Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kloužou a studí, rozčilují Brňany nová sedadla v MHD. Ale sami si je vybrali

Brno posiluje ekologický vozový park, do provozu brzy vyjedou další nové autobusy poháněné plynem. Cestující ale nadávají, že jsou hlučné a jejich plastové sedačky jsou spíše klouzačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a61v74e79l 26B26l37a81ž25e48k 6381901796441

40 tisíc rozdíl! Za jedno sedadlo? Za sedadla v celém autobusu? Za sedadla ve všech vozech v Brně?

0/0
13.2.2015 9:28

H83o63n88z90a 35Ž58a26l60o52u94d58e47k 9131597271421

Ještě nedávno jsem strávil v MHD na cestě s Černovických teras na Černého a naopak i 600h ročně. A tak cesta po Brně může být pěkně dlouhá až zdrcující třeba po práci či brzo ráno. Takže pohodlné sedačky jsou základ. Celý problém pokálených sedaček bych vyřešil daleko větší kontrolou dokladů a cestujících pomocí revizorů a ne jako teď že ho potkám 2x ročně. Jednoduše bych lidi co sedí v montérkách od cementu a pomočených kalhotech vykázal a basta a ne jako teď.

0/0
9.2.2015 22:46

D12r67a40h32o28š 81M25a22r27e75k 9980912622548

Kdo nechce klouzat,ať stojí. Ať to bude tak,nebo tak, najde se vždycky někdo,komu se to líbit nebude. Rozhodně je to lepší,než si sednout na pomočenou......nebo jinak znečištěnou sedačku. Ta cesta po Brně není tak dlouhá ,aby se nedala vydržet. A když nebudu v autobuse dospávat,tak si myslím,že je vše v pořádku.:-P

+3/−1
9.2.2015 20:54

J79i11ř19í 87P28r91a86ž66á81k 9910402891182

Proč neokopírují něco funkčního? Např. sedadla MHD ve Vídni jsou perfektní. plast, ale neklouže, nestudí.

+1/−1
9.2.2015 17:49

P79a31v78e23l 77O63d81r46a69z60i56l 6264119477750

Vidím to v barvách, řidič s palicí vytlouká sedadla ze šaliny a řve "Ještě někomu klouže sedadýlko?" ;-D

+1/−1
9.2.2015 14:52

Z72d58e59n33ě96k 97S25ý56k37o24r40a 1356544458858

A jaký šetření životního prostředí? To je blbost, kterou se omlouvají vyšší údržbové náklady. Už Euro 5 EEV mělo prakticky stejné hodnoty jako CNG.

Jestli chtějí ekologii, tak místo vytížených busů postavit trolejbus.

0/−1
9.2.2015 12:51

D48u91š37a73n 45M90o48u61r30e38k 7802177197501

KOŽENKOVÉ potahy byly léta osvědčené a z mnoha hledisek nejlepší, údržba hygieny dostatečná.

Proč se místo osvědčených věcí stále tlačí nové nesmysly?

0/−2
9.2.2015 12:21

D62a71n26i54e21l92a 32U42r16b92a20n64o73v50á 2984470385366

No pokud to někdo vybíral předpokládám že je zkoušel v klidu, tak že si nikdo ani nemohl vyzkoušet, jestli při brždění budou "klouzat"...

+2/−1
9.2.2015 10:10

J11i82ř22í 63E87u37l11e83r 5348959386946

V řadě nových či novějších autobusů jsou plastové sedačky hnědé barvy s nelesklým povrchem a bočními opěrkami. Proč nemohly být i v autobusech s CNG? Nebo aspoň s lepším sklonem. A co takhle vytápění sedaček v zimě? To je neřešitelný problém, nebo by to přišlo moc draho? Asi to druhé a k tomu nezájem příslušných úředníků o komfort cestujících. Zatím je lepší stát než si nachladit urologické a gynekologické orgány. 314

0/−1
9.2.2015 10:01

M26i89c15h16a74l 51S23e79d43m51í63k 3159855446631

Všiml jsem si, že jsou vytápěna některá sedadla s označením pro invalidy.

0/0
9.2.2015 12:39
Foto

L80u27k97á62š 82N98o53v16o35t38n97ý 6836887528368

V Praze byl podobný problém, začali je montovat pod větším úhlem (tj. jsou více "zaklopené") a lidé tak už snadno nesklouznou...

0/0
9.2.2015 9:38

V68l35a13d20i76m29í58r 67I74z56á33k 57O92r58l29o16v77s53k73ý 7304668352

Lidi jsou obecně vždy nespokojeni, doba rozmazluje :-/

+3/−3
9.2.2015 9:10

P43e54t95r 72S83p79á76l75e67n33ý 3375167829388

Ono možná ani ne, třeba se jen přestal sledovat prvotní cíl. Hlavně že je bus levný, ekologický a já nevím co všechno, ale že se v něm nedá jezdit, to vůbec nevadí, koho to zajímá, že?

+3/−1
9.2.2015 11:43

K12a74r66e43l 32V59a32c15h59u50t 9593572169323

Nedrážděte nás titulkem - NIC takového jsme si sami nevybrali - to je LEŽ.  ;-O;-€:-/

To je vyloženě jen něčí SCHVÁLNOST! RvRvRv

+3/−4
9.2.2015 8:52

A85n39d97r16e13a 38J94a54m22b36o73r54o55v37á 4183150466490

Jen takový můj malý postřeh teď v zimě - každodenní jízda v ranních hodinách nevytopeným autobusem na těchto sedačkách z výchozí do konečné zastávky = zánět močového měchýře jak vyšitý. No a s každým prudším zabržděním (a že jich není během jízdy málo) končím s koleny v sedadle přede mnou. A opravdu jsem nebyla mezi tím malým vzorečkem lidí, kteří si je prý vybrali. Takže za mě hodně špatně. Rv

+5/−1
9.2.2015 8:12

K46a53r60e62l 96V53a68c33h25u59t 9303732809253

Podnik s těmi sedačkami MUSÍ něco udělat, není možné, aby riskovali, že se jim pasažéři za jízdy zraní. !!!!!! - Pokud to neudělají, tak se něco stane a pak budou čelit škaredým žalobám! ... Důkazů tu na netu advokáti posbírají dost a dost, že na to lidé ZAVČASU upozorňovali. ;-)R^

+1/−2
9.2.2015 8:54

V28l28a52d84i33m62í39r 62I62z68á91k 19O14r45l52o60v89s25k48ý 7354538592

Jste šťastný člověk, přeji Vám to :-)R^ Bůh Vám žehnej

+1/−1
9.2.2015 9:11

B51o33h41u53s46l78a22v 44K34r47á54l57í35k 2371830339806

Prý dřevené, nebo plastové. To byla volba jak za komunistů ;-D A to ještě komunistům křivdím, protože tehdy uměli dělat autobusy a sedačky.

+5/−5
9.2.2015 0:05

P82a20v83e89l 90J69e87ř48á33b79e64k 7681152344557

K jízdence oboustrannou lepící pásku.

+2/0
8.2.2015 23:46

M70a68r75t29i52n79a 25M59o49u27d43r53á 7640563206259

proti skluzu by cestující mohli fasovat přísavky ( s dostatečnou nosností, samozřejmě) ;-D

+1/−1
8.2.2015 21:50

J75a66n 43Š64p25e69c68i59á62n 2530150239989

Pekna kozenka by nebyla k zahozeni. Ale zpropagandovane mozky at si sedi na plastovem a tvrdem.

+7/−2
8.2.2015 21:33

T57a74d29e23á98š 86M65i60c64h79á11l66e59k 6437718562262

Fakt lidi nevíte co chcete! To raději budete sedět ve špinavých prochc*ných polstrovaných sedačkách? Někdy si do polstrované bouchněte a jen tak si nesednete.

+7/−8
8.2.2015 21:01

B33o91h22u64s87l12a70v 68K39r11á98l25í65k 2981740129606

A kdo říká že chce zrovna ty hadrové?

+7/0
9.2.2015 0:04

K91a52r24e39l 65V68a53c63h21u85t 9423972649353

Koženková varianta je VELMI rozumná volba. ;-) ... Protože to je omyvatelné, ale přesto to tak nestudí (díky molitanu uvnitř se to brzo zahřeje) R^;-)V

+2/0
9.2.2015 8:56

K96a13r46e30l 22V10a43c68h72u58t 9543682849653

A kdo by namítal, že ke kožence se v létě "lepí" zadek - garantuju vám, že k téhle lesklé plastové variantě se v létě přilepíte ještě důkladněji! ;-D ... Ale co, patří vám to, holt nemáte jezdit v létě "naostro"!

0/−1
9.2.2015 9:00

T44o98m80á35š 64T98a51t29í42č85e67k 5320682100768

Ehm, ono se to nezahřívá. To jen ten vzduch v molitanu je dobrá tepelná izolace.

0/0
9.2.2015 9:57

Š25t37e70f73a74n 12F22r28i77č61a 7122268323786

Plastová sedačka je z hygienických důvodů jistě lepší, než polstrovaná. Ovšem v anketě byl jiný typ plastové sedačky.

+8/0
8.2.2015 20:15

O65n84d95r83e87j 28K21a14l16m42a65n 1830766704592

Nechápu proč tam nejsou stejný sedačky jako v solarisech... Proti těm nejde říct ani popel.

+8/0
8.2.2015 19:53

K61a89r41e43l 91V56a30c82h93u19t 9633322799133

Ale jo - ty STUDÍ. :-/

0/−1
9.2.2015 8:57

P73a62v81e28l 49S76v11o70b48o80d80a 3649212310372

No jo, Brnoo, Brnoo :)

+1/0
8.2.2015 19:49

O18l90g35a 50P68a25v71l69í82k39o32v44á 6124118737332

Platové nebo dřevěné, studené jsou obojí, takže občané z čeho vybírat neměli. Polstrované sedačky občas někdo poškodil, ale pro cestující byly to nejlepší možné a vymlouvat se na údržbu je trapné. Pokud existovala uklízecí služba na jejich údržbu, má zcela jistě po práci

+3/−6
8.2.2015 19:30

D95a40v11i42d 79N82o64v36o93t58n90ý 2507602625369

Jenže ta uklízecí služba, která by ty polstrované sedačky vyčistila sebelíp, je vám houby platná když na ní chvíli před vámi seděl nějaký "čistotný" spoluobčan nebo stavební dělník, který jezdí do práce a z práce v montérkách (což taky není nic neobvyklého). :-/

+10/−1
8.2.2015 19:34

J44a98n 54F85r27o38l80í21k 6866110915984

Zlatej stavebná dělník. Když na sedačky načurá bezdomovec tak na té plastovce to alespoň uvidíte. Jinak k článku - bakelit se nepoužívá už desítky let a motory na zemní plyn jsou tišší než na naftu.

+9/0
8.2.2015 19:44

O87l27g41a 97P68a73v56l84í34k20o87v57á 6344368977562

Pane Novotný, když tam sedí někdo ušmudlaný a vystoupí, vy si na plast nebo na plyš stejně sednete po něm, protože nic nevíte. Ten odkaz na hygienu je jenom trik, jak zmást občany

+3/−2
8.2.2015 19:48

D19a34v30i19d 29N13o86v45o56t25n55ý 2947242285249

Proto je vhodnější ten plast, na ten se vám ten bordel z oděvu (špína, prach) tolik nechytne a dá se pak z té sedačky líp umýt než z toho polstrování.

+4/0
8.2.2015 19:51

P40e86t83r 75S19c61h59ö31n 7763146772123

No, když vám nekdo počůrá plastovou sedačku a vy nastoupíte po něm - tak tam vidíte louži a nesednete si do toho. Když to stejné udělá na polstrovanou, tak do toho hňápněte a komu pak budete nadávat?

+3/0
8.2.2015 19:51

M34i20c96h61a90l 40M33a12l61a80t 6811781848392

To opravdu už neumí nikdo vyrobit plastové sedačky do tramvají a busů, které se vyráběly za komunistů? Vytvarované a vyrtobené tak, aby neklouzaly? Příjdemi, že dnes lidi nezvládají ani základní věci, které byly před r. 1989 samozřejmostí.

+8/−1
8.2.2015 19:14

P95a51v53e27l 60M69a15r94e57š 2693498601871

Jestli myslíte ty ze starých T3jek, tak ty nebyly plastové, ale laminátové.

V autobusech a trajfech bývala taková ta hnusná červená koženka, případně takové ty strašné černé koženkové, co se k nim v lete lepil zadek

+6/−1
8.2.2015 19:45

O94n58d12r53e15j 51K10a61l35m59a63n 1640646894262

Ty co jsou ještě v některých trolejbusech?

+1/0
8.2.2015 20:00

P61a59v14e14l 89M79a65r18e77š 2583528171961

No tak já už jsem nerekonstruovanou Tr14 nepotkal ani nepamatuju. Nejhorší trolejbusy jsou u nás na lince do Slatiny a Šlapanic a tam se moc často nevyskytuju.

0/−1
8.2.2015 21:40

J39i61ř36í 21E40r51b38e52n 1593364766377

Červená polstrovaná koženka s větracími otvory byla ve 14Tr a 15Tr, v ŠM11 a starších B730 byla černá souvislá koženka na sedácích a černý polyuretan na opěradlech, v novějších B730 byl duhový mikroplyš.

+1/0
9.2.2015 8:38

P84e76t69r 91S88c62h94ö79n 7873436972643

Ty vroubkované nekloužou, ty jsou v pohodě.

+1/0
8.2.2015 19:53
Foto

J45a69n 18H38i50n33k 2937615434137

Dodavatel holt dotáhl požadavek na nejnižší cenu na maximum.

+2/0
8.2.2015 19:01

M32i72c32h51a34l 22M60a72l12a32t 6371761158122

To není o dodavateli. To je o neschopnosti objednatele definovat co chce.

Ze strany dodavatele je to neschopnost nabídnout normální sedačku. Hlavně že se všichni ohánějí šíleně drahým vývojem kdejaké kraviny, ale to nejdůležitější, to na čem platící cestující sedí, to neumí.

+8/−1
8.2.2015 19:17

M94i25c87h95a57l 36P18í94c63h71a 4755703431986

My si je v Ústí nevybrali, nikdo se nás neptal a nepřál bych to nikomu sedět na týhle parodii na sedadlo v zimě, kdy tu místní MHD šetří a pořádně ani nezatopí a v kombinaci s tímhle je to vážně o zdraví, raději často i postojím v poloprázdém buse, než tohle

+3/−1
8.2.2015 19:00

P11e35t42r 25M92a81r54š96o69u46n 5375818286246

Co to je žlutýho na té fotce pod tou sedačkou? To je vesta pro případ přistání na vodě? ;-);-D

0/−1
8.2.2015 18:50

J40i75ř37í 68K63h15e43i34l 9446974140163

Tohle si brňané zvolili v anketě.!!!!!!

----------------------------

http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0474.jpg 

----------------------------

Toto jsou snad nejlepší plastové sedačky vůbec, nechápu, co se jim zase nelíbilo. Na druhou stranu, tyhle jsou německé (od výrobce Kiel) a ty v autobusech použité jsou od polské firmy STER, takže nakonec se na hlasování občanů vykašlali a zřejmě zvolili to, co vyšlo nejlevněji.;-O;-€Rv

+25/0
8.2.2015 18:13

P93e36t19r 59S75c63h78ö60n 7713756882223

Jo, to jsou ty neklouzavé. Ty jsou v SOLARISech.

+5/0
8.2.2015 19:40

F82r33a57n97t55i51š67e74k 18E92l64i86á44š 6167163375656

Šetření životního prostředí je ta nejméně důležitá věc. Nejdůležitější je ekonomičnost provozu.

0/−4
8.2.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.