- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Propagandisticky vybrali naprosto výjimečný případ trotlů, kterým auto odtáhnout patří a možná přímo do šrotu. Ale jinak se vozí po drobnostech, které sice papírově ustojí, ale které nemají žádný význam. Před deseti dny jsem viděl naprosto ukázkovou šikanu u Nemocnice u sv. Anny a slyšel i rozhovor myslitele z MP s řidičem, doprovodem pacienta, kterému odtahovali vozidlo, přesto že u něho stál.
Jenom Montérkový Omezenec byť v Bavoráku ale s IQ tykve může blokovat MHD!
Brno není druhým největším městem Česka - tím je Plzeň. Brno v Česku vůbec není, je na Moravě. A Morava není Česko tak jako Ukrajina není Rusko.
nespletl jste si pojem Čechy a Česko? Pokud jde o Čechy, tak ano, Plzeň je druhým největší v Čechách, ale ne v Česku.
Toto se stane v naprosto minimálním poštu případů v Brně, že by někdo odstavil auto tak, že šalina neprojede. Je to samozřejmě jen záminka, aby si nové vedení brna mohlo vyřizovat svoje účty s nenáviděnými automobilisty, jiný důvod není. Už dneska má městapo přes 90% "zásahů" v dopravě. Zajímavé je, že ve městě je čím dál větší bordel, ale to městapu ani radním nevadí. Protože na tom nejde vykasírovat, na bezdomáčích, feťácích, sociálně znevýhodněných zlodějíčcích atd.
Stačí si najít perfektně zpracovanou mapu odtahů v Brně a je vidět, kde se nejvíc odtahuje... třeba začátek Veveří. Tam šalině nevadí ani odstavený náklaďák, odtahuje se tam jen proto, že se tam prostě pořád stojí i díky té pasti se značkou "Konec zákazu zastavení" zato za rohem na Slovákově, kde trajf má skoro pokaždé problém projet, se neodtahuje vůbec.
Samozřejmě jde pouze o to, obhájit si nákup dalších odtahovek a víc kšeftů pro městskou kasu. Holt někdo ty zelené nesmysly bude muset platit a jejich voliči to zjevně nebudou. Místo aby se městapo i PČR opravdu zaměřilo na to, co je v brněnské dopravě problém, např. absolutní ignorování červené ze strany chodců a cyklistů nebo přecházení zásadně mimo přechod u tramvajových ostrůvků přímo pod jedoucí auta...
Tak jsem taky za svoji blbost zaplatil. Moje chyba, ze jsem netusil ze u tluste cary na silnici se nesmí stat a tak me v 11 vecer na pekarske odtahli. A ja ze to jen oddeluje BUS pruh když tam byl napis BUS od pruhu, prostre jako delici cara. I když teda netusim komu jsem tam zavazel. A protože me odtahli před pulnoci a ja si byl pro auto az o pul jedne tak jsem taky zaplatil parkovne za další den 120Kc. Takze 300 od mestaku pokuta a odtah 2040Kc. Kurna tak se vydelavaji peníze.
Tak Pekařka je prasárna. Tam v podstatě legálně zastavit ani nejde, protože jakmile se udělá v Brně nějaká rekonstrukce ulice, znamená to automaticky zhoršení průjezdu pro auta a o parkování ani nemluvě. Navíc Pekařka je jedno z míst, kde je nejvíc odtahů v Brně - prostě snadný kšeft.. o bezpečnost samozřejmě nejde. Není to tak dávno, co městapo odtáhlo auto ve kterém bylo dítě...
MHD by si také měla sáhnout do svědomí,když kolikrát jejich autobusy stojí v jízdní pruhu a blokují ho nebo když parkují na zákazu stání.
Musím vás zklamat, ale MHD má většinou na tyto kroky povolení nejen od magistrátu.
S tím zaplacením odtahových aut si snad dělají srandu. Kdyby jich měli deset, tak se mohou v centru točit nonstop a ani jedno se nezastaví. Jenom na Jarošce stojí přes den na chodníku minimálně 70 aut. Další nedodržují odstup od křižovatek a přechodů. Takže stačí zřídit odtahové parkoviště třeba u Boby, aby jste to neměli daleko a do měsíce jsou auta zaplacený.
Jistě a co takhle řešit příčinu místo následku? To je asi pro hollanovce a anderovce nad jejich myšlení. Ale tak hlavně že zase uberou parkovacích míst, tak je to přece správně. Mimochodem, na Jarošce se na chodníku parkovat může, to jen tak mimochodem.
Nevšiml jsem si, že by tam byla někde značka zákaz stání či zákaz zastavení. Zato jsem si všiml skryté reklamy na předražené parkovací domy, ze kterých má užitek jen stavební firma a ten, kdo jim tu zakázku přiklepne.
§ 27 (2) V době od 5.00 do 19.00 hodin je zakázáno stání tam, kde by nezůstal mezi vozidlem a nejbližší tramvajovou kolejnicí volný jízdní pruh široký nejméně 3,5 m.
Já bych dal pokutu všem úřadům a státním organizacím, které nemají dostatek parkovacích míst. Proč tohle nikdo neřeší !!! Každou firmu, obchod budou buzerovat a sami úřady paroviště nemají. Všechny úřady nacpané do center měst. Na každé vyřizovací místo by se mělo počítat 3 lidi ve frontě a ti přijeli autem - to není moc, ale z toho plyne, že chybí v okolí úředních budov minimálně 500 parkovacích míst v centru Brna. To nemohou postavit jednu budovu mimo město kde bude Brno-venkov i Brno-město dohromady, se společným parkovištěm. To by bylo tolik ušetřeného času a těch peněz co by úřady ušetřili.
Jak vylidnit centrum Brna - jednoduše zabránit zákazníkům, aby našli parkovací místo, tak to mohou ty firmy v centru rovnou zabalit. Nemá prodejna, nebo služby místa k zaparkování, tak není důvod tam chodit. Snižuje to cenu komerčních prostor. Bez parkoviště - ani náhodou.
Nebo je tu druhá možnost, že se z nás konečně stane vyspělá civilizovaná země západního střihu a nebudou všichni jezdit 200m od domova autem, ale budou ohleduplný k sobě, svým spoluobčanům i životnímu prostředí a na cesty, kde to není nezbytné budou využívat alternativní způsoby přepravy.
A přitom by stačilo na tramvaj přidělat radlici.