Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kloužou a studí, rozčilují Brňany nová sedadla v MHD. Ale sami si je vybrali

Brno posiluje ekologický vozový park, do provozu brzy vyjedou další nové autobusy poháněné plynem. Cestující ale nadávají, že jsou hlučné a jejich plastové sedačky jsou spíše klouzačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P17a39v33e47l 30B77l95a78ž43e94k 6461691736431

40 tisíc rozdíl! Za jedno sedadlo? Za sedadla v celém autobusu? Za sedadla ve všech vozech v Brně?

0/0
13.2.2015 9:28

H75o74n86z47a 60Ž98a38l87o36u79d29e57k 9651497791581

Ještě nedávno jsem strávil v MHD na cestě s Černovických teras na Černého a naopak i 600h ročně. A tak cesta po Brně může být pěkně dlouhá až zdrcující třeba po práci či brzo ráno. Takže pohodlné sedačky jsou základ. Celý problém pokálených sedaček bych vyřešil daleko větší kontrolou dokladů a cestujících pomocí revizorů a ne jako teď že ho potkám 2x ročně. Jednoduše bych lidi co sedí v montérkách od cementu a pomočených kalhotech vykázal a basta a ne jako teď.

0/0
9.2.2015 22:46

D65r23a84h90o17š 22M20a10r94e57k 9770332492698

Kdo nechce klouzat,ať stojí. Ať to bude tak,nebo tak, najde se vždycky někdo,komu se to líbit nebude. Rozhodně je to lepší,než si sednout na pomočenou......nebo jinak znečištěnou sedačku. Ta cesta po Brně není tak dlouhá ,aby se nedala vydržet. A když nebudu v autobuse dospávat,tak si myslím,že je vše v pořádku.:-P

+3/−1
9.2.2015 20:54

J27i26ř57í 44P86r31a92ž11á88k 9770502951662

Proč neokopírují něco funkčního? Např. sedadla MHD ve Vídni jsou perfektní. plast, ale neklouže, nestudí.

+1/−1
9.2.2015 17:49

P10a29v39e38l 62O45d80r56a87z51i19l 6624649857510

Vidím to v barvách, řidič s palicí vytlouká sedadla ze šaliny a řve "Ještě někomu klouže sedadýlko?" ;-D

+1/−1
9.2.2015 14:52

Z13d30e15n48ě66k 88S12ý41k18o15r92a 1366714218958

A jaký šetření životního prostředí? To je blbost, kterou se omlouvají vyšší údržbové náklady. Už Euro 5 EEV mělo prakticky stejné hodnoty jako CNG.

Jestli chtějí ekologii, tak místo vytížených busů postavit trolejbus.

0/−1
9.2.2015 12:51

D23u65š25a52n 10M75o27u48r69e13k 7872437387731

KOŽENKOVÉ potahy byly léta osvědčené a z mnoha hledisek nejlepší, údržba hygieny dostatečná.

Proč se místo osvědčených věcí stále tlačí nové nesmysly?

0/−2
9.2.2015 12:21

D44a50n97i67e72l12a 39U76r96b87a31n33o69v19á 2184440915386

No pokud to někdo vybíral předpokládám že je zkoušel v klidu, tak že si nikdo ani nemohl vyzkoušet, jestli při brždění budou "klouzat"...

+2/−1
9.2.2015 10:10

J52i47ř22í 84E75u84l81e45r 5448779556736

V řadě nových či novějších autobusů jsou plastové sedačky hnědé barvy s nelesklým povrchem a bočními opěrkami. Proč nemohly být i v autobusech s CNG? Nebo aspoň s lepším sklonem. A co takhle vytápění sedaček v zimě? To je neřešitelný problém, nebo by to přišlo moc draho? Asi to druhé a k tomu nezájem příslušných úředníků o komfort cestujících. Zatím je lepší stát než si nachladit urologické a gynekologické orgány. 314

0/−1
9.2.2015 10:01

M66i69c34h70a90l 30S22e37d49m63í85k 3749135866951

Všiml jsem si, že jsou vytápěna některá sedadla s označením pro invalidy.

0/0
9.2.2015 12:39
Foto

L25u98k93á79š 97N45o45v94o42t19n59ý 6736237858378

V Praze byl podobný problém, začali je montovat pod větším úhlem (tj. jsou více "zaklopené") a lidé tak už snadno nesklouznou...

0/0
9.2.2015 9:38

V66l60a31d32i30m61í98r 98I27z87á31k 63O87r88l60o46v81s87k88ý 7654458502

Lidi jsou obecně vždy nespokojeni, doba rozmazluje :-/

+3/−3
9.2.2015 9:10

P97e56t38r 31S73p90á61l41e55n98ý 3515227959358

Ono možná ani ne, třeba se jen přestal sledovat prvotní cíl. Hlavně že je bus levný, ekologický a já nevím co všechno, ale že se v něm nedá jezdit, to vůbec nevadí, koho to zajímá, že?

+3/−1
9.2.2015 11:43

K52a79r66e44l 25V98a75c91h75u80t 9563162809713

Nedrážděte nás titulkem - NIC takového jsme si sami nevybrali - to je LEŽ.  ;-O;-€:-/

To je vyloženě jen něčí SCHVÁLNOST! RvRvRv

+3/−4
9.2.2015 8:52

A31n54d49r45e73a 16J79a56m73b67o19r89o63v69á 4743320316790

Jen takový můj malý postřeh teď v zimě - každodenní jízda v ranních hodinách nevytopeným autobusem na těchto sedačkách z výchozí do konečné zastávky = zánět močového měchýře jak vyšitý. No a s každým prudším zabržděním (a že jich není během jízdy málo) končím s koleny v sedadle přede mnou. A opravdu jsem nebyla mezi tím malým vzorečkem lidí, kteří si je prý vybrali. Takže za mě hodně špatně. Rv

+5/−1
9.2.2015 8:12

K72a77r84e68l 57V17a61c89h59u53t 9683812239553

Podnik s těmi sedačkami MUSÍ něco udělat, není možné, aby riskovali, že se jim pasažéři za jízdy zraní. !!!!!! - Pokud to neudělají, tak se něco stane a pak budou čelit škaredým žalobám! ... Důkazů tu na netu advokáti posbírají dost a dost, že na to lidé ZAVČASU upozorňovali. ;-)R^

+1/−2
9.2.2015 8:54

V77l74a63d78i78m54í51r 55I93z47á34k 28O97r57l31o71v56s89k52ý 7224628252

Jste šťastný člověk, přeji Vám to :-)R^ Bůh Vám žehnej

+1/−1
9.2.2015 9:11

B25o62h96u42s82l83a55v 35K86r91á53l63í21k 2881150959526

Prý dřevené, nebo plastové. To byla volba jak za komunistů ;-D A to ještě komunistům křivdím, protože tehdy uměli dělat autobusy a sedačky.

+5/−5
9.2.2015 0:05

P75a37v27e82l 47J44e38ř19á14b68e87k 7961782384117

K jízdence oboustrannou lepící pásku.

+2/0
8.2.2015 23:46

M91a61r58t11i81n46a 70M67o98u68d59r42á 7730443456419

proti skluzu by cestující mohli fasovat přísavky ( s dostatečnou nosností, samozřejmě) ;-D

+1/−1
8.2.2015 21:50

J65a59n 46Š76p84e45c41i77á28n 2670320789249

Pekna kozenka by nebyla k zahozeni. Ale zpropagandovane mozky at si sedi na plastovem a tvrdem.

+7/−2
8.2.2015 21:33

T67a37d18e62á52š 70M58i39c14h23á16l14e69k 6277248872122

Fakt lidi nevíte co chcete! To raději budete sedět ve špinavých prochc*ných polstrovaných sedačkách? Někdy si do polstrované bouchněte a jen tak si nesednete.

+7/−8
8.2.2015 21:01

B63o73h68u36s32l46a42v 61K26r56á30l80í82k 2241230919526

A kdo říká že chce zrovna ty hadrové?

+7/0
9.2.2015 0:04

K41a40r50e78l 31V73a85c11h61u46t 9393712259273

Koženková varianta je VELMI rozumná volba. ;-) ... Protože to je omyvatelné, ale přesto to tak nestudí (díky molitanu uvnitř se to brzo zahřeje) R^;-)V

+2/0
9.2.2015 8:56

K27a89r26e13l 58V19a86c45h90u75t 9113362239383

A kdo by namítal, že ke kožence se v létě "lepí" zadek - garantuju vám, že k téhle lesklé plastové variantě se v létě přilepíte ještě důkladněji! ;-D ... Ale co, patří vám to, holt nemáte jezdit v létě "naostro"!

0/−1
9.2.2015 9:00

T58o30m98á92š 22T26a85t82í46č32e42k 5100812340698

Ehm, ono se to nezahřívá. To jen ten vzduch v molitanu je dobrá tepelná izolace.

0/0
9.2.2015 9:57

Š10t12e88f11a39n 12F90r66i20č64a 7822658953496

Plastová sedačka je z hygienických důvodů jistě lepší, než polstrovaná. Ovšem v anketě byl jiný typ plastové sedačky.

+8/0
8.2.2015 20:15

O74n77d94r59e56j 52K40a46l46m59a97n 1410446524922

Nechápu proč tam nejsou stejný sedačky jako v solarisech... Proti těm nejde říct ani popel.

+8/0
8.2.2015 19:53

K70a58r36e61l 74V89a72c21h35u83t 9363672629883

Ale jo - ty STUDÍ. :-/

0/−1
9.2.2015 8:57

P38a38v60e89l 42S71v54o47b49o34d81a 3399622650392

No jo, Brnoo, Brnoo :)

+1/0
8.2.2015 19:49

O12l97g66a 47P72a48v15l55í13k30o58v11á 6654688757302

Platové nebo dřevěné, studené jsou obojí, takže občané z čeho vybírat neměli. Polstrované sedačky občas někdo poškodil, ale pro cestující byly to nejlepší možné a vymlouvat se na údržbu je trapné. Pokud existovala uklízecí služba na jejich údržbu, má zcela jistě po práci

+3/−6
8.2.2015 19:30

D84a76v57i18d 30N47o50v11o79t48n33ý 2187112795459

Jenže ta uklízecí služba, která by ty polstrované sedačky vyčistila sebelíp, je vám houby platná když na ní chvíli před vámi seděl nějaký "čistotný" spoluobčan nebo stavební dělník, který jezdí do práce a z práce v montérkách (což taky není nic neobvyklého). :-/

+10/−1
8.2.2015 19:34

J36a17n 81F32r85o68l29í88k 6496320825564

Zlatej stavebná dělník. Když na sedačky načurá bezdomovec tak na té plastovce to alespoň uvidíte. Jinak k článku - bakelit se nepoužívá už desítky let a motory na zemní plyn jsou tišší než na naftu.

+9/0
8.2.2015 19:44

O68l82g70a 87P77a73v14l96í61k14o56v18á 6634568657672

Pane Novotný, když tam sedí někdo ušmudlaný a vystoupí, vy si na plast nebo na plyš stejně sednete po něm, protože nic nevíte. Ten odkaz na hygienu je jenom trik, jak zmást občany

+3/−2
8.2.2015 19:48

D34a25v96i53d 32N84o31v92o83t45n88ý 2607652875189

Proto je vhodnější ten plast, na ten se vám ten bordel z oděvu (špína, prach) tolik nechytne a dá se pak z té sedačky líp umýt než z toho polstrování.

+4/0
8.2.2015 19:51

P85e46t90r 81S27c19h60ö54n 7433966822823

No, když vám nekdo počůrá plastovou sedačku a vy nastoupíte po něm - tak tam vidíte louži a nesednete si do toho. Když to stejné udělá na polstrovanou, tak do toho hňápněte a komu pak budete nadávat?

+3/0
8.2.2015 19:51

M32i60c72h68a38l 13M61a64l33a34t 6391331828612

To opravdu už neumí nikdo vyrobit plastové sedačky do tramvají a busů, které se vyráběly za komunistů? Vytvarované a vyrtobené tak, aby neklouzaly? Příjdemi, že dnes lidi nezvládají ani základní věci, které byly před r. 1989 samozřejmostí.

+8/−1
8.2.2015 19:14

P76a13v41e83l 52M40a73r95e70š 2703728741471

Jestli myslíte ty ze starých T3jek, tak ty nebyly plastové, ale laminátové.

V autobusech a trajfech bývala taková ta hnusná červená koženka, případně takové ty strašné černé koženkové, co se k nim v lete lepil zadek

+6/−1
8.2.2015 19:45

O57n73d70r63e56j 49K12a98l42m21a76n 1600576144322

Ty co jsou ještě v některých trolejbusech?

+1/0
8.2.2015 20:00

P83a61v17e66l 97M65a41r57e23š 2583538511191

No tak já už jsem nerekonstruovanou Tr14 nepotkal ani nepamatuju. Nejhorší trolejbusy jsou u nás na lince do Slatiny a Šlapanic a tam se moc často nevyskytuju.

0/−1
8.2.2015 21:40

J35i89ř11í 95E63r64b13e90n 1623694826837

Červená polstrovaná koženka s větracími otvory byla ve 14Tr a 15Tr, v ŠM11 a starších B730 byla černá souvislá koženka na sedácích a černý polyuretan na opěradlech, v novějších B730 byl duhový mikroplyš.

+1/0
9.2.2015 8:38

P80e61t44r 90S64c33h94ö36n 7503216182633

Ty vroubkované nekloužou, ty jsou v pohodě.

+1/0
8.2.2015 19:53

J16a75n 81H25i25n56k 2147125964917

Dodavatel holt dotáhl požadavek na nejnižší cenu na maximum.

+2/0
8.2.2015 19:01

M73i52c20h80a95l 92M10a41l31a90t 6341811278142

To není o dodavateli. To je o neschopnosti objednatele definovat co chce.

Ze strany dodavatele je to neschopnost nabídnout normální sedačku. Hlavně že se všichni ohánějí šíleně drahým vývojem kdejaké kraviny, ale to nejdůležitější, to na čem platící cestující sedí, to neumí.

+8/−1
8.2.2015 19:17

M96i65c57h34a57l 24P68í24c80h47a 4885873811866

My si je v Ústí nevybrali, nikdo se nás neptal a nepřál bych to nikomu sedět na týhle parodii na sedadlo v zimě, kdy tu místní MHD šetří a pořádně ani nezatopí a v kombinaci s tímhle je to vážně o zdraví, raději často i postojím v poloprázdém buse, než tohle

+3/−1
8.2.2015 19:00

P74e15t64r 79M85a88r86š91o80u82n 5375128366186

Co to je žlutýho na té fotce pod tou sedačkou? To je vesta pro případ přistání na vodě? ;-);-D

0/−1
8.2.2015 18:50
Foto

J89i27ř38í 33K57h77e27i59l 9986794530823

Tohle si brňané zvolili v anketě.!!!!!!

----------------------------

http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0474.jpg 

----------------------------

Toto jsou snad nejlepší plastové sedačky vůbec, nechápu, co se jim zase nelíbilo. Na druhou stranu, tyhle jsou německé (od výrobce Kiel) a ty v autobusech použité jsou od polské firmy STER, takže nakonec se na hlasování občanů vykašlali a zřejmě zvolili to, co vyšlo nejlevněji.;-O;-€Rv

+25/0
8.2.2015 18:13

P59e71t72r 90S18c20h22ö66n 7253356542943

Jo, to jsou ty neklouzavé. Ty jsou v SOLARISech.

+5/0
8.2.2015 19:40

F38r26a15n84t74i96š55e87k 59E34l62i18á64š 6397143685256

Šetření životního prostředí je ta nejméně důležitá věc. Nejdůležitější je ekonomičnost provozu.

0/−4
8.2.2015 18:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.