- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pořad lepší hranatá karosa než autobus vydosu na lince 509
Tak aby taky ty nové byly nízkopodlažní.
Je zajímavé, že ty staré dobré vozy z roku 1982 jsou možná lepší než ty o 20 let mladší z roku 2002, o kterých nepíšou žádnou chválu a budou je likvidovat taktéž. Z toho plyne, že v roce 2002 nakoupili nové=horší vozy !!!
A tak je to v poslední době se vším.
Až na dvě drobnosti:
1) Nejstarší provozní B7xx v Brně je z roku 1989, a to jen jedna, všechny ostatní sedmistovky jsou z roku 1994 a mladší. Nejsou tedy starší o 20 let, ale jen o necelých deset; navíc Karosy na rozdíl od Citybusů procházely GO.
2) Sedmistovky jsou vysokopodlažní vozy, Citybusy nízkopodlažní. Nižší životnost nízkopodlažních vozů je samozřejmá a pochopitelná – je to prostě daň za vyšší komfort cestování.
V Brně prý obmění vozový park. Nyní tam bude jezdit toto viz foto Brněnské autobusové nádraží:
http://ipravda.sk/res/2008/12/30/thumbs/skoda-706-rto-clanok.jpg
Což taky jiného, oni nám špatné víno, my jim zánovní vozový park. :-)
Náhodou... Kdyby se použila současná technologie a výbava vnitřku a ten bus měl takovouto retro "skořápku", tak by mi to vůbec nevadilo. Rozhodně pohlednější než ty hranaté karosy...
Byly to dobré autobusy. Na rozdíl od těch dnešních krabic se tam nic neklepalo a mělo to solidní tlumení na nerovnostech. V těch nových krabicích všechno vibruje, jako by se to mělo každou chvíli rozpadnout, a při přejetí každého kamínku to skočí že si člověk div neukousne jazyk.
Ty pořád meleš něco o tom, jak jsou auta zlo, ale tyhle dneska už totálně neekologické vraky budeš obhajovat. Prober se konečně