- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S tím vývojem v Indii je to velká pravda. A to nemuvím o kvalitě, podpoře, atd.
Více-méně zajímavé až na ten konec ve významu "hraji tenis tak, že fandím Rogeru Federerovi" ... to mě dostalo. Fakt existují lidi, kteří považují fandění nějakému sportovci za hraní sportu?
Doporučuji nastudovat ve výkladovém slovníku heslo "sebeironie" :-)).
Obchodníci to samo přenáší. Třeba neřetězcové benzinky s levný benzinem, ale i hospody a malé krámky
Já krom hypermarketů a velkýho nákupu platím radši cash
Klasika, něco okopírovat by nám šlo. Ale do Číňanů si rádi kopneme.
Když děláte byznys, tak tam vždy musíte dát něco originálního, jinak neuspějete. Někdy ta originální část není vidět - způsob řízení firmy, způsob propagace, způsob rozšiřování firmy atd. Kdybyste jen kopíroval, tak vás velcí hráči dávno převálcujou.
"...Brnu se říká Silicon Valley České republiky... " A to kde? V Brně?
Kupodivu nikoli pouze.
____________________________
http://www.finance.cz/zpravy/finance/109651-brno-se-stava-ceskym-silicon-valley/
"Přes naše terminály proteče více než pět miliard korun" tak to je naprostá kapka v moři transakcí, které se u nás za rok udělají. U těch nějvětších firem proteče 5mld ani ne za 24h
Prý kdy budou peníze jen jedničkami a nulami. Už dávno jsou, to, že mohou nabývat podoby bankovek a mincí je jen kosmetický detail.
to je nesmysl.penize v bankach fakticky fyzicky jsou v podobe bankove a minci a pokud nejsou, tak mam banka velmi vazne problemy.
to je frajer pro mě....... vydělané peníze úspěchem
Koukám, nechybí tu nářky na pomalost plateb kartou. Obecně je platba kartou rychlejší (zvlášť u bezkontaktních), ovšem pokud:
- Má obchodník terminál propojený s pokladnou, takže nemusí částku k zaplacení ručně přeťukávat.
- Má obchodník rozumné připojení k internetu a ne SIMku s GPRS nebo nějaké nejlevnější ADSL (leckde dodnes i ISDN).
- Má personál vytrénovaný, a ne že při požadavku na platbu kartou začne prodavačka hledat brýle a tahák, co s tou krabičkou vlastně dělat.
Stačí jeden z těchto předpokladů nesplněný a platba kartou je pro zákazníka (a hlavně lidi ve frontě za ním) naopak utrpení.
Ad bod 1 - tech par vterin vyrovna vraceni hotovosti od pokladni, takze to neplati. Nejdulezitejsi je bod 3, pokud prodavac s kartou a terminalem neumi, nepomuze nic. Na druhou stranu - pokud 10 minut pocita kolik vubec ma vratit, je to to stejny.