Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kloužou a studí, rozčilují Brňany nová sedadla v MHD. Ale sami si je vybrali

Brno posiluje ekologický vozový park, do provozu brzy vyjedou další nové autobusy poháněné plynem. Cestující ale nadávají, že jsou hlučné a jejich plastové sedačky jsou spíše klouzačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52a37v10e55l 13B44l89a27ž39e18k 6641361466311

40 tisíc rozdíl! Za jedno sedadlo? Za sedadla v celém autobusu? Za sedadla ve všech vozech v Brně?

0/0
13.2.2015 9:28

H31o24n67z76a 25Ž59a20l58o78u74d75e26k 9631327891951

Ještě nedávno jsem strávil v MHD na cestě s Černovických teras na Černého a naopak i 600h ročně. A tak cesta po Brně může být pěkně dlouhá až zdrcující třeba po práci či brzo ráno. Takže pohodlné sedačky jsou základ. Celý problém pokálených sedaček bych vyřešil daleko větší kontrolou dokladů a cestujících pomocí revizorů a ne jako teď že ho potkám 2x ročně. Jednoduše bych lidi co sedí v montérkách od cementu a pomočených kalhotech vykázal a basta a ne jako teď.

0/0
9.2.2015 22:46

D81r33a81h33o79š 23M58a66r52e72k 9900842922348

Kdo nechce klouzat,ať stojí. Ať to bude tak,nebo tak, najde se vždycky někdo,komu se to líbit nebude. Rozhodně je to lepší,než si sednout na pomočenou......nebo jinak znečištěnou sedačku. Ta cesta po Brně není tak dlouhá ,aby se nedala vydržet. A když nebudu v autobuse dospávat,tak si myslím,že je vše v pořádku.:-P

+3/−1
9.2.2015 20:54

J84i73ř81í 82P28r34a15ž30á36k 9500922271512

Proč neokopírují něco funkčního? Např. sedadla MHD ve Vídni jsou perfektní. plast, ale neklouže, nestudí.

+1/−1
9.2.2015 17:49

P75a37v67e73l 63O16d28r67a50z64i97l 6494909867630

Vidím to v barvách, řidič s palicí vytlouká sedadla ze šaliny a řve "Ještě někomu klouže sedadýlko?" ;-D

+1/−1
9.2.2015 14:52

Z66d92e66n84ě86k 88S82ý90k77o57r18a 1236664578278

A jaký šetření životního prostředí? To je blbost, kterou se omlouvají vyšší údržbové náklady. Už Euro 5 EEV mělo prakticky stejné hodnoty jako CNG.

Jestli chtějí ekologii, tak místo vytížených busů postavit trolejbus.

0/−1
9.2.2015 12:51

D60u95š38a30n 41M24o75u44r32e21k 7392287667151

KOŽENKOVÉ potahy byly léta osvědčené a z mnoha hledisek nejlepší, údržba hygieny dostatečná.

Proč se místo osvědčených věcí stále tlačí nové nesmysly?

0/−2
9.2.2015 12:21

D40a28n30i83e24l43a 72U83r10b59a65n88o48v84á 2824840585196

No pokud to někdo vybíral předpokládám že je zkoušel v klidu, tak že si nikdo ani nemohl vyzkoušet, jestli při brždění budou "klouzat"...

+2/−1
9.2.2015 10:10

J54i83ř16í 80E88u93l58e43r 5358779906506

V řadě nových či novějších autobusů jsou plastové sedačky hnědé barvy s nelesklým povrchem a bočními opěrkami. Proč nemohly být i v autobusech s CNG? Nebo aspoň s lepším sklonem. A co takhle vytápění sedaček v zimě? To je neřešitelný problém, nebo by to přišlo moc draho? Asi to druhé a k tomu nezájem příslušných úředníků o komfort cestujících. Zatím je lepší stát než si nachladit urologické a gynekologické orgány. 314

0/−1
9.2.2015 10:01

M63i77c52h72a20l 52S76e93d45m73í12k 3279325546291

Všiml jsem si, že jsou vytápěna některá sedadla s označením pro invalidy.

0/0
9.2.2015 12:39
Foto

L81u58k86á95š 46N38o53v69o56t59n56ý 6216497938308

V Praze byl podobný problém, začali je montovat pod větším úhlem (tj. jsou více "zaklopené") a lidé tak už snadno nesklouznou...

0/0
9.2.2015 9:38

V83l39a57d31i68m25í34r 69I42z19á73k 15O42r59l47o42v77s71k70ý 7134238532

Lidi jsou obecně vždy nespokojeni, doba rozmazluje :-/

+3/−3
9.2.2015 9:10

P28e13t54r 26S48p97á13l63e91n30ý 3825957789818

Ono možná ani ne, třeba se jen přestal sledovat prvotní cíl. Hlavně že je bus levný, ekologický a já nevím co všechno, ale že se v něm nedá jezdit, to vůbec nevadí, koho to zajímá, že?

+3/−1
9.2.2015 11:43

K42a91r95e97l 23V43a61c35h14u28t 9793632249983

Nedrážděte nás titulkem - NIC takového jsme si sami nevybrali - to je LEŽ.  ;-O;-€:-/

To je vyloženě jen něčí SCHVÁLNOST! RvRvRv

+3/−4
9.2.2015 8:52

A39n78d16r24e40a 84J50a28m22b30o28r48o48v91á 4213140346560

Jen takový můj malý postřeh teď v zimě - každodenní jízda v ranních hodinách nevytopeným autobusem na těchto sedačkách z výchozí do konečné zastávky = zánět močového měchýře jak vyšitý. No a s každým prudším zabržděním (a že jich není během jízdy málo) končím s koleny v sedadle přede mnou. A opravdu jsem nebyla mezi tím malým vzorečkem lidí, kteří si je prý vybrali. Takže za mě hodně špatně. Rv

+5/−1
9.2.2015 8:12

K33a60r75e91l 94V57a72c54h15u69t 9223682509123

Podnik s těmi sedačkami MUSÍ něco udělat, není možné, aby riskovali, že se jim pasažéři za jízdy zraní. !!!!!! - Pokud to neudělají, tak se něco stane a pak budou čelit škaredým žalobám! ... Důkazů tu na netu advokáti posbírají dost a dost, že na to lidé ZAVČASU upozorňovali. ;-)R^

+1/−2
9.2.2015 8:54

V32l67a24d74i92m79í73r 11I73z27á23k 51O94r10l25o66v70s29k10ý 7714268172

Jste šťastný člověk, přeji Vám to :-)R^ Bůh Vám žehnej

+1/−1
9.2.2015 9:11

B71o77h12u24s29l81a21v 95K23r52á17l58í97k 2461690529896

Prý dřevené, nebo plastové. To byla volba jak za komunistů ;-D A to ještě komunistům křivdím, protože tehdy uměli dělat autobusy a sedačky.

+5/−5
9.2.2015 0:05

P59a62v52e86l 73J27e76ř43á30b58e14k 7531542964307

K jízdence oboustrannou lepící pásku.

+2/0
8.2.2015 23:46

M11a59r51t16i12n25a 76M59o81u91d15r27á 7380523916669

proti skluzu by cestující mohli fasovat přísavky ( s dostatečnou nosností, samozřejmě) ;-D

+1/−1
8.2.2015 21:50

J68a34n 59Š57p81e65c53i28á90n 2380950519479

Pekna kozenka by nebyla k zahozeni. Ale zpropagandovane mozky at si sedi na plastovem a tvrdem.

+7/−2
8.2.2015 21:33

T90a47d18e97á61š 60M76i44c19h11á82l56e47k 6757368912352

Fakt lidi nevíte co chcete! To raději budete sedět ve špinavých prochc*ných polstrovaných sedačkách? Někdy si do polstrované bouchněte a jen tak si nesednete.

+7/−8
8.2.2015 21:01

B71o26h91u16s22l85a85v 72K70r53á77l84í62k 2821330479626

A kdo říká že chce zrovna ty hadrové?

+7/0
9.2.2015 0:04

K39a53r24e79l 30V53a39c15h91u89t 9493552979193

Koženková varianta je VELMI rozumná volba. ;-) ... Protože to je omyvatelné, ale přesto to tak nestudí (díky molitanu uvnitř se to brzo zahřeje) R^;-)V

+2/0
9.2.2015 8:56

K16a52r63e46l 70V79a31c98h40u95t 9213752879153

A kdo by namítal, že ke kožence se v létě "lepí" zadek - garantuju vám, že k téhle lesklé plastové variantě se v létě přilepíte ještě důkladněji! ;-D ... Ale co, patří vám to, holt nemáte jezdit v létě "naostro"!

0/−1
9.2.2015 9:00

T90o40m26á30š 72T23a37t72í61č81e57k 5460702620818

Ehm, ono se to nezahřívá. To jen ten vzduch v molitanu je dobrá tepelná izolace.

0/0
9.2.2015 9:57

Š80t93e81f30a96n 79F74r56i40č69a 7112918593326

Plastová sedačka je z hygienických důvodů jistě lepší, než polstrovaná. Ovšem v anketě byl jiný typ plastové sedačky.

+8/0
8.2.2015 20:15

O25n48d33r41e63j 26K85a98l19m39a76n 1450916244902

Nechápu proč tam nejsou stejný sedačky jako v solarisech... Proti těm nejde říct ani popel.

+8/0
8.2.2015 19:53

K83a88r32e83l 37V77a23c40h81u15t 9833922609503

Ale jo - ty STUDÍ. :-/

0/−1
9.2.2015 8:57

P73a42v53e36l 80S12v59o42b96o47d30a 3289632170822

No jo, Brnoo, Brnoo :)

+1/0
8.2.2015 19:49

O21l67g12a 39P63a25v77l27í13k37o47v87á 6704198107802

Platové nebo dřevěné, studené jsou obojí, takže občané z čeho vybírat neměli. Polstrované sedačky občas někdo poškodil, ale pro cestující byly to nejlepší možné a vymlouvat se na údržbu je trapné. Pokud existovala uklízecí služba na jejich údržbu, má zcela jistě po práci

+3/−6
8.2.2015 19:30

D20a12v16i58d 87N13o13v47o87t20n81ý 2397882865889

Jenže ta uklízecí služba, která by ty polstrované sedačky vyčistila sebelíp, je vám houby platná když na ní chvíli před vámi seděl nějaký "čistotný" spoluobčan nebo stavební dělník, který jezdí do práce a z práce v montérkách (což taky není nic neobvyklého). :-/

+10/−1
8.2.2015 19:34

J56a94n 75F74r32o72l34í57k 6216190265744

Zlatej stavebná dělník. Když na sedačky načurá bezdomovec tak na té plastovce to alespoň uvidíte. Jinak k článku - bakelit se nepoužívá už desítky let a motory na zemní plyn jsou tišší než na naftu.

+9/0
8.2.2015 19:44

O19l76g74a 21P54a36v37l29í46k52o15v76á 6614788977362

Pane Novotný, když tam sedí někdo ušmudlaný a vystoupí, vy si na plast nebo na plyš stejně sednete po něm, protože nic nevíte. Ten odkaz na hygienu je jenom trik, jak zmást občany

+3/−2
8.2.2015 19:48

D26a37v67i44d 73N47o59v97o23t24n34ý 2167872385809

Proto je vhodnější ten plast, na ten se vám ten bordel z oděvu (špína, prach) tolik nechytne a dá se pak z té sedačky líp umýt než z toho polstrování.

+4/0
8.2.2015 19:51

P10e76t93r 85S72c78h42ö16n 7273446592613

No, když vám nekdo počůrá plastovou sedačku a vy nastoupíte po něm - tak tam vidíte louži a nesednete si do toho. Když to stejné udělá na polstrovanou, tak do toho hňápněte a komu pak budete nadávat?

+3/0
8.2.2015 19:51

M36i58c32h68a54l 20M54a58l84a92t 6881161738132

To opravdu už neumí nikdo vyrobit plastové sedačky do tramvají a busů, které se vyráběly za komunistů? Vytvarované a vyrtobené tak, aby neklouzaly? Příjdemi, že dnes lidi nezvládají ani základní věci, které byly před r. 1989 samozřejmostí.

+8/−1
8.2.2015 19:14

P37a61v55e22l 23M94a39r64e75š 2953618121141

Jestli myslíte ty ze starých T3jek, tak ty nebyly plastové, ale laminátové.

V autobusech a trajfech bývala taková ta hnusná červená koženka, případně takové ty strašné černé koženkové, co se k nim v lete lepil zadek

+6/−1
8.2.2015 19:45

O49n53d58r35e38j 55K12a10l45m85a64n 1110466434282

Ty co jsou ještě v některých trolejbusech?

+1/0
8.2.2015 20:00

P36a51v91e10l 95M65a15r38e78š 2653888461481

No tak já už jsem nerekonstruovanou Tr14 nepotkal ani nepamatuju. Nejhorší trolejbusy jsou u nás na lince do Slatiny a Šlapanic a tam se moc často nevyskytuju.

0/−1
8.2.2015 21:40

J41i29ř67í 92E58r58b52e53n 1443494406807

Červená polstrovaná koženka s větracími otvory byla ve 14Tr a 15Tr, v ŠM11 a starších B730 byla černá souvislá koženka na sedácích a černý polyuretan na opěradlech, v novějších B730 byl duhový mikroplyš.

+1/0
9.2.2015 8:38

P44e56t34r 60S20c36h57ö93n 7913316572683

Ty vroubkované nekloužou, ty jsou v pohodě.

+1/0
8.2.2015 19:53
Foto

J19a19n 13H53i86n53k 2957585894237

Dodavatel holt dotáhl požadavek na nejnižší cenu na maximum.

+2/0
8.2.2015 19:01

M62i96c54h45a42l 53M83a68l82a96t 6571601658832

To není o dodavateli. To je o neschopnosti objednatele definovat co chce.

Ze strany dodavatele je to neschopnost nabídnout normální sedačku. Hlavně že se všichni ohánějí šíleně drahým vývojem kdejaké kraviny, ale to nejdůležitější, to na čem platící cestující sedí, to neumí.

+8/−1
8.2.2015 19:17

M69i80c53h14a77l 20P89í46c36h46a 4455883481426

My si je v Ústí nevybrali, nikdo se nás neptal a nepřál bych to nikomu sedět na týhle parodii na sedadlo v zimě, kdy tu místní MHD šetří a pořádně ani nezatopí a v kombinaci s tímhle je to vážně o zdraví, raději často i postojím v poloprázdém buse, než tohle

+3/−1
8.2.2015 19:00

P49e90t61r 86M84a85r66š21o97u23n 5805228606486

Co to je žlutýho na té fotce pod tou sedačkou? To je vesta pro případ přistání na vodě? ;-);-D

0/−1
8.2.2015 18:50

J46i87ř84í 22K60h52e86i13l 9836244140853

Tohle si brňané zvolili v anketě.!!!!!!

----------------------------

http://static.bmhd.cz/data/bmhd-aktuality/img/2013/2013-11-25-DSC_0474.jpg 

----------------------------

Toto jsou snad nejlepší plastové sedačky vůbec, nechápu, co se jim zase nelíbilo. Na druhou stranu, tyhle jsou německé (od výrobce Kiel) a ty v autobusech použité jsou od polské firmy STER, takže nakonec se na hlasování občanů vykašlali a zřejmě zvolili to, co vyšlo nejlevněji.;-O;-€Rv

+25/0
8.2.2015 18:13

P44e52t16r 17S18c95h17ö94n 7303506562663

Jo, to jsou ty neklouzavé. Ty jsou v SOLARISech.

+5/0
8.2.2015 19:40

F98r78a98n82t24i42š16e64k 38E77l85i87á98š 6577133365806

Šetření životního prostředí je ta nejméně důležitá věc. Nejdůležitější je ekonomičnost provozu.

0/−4
8.2.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.