uz registrovan pod pojistovnou matky,a nemocnice Vam vystavuje papir,kterym pak chodite na urady

+1/0
3.12.2014 17:23

L46e10n26k10a 12N11o53v58o54t17n76á 4697416797126

Jste normální? 8-o

0/−2
3.12.2014 11:05

J50i83r46i 49K14n73o81t51e16k 2819238648489

Definujte mi slovo "normální"? Já vycházím z definice že normální = běžné, obvyklé v daném prostředí/společnosti. Pak asi normální nejsem, neboť bežné je nad věcmi moc nepřemýšlet, papouškovat různá klišé atd..  Každopádně žít mezi lidojedy, nebyl bych normální kdybych odmítal jíst lidské maso, žít mezi Inky, asi bych byl exot kdybych protestoval proti lidským obětem, které byly součástí jejich kultury. Nu a tady nejsem normální, protože nestavím zabití novorozence vlastní matkou na úroveň vraždy..

+1/−2
3.12.2014 11:30

L13e60n26k20a 28N46o22v27o79t67n66á 4857936407296

Ano, popsal jste to dobře, nejste normální ani tady. ;-D

+2/0
3.12.2014 11:32

P86a64v63e50l 57N24a56j63t 1968980472

Jste úplný magor,udělal by jste nejlépe, kdyby jste už nevytáčel NORMÁLNÍ lidi žijící na této planetě a odstěhoval se na tu svou.

Škoda že vás matka nepohodila někam.

0/0
15.1.2015 20:52

J44a71n27a 73N92o29v86á88k20o50v55á 7607590239428

Čemu to pomůže?! Třeba tomu, že pokud smrt dítěte někdo zavinil a policie ho vypátrá, nebude již mít dotyčný příležitost zavinit další smrt?

To je, jako byste se ptal, proč pátrat po vinících vražd, když oběti jsou již stejně mrtvé. 8-o:-/

+1/−1
3.12.2014 14:27

J88i32r14i 77K82n27o79t51e31k 2299278598239

Bavíme se o možném zabití vlastního novorozence. Ne o člověku, který číhá před školou aby unesl a zabil cizí dítě, ne o člověku, který v afektu umlátí druhého k smrti. Nemyslím si, že motivací matky toho dítěte byla chuť jen tak zabíjet, prostě zabila něco co pocházelo z ní a bylo její součástí a ačkoliv to rozhodně neschvaluji, nepovažuji jí za nebezpečnou pro své okolí.

0/−1
3.12.2014 15:15

R89o88m14a61n 22K28o98n77e55č61n92ý 4724658163

Boze vy jste snad be..l.Ja muzete neco takovyho vypustit.Stacilo dite odevzdat do babyboxu,a ne ho jak spinu hodit nekde na skladku.Vzpamatujte se

+1/0
3.12.2014 17:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.