Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Brně po třiatřiceti letech dojezdí hranaté karosy, míří do šrotu

V únoru se cestující brněnské MHD naposledy svezou hranatými autobusy Karosa 700, které dopravní podnik používal od roku 1982. Dosud bylo v provozu posledních 22 vozů. Podle smlouvy na získání evropských dotací však musí dopravní podnik sešrotovat stejný počet autobusů, jako jich koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R90a18d13e55k 56K15u85č11e93r57a 2293696219963

Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509

+1/0
3.2.2015 15:53

H85a92n11a 80U26l18r59y90c44h47o39v71á 9940193798438

Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.

0/0
3.2.2015 14:49

K68l39i61m59e82n16t 77P28i54j32á61č49e54k 7307295652528

Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!

A tak je to v poslední době se vším.

+4/0
3.2.2015 12:56

P20a70v73e98l 53S63i22k67o56r39a 4980471487

Až na dvě drobnosti:

1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.

2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.

+2/0
3.2.2015 14:31

J40a19n 55C11e34p43e27k 1744486880

V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:

http://ipravda.sk/res/2008/12/30/thumbs/skoda-706-rto-clanok.jpg

Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)

0/0
3.2.2015 11:01

M68i81c96h84a50l 75B53r37ň32á85k 6904874257748

Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...

0/0
3.2.2015 15:41

P48a91v36e75l 78Ř80a15p95e97k 7182446749275

Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.

+11/−1
3.2.2015 9:17

T19o92m94a35s 20N47o94v40o69t71n87y 3331936208129

Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně

+4/−2
3.2.2015 10:11

M76i49c30h39a35l 84P50a90v98l68á18t 9983713824889

Jemu vadi jen auta. A pak jeste psi, pak taky... Proste ta porucha je trochu slozitejsi a o ekologii / ekofasismus nejde. :o)

+1/0
3.2.2015 10:22

T74o57m21a28s 39N90o64v77o76t79n18y 3311646878549

Ale že ho to furt baví :-)

0/0
3.2.2015 23:01

P86a94v93e31l 67Ř23a44p91e55k 7672126959655

Výfukové plyny tvoří asi tak 5 % celkových negativních následků motorismu.

0/0
3.2.2015 10:29

V11á48c32l56a80v 30S22v74o81b91o71d84a 5836528629

Nesouhlasím,že nové autobusy,jsou klepající se "krabice". U nás v Teplicích jezdí od nového roku autobusy zn. Solaris. Jsou pohodlné,vysoká opěradla a neskáčou.

+1/−1
3.2.2015 11:03

J54a76n 29L35u20k24á31š 7147763613302

DPMB ovsem ty Solarisy koupil s takovymi velmi klouzavymi plastovymi sedackami, ktere cloveka na miste neudrzi. Tj. opravdu zazitek z jizdy horsi nez tahle stara Karosa.

+2/−1
3.2.2015 11:52

V36á40c65l64a59v 37S93v98o76b38o57d60a 5496438749

To chápu, u nás mají sedadla textilní potahy.

0/0
3.2.2015 15:22

J79a14n13a 31M45a83r70t81i46n78k48o75v84á 7519795431540

Autobusy jezdím denně. A ty klouzajicí sedadla jsou bohužel opravdu za trest. Jinak jsou podle mě ty busy v pořádku.

0/0
6.2.2015 23:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.