Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně po třiatřiceti letech dojezdí hranaté karosy, míří do šrotu

V únoru se cestující brněnské MHD naposledy svezou hranatými autobusy Karosa 700, které dopravní podnik používal od roku 1982. Dosud bylo v provozu posledních 22 vozů. Podle smlouvy na získání evropských dotací však musí dopravní podnik sešrotovat stejný počet autobusů, jako jich koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R82a48d50e56k 87K82u92č47e70r49a 2493466759963

Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509

+1/0
3.2.2015 15:53

H88a36n58a 84U72l62r65y23c12h91o70v43á 9340223488178

Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.

0/0
3.2.2015 14:49

K12l31i90m70e60n21t 84P85i41j81á39č46e23k 7827945782458

Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!

A tak je to v poslední době se vším.

+4/0
3.2.2015 12:56

P94a93v16e74l 35S50i57k29o69r45a 4580851537

Až na dvě drobnosti:

1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.

2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.

+2/0
3.2.2015 14:31

J57a79n 98C62e46p28e55k 1144466760

V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:

http://ipravda.sk/res/2008/12/30/thumbs/skoda-706-rto-clanok.jpg

Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)

0/0
3.2.2015 11:01

M90i33c28h98a29l 95B91r96ň39á28k 6424414767798

Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...

0/0
3.2.2015 15:41

P43a51v89e75l 36Ř10a86p33e59k 7472596459765

Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.

+11/−1
3.2.2015 9:17

T32o40m57a26s 64N12o81v59o34t11n70y 3261616928559

Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně

+4/−2
3.2.2015 10:11

M28i60c65h31a69l 47P22a62v56l10á24t 9713663674729

Jemu vadi jen auta. A pak jeste psi, pak taky... Proste ta porucha je trochu slozitejsi a o ekologii / ekofasismus nejde. :o)

+1/0
3.2.2015 10:22

T79o49m82a29s 68N66o80v12o76t39n93y 3301196498299

Ale že ho to furt baví :-)

0/0
3.2.2015 23:01

P58a74v16e40l 14Ř97a80p38e75k 7382206769115

Výfukové plyny tvoří asi tak 5 % celkových negativních následků motorismu.

0/0
3.2.2015 10:29

V25á50c39l24a90v 60S30v31o43b41o34d88a 5466588889

Nesouhlasím,že nové autobusy,jsou klepající se "krabice". U nás v Teplicích jezdí od nového roku autobusy zn. Solaris. Jsou pohodlné,vysoká opěradla a neskáčou.

+1/−1
3.2.2015 11:03

J90a74n 27L13u23k36á51š 7497653363622

DPMB ovsem ty Solarisy koupil s takovymi velmi klouzavymi plastovymi sedackami, ktere cloveka na miste neudrzi. Tj. opravdu zazitek z jizdy horsi nez tahle stara Karosa.

+2/−1
3.2.2015 11:52

V73á97c20l17a90v 58S88v78o85b36o98d78a 5386578289

To chápu, u nás mají sedadla textilní potahy.

0/0
3.2.2015 15:22

J97a24n42a 80M50a66r49t91i46n10k20o16v63á 7739735101730

Autobusy jezdím denně. A ty klouzajicí sedadla jsou bohužel opravdu za trest. Jinak jsou podle mě ty busy v pořádku.

0/0
6.2.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.