Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Brně po třiatřiceti letech dojezdí hranaté karosy, míří do šrotu

V únoru se cestující brněnské MHD naposledy svezou hranatými autobusy Karosa 700, které dopravní podnik používal od roku 1982. Dosud bylo v provozu posledních 22 vozů. Podle smlouvy na získání evropských dotací však musí dopravní podnik sešrotovat stejný počet autobusů, jako jich koupí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R35a66d90e22k 37K15u82č56e58r37a 2523386549213

Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509

+1/0
3.2.2015 15:53

H55a63n98a 91U38l59r58y42c47h73o37v71á 9190823288348

Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.

0/0
3.2.2015 14:49

K75l70i57m36e23n13t 96P60i66j85á53č25e84k 7357925512938

Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!

A tak je to v poslední době se vším.

+4/0
3.2.2015 12:56

P50a75v60e47l 54S41i74k44o60r38a 4280121537

Až na dvě drobnosti:

1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.

2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.

+2/0
3.2.2015 14:31

J86a58n 79C86e78p25e25k 1504246930

V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:

http://ipravda.sk/res/2008/12/30/thumbs/skoda-706-rto-clanok.jpg

Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)

0/0
3.2.2015 11:01

M96i22c47h22a73l 32B49r94ň79á85k 6954574457738

Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...

0/0
3.2.2015 15:41

P91a10v36e96l 96Ř93a10p52e73k 7182156669465

Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.

+11/−1
3.2.2015 9:17

T69o20m51a37s 98N53o62v23o34t79n18y 3351496808519

Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně

+4/−2
3.2.2015 10:11

M32i54c18h22a65l 79P60a80v27l30á49t 9703303874169

Jemu vadi jen auta. A pak jeste psi, pak taky... Proste ta porucha je trochu slozitejsi a o ekologii / ekofasismus nejde. :o)

+1/0
3.2.2015 10:22

T80o75m14a22s 97N67o80v42o42t43n20y 3921826748869

Ale že ho to furt baví :-)

0/0
3.2.2015 23:01

P26a55v71e55l 43Ř60a51p35e15k 7642516899115

Výfukové plyny tvoří asi tak 5 % celkových negativních následků motorismu.

0/0
3.2.2015 10:29

V65á77c65l55a42v 58S75v95o36b80o10d19a 5886208979

Nesouhlasím,že nové autobusy,jsou klepající se "krabice". U nás v Teplicích jezdí od nového roku autobusy zn. Solaris. Jsou pohodlné,vysoká opěradla a neskáčou.

+1/−1
3.2.2015 11:03

J29a82n 15L73u64k71á57š 7937363693452

DPMB ovsem ty Solarisy koupil s takovymi velmi klouzavymi plastovymi sedackami, ktere cloveka na miste neudrzi. Tj. opravdu zazitek z jizdy horsi nez tahle stara Karosa.

+2/−1
3.2.2015 11:52

V80á74c20l62a32v 96S11v12o75b85o11d61a 5276868479

To chápu, u nás mají sedadla textilní potahy.

0/0
3.2.2015 15:22

J15a26n45a 81M44a45r40t68i30n41k98o78v41á 7169395181290

Autobusy jezdím denně. A ty klouzajicí sedadla jsou bohužel opravdu za trest. Jinak jsou podle mě ty busy v pořádku.

0/0
6.2.2015 23:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.